Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Her er min kropp som jeg forøvrig er ganske fornøyd med. Dette er 59kg fordelt på 160cm hvis noen lurer.

post-37809-0-46067100-1303202224_thumb.j

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min kropp som jeg forøvrig er ganske fornøyd med. Dette er 59kg fordelt på 160cm hvis noen lurer.

Nice! :D

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er drømmekroppen min. Virkelig!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette er drømmekroppen min. Virkelig!

Åhh, det var kjempehyggelig å høre :) Man får bare bruke det man har og gjøre det beste ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader det var en pen kropp, og nydelig hudfarge! :jepp:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fy fader det var en pen kropp, og nydelig hudfarge! :jepp:

Oi, godt noen synes det er fint med kritthvit hud :takke: Har fått en del kommentarer om huden min som er så hvit, særlig i utlandet hvor de nesten tror jeg er syk huff... Vises nok ikke helt på bildet hvor gjennomsiktig jeg egentlig er, men jeg må leve med mine white legs som en dame i Bulgaria sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange flotte kropper her, og så flott at vi alle er forskjellige :) Her er det jammen ta meg ingen som trenger å skjemmes.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest idakaroline

Du har en nydelig kropp! Akkurat en sånn kropp som jeg ønsker meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går ikke.. Hvordan gjør man det?

Gå på legg til vedlegg så blar du gjennom dine bilder og legger til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Her er min kropp da, jeg er egentlig ganske happy med den, vil bare ha en litt strammere mage :) 160 cm høy og veier ca 47-49 kilo avhenger veldig av når jeg veier meg!

Kommer til å fjerne bildene om ikke så lenge, vil ikke ha de liggende her ute på KG for evig og alltid :fnise:

Endret av Anuket
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...