Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har lært at vaskemaskina mi må ha pakning for å ikke lekke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har lært at noen butikkselgere er greie og lar en stakkar ubesluttsom sjel bytte noe for tredje gang ... (siste nå altså!)

Endret av Ixnay
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har lært at oppvasken tar ikke seg selv, selv om man stirrer hardt på den.

Gid det var så vel :ler: . I samme slengen automatisk støvsuging og forefallende rydding også.

Skrevet

Jeg har lært at tyskere er det folkeslaget som er mest ivrig på å okkupere solsengene på sydenferie før alle andre (til og med før frokost). Briter kommer på andreplass.

Og Godwins lov.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lært at tyskere er det folkeslaget som er mest ivrig på å okkupere

Uff, jeg måtte bare..

• Liker 1
Skrevet

At hårspray i øynene gjør vont og at man må kaste linsa hvis det skjer :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

At norsk lov ikke gjelder for de som regjeringen syns synd på, jfr Kari Ann Volden og de to surrogatibarn.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har lært at jeg kan bryte meg inn i min egen leilighet. Klarte å skvise meg inn gjennom soveromsvinduet! :D

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg har lært et genialt tips! Saltet på bilen sitter omtrent som grodd fast! selvom man vasker og gnikker med svamp, så kjenner man fortsatt att bilen er ru etterpå..og hva gjør man da?? jo, man vasker bilen med diesel! Helt genialt! All ru-het forsvinner og bilen blir superblank!

og en ting til jeg nylig har lært;

vi vet jo alle at 1 liter vann veien 1 kilo, men det man kanskje ikke viste er at untaket er hvis vannet er 4 grader! 1 liter vann som er 4 grader veier litt mindre enn 1 kilo! det synes jeg er litt fancy da! ;)

Skrevet

Jeg har lært å ta vare på hver dag, som om den var den siste.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har lært at forelskelse (og avvisning) rammer like hardt når man er 40+ som da man var 16... :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har lært at folk har meninger om veldig mye, og spesielt bryllup. Og jeg har forøvrig lært at mange bryllup, inkludert mitt kommende bryllup ikke er "bryllup nok".

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

I dag har jeg funnet ut at det sannsynligvis ikke blir mange skiturer i påskefjellet og at jeg bør bytte ut skiskoene med gode joggesko når jeg skal pakke.

Skrevet

lært å stole på min kunnskap.

• Liker 1
Skrevet

I dag har jeg lært litt om noen idrettutøvere.

Skrevet

I dag har jeg lært hvem Belle Gunness er. Spennende historie

Skrevet

Jeg har lært hvordan man watt-tester microene på jobben :kaklehone:

Skrevet

Jeg har igjen lært at ting (mennsker, situasjoner, tilstander) ikke er som de først så ut til å være. Det gjemmer seg alltid så mange sider og aspekter jo mer man graver i "situasjoner".

Har også lært at noen folk synes det er greit å la høre fra seg med meldinger "alt vel?" eller "Ute i kveld?" en gang i kvartalet -og forventer liksom hva da?!

Har også lært at hver gang kolleger og sjefen inviterer til utedrink med jobben, så er det for å ta opp konfrontasjoner/problemstillinger som de ikke tør å si på jobb. Så egentlig betyr "blir du med på en drink ute" "nå må vi snakke sammen om noe".

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg har lært at jeg er en Gud blant maur

• 3 uker senere...
Skrevet

oh jenter, dere som liker å glittre på dansegulvet alene eller med venninder... Lær noe av dette, du trenger egentlig ikke partner.

Som du ser er ikke han stjernen her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...