Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt vanskelig å se forskjellen. Må nesten se bildet forfra. 

Anonymkode: 59bfb...e69

Ser du virkelig ikke forskjell???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Cyrus skrev:

Egentlig så er det ikke det. Jeg fikk ikke lov da jeg prøvde hvertfall.

Men du får skryt av meg! Du har vært superflink og kan være stolt av deg selv 😄

Så du sammenligner deg med vedkommende på bildet som har prosjekt å gå ned 50kg? Sist jeg sjekka så har ikke du lagt ut tjukkasbilde av deg der du er 50kg overvektig. 

Men for all del; legg ut før og etter bildet fra overvektig til normalvektig, be my guest. 

Anonymkode: b1ae5...698

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Citronella skrev:

Ser du virkelig ikke forskjell???

Jo...han ser forskjell.. Men bare en teit måte å be vedkommende snu seg sånn at han får se puppene siden hun står i bar overkropp. 

Anonymkode: b1ae5...698

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
28 minutter siden, lillsunshine skrev:

Takk, så hyggelig å høre :)
 

Hehe, tusen takk :) Jeg tok på meg neglelakk etter inspirasjon fra denne tråden og når jeg så hvor ustelte og stygge mine føtter var. I år kan jeg vise frem neglene med stolthet. I fjor sommer klarte jeg nemlig å skade stortånegla sånn at halve datt av. Det tok et svangerskap å vokse ut som de sier, så var ikke så gøy å vise frem neglene for et år siden. Setter pris på friske stortånegler nå :fnise:

 

 

Takk for det, og du er smashing som alltid :)

Neglelakken heter Mineral Fusion som jeg har bestilt fra Iherb. Fargen heter visst Coral Reef. Ganske så fin kvalitet på de og mange forskjellige farger. Litt som Essie egentlig. Disse er jo litt billigere da om man ikke teller med portoen :)

Her er link til neglelakken :)http://no.iherb.com/Mineral-Fusion-Nail-Lacquer-Coral-Reef-0-33-fl-oz-10-ml/52730

Takk for link! Må det flere lag til, eller holdet det med et strøk? Tørketiden?  Skal ta å bestille etter ferien :blomst: Likte fargen veldig godt altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som snakker om tåsopp kan google bilder av tå sopp og se

Jeg kan ikke lime inn eksempler her av hensyn til dere som har problem med tå-bilder generelt og av hensyn til dere og flere som kan synes at det er ganske fælt å se tåsoppbilder

Anonymkode: 15855...a87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo...han ser forskjell.. Men bare en teit måte å be vedkommende snu seg sånn at han får se puppene siden hun står i bar overkropp. 

Anonymkode: b1ae5...698

Aha! Jeg er naiv 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Arabella skrev:

Unnskyld at jeg spør, det er helt tilfeldig at spørsmålet kommer etter din kommentar, men hva er egentlig forskjellen på å fingre som dere unge kaller det og å onanere? Jeg forbinder ordet fingring med småbarn som fingrer og plukker på alt de ser.

Tror disse kan hjelpe deg bedre enn meg:

http://www.klara-klok.no/sok/fingring

Anonymkode: 81217...31a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du sammenligner deg med vedkommende på bildet som har prosjekt å gå ned 50kg? Sist jeg sjekka så har ikke du lagt ut tjukkasbilde av deg der du er 50kg overvektig. 

Men for all del; legg ut før og etter bildet fra overvektig til normalvektig, be my guest. 

Anonymkode: b1ae5...698

Det var 20kg det var snakk om og ikke 50 da 😄

Som sagt så har jeg allerede lagt ut før-etter bilde fra overvektig til normalvektig og det frister ikke å gjøre det igjen.

"Be our guest! Be our guest! Put our service to the test!..." 🎶🎵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cyrus skrev:

Det var 20kg det var snakk om og ikke 50 da 😄

Som sagt så har jeg allerede lagt ut før-etter bilde fra overvektig til normalvektig og det frister ikke å gjøre det igjen.

