Wolf Skrevet 7. mai 2011 #41 Skrevet 7. mai 2011 Jeg lærte nettopp, til min store skrekk, at norske edderkopper kan bite. Nå kan ikke folk le av meg lenger når jeg sier at jeg er redd dem synes jeg! Er det virkelig sant???
leirbål Skrevet 7. mai 2011 #42 Skrevet 7. mai 2011 Er det virkelig sant??? Ja, men de er mindre farlige enn en veps allikevel.
Gjest Lacus Skrevet 7. mai 2011 #43 Skrevet 7. mai 2011 Er det virkelig sant??? Yepp I dag har jeg lært at biltur uten mål og mening kan være ganske kjekt. Har også lært meg å bruke android telefon
Tears.of.the.Sun Skrevet 7. mai 2011 #44 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har lært meg at det ikke er smart å bruke gullfat i microbølgeovnen.
Gjest Canis lupus Skrevet 7. mai 2011 #45 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har lært at USA ikke har 52 stater (Til mitt forsvar ble vi lært at det faktisk var 52stater på skolen. Så jeg hadde vist bedre om jeg hadde hatt en bedre lærer )
Gjest Blubberella Skrevet 7. mai 2011 #46 Skrevet 7. mai 2011 Idag har jeg lært at det kan lønne seg å sjekke at dieselpumpa er i orden før man putter kortet i kortleseren, trykker inn koden og skal til å begynne å fylle. Især når man er stressa og setter seg inn i bilen for å oppdage at man må ut igjen for å hente nøklene i tanklokket og lukke det. Og spesielt når det står en hel bil med tilskuere rett ved siden av. Og så lærte jeg i samme slengen at man bør trykke "cancel" før man forlater pumpa så ingen kan snylte på kortet ditt (det kom jeg selvfølgelig på etter at jeg hadde kjørt til neste pumpe og en ny person overtok plassen der jeg hadde stukket inn kortet). Heldigvis skulle den andre personen også ha diesel og var i tillegg fjern nok til å ikke oppdage at det var fritt frem å forsyne seg på en annens kort, så han stakk inn eget kort. Og heldigvis var han også åndsnærværende nok til å trykke cancel før han forlot pumpa. Så egentlig har jeg lært å ikke fylle drivstoff når man er stressa.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #47 Skrevet 7. mai 2011 Yepp I dag har jeg lært at biltur uten mål og mening kan være ganske kjekt. Har også lært meg å bruke android telefon Jeg lærte nettopp at det finnes idioter som forurenser uten mål og mening...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå