Gå til innhold

Forelsket i en opptatt mann som er jeg er utro med :-(


laura82

Anbefalte innlegg

For noen uker siden begynte jeg et seksuelt forhold med en mann som har gift

Hva slags gift har han? :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver: "Han fortalte meg i begynnelsen av forholdet at han ikke er ute etter å forelske seg, og at han gjør det svært sjelden."

Det virker jo som han han har hatt noen før, som han koser seg med, mens de (damene han treffer) i sin greie forelsker seg i han. Han blir hos konen, mens du gjør alt med han i din forelskelse. Dere elsker begge oppmerksomheten fra hverandre,men han verken er eller kommer til å bli forelsket. Det er en stoooor forskjell. Så du blir til syvende og sist kun utnyttet pga din forelskelse.. og sikkert fordi du er snill og grei. Jeg skal ikke si det er slik, men det lukter slik lang vei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk som er i tråden bare for å være moralistiske og dømmende kan pelle seg ut. Det er ikke disse reaksjonene hun spør etter...

Jeg vet dessverre veldig mye om hvordan det er å være i situasjonen din. Og jeg vet dessverre altfor godt at mange menn helt fint klarer å balansere sex/vennskap uten at forelskelse er en del av spillet. Mange kvinner klarer ikke skille sex og forelskelse, følelsene oppstår i det sekundet sex er involvert. Mange kvinner opplever også at de har "makten" over mannen før de har gått til sengs, da er hans interesse gjerne størst, og så får man en maktforsyvning etterhvert som forholdet utvikler seg, hvor kvinnen blir mer og mer avhengig av ham.

Han liker deg nok godt, og vil gjerne ha sex med deg, men han kommer nok ikke til å gå fra kona. I sekundet du forteller ham at du er forelsket i ham, får han kalde føtter. Har han ikke gått fra kona nå, gjør han det nok ikke...

Først vil jeg si at dette er det beste svaret og masse sant her.

Synd men alle de andre svarene som ikke gir deg noe, heller det motsatte...

Har hatt det som deg og som den som har skrevet dette.

Kunne vært meg som skrev det ordrett...

Det vonde er at mannen er en feiging og leker så lenge kona ikke vet noe.

Han har det kjedelig hjemme og synes du er deilig og tenner han masse.

Han liker sexen med deg veldig godt og derfor fortsetter han

Han liker sikkert deg og som person men vil aldri tørr å si fra hjemme, gå fra kona for han vet at dette koster han masse som: penger, bråk, mister familie tryggheten, en kone som gjør det meste i huset, fasaden, osv. Dette vil ikke menn miste og det er et fåtall som tørr å gå ut.Der er menn kjempefeige og vi kvinner mye mer ærlige.

Du er mye mer æslig enn han som tørr å inrømme at dine følelser er der ikke for han du er gift med lenger men føler at et oppbrudd virker for skremmende så tidlig i denne situasjonen som du nå er i.

Mitt råd er :

1)om du ikke føler noe mer for din mann, ta ut seperasjon, se hvordan det er å være vekke fra han og om du savner han. Jeg tror ikke du vil angre og er enig at følelsene er nok borte.

2)sette krav til han du er utro med. Si at dere ikke kan treffes før han og har tatt ut seperasjon.Vet at dette er grusomt og blir en veldig tøff tid for deg men i lengden er dette det riktige. Vær mye sammen med venner slik at du kan tenke på andre ting ennn han.

3) De er viktig å følge følelsene og denne mannen er helt sikker veldig bra men han kan heller ikke la sin kone leve i uvitenhet

Lykke til

og stor klem

Helt riktig at du nå har masse energi og at livet ser mye lettere ut men når du faller ned i kjelleren fordi du alltid blir nr 2 er alt jævlig og veldig tøft å klatre opp igjen.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - du er og blir en elskerinne for denne mannen uansett om du har aldri så mange ønsker om å fortsette dette.

Det verste med dette er ikke - i mine øyne - at du bidrar i en utroskapshistorie. Det verste er at det virker som du forsøker å overbevise deg selv om at du gjør dine barn, din mann og din familie en slags "tjeneste" på denne måten fordi det gir deg energi. Tror du virkelig på dette selv.

Om mannen din skulle oppdage dette på en eller annen måte tror jeg nok jeg med sikkerhet kan anta at han ikke føler at dette var noe du gjorde for noen andre enn deg selv. Når du først skal så til de grader utpå galeien så får du i det minste være ærlig mot deg selv og si at dette er ren egoisme.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg voksen hvis jeg bryter ut av forholdet pga. en forelskelse, og lar barna mine bli skilsmissebarn som flyttes fra den ene forelderen til den andre? Er det mer voksent enn å ha et forhold på si som ikke skader noen og som faktisk gjør mamma gladere og mer opplagt i hverdagen?

Slutter aldri å bli sjokkert over den simplistiske forskrudde moralen til folk flest.

http://www.spectacle.org/0500/lies.html

"I hate being lied to. Short of violence, it is the worst thing you can do to me. Not because of God, or the Ten Commandments, or any universal moral precepts. The reason that I hate lies is because, like you, I wish to navigate carefully through life, and to do so I must be able to calculate my true position. When you lie to me, you know your position but you have given me false data which obscures mine.

Lying is theft. When you tell me something which I take to be true and as a result I invest my time, or my money, or even my care, you have stolen these things from me because you obtained them with false information.

Lying creates inequality. Since you also do not like being lied to--I have never known anyone who wanted to be deceived-- you have acted as if there were two classes of humans: you, with the right to lie, and everyone else, who must be truthful to you so that you too will not lose your way."

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steganoz69

:goodbye: Jeg kommer som en motvekt fra de andre her.

GÅ IKKE FRA HAN vil jeg si etter å ha lest dine svar til andres komentarer. Du vil ikke kunne tilgi deg selv for å ha sviktet allt som finnes i deg. Er jeg for sein, så ta kontakt med han igjen.

Du kan ikke holde på noe du har mistet og som er dødt og da tenker jeg på din mann. Si det som det er til den du elsker i dag og ikke skjul noe for han. Du setter alle fri inkludert deg selv om du følger dine følelser i DENNE saken.

Jeg får vondt i magen når jeg tenker på at du går fra den du elsker og hvordan du må kjempe med det at du sviktet deg selv og trolig han du er forelaket i også. Din mann vil vakne når du går fra han og han vil se hva han har mistet og han vil kanskje ta bedre hand om sin neste flamme en forholdete med deg.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trofast mann
Jeg vet dessverre veldig mye om hvordan det er å være i situasjonen din. Og jeg vet dessverre altfor godt at mange menn helt fint klarer å balansere sex/vennskap uten at forelskelse er en del av spillet. Mange kvinner klarer ikke skille sex og forelskelse, følelsene oppstår i det sekundet sex er involvert. Mange kvinner opplever også at de har "makten" over mannen før de har gått til sengs, da er hans interesse gjerne størst, og så får man en maktforsyvning etterhvert som forholdet utvikler seg, hvor kvinnen blir mer og mer avhengig av ham.

Han liker deg nok godt, og vil gjerne ha sex med deg, men han kommer nok ikke til å gå fra kona. I sekundet du forteller ham at du er forelsket i ham, får han kalde føtter. Har han ikke gått fra kona nå, gjør han det nok ikke...

Først vil jeg si at dette er det beste svaret og masse sant her.

Synd men alle de andre svarene som ikke gir deg noe, heller det motsatte...

Har hatt det som deg og som den som har skrevet dette.

Kunne vært meg som skrev det ordrett...

Det vonde er at mannen er en feiging og leker så lenge kona ikke vet noe.

Han har det kjedelig hjemme og synes du er deilig og tenner han masse.

Han liker sexen med deg veldig godt og derfor fortsetter han

Han liker sikkert deg og som person men vil aldri tørr å si fra hjemme, gå fra kona for han vet at dette koster han masse som: penger, bråk, mister familie tryggheten, en kone som gjør det meste i huset, fasaden, osv. Dette vil ikke menn miste og det er et fåtall som tørr å gå ut.Der er menn kjempefeige og vi kvinner mye mer ærlige.

