Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heller han som er heldig som har henne :)

Anonymkode: 52f45...74e

Syns de kler hverandre jeg :) .

Anonymkode: b1852...7af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13/01/2016 at 14.43, Jacklost skrev:

Du ligner veldig på Kenneth Åkerland Berg

Ellers, jeg misunner deg noe sykt med den kroppen. Jeg kan tenke meg du får alle damer du vil med den ;)

Nå er bildet dessverre ikke representativt for hvordan jeg ser ut akkurat nå. Ila høsten har jeg opparbeidet meg en matchende mage, men satser på å være tilbake til høsten.

Den 13/01/2016 at 14.45, AnonymBruker skrev:

Syns du burde legge ut resten av bildeserien. Du er jævlig digg! 

Anonymkode: c6ea6...a90

Må jo overlate litt til fantasien!

Den 13/01/2016 at 14.53, Arabella skrev:

Hvor har du det plassert hen, da? ;)

Har fått bollekinn, mage og for store lår! :D

 

21 timer siden, Kratt skrev:

Fyfaen, dama di er heldig.

Jeg plusset overhodet ikke denne kommentaren.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heller han som er heldig som har henne :)

Anonymkode: 52f45...74e

Enig.

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns de kler hverandre jeg :) .

Anonymkode: b1852...7af

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner folk legger til "egennedvurderende" utsagn litt for å spare seg for kjipe AB' er, men kan dere ikke la være å kommentere negativt på egen kropp?

Det er ganske mange yngre(og forsåvidt eldre, som oldisen meg) som kikker innom her- og da tror jeg virkelig ikke det er særlig heldig at i utgangspunktet "perfekte" folk rakker ned på egen kropp ved å unnskylde liksom-kilo osv.

Særskilt når man som den jenta i blå truse er åpenbarti kategorien ganske lav BMI.   

Dere hadde ikke postet om selvtilliten var på bunn, så ta heller imot eventuelle duster som kommenterer noe negativt fremfor å snakke nedsettende om det jeg tror vi alle kan være enige om er rimelig attraktive kropper rent estetisk. Det gir liksom så rævva signaler.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Saurus skrev:

Jeg skjønner folk legger til "egennedvurderende" utsagn litt for å spare seg for kjipe AB' er, men kan dere ikke la være å kommentere negativt på egen kropp?

Det er ganske mange yngre(og forsåvidt eldre, som oldisen meg) som kikker innom her- og da tror jeg virkelig ikke det er særlig heldig at i utgangspunktet "perfekte" folk rakker ned på egen kropp ved å unnskylde liksom-kilo osv.

Særskilt når man som den jenta i blå truse er åpenbarti kategorien ganske lav BMI.   

Dere hadde ikke postet om selvtilliten var på bunn, så ta heller imot eventuelle duster som kommenterer noe negativt fremfor å snakke nedsettende om det jeg tror vi alle kan være enige om er rimelig attraktive kropper rent estetisk. Det gir liksom så rævva signaler.

Bare for å forsvare henne litt så mente hun at hun nok har lagt på seg litt etter at bildet ble tatt, ikke at det ble tatt etter at hun la på seg :)

Men ellers helt enig! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Har fått bollekinn, mage og for store lår! :D

I løpet av juleuken? Jada, sikkert :ler:. Du har høyden til å tåle en del kilo ekstra og fremdeles være goodlooking ;).

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Saurus skrev:

Jeg skjønner folk legger til "egennedvurderende" utsagn litt for å spare seg for kjipe AB' er, men kan dere ikke la være å kommentere negativt på egen kropp?

Det er ganske mange yngre(og forsåvidt eldre, som oldisen meg) som kikker innom her- og da tror jeg virkelig ikke det er særlig heldig at i utgangspunktet "perfekte" folk rakker ned på egen kropp ved å unnskylde liksom-kilo osv.

Særskilt når man som den jenta i blå truse er åpenbarti kategorien ganske lav BMI.   

Dere hadde ikke postet om selvtilliten var på bunn, så ta heller imot eventuelle duster som kommenterer noe negativt fremfor å snakke nedsettende om det jeg tror vi alle kan være enige om er rimelig attraktive kropper rent estetisk. Det gir liksom så rævva signaler.

Er man usikker på seg selv (eller noe ved egen kropp), så kan man jo si noe negativ om seg selv, for så å fiske etter en:

"Neeeeeida, du er så perfekt atte".

Så varmer det hjertet til vedkommende. Er ikke det hyggelig da?

Og de som faktisk trener med et mål om å få en penere kropp, tro du meg, de vil bli "blinde" på seg selv. De ser ikke det andre ser (som f.eks at de har en kropp som en gresk gud, satt litt på spissen) men ser bare svakhetene sine. De ser ikke helhetsbildet alltid.

Og alle vil jo fremstille seg i best mulig lys.

Du skjønner, jeg har en helt ok kropp nå, men den var myyyye penere før, så du kan bare tenke deg hvor heftig jeg ser ut til sommeren, nå som jeg trener igjen og fokuserer på kostholdet!

Eller: Bare sånn i tilfelle du skulle synes jeg var pen, så vit at this is nothing, baby!



Skjønner jo at det kan sende feil signaler, slik du fremstiller det, men tror du (og andre) får bare innfinne deg/dere i at slik er det bare, og slik vil det også være, så lenge det er det kroppsfokuset gjennom media, som vi har nå. Og Instagram er en mye verre arena enn dette her, for der ER det faktisk perfekte kropper. Du kan gjerne skrike, men få hører deg.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Bare for å forsvare henne litt så mente hun at hun nok har lagt på seg litt etter at bildet ble tatt, ikke at det ble tatt etter at hun la på seg :)

Men ellers helt enig! 

Jeg skjønte det hun skrev, men jeg synes alle her kan ta et ansvar for å ikke legge opp til ytterligere negativt fokus på kropp og utseende. 

Og jeg mente mannfolka og. 

Det blir litt som å poste bilde av en 22 cm pikk og si at "den er for liten", og så sitter jo faktisk 3565079686409865 andre mannfolk der og bare :unsure:

Bortsett fra at en drøss ungdom dauer av spiseforstyrrelser, og det ikke er noe poeng i å si kjipe ting om kroppen sin om du først velger poste bilde. Just post it. 

Og så er det jo selvsagt komplett idioti for alle oss andre når en tenker "tynn victoriasecretsmodell", "dritdeilig mann" og "dritdeilig mann igjen der gitt" - og så kommer de med helt noldus kommentarer. Hold kjeft, dere er deilige :P

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Saurus skrev:

...

Det blir litt som å poste bilde av en 22 cm pikk og si at "den er for liten", og så sitter jo faktisk 3565079686409865 andre mannfolk der og bare :unsure:

..

Okay da. Jeg skal love å ikke gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. januar 2016 at 19.47, Gjest Saurus skrev:

Jeg skjønner folk legger til "egennedvurderende" utsagn litt for å spare seg for kjipe AB' er, men kan dere ikke la være å kommentere negativt på egen kropp?

Det er ganske mange yngre(og forsåvidt eldre, som oldisen meg) som kikker innom her- og da tror jeg virkelig ikke det er særlig heldig at i utgangspunktet "perfekte" folk rakker ned på egen kropp ved å unnskylde liksom-kilo osv.

Særskilt når man som den jenta i blå truse er åpenbarti kategorien ganske lav BMI.   

Dere hadde ikke postet om selvtilliten var på bunn, så ta heller imot eventuelle duster som kommenterer noe negativt fremfor å snakke nedsettende om det jeg tror vi alle kan være enige om er rimelig attraktive kropper rent estetisk. Det gir liksom så rævva signaler.

Jeg mente at jeg har lagt på meg ETTER jeg tok bildet, og at bildet ikke samsvarer helt med hvordan kroppen min ser ut nå :) Men ja jeg er ganske enig med det du sier at det blir litt dumt å påpeke feil, spesielt når man har gjerne har en idealkropp fra før. Hvis du mener jeg er med på å spre negativ fokus rundt kropp så er det ikke meningen, og jeg kan gjerne lese over det jeg skrev med bildet igjen(har glemt det allerede:fnise:). Om du mener jeg sprer negativt press og fokus pga av jeg er slank er det ikke mye jeg kan hjepe deg med ;) 

hilsen jenta i blå truse

Endret av marizz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, marizz skrev:

Jeg mente at jeg har lagt på meg ETTER jeg tok bildet, og at bildet ikke samsvarer helt med hvordan kroppen min ser ut nå :) Men ja jeg er ganske enig med det du sier at det blir litt dumt å påpeke feil, spesielt når man har gjerne har en idealkropp fra før. Hvis du mener jeg er med på å spre negativ fokus rundt kropp så er det ikke meningen, og jeg kan gjerne lese over det jeg skrev med bildet igjen(har glemt det allerede:fnise:). Om du mener jeg sprer negativt press og fokus pga av jeg er slank er det ikke mye jeg kan hjepe deg med ;) 

hilsen jenta i blå truse

Tipper kroppen din er fin med noen ekstra kilo også. Veldig fin på bildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Noen må jo representere oss chubby damer også, spesielt nå som det har vært så mange tråder på KG om det temaet 😜

Anonymkode: 5ab1f...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...