Yme Skrevet 18. juli 2016 #14001 Del Skrevet 18. juli 2016 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: For mye klær igjen, ass. Det er innafor når man har kul stil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. juli 2016 #14002 Del Skrevet 18. juli 2016 Et øyeblikk siden, Yme skrev: Kul skjorte! Bra klesstil generelt, egentlig. Hvorfor kan du ikke sitte sånn? Om du syns det er behagelig, er det jo bare å kjøre på. Takk. Hehe, det er første gang noen sier jeg har bra klesstil Har shoppet mye i det siste da Joda jeg KAN jo sitte sånn, men vi damer er opplært til at sånn sitter menn og ikke kvinner Et øyeblikk siden, Katten.2.0 skrev: For mye klær igjen, ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. juli 2016 #14003 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) 5 minutter siden, Teriyaki skrev: Takk. Hehe, det er første gang noen sier jeg har bra klesstil Har shoppet mye i det siste da Lurer på om det er en av de første gangene jeg har sagt noe sånt, så da er vi skuls. Blei litt som å ta hverandres jomfrudom, dette her... Tror jeg. Jeg veit jo ikke hvordan det er å miste jomfrudommen Sitat Joda jeg KAN jo sitte sånn, men vi damer er opplært til at sånn sitter menn og ikke kvinner Drit i hva andre forteller deg at du bør gjøre. Du er en kul dame, Teriyaki. Vær deg selv, og spre de beina! (øhm... assa... du skjønner hva jeg mener ) Endret 18. juli 2016 av Yme 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #14004 Del Skrevet 18. juli 2016 2 timer siden, Ramona skrev: Dette er internett. Den jeg spurte brydde seg jo ikke. Men du maser i det uendelige. Go fuck yourself. Det trenger du. Maser? Jeg skrev ett innlegg som angår deg. Du som bør fucke yourself. Anonymkode: 4e74e...7de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 18. juli 2016 #14005 Del Skrevet 18. juli 2016 1 time siden, Vesentlig skrev: Jepp, prøver meg jeg og Pen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 18. juli 2016 #14006 Del Skrevet 18. juli 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Maser? Jeg skrev ett innlegg som angår deg. Du som bør fucke yourself. Anonymkode: 4e74e...7de Jaja. AB er AB. Skaff deg et nick så blir det lettere å fornærme riktig person. 👍 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. juli 2016 #14007 Del Skrevet 18. juli 2016 Et øyeblikk siden, Yme skrev: Lurer på om det er en av de første gangene jeg har sagt noe sånt, så da er vi skuls. Blei litt som å ta hverandres jomfrudom, dette her... Tror jeg. Jeg veit jo ikke hvordan det er å miste jomfrudommen Drit i hva andre forteller deg at du bør gjøre. Du er en kul dame, Teriyaki. Vær deg selv, og spre de beina! (øhm... assa... du skjønner hva jeg mener ) Om jeg ikke var det før så er jeg i alle fall på vei til å bli det igjen etter så lang tørke Haha, ja visse setninger blir feil uansett hvordan man ordlegger seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #14008 Del Skrevet 18. juli 2016 2 timer siden, Vesentlig skrev: Jepp, prøver meg jeg og Hvor ee toppen din fra, om det er lov til å spørre. Har lett etter en lignende topp lenge. Og du veldig fin kropp så klart da :D Anonymkode: ccbe9...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 18. juli 2016 #14009 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Drit kul t-skjorte @Teriyaki! Hvor har du kjøpt den? Endret 18. juli 2016 av The Silence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. juli 2016 #14010 Del Skrevet 18. juli 2016 Et øyeblikk siden, The Silence skrev: Drit kul t-skjorte @Teriyaki! Hvor har du kjøpt den? Takk! Kjøpte den på HM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. juli 2016 #14011 Del Skrevet 18. juli 2016 2 timer siden, Katten.2.0 skrev: For mye klær igjen, ass. Hate to break it to you, men tror det er på tide å innse at Teriyaki ikke har lyst til å kle av seg for deg. @Teriyaki Du e heit! Og jeg sitter ganske ofte sånn. Har egentlig bare tenkt at jeg ser litt laidback og lesbisk ut jeg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruKG Skrevet 18. juli 2016 #14012 Del Skrevet 18. juli 2016 15 timer siden, Citronella skrev: Du har svært flotte muskler, og en kropp som er ganske lik min (men jeg har ikke så store pupper som deg). Tusen takk Jeg har silikon så om du ønsker større så er jo det en mulighet. