Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og de som ser best ut får mest tyn.

Man ser ikke best ut bare fordi man har kroppen til Arnold Schwarzenegger. Man kan se bra ut uten å være tynn. 

Anonymkode: b76d8...dbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man ser ikke best ut bare fordi man har kroppen til Arnold Schwarzenegger. Man kan se bra ut uten å være tynn. 

Anonymkode: b76d8...dbd

Som kvinne ja. Som mann så er du bare skinny tynn og hadde vært ubrukelig i en verden der du må hugge ved å stå på. Ynkelig rett og slett.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Som kvinne ja. Som mann så er du bare skinny tynn og hadde vært ubrukelig i en verden der du må hugge ved å stå på. Ynkelig rett og slett.

Men det er vel svært få i dag som lever i en verden der man må hugge ved, så hvem bryr seg om man hadde vært ubrukelig i den verdenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel svært få i dag som lever i en verden der man må hugge ved, så hvem bryr seg om man hadde vært ubrukelig i den verdenen.

Ja da får du finne deg et beinrangel som ikke klarer å løfte deg litt rundt eller den biten heller. Det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da får du finne deg et beinrangel som ikke klarer å løfte deg litt rundt eller den biten heller. Det går bra!

Var da veldig så defensiv du skulle bli? Vil anbefale deg å jobbe med den usikkerheten.

Anonymkode: c4403...c13

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Ja da får du finne deg et beinrangel som ikke klarer å løfte deg litt rundt eller den biten heller. Det går bra!

Jeg synes det er unødvendig å snakke på den måten om en kroppstype

Når det gjelder fremtidig partner så blir ikke det valgt utifra hvor mye han kan løfte meg rundt, heldigvis har jeg en egen funksjonell kropp, men ved kan han godt like å hugge, det er jo så gøy.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da får du finne deg et beinrangel som ikke klarer å løfte deg litt rundt eller den biten heller. Det går bra!

Jeg ser ikke helt hvorfor man skal bære rundt på dama med mindre sykdom eller handikap er inne i bildet. 

Faktisk tror jeg det er få , om noen damer som har som krav at mannen må greie bære de rundt. Det er nok helt andre kriterier når det kommer til valg av partner - personlighet, kjemi, tenning, sosial status, økonomi osv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt hvorfor man skal bære rundt på dama med mindre sykdom eller handikap er inne i bildet. 

Faktisk tror jeg det er få , om noen damer som har som krav at mannen må greie bære de rundt. Det er nok helt andre kriterier når det kommer til valg av partner - personlighet, kjemi, tenning, sosial status, økonomi osv.

Så feil kan man ta! Å skulle bli bært rundt er da minstekravet :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så feil kan man ta! Å skulle bli bært rundt er da minstekravet :opplyser:

Nå bor vi faktisk i verdens mest likestilte land så jeg vil da forlange en 50/50 ordning! Jeg kan bære hu halve veien til senga så kan hu bære meg den siste etappen. Ikke det at jeg tror vi hadde kommet så langt etter at det var hennes tur til å bære mine 84kg da men...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne ja. Som mann så er du bare skinny tynn og hadde vært ubrukelig i en verden der du må hugge ved å stå på. Ynkelig rett og slett.

Slemt sagt men ikke overrasket å høre fra deg...

Anonymkode: b76d8...dbd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så feil kan man ta! Å skulle bli bært rundt er da minstekravet :opplyser:

Jeg bærer ikke deg i hvert fall, hadde i så fall 

Anonymkode: b76d8...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor vi faktisk i verdens mest likestilte land så jeg vil da forlange en 50/50 ordning! Jeg kan bære hu halve veien til senga så kan hu bære meg den siste etappen. Ikke det at jeg tror vi hadde kommet så langt etter at det var hennes tur til å bære mine 84kg da men...

Det er jo bare rett og rimelig. Er bare å dumpe om hun ikke klarer det! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes skinnytynn er fint på menn jeg, men charmander slår alle her inne

Anonymkode: d9963...fc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...