Gjest 123Sol Skrevet 14. januar 2016 #11741 Del Skrevet 14. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Heller han som er heldig som har henne Anonymkode: 52f45...74e Neh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #11742 Del Skrevet 14. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Heller han som er heldig som har henne Anonymkode: 52f45...74e Syns de kler hverandre jeg . Anonymkode: b1852...7af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 14. januar 2016 #11743 Del Skrevet 14. januar 2016 Den 13/01/2016 at 14.43, Jacklost skrev: Du ligner veldig på Kenneth Åkerland Berg Ellers, jeg misunner deg noe sykt med den kroppen. Jeg kan tenke meg du får alle damer du vil med den Nå er bildet dessverre ikke representativt for hvordan jeg ser ut akkurat nå. Ila høsten har jeg opparbeidet meg en matchende mage, men satser på å være tilbake til høsten. Den 13/01/2016 at 14.45, AnonymBruker skrev: Syns du burde legge ut resten av bildeserien. Du er jævlig digg! Anonymkode: c6ea6...a90 Må jo overlate litt til fantasien! Den 13/01/2016 at 14.53, Arabella skrev: Hvor har du det plassert hen, da? Har fått bollekinn, mage og for store lår! :D 21 timer siden, Kratt skrev: Fyfaen, dama di er heldig. Jeg plusset overhodet ikke denne kommentaren. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Heller han som er heldig som har henne Anonymkode: 52f45...74e Enig. 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns de kler hverandre jeg . Anonymkode: b1852...7af Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saurus Skrevet 14. januar 2016 #11744 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg skjønner folk legger til "egennedvurderende" utsagn litt for å spare seg for kjipe AB' er, men kan dere ikke la være å kommentere negativt på egen kropp? Det er ganske mange yngre(og forsåvidt eldre, som oldisen meg) som kikker innom her- og da tror jeg virkelig ikke det er særlig heldig at i utgangspunktet "perfekte" folk rakker ned på egen kropp ved å unnskylde liksom-kilo osv. Særskilt når man som den jenta i blå truse er åpenbarti kategorien ganske lav BMI. Dere hadde ikke postet om selvtilliten var på bunn, så ta heller imot eventuelle duster som kommenterer noe negativt fremfor å snakke nedsettende om det jeg tror vi alle kan være enige om er rimelig attraktive kropper rent estetisk. Det gir liksom så rævva signaler. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. januar 2016 #11745 Del Skrevet 14. januar 2016 3 minutter siden, Saurus skrev: Jeg skjønner folk legger til "egennedvurderende" utsagn litt for å spare seg for kjipe AB' er, men kan dere ikke la være å kommentere negativt på egen kropp? Det er ganske mange yngre(og forsåvidt eldre, som oldisen meg) som kikker innom her- og da tror jeg virkelig ikke det er særlig heldig at i utgangspunktet "perfekte" folk rakker ned på egen kropp ved å unnskylde liksom-kilo osv. Særskilt når man som den jenta i blå truse er åpenbarti kategorien ganske lav BMI. Dere hadde ikke postet om selvtilliten var på bunn, så ta heller imot eventuelle duster som kommenterer noe negativt fremfor å snakke nedsettende om det jeg tror vi alle kan være enige om er rimelig attraktive kropper rent estetisk. Det gir liksom så rævva signaler. Bare for å forsvare henne litt så mente hun at hun nok har lagt på seg litt etter at bildet ble tatt, ikke at det ble tatt etter at hun la på seg Men ellers helt enig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 14. januar 2016 #11746 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) 26 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Har fått bollekinn, mage og for store lår! :D I løpet av juleuken? Jada, sikkert . Du har høyden til å tåle en del kilo ekstra og fremdeles være goodlooking . Endret 14. januar 2016 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minboble Skrevet 14. januar 2016 #11747 Del Skrevet 14. januar 2016 11 minutter siden, Saurus skrev: Jeg skjønner folk legger til "egennedvurderende" utsagn litt for å spare seg for kjipe AB' er, men kan dere ikke la være å kommentere negativt på egen kropp? Det er ganske mange yngre(og forsåvidt eldre, som oldisen meg) som kikker innom her- og da tror jeg virkelig ikke det er særlig heldig at i utgangspunktet "perfekte" folk rakker ned på egen kropp ved å unnskylde liksom-kilo osv. Særskilt når man som den jenta i blå truse er åpenbarti kategorien ganske lav BMI. Dere hadde ikke postet om selvtilliten var på bunn, så ta heller imot eventuelle duster som kommenterer noe negativt fremfor å snakke nedsettende om det jeg tror vi alle kan være enige om er rimelig attraktive kropper rent estetisk. Det gir liksom så rævva signaler. Er man usikker på seg selv (eller noe ved egen kropp), så kan man jo si noe negativ om seg selv, for så å fiske etter en:"Neeeeeida, du er så perfekt atte". Så varmer det hjertet til vedkommende. Er ikke det hyggelig da? Og de som faktisk trener med et mål om å få en penere kropp, tro du meg, de vil bli "blinde" på seg selv. De ser ikke det andre ser (som f.eks at de har en kropp som en gresk gud, satt litt på spissen) men ser bare svakhetene sine. De ser ikke helhetsbildet alltid. Og alle vil jo fremstille seg i best mulig lys.Du skjønner, jeg har en helt ok kropp nå, men den var myyyye penere før, så du kan bare tenke deg hvor heftig jeg ser ut til sommeren, nå som jeg trener igjen og fokuserer på kostholdet! Eller: Bare sånn i tilfelle du skulle synes jeg var pen, så vit at this is nothing, baby! Skjønner jo at det kan sende feil signaler, slik du fremstiller det, men tror du (og