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Der jeg kommer fra pleier vi å lukke bukseknappen før vi inntar offentligheten. Regner med det var en ren forglemmelse(?) Fin farge Anonymkode: 63c16...191 Jeg synes det var litt sexy å ha den åpen. Takk 5 timer siden, Arabella skrev: Pupper kan kjøpes! Det stemmer, bra du er opplyst 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mest sannsynlig var det ikke en forglemmelse Kan vi se deg forfra å? Har du cameltoe? Anonymkode: 8605e...c9f Selvsagt har jeg cameltoe Litt som var synlig som ikke likes her 4 timer siden, Mysticgirl skrev: Flott kropp @FruKG Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. juli 2016 #14013 Del Skrevet 18. juli 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Hate to break it to you, men tror det er på tide å innse at Teriyaki ikke har lyst til å kle av seg for deg. @Teriyaki Du e heit! Og jeg sitter ganske ofte sånn. Har egentlig bare tenkt at jeg ser litt laidback og lesbisk ut jeg? Sitter gjerne sånn alene, men det faller meg ikke helt naturlig å feks sitte sånn på jobb Haha, det kan jeg ikke uttale meg om. Pen er du uansett da om du ser lesbisk ut eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 18. juli 2016 #14014 Del Skrevet 18. juli 2016 32 minutter siden, Teriyaki skrev: Sitter gjerne sånn alene, men det faller meg ikke helt naturlig å feks sitte sånn på jobb Haha, det kan jeg ikke uttale meg om. Pen er du uansett da om du ser lesbisk ut eller ei Mulig jeg er uvanlig fordomsfri, men det tok meg mange innlegg å forstå at "dominansen" hadde noe med benstilling å gjøre. Skjønte ikke bæret av hva du mente i OI. Men takk for bilde og sier som flere at toppen var stilig på en pen kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. juli 2016 #14015 Del Skrevet 18. juli 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Mulig jeg er uvanlig fordomsfri, men det tok meg mange innlegg å forstå at "dominansen" hadde noe med benstilling å gjøre. Skjønte ikke bæret av hva du mente i OI. Men takk for bilde og sier som flere at toppen var stilig på en pen kropp. Når skal vi få se deg da? @Teriyaki Kjempefin er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 18. juli 2016 #14016 Del Skrevet 18. juli 2016 4 timer siden, Summers skrev: Pen! takk! 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor ee toppen din fra, om det er lov til å spørre. Har lett etter en lignende topp lenge. Og du veldig fin kropp så klart da :D Anonymkode: ccbe9...3be Den har jeg heklet selv! Lager sånne litt på slump så har ikke oppskrift, men jeg har sett noen lignende oppskrifter på pinterest. Men synes også jeg har sett noe lignende i en eller annen kjedebutikk i det siste? Eller kanskje etsy har noe? Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 18. juli 2016 #14017 Del Skrevet 18. juli 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: Når skal vi få se deg da? @Teriyaki Kjempefin er du Du vet det blir vanskelig siden vampyrer ikke reflekteres av lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 18. juli 2016 #14018 Del Skrevet 18. juli 2016 @FruKG Fine former og kropp på deg, frøken! @TeriyakiDigger stilen din Skjønner akkurat hva du snakker om, å sitte sånn noen ganger, og bare ha det behagelig! Kul t skjorte da @Vesentlig Du virker så skjønn Nysgjerrig på hvordan du ser ut @Fysikeren Det er deilig å være frekk i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. juli 2016 #14019 Del Skrevet 18. juli 2016 Et øyeblikk siden, Dr. A. Kula skrev: Mulig jeg er uvanlig fordomsfri, men det tok meg mange innlegg å forstå at "dominansen" hadde noe med benstilling å gjøre. Skjønte ikke bæret av hva du mente i OI. Men takk for bilde og sier som flere at toppen var stilig på en pen kropp. Det er gjort forskning på at såkalte dominante og maskuline sittestillinger gjør noe med både selvtillit og prestasjon. For eksempel er det lurt å sitte sånn før man skal ta en eksamen. Tro det eller ei. Det har med at å sitte sammenkrøket sender visse signaler til hjernen. Det samme skjer når man sitter bredt og "dominerende" Og takk for det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #14020 Del Skrevet 18. juli 2016 2 timer siden, Vesentlig skrev: takk! Den har jeg heklet selv! Lager sånne litt på slump så har ikke oppskrift, men jeg har sett noen lignende oppskrifter på pinterest. Men synes også jeg har sett noe lignende i en eller annen kjedebutikk i det siste? Eller kanskje etsy har noe? Tusen takk! Takk for svar^^ Men så utrolig kult! Så flink du er! Er det vanskelig å hekle, eller vil en nybegynner klare noe slikt etter litt øving, så lenge man følger en oppskrift? Kanskje jeg skulle prøvd å lage noe lignende selv, har lett i mange år Har funnet en topp som ligner, men blir litt for gjennomsiktig, og litt for mye utringning på den, så får liksom aldri brukt den... Anonymkode: ccbe9...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg