Gå til innhold

Å ha mobilen avstengt hele helgen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Eh... jaja... noen vil behandles som reserveløsninger...

Og noen vil behandle andre som reserveløsninger. MÅ jeg gjøre det slutt før jeg finner en annen da?? Dukker det opp en bedre og mere tilgjengelig kar så..??! HAN kan ihvertfall ikke si noe på det. Såpass skjønner da han også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, jeg må spørre om en ting: oppdaget nemlig her at jeg hører at telefonen er på når jeg ringer han, men han tar den ikke da. Men meldingene er ikke levert ser jeg. Trodde at meldinger ble mottatt når de ankom den andres telefon når den er åpen. Slik er det ihverttfall med min telefon, altså når man ikke har stengt av telefonen. Kan noen forklare hvorfor meldingene ikke blir mottatt når telefonen er åpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du slått på leveringsrapport? Hvis du ikke får beskjed om at den er mottatt, så er det kanskje noe feil med mobilen hans. Eller innstillinger, eller nettverket. Jeg måtte kjøpe meg ny telefon pga at den ikke tok i mot meldinger. Dvs. når jeg skrudde mobilen av og på, så kom de. Men det måtte jeg gjøre hver gang jeg skulle motta meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem nå mannen. Du maser om ringing og sms og om det er mottatt eller ikke. Spiller ingen rolle. Han velger å være utilgjengelig for et par dager eller en helg. Det er ståa her.

Altså. Jeg er rimelig sær på det her med mobil. Jeg har alltid på lydløs på natta. Glemmer ofte den på dagtid og må stadig lete etter den. Ikke alltid jeg svarer når det ringer og ei heller sender et svar når jeg får en sms. Kan ta litt tid det. Opptil et døgn.

Selv med mine særheter så skal jeg love deg at hadde jeg vært i starten på et forhold så hadde jeg vært mer påpasselig med å sjekke mobilen og å gi et svar.

Du sier at du elsker ham. Hvor lenge har dere holdt `på?

Sorry to say. Han leker med deg. Eventuelt har noe annet på gang. La ham gå. Intet tap for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem nå mannen. Du maser om ringing og sms og om det er mottatt eller ikke. Spiller ingen rolle. Han velger å være utilgjengelig for et par dager eller en helg. Det er ståa her.

Altså. Jeg er rimelig sær på det her med mobil. Jeg har alltid på lydløs på natta. Glemmer ofte den på dagtid og må stadig lete etter den. Ikke alltid jeg svarer når det ringer og ei heller sender et svar når jeg får en sms. Kan ta litt tid det. Opptil et døgn.

Selv med mine særheter så skal jeg love deg at hadde jeg vært i starten på et forhold så hadde jeg vært mer påpasselig med å sjekke mobilen og å gi et svar.

Du sier at du elsker ham. Hvor lenge har dere holdt `på?

Sorry to say. Han leker med deg. Eventuelt har noe annet på gang. La ham gå. Intet tap for deg.

Vi har vært "sammen" i over ett år da. Men jeg sitter her alene denne helgen også, hans telefon er som vanlig avslått. Så det er nok sant som du sier; ei anna dame er bedre enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært "sammen" i over ett år da. Men jeg sitter her alene denne helgen også, hans telefon er som vanlig avslått. Så det er nok sant som du sier; ei anna dame er bedre enn meg!

AB 22.02 her.

Jeg tror du innerst inne vet svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AB 22.02 her.

Jeg tror du innerst inne vet svaret.

Nei, det gjør jeg ikke. Han sier han bare sitter hjemme når tlf. er avslått, han ringer og ringer om jeg ikke svarer flere kvelder på rad, og jeg har til og med spurt "spåkoner" om han har andre damer; de har sagt nei. Men jeg vet likevel ikke om jeg orker dette...jeg trenger en mann i mitt liv hver dag og ihvertfall ikke en som har tlf. avslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har spurt en spåkone?

Hva med å snakke med ham og si at dette ikke er ok for deg. Dersom han fortsetter så går du videre alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spår at du ikke kommer til å finne en skikkelig type før du har dumpet og glemt den du "har" nå

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sa du ikke at dere skulle være sammen denne helga? Han angret seg? Hvilken grunn ga han? Ingen?

Av og til når jeg tar imot meldinger står det at sender vil ha svar på om mld er mottatt, da velger jeg ofte nei.. Da får vel ikke avsender noen meldingsrapport om at den er mottatt antar jeg. Så det kan jo hende han trykker nei når han får mldene dine - han vil ikke at du skal vite at han har fått dem. Eller kanskje han har latt tlf ligge på lydløs/på jobb e.l. bare for at du skal slutte å mase om å ha tlf på (og for å se hvor mange tapte anrop han får fra deg/andre i løpet av helga) slik at eksen/dama ikke får med seg at han har andre?

Jeg forstår det er vanskelig å legge han fra deg. Jeg har selv vært i den situasjonen hvor jeg ikke klarer å se det selv.. og selv om jeg ser det, vil jeg ikke for jeg har det så bra når det først er bra mellom oss. MEN.. ja.. vet ikke hva jeg skal si. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sa du ikke at dere skulle være sammen denne helga? Han angret seg? Hvilken grunn ga han? Ingen?

Av og til når jeg tar imot meldinger står det at sender vil ha svar på om mld er mottatt, da velger jeg ofte nei.. Da får vel ikke avsender noen meldingsrapport om at den er mottatt antar jeg. Så det kan jo hende han trykker nei når han får mldene dine - han vil ikke at du skal vite at han har fått dem. Eller kanskje han har latt tlf ligge på lydløs/på jobb e.l. bare for at du skal slutte å mase om å ha tlf på (og for å se hvor mange tapte anrop han får fra deg/andre i løpet av helga) slik at eksen/dama ikke får med seg at han har andre?

Jeg forstår det er vanskelig å legge han fra deg. Jeg har selv vært i den situasjonen hvor jeg ikke klarer å se det selv.. og selv om jeg ser det, vil jeg ikke for jeg har det så bra når det først er bra mellom oss. MEN.. ja.. vet ikke hva jeg skal si. Lykke til.

Jo vi skulle møtes, og vi hadde også avtale om at han skulle si ifra om han stengte av telefonen over flere døgn. Det har han jo ikke gjort. Jeg ringte han også i går formiddag og det ringte hos han, så da var ikke telefonen avslått. Senere på dagen var den av avslått og det er den fremdeles. Han måtte jo se at jeg hadde ringt også.

Jeg kan se om meldinger er levert, altså om telefonen er på.

Jaja, han har kanskje funnet ei bedre dame enn meg. Vi hadde det jo bra sammen når vi først var sammen ja...Men han vil også leve alene, og jeg hater å være alene, så...det går vel som det går ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...