"Be our guest! Be our guest! Put our service to the test!..." 🎶🎵

Hun du siterte har gått ned 20kg og har 30kg igjen. 20+30=50

Anonymkode: b1ae5...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun du siterte har gått ned 20kg og har 30kg igjen. 20+30=50

Anonymkode: b1ae5...698

Spørsmålet var jo om det var lov å skryte av seg selv etter å ha gått ned 20kg på et halvår. Jeg gikk ned 20kg på 14uker, men fikk ganske mye pes da jeg postet bilde av det (mye skryt også). Så det var derfor jeg svarte som jeg gjorde.

Nå skal jeg fortsette å leve livet mitt og legge negativiteten nederst i sekken 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du neglsopp? 

Anonymkode: 5b816...5b0

Dust. Skjønner godt du gjemmer deg bak anonymknappen ja. :filer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pjokkeline skrev:

Takk for link! Må det flere lag til, eller holdet det med et strøk? Tørketiden?  Skal ta å bestille etter ferien :blomst: Likte fargen veldig godt altså!

Jeg har først og fremst brukt de på tåneglene nå i første om gang og der trenger jeg bare et strøk. Av en eller anna grunn sitter det alltid mye bedre på tåneglene mine, så jeg har ikke behov for flere strøk. Tørker ganske greitt fort egentlig. Leser på omtalene der at det kan være lurt å bruke top coat. Så sikkert ikke dumt å gjøre det på fingerneglene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine føtter, og sokker! :tommelopp: 101010010101010101001010101010010111010101010100101010101001010

Anonymkode: dd76a...531

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper fotfetishistene liker seg her inne nå :P

Anonymkode: 5eb88...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Ramona skrev:

Sist gang jeg la ut et bilde i denne tråden var i 2011. Husker dere det? 😆

1468756377954.jpg

For alt vi vet har du ikke truse på deg der. Betyr dette at du nettopp har fingret ?;)

Anonymkode: 81217...31a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest snerk1234
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så flink du har vært! Burde gi meg motivasjon til å gjøre noe med min blubbiskropp også :fnise:

Anonymkode: f87f4...d44

 

22 timer siden, Compaq skrev:

Absolutt lov. Kudos!:)

 

22 timer siden, Nordavind skrev:

@Anekdora det er innafor sånn lovmessig ja :) og det er også innafor både med blubbis og ikke-blubbis :)  bra jobbet!

 

22 timer siden, Silfen skrev:

Så flott, Anekdora!

 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med et fint resultat. Hvor mange kilos forskjell er det på disse bildene? Hvor lang tid brukte du? 

Anonymkode: 5d415...434

 

21 timer siden, Minesveiper skrev:

Bra jobbet! Tenkte jeg skulle poste en slik en i desember, da har jeg holdt på 1 år.

 

 

21 timer siden, Cyrus skrev:

Det er lov. Kjempefint. 

Hvor lenge er det mellom bildene?

 

18 timer siden, marizz skrev:

og så flink du har vært Anekdora! Kjempebrajobba, og fin kropp både før og etter :)

 

17 timer siden, Pjokkeline skrev:

 

Haha, så søt (blubbis) :fnise: Flott resultat, stå på videre :) Forresten, du har fin kropp på både før og etter bildet :)

Wææ, tusen takk dere! :rodmer: :rodmer:

Det ble tatt i jula 2015, så kan ikke skryte på meg noe sjuke prestasjoner innen diett. Jeg forakter (!) badevekta, har derfor null oversikt i antall kg. Midjemålet har iallfall minsket med bortimot 8-10 cm. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20160717_144119.jpg

Legger ved et bilde til @Pjokkeline slik at du kan se hvordan fargen blir på fingerneglene også. Det var kun et strøk :) Så fargen blir veldig bra på fingerneglene også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger ut et bilde av min kropp. Snart 40. Vågal kjerring ;)

20160717_145605-2.jpg

Anonymkode: 072ce...7a1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For alt vi vet har du ikke truse på deg der. Betyr dette at du nettopp har fingret ?;)

Anonymkode: 81217...31a

Nei. 😝 jeg har truse på meg. Og sokker.

Cyrys var helt åpenbart naken. Nice try. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...