Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår et rettskrivingskurs.

Det heter prevensjon.

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg driiiiiit lei mødre med barnevogner som ikke kan flytte vogna fordi det ligger ett barn der.

Jeg er drit lei av mødre som tror de har første valg på ferie, fordi de har barn.

Jeg er drit lei av mødre som kan slenge vogna fra seg i oppgang og entreer, og driter i brannforskrifter, fordi de har barn.

Jeg er drit lei av mødre som ikke kan jobbe "normale" vakter på jobb fordi det ikke passer med barnehagen.

Jeg er drit lei av mødre som sitter og vifter med puppen på cafe og andre offentlige steder. Jeg er drit lei av og høre om barne ditt, og jeg er drit lei av og høre hvor synd det er i deg!

Foreslår at du går til innkjøp av litt prevangsjon!!!

Så enig, så enig

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Foreslår et rettskrivingskurs.

Det heter prevensjon.

Whatever! Jeg gjorde meg forstått. Men for all del!!

• Liker 5
Skrevet

Var det godt å få det ut? :kose:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Var det godt å få det ut? :kose:

Veldig ;)

• Liker 3
Skrevet
Jeg er drit lei av mødre som ikke kan jobbe "normale" vakter på jobb fordi det ikke passer med barnehagen.

Melder du deg frivillig til å ta deg av krapylet da? Siden de ikke kan ha det i barnehagen, mener jeg.

• Liker 4
Skrevet

:sjenert:

jeg er litt enig, men ikke så veldig sint :P

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Melder du deg frivillig til å ta deg av krapylet da? Siden de ikke kan ha det i barnehagen, mener jeg.

De har da en far? Uansett burde du vel kansje da bytte jobb, eller skaffe deg en dagmamma/barnevakt. Herregud, krapylet har du fikset selv, på tide og ta ansvar sier du?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

:sjenert:

jeg er litt enig, men ikke så veldig sint :P

Bra det er flere! Er ikke sint, bare så leeeeeeei ;) hehe..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er drit lei av mødre som kan slenge vogna fra seg i oppgang og entreer, og driter i brannforskrifter, fordi de har barn.

Jeg har barn og er svært enig i det punktet her. Egoistiske møkkafolk!! :nei:

• Liker 4
Skrevet

Jeg har også barn (dog tenåringer), og er også enig med utblåsningen fra TS. Småbarnforeldre; skjerp dere! Verden snurrer ikke om deres egen,lille akse! ;-)

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Eller de som har med unger på handling uten å ha styr på de i det hele tatt!

Mødrene går der og titter rundt og bryr seg overhodet ikke hva ungen måtte holde på med..

De står inne i bl.a klesbutikker og river i smykker og dyre klær. De går inn i utstillingsvinder og nesten river ned dukker!

Også klikker moren på den stakkars ungen som ikke blir fulgt med på noen måte!!!!! Så BUTIKKANSATTE får full jobb med å passe på at ungen ikke ødelegger noe!!!!!!!!!!

Det er deilig å få det ut! SÅ SANT SÅ SANT!

• Liker 10
Skrevet

De har da en far? Uansett burde du vel kansje da bytte jobb, eller skaffe deg en dagmamma/barnevakt. Herregud, krapylet har du fikset selv, på tide og ta ansvar sier du?

Herregud, ja? Godt noen av oss får unger.

Kan være enig i at det er irriterende med alle disse barnevognene overalt, men unger har rett til en plass i samfunnet de også. Dessuten er majoriteten av foreldre i barselpermisjon ute i gatene på dagtid når folk flest jobber.

De fleste unger har en far, ja. Men han jobber som regel han også. Mange barnehager stenger kl 16-17, og sleng på en times reisevei så er det umulig for mange å jobbe overtid.

Når det gjelder meg og familien min så har vi et svare strev med å få kabalen til å gå opp ifht til levering og henting i barnehage, men vi gjør så godt vi kan!

Sånn, var godt å få det ut...

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, ja? Godt noen av oss får unger.

Kan være enig i at det er irriterende med alle disse barnevognene overalt, men unger har rett til en plass i samfunnet de også. Dessuten er majoriteten av foreldre i barselpermisjon ute i gatene på dagtid når folk flest jobber.

De fleste unger har en far, ja. Men han jobber som regel han også. Mange barnehager stenger kl 16-17, og sleng på en times reisevei så er det umulig for mange å jobbe overtid.

Når det gjelder meg og familien min så har vi et svare strev med å få kabalen til å gå opp ifht til levering og henting i barnehage, men vi gjør så godt vi kan!

Sånn, var godt å få det ut...

Kan du ikke skaffe en dagmamma? Er det noen som har TVINGT deg til og få barn? (som du tydligvis ikke klarer med..) Har dere vurdert og bytte jobb når dere ikke klarer og holde tid med barnehagen? Og det er ikke ungene jeg klager på, det er foreldrene!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Eller de som har med unger på handling uten å ha styr på de i det hele tatt!

Mødrene går der og titter rundt og bryr seg overhodet ikke hva ungen måtte holde på med..

De står inne i bl.a klesbutikker og river i smykker og dyre klær. De går inn i utstillingsvinder og nesten river ned dukker!

Også klikker moren på den stakkars ungen som ikke blir fulgt med på noen måte!!!!! Så BUTIKKANSATTE får full jobb med å passe på at ungen ikke ødelegger noe!!!!!!!!!!

Det er deilig å få det ut! SÅ SANT SÅ SANT!

WORD!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke skaffe en dagmamma? Er det noen som har TVINGT deg til og få barn? (som du tydligvis ikke klarer med..) Har dere vurdert og bytte jobb når dere ikke klarer og holde tid med barnehagen? Og det er ikke ungene jeg klager på, det er foreldrene!

Fullstendig unødvendig kommentar da du..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fullstendig unødvendig kommentar da du..

Syns egentlig ikke det nei. Its reality... Kan du ikke passe på de, bør du ikke få de..

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...