Du er mye mer æslig enn han som tørr å inrømme at dine følelser er der ikke for han du er gift med lenger men føler at et oppbrudd virker for skremmende så tidlig i denne situasjonen som du nå er i.

Mitt råd er :

1)om du ikke føler noe mer for din mann, ta ut seperasjon, se hvordan det er å være vekke fra han og om du savner han. Jeg tror ikke du vil angre og er enig at følelsene er nok borte.

2)sette krav til han du er utro med. Si at dere ikke kan treffes før han og har tatt ut seperasjon.Vet at dette er grusomt og blir en veldig tøff tid for deg men i lengden er dette det riktige. Vær mye sammen med venner slik at du kan tenke på andre ting ennn han.

3) De er viktig å følge følelsene og denne mannen er helt sikker veldig bra men han kan heller ikke la sin kone leve i uvitenhet

Lykke til

og stor klem

Helt riktig at du nå har masse energi og at livet ser mye lettere ut men når du faller ned i kjelleren fordi du alltid blir nr 2 er alt jævlig og veldig tøft å klatre opp igjen.....

Hør på deg selv. Du fremstiller kvinnen som et offer mens mannen er en drittsekk. TS har vært utro og har vært like mye drittsekk som mannen. Du virker jo heøt disiplinløs selv og fortjener ingenting annet en drittslenging fra brukerne her. Ingen kan være utro og si at det er synd på deg og skyve skylden over på den andre utro dritten. Selv ikke en bedreviter som deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Jeg kommer som en motvekt fra de andre her.

GÅ IKKE FRA HAN vil jeg si etter å ha lest dine svar til andres komentarer. Du vil ikke kunne tilgi deg selv for å ha sviktet allt som finnes i deg. Er jeg for sein, så ta kontakt med han igjen.

Du kan ikke holde på noe du har mistet og som er dødt og da tenker jeg på din mann. Si det som det er til den du elsker i dag og ikke skjul noe for han. Du setter alle fri inkludert deg selv om du følger dine følelser i DENNE saken.

Jeg får vondt i magen når jeg tenker på at du går fra den du elsker og hvordan du må kjempe med det at du sviktet deg selv og trolig han du er forelaket i også. Din mann vil vakne når du går fra han og han vil se hva han har mistet og han vil kanskje ta bedre hand om sin neste flamme en forholdete med deg. :klemmer:

Ja for det er helt klart mannen sin feil at hun er utro? :filer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkjeno

Hei!

Jeg vil bare si at jeg føler med deg og er i en tilsvarende situasjone selv. Jeg vil også advare deg om at det fort kan bli veldig vondt å være nummer 2. Du burde derfor vurdere om det er verdt det nå, å kanskje bli svært såret på sikt

. Jeg har holdt på i 1 år, men så ikke for meg en framtid med elskeren da vi startet. Snart fikk jeg følelser og var villig til å ofre alt for ham. Dessverre virker ikke det som om han vil det samme, så da er det jo knust hjerte og drømmer. Kjempevondt, og jeg er kjempesjalu på samboeren til min elsker. Blitt søvnløs, irritabel og lite livsglede av dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anti utro

Blir KVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM av alle dere utroe folka. Egoister som dere må man lete lenge etter for å finne. Dere utsetter deres stakkars ektemann og barn for så mye vondt. De lever et liv som er basert på løgn, uten å vite det selv. Likevel sitter dere og synes synd på dere selv!!!!!!!!!!!!!!!!! ER DET MULIG Å VÆRE SÅ OND OG EGOIST?????????

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dilemmaet ditt.

Det er ikke noe som er så ubeklagelig som det å være utro mot en du har et forhold med.

Men sett BORT ifra det så forstår jeg tanken din veldig godt. MAN LEVER BARE EN GANG og det er opp til hver og en av oss og gjøre hva vi vil med livet. og liker du ikke mannen du er sammen med så gjør det slutt!