andre) får bare innfinne deg/dere i at slik er det bare, og slik vil det også være, så lenge det er det kroppsfokuset gjennom media, som vi har nå. Og Instagram er en mye verre arena enn dette her, for der ER det faktisk perfekte kropper. Du kan gjerne skrike, men få hører deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saurus Skrevet 14. januar 2016 #11748 Del Skrevet 14. januar 2016 55 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Bare for å forsvare henne litt så mente hun at hun nok har lagt på seg litt etter at bildet ble tatt, ikke at det ble tatt etter at hun la på seg Men ellers helt enig! Jeg skjønte det hun skrev, men jeg synes alle her kan ta et ansvar for å ikke legge opp til ytterligere negativt fokus på kropp og utseende. Og jeg mente mannfolka og. Det blir litt som å poste bilde av en 22 cm pikk og si at "den er for liten", og så sitter jo faktisk 3565079686409865 andre mannfolk der og bare Bortsett fra at en drøss ungdom dauer av spiseforstyrrelser, og det ikke er noe poeng i å si kjipe ting om kroppen sin om du først velger poste bilde. Just post it. Og så er det jo selvsagt komplett idioti for alle oss andre når en tenker "tynn victoriasecretsmodell", "dritdeilig mann" og "dritdeilig mann igjen der gitt" - og så kommer de med helt noldus kommentarer. Hold kjeft, dere er deilige 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. januar 2016 #11749 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg er som sagt helt enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 14. januar 2016 #11750 Del Skrevet 14. januar 2016 45 minutter siden, Saurus skrev: ... Det blir litt som å poste bilde av en 22 cm pikk og si at "den er for liten", og så sitter jo faktisk 3565079686409865 andre mannfolk der og bare .. Okay da. Jeg skal love å ikke gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saurus Skrevet 15. januar 2016 #11751 Del Skrevet 15. januar 2016 11 timer siden, Fysikeren skrev: Okay da. Jeg skal love å ikke gjøre det.. Takk. Har du snapchat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 16. januar 2016 #11752 Del Skrevet 16. januar 2016 (endret) Den 14. januar 2016 at 19.47, Gjest Saurus skrev: Jeg skjønner folk legger til "egennedvurderende" utsagn litt for å spare seg for kjipe AB' er, men kan dere ikke la være å kommentere negativt på egen kropp? Det er ganske mange yngre(og forsåvidt eldre, som oldisen meg) som kikker innom her- og da tror jeg virkelig ikke det er særlig heldig at i utgangspunktet "perfekte" folk rakker ned på egen kropp ved å unnskylde liksom-kilo osv. Særskilt når man som den jenta i blå truse er åpenbarti kategorien ganske lav BMI. Dere hadde ikke postet om selvtilliten var på bunn, så ta heller imot eventuelle duster som kommenterer noe negativt fremfor å snakke nedsettende om det jeg tror vi alle kan være enige om er rimelig attraktive kropper rent estetisk. Det gir liksom så rævva signaler. Jeg mente at jeg har lagt på meg ETTER jeg tok bildet, og at bildet ikke samsvarer helt med hvordan kroppen min ser ut nå Men ja jeg er ganske enig med det du sier at det blir litt dumt å påpeke feil, spesielt når man har gjerne har en idealkropp fra før. Hvis du mener jeg er med på å spre negativ fokus rundt kropp så er det ikke meningen, og jeg kan gjerne lese over det jeg skrev med bildet igjen(har glemt det allerede). Om du mener jeg sprer negativt press og fokus pga av jeg er slank er det ikke mye jeg kan hjepe deg med hilsen jenta i blå truse Endret 16. januar 2016 av marizz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 17. januar 2016 #11753 Del Skrevet 17. januar 2016 7 timer siden, marizz skrev: Jeg mente at jeg har lagt på meg ETTER jeg tok bildet, og at bildet ikke samsvarer helt med hvordan kroppen min ser ut nå Men ja jeg er ganske enig med det du sier at det blir litt dumt å påpeke feil, spesielt når man har gjerne har en idealkropp fra før. Hvis du mener jeg er med på å spre negativ fokus rundt kropp så er det ikke meningen, og jeg kan gjerne lese over det jeg skrev med bildet igjen(har glemt det allerede). Om du mener jeg sprer negativt press og fokus pga av jeg er slank er det ikke mye jeg kan hjepe deg med hilsen jenta i blå truse Tipper kroppen din er fin med noen ekstra kilo også. Veldig fin på bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 17. januar 2016 #11754 Del Skrevet 17. januar 2016 13 timer siden, Ferny skrev: Tipper kroppen din er fin med noen ekstra kilo også. Veldig fin på bildet! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. januar 2016 #11755 Del Skrevet 17. januar 2016 Tørr ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #11756 Del Skrevet 21. januar 2016 En kropp. Anonymkode: 5ab1f...bc1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 21. januar 2016 #11757 Del Skrevet 21. januar 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kropp. Anonymkode: 5ab1f...bc1 Fin mage det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #11758 Del Skrevet 21. januar 2016 Noen må jo representere oss chubby damer også, spesielt nå som det har vært så mange tråder på KG om det temaet 😜 Anonymkode: 5ab1f...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruKG Skrevet 23. januar 2016 #11759 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Barna er ute av huset for kvelden og rødvinen er tatt frem Endret 24. januar 2016 av FruKG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruKG Skrevet 24. januar 2016 #11760 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) .... Endret 24. januar 2016 av FruKG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg