Gå til innhold

Hva bakte/lagde du sist?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet

Krydderkake, som var rå, jau jau. Bedre lykke neste gang.

AnonymBruker
Skrevet

Hurtigbrød, dvs. mel, vann, olje, salt og bakepulver i stekepannen.

Anonymous poster hash: e8adf...40e
Skrevet

Hurtigbrød, dvs. mel, vann, olje, salt og bakepulver i stekepannen.

Kan du utdype? :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan du utdype? :)

Ikke egentlig :-) Jeg tar en passelig slump med mel, kanskje 3 dl, i en bolle, har i ca 1/2 teskje bakepulver, 1/2 teskje salt, litt olje (holder flasken opp ned tar den en rask runde rundt bollen) og har i vann litt og litt til det blir en deig som jeg kjevler eller trykker ut til ca 1cm tykkelse, har i smurt stekepanne (middels varme) og legger over et lokk eller aluminiumsfolie over, snur etter en stund. Litt usikker hvor lenge jeg steker, kanskje ti minutter? Testen er den samme som for alle slike bakevarer: "hul" lyd ved banking :)

• Liker 2
Skrevet

Ikke egentlig :-) Jeg tar en passelig slump med mel, kanskje 3 dl, i en bolle, har i ca 1/2 teskje bakepulver, 1/2 teskje salt, litt olje (holder flasken opp ned tar den en rask runde rundt bollen) og har i vann litt og litt til det blir en deig som jeg kjevler eller trykker ut til ca 1cm tykkelse, har i smurt stekepanne (middels varme) og legger over et lokk eller aluminiumsfolie over, snur etter en stund. Litt usikker hvor lenge jeg steker, kanskje ti minutter? Testen er den samme som for alle slike bakevarer: "hul" lyd ved banking :)

Takk :) Skal prøves ut :)

Skrevet

Brokkoli, skinke og cottage cheese-pai. Mmmm. :arwen:

Skrevet

Innbakte pølser til middag/kvelds ilag med roomien ikveld! :D

• Liker 1
Skrevet

Bringebærmuffins. Som blei veldig gode i store amerikanske muffinsformer.

Skrevet

Proteinmuffins - smakte papp ! Gjorde tydeligvis noe feil haha

• Liker 1
Skrevet

Muffins; sjokolade, bringebær og blåbær. Fikk besøk av ei venninne og datteren hennes på tre år som elsker muffins. Tenker å ta med meg resten på jobb på tirsdag, det pleier å være populært. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...