Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Bildet ble tatt i desember 2013 etter å ha gått ned 13 kg pga samlivsbrudd med eksen. Har lagt på meg en del i det siste men håper å gå litt ned igjen.

                                                                         image.jpeg.40ef72d6a0978b9dec07724721f0c

                                                                                    

Nydelig og flott kropp ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 31. januar 2016 at 10.36, Rossin skrev:

Lekker :)

Meg som eier denne kroppen synes det er både merkelig og trist å lese i alle trådene om kvinner som bodyshamer segselv og lurer på om menn ikke synes de er fin nok fordi de ikke er tynn nok.. Er "godt polstra" og har aldri opplevd dette som et problem for menn.. 

Anonymkode: 5ab1f...bc1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meg som eier denne kroppen synes det er både merkelig og trist å lese i alle trådene om kvinner som bodyshamer segselv og lurer på om menn ikke synes de er fin nok fordi de ikke er tynn nok.. Er "godt polstra" og har aldri opplevd dette som et problem for menn.. 

Anonymkode: 5ab1f...bc1

Du er hot. Legg ut flere bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29.1.2016 at 23.57, AnonymBruker skrev:

Veldig fin kropp! Er det vanlig at man beholder figuren etter flere barn? Hvor ofte trener du og hvordan/hva trener du?

Anonymkode: 312e4...10e

Takk. :)

Tror det varierer veldig. Noen av mine venner har ca samme figur, mens andre har en del ekstra kg de sliter med. 

 

Jeg trener ca tre ganger i uken. Løping er favoritten, men trener også på elipsemaskin og i perioder spinning. Av styrketrening så fokuserer jeg mest på kjernemuskulatur. Dvs tar planken og andre mageøvelser. For rompen sin del tar jeg stående gluts og beinpress. Pluss at jeg jogger alltid i oppoverbakke på møllen. :)

Anonymkode: 72741...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bjone skrev:

Tvilsomt det der....

Kan gjerne være tvilsomt, men en veldig fin kropp var det nå anyways.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silfen skrev:

Kan gjerne være tvilsomt, men en veldig fin kropp var det nå anyways.

Enig at det er en fin kropp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Helkroppsbilde fra meg i Rhodoso for noen år siden. Har for så vidt bikinibilder fra den tiden, men vet ikke hvor glad kjæresten blir om jeg poster det :fnise:

Plis ikke kommenter den superkleine poseringa med en vodka- og fantaflaske x)

Kaias mobilbilder fra den alt for knuste telefonen 940.jpeg

👍bikini gjerne for min del.

Om det skulle være skummelt får du ta det på pm.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å komme seg, men ære være hjelpemidler som hold in og push up og hva det nå måtte være. Det er mye kroppsformende dingser som oss saggy personer får en helt ny form med. :nigo:

 

kroppfebruar16.jpg.2384d4a3ce59026b4840c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Silfen skrev:

Begynner å komme seg, men ære være hjelpemidler som hold in og push up og hva det nå måtte være. Det er mye kroppsformende dingser som oss saggy personer får en helt ny form med. :nigo:

 

kroppfebruar16.jpg.2384d4a3ce59026b4840c

Du er jo så nett, slank og fin atte!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Silfen skrev:

Begynner å komme seg, men ære være hjelpemidler som hold in og push up og hva det nå måtte være. Det er mye kroppsformende dingser som oss saggy personer får en helt ny form med. :nigo:

 

kroppfebruar16.jpg.2384d4a3ce59026b4840c

Yes, fine bilder. Front, side....men hva med bak?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Silfen skrev:

Vanskelig nok å ta de forfra selv om jeg ikke skal begynne med baksiden også. :Knegg:

I know, har prøvd selv:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Silfen skrev:

Slank er nå å ta litt hardt i. Ennå. :Knegg:

Skjønner virkelig ikke hvorfor du skrev at kroppen din ikke er noe skryte av i en eller annen tråd. Looking good :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært Silfen. Du har vel gått ned noen kg ettersom du har omtalt deg som overvektig tidligere. Kjempebra!  

Anonymkode: 72741...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...