Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest PetterPanne
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er på ti di andre mannfolka på kg poster bilder

Anonymkode: 31614...6c1

Ok da, ikke vær for streng mot meg.

bitterpikk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Digger kroppen din. Majnnekropp deluxe edition. Er noe slikt jeg jobber mot selv og et sted mellom 15-18% kroppsfett avhengig av hvor jeg liker meg best (både mtp utseendet, styrke og kosthold). Skal være ned på ~12% én sommer, og aldri mer. Jeg er ikke lagd for diett og strengt kosthold over tid. I løw mah carbs.

Angående vektforskjellen så mener jeg at man regner rundt 2kg pr cm, men det kan være fullstendig feil. Om det er rett vil vekten fra høydeforskjellen være på rundt 12kg, og 5kg finner du fort i vann, love handles og en full tarm (morgen og kveldsvekten min kan variere med jævlig mye!).

Du er over 1.90, er du ikke det a? Jo lengre man er, jo mer muskler må man ha, før det "syns", så det krever jo en god del arbeid og dedikasjon. Jeg trener 12 timer i uka, og har aldri vært under 20 fettprosent. Skjønner ikke helt hva greia er, men kroppen min er vel bare helt sykt effektiv på å bygge opp fettlagrene :ler:
Da har vi jo uansett en sånn halvveis oversikt over vektforskjellen her uansett, også regna jeg ut at om jeg var på samme fettmengde som cyrus, hadde jeg veid mindre enn han gjør nå. Om jeg hadde hatt 0% fett, hadde jeg veid omtrent 75 kilo... Uten at det er mulig, seffklart.

40 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Har postet endel ganger da :ler2:

Herregud du er så fiiiin :kghjerte:

Hvorfor kan du ikke bare poste bilde av magen din da?

Takk, takk! Det er fortsatt like hyggelig, selv om dette blir tredje gangen du ser det bildet der :ler:

1 minutt siden, PetterPanne skrev:

Ok da, ikke vær for streng mot meg.

bitterpikk.jpg

No homo, men det der var sykt sexy!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, Yme skrev:

Du er over 1.90, er du ikke det a? Jo lengre man er, jo mer muskler må man ha, før det "syns", så det krever jo en god del arbeid og dedikasjon. Jeg trener 12 timer i uka, og har aldri vært under 20 fettprosent. Skjønner ikke helt hva greia er, men kroppen min er vel bare helt sykt effektiv på å bygge opp fettlagrene :ler:
Da har vi jo uansett en sånn halvveis oversikt over vektforskjellen her uansett, også regna jeg ut at om jeg var på samme fettmengde som cyrus, hadde jeg veid mindre enn han gjør nå. Om jeg hadde hatt 0% fett, hadde jeg veid omtrent 75 kilo... Uten at det er mulig, seffklart.

Takk, takk! Det er fortsatt like hyggelig, selv om dette blir tredje gangen du ser det bildet der :ler:

No homo, men det der var sykt sexy!

Takk, jeg har brygget på bitterheten en stund nå. Tenkte det var på tide å vise det frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
7 minutter siden, Yme skrev:

Men du er så sexy der, i den tightsen din :ler2: Får ikke nok av det bilde vet du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yme skrev:

:ler:  Fungerer det litt som en bag of holding?

Forresten, hvordan i helvete er det mulig at du bare veier 83 kilo? Du er mye mer muskuløs enn meg, å jeg veier rett i underkant av 100 kilo. Når jeg er syk og tynn, veier jeg 85 :P Er det en eller annen masseforskjell i muskler som er trent for hypertrofi, og muskler som er trent for eksplosiv styrke? Jeg har riktig nok mye høyere fettprosent enn deg, men det kan da ikke være 17 kilo fett i kjærleikshantlene mine. 
Kanskje det er skjegget som gjør det? 

Slenger med det forrige bilde jeg la ut her, for referanse.

ymflxfrd.jpg

Du er litt tjukk, så det er ikke så vanskelig å gjette seg til hvor kiloene gjemmer seg... Men fin tjukk! :) 

Anonymkode: fe8f2...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er litt tjukk, så det er ikke så vanskelig å gjette seg til hvor kiloene gjemmer seg... Men fin tjukk! :) 

Tenk om noen hadde skrevet det til en dame her inne 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:ler: Godt øye på deg der! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Yme skrev:

Katten er 2,03 meter høy

Anonymkode: 4a4b7...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke være helt frisk! Øyebetennelse?

Det er bestandig så trivelig å lese bromanceinnleggene her inne @Yme + @Uchiha Madbrah + @Cyrus forever lissom :bryllup::essen2:

Anonymkode: de2c9...07e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bestandig så trivelig å lese bromanceinnleggene her inne @Yme + @Uchiha Madbrah + @Cyrus forever lissom :bryllup::essen2:

The good, the bad, & the ugly 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Cyrus skrev:

The good, the bad, & the ugly 😄

Næsj! Snipp, Snapp og Snute

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Katten er 2,03 meter høy

Anonymkode: 4a4b7...b7d

2,00.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kommer jeg inn!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer vel an på hva man mener med tjukk, men jeg ligger godt over anbefalt fettprosent for menn på min alder, så jeg ser ikke noe problem i å kalle det "litt tjukk". Har jo til og med litt pupper, når jeg sitter og lener meg forover <3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Handymanhedmark skrev:

Siden dere er så veltrente og slanke, hva med oss dødelige som har pondus og koser oss med det ? 

Jeg har sjokoladebabymage. Og trener ikke.

13781765_10210402946773765_503607994433765896_n.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

2,00.

Hvor kommer jeg inn!?

Du gir ikke treningstips og prater om mad gainz du da? Du får spørre de store gutta om du får være med å leke :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gir ikke treningstips og prater om mad gainz du da? Du får spørre de store gutta om du får være med å leke :fnise:

Jeg har hatt mad gainz i pappakroppen de siste to månedene, jeg! Teller ikke dét?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg i går og fant ut at jeg har lagt på meg sju kilo på halvanna måned :ler: Passer faktisk ingen av jeansene mine. :fnise:

Hvem skulle tru at å droppe trening og begynne å spise boller til alle måltid skulle ha den effekten?! 

Uansett, siden jeg la ut skrytebilde av miniabsa mine for et par måneder siden kan jeg jo legge ut et, eh, progress-bilde. Her flexer jeg altså magen  :ler:

Så ja. Abs borte, feriekroppen på plass! 20160726_224713.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Akkurat der du vil komme inn 😉😉😉

Jeg elsker denne tråden. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.