Det er ikke noe du får gjort uansett, med mindre du tror terapi hjelper. men som sagt følg alltid hjertet ditt. fortell han gjerne hva du føler før dette går for langt. bedre at du finner ut av det nå før det går galt mellom deg og typen din. og vis han føler det samme, hva er da problemet?

barn i Norge er vandt til dkilte foreldre selv om det er vansklig for dem også. Jeg har selv skilte foreldre og vet hvordan det er. Jeg har det bedre nå som jeg vet at foreldrene mine kan smile av den de er sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir KVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM av alle dere utroe folka. Egoister som dere må man lete lenge etter for å finne. Dere utsetter deres stakkars ektemann og barn for så mye vondt. De lever et liv som er basert på løgn, uten å vite det selv. Likevel sitter dere og synes synd på dere selv!!!!!!!!!!!!!!!!! ER DET MULIG Å VÆRE SÅ OND OG EGOIST?????????

greit nok at du blir kvalm av dette. Men se bort ifra at hun er utro her, hva ville du da gjort?

du har bare et liv og du vil gjerne ha det så best så mulig, og da må du være litt egoist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anti utro

Hva med å skille seg fra ektemannen først??????!!!!! "DU HAR BARE ET LIV" så derfor kan du drite til livet til andre mennesker (for mannen hennes har helt sikkert mer enn ett liv!)

greit nok at du blir kvalm av dette. Men se bort ifra at hun er utro her, hva ville du da gjort?

du har bare et liv og du vil gjerne ha det så best så mulig, og da må du være litt egoist!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å skille seg fra ektemannen først??????!!!!! "DU HAR BARE ET LIV" så derfor kan du drite til livet til andre mennesker (for mannen hennes har helt sikkert mer enn ett liv!)

Jeg bad deg se bort ifra den delen med at hun er utro da smarten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anti utro

JEEEEZZZZZ! Hvor dum går det an å bli???????????????? "Jeg bad deg se bort ifra den delen med at hun er utro da smarten!" HADDE HUN IKKE VÆRT UTRO SÅ HADDE DET HELLER IKKE VÆRT NO' PROBLEM! Hvordan tror du andre ÆRLIGE OPPEGÅENDE folk lever livet sitt????? Hun liker å få oralsex mens hun har mensen, av en pervers idiot som kun vil ha henne som et sexobjekt. WHO THE FUCK CARES, så lenge ikke hun er utro!

Jeg bad deg se bort ifra den delen med at hun er utro da smarten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krystallen

Det går ikke an å se bortifra at hun er utro for hun ER utro !

Karma er noe som vil ramme oss alle. På en eller annen måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest krystallen

Er jeg voksen hvis jeg bryter ut av forholdet pga. en forelskelse, og lar barna mine bli skilsmissebarn som flyttes fra den ene forelderen til den andre? Er det mer voksent enn å ha et forhold på si som ikke skader noen og som faktisk gjør mamma gladere og mer opplagt i hverdagen?

Slutter aldri å bli sjokkert over den simplistiske forskrudde moralen til folk flest.

Dette gir deg ingen grunn til å gjøre slikt mot en annen person. Se for deg at barna dine gifter seg en dag og deres andre part gjør det samme mot dem som du gjør mot din mann.

Hva ville du sagt da ?

Du unnskylder din oppførsel med at du egentlig vil det beste for dine barn.

La meg forklare deg en ting vi her på jorden vet. Du kan ikke såre din mann OG dine barn på denne måten. Din sannhet vil komme ut en dag og da vil DU være skyld i alt. Barna dine vil hate deg og mannen din vil aldri prate med deg igjen. Barn synes det er bedre med skilte foreldre enn når sannheten kommer ut en dag at de lærer seg at det er greit å juge, såre, være egoistisk. De synes det er bedre å være hos delt enn at du holder på slik du gjør. Du bringer skam over hele familien din og ditt etternavn.

Jeg spår din fremtid som mørkere enn du noen gang har opplevd.

Måtte du ikke falle i den samme depresjonen du har vært gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo forelsket! Da er jo alt lov. Da nyter hun også utroskapen. Den gir en intens dirrende glede vi andre bare kan drømme om..!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du tro og drømme om at du kunne vært kona hans? Tror du virkelig han ville gått fra kona si og giftet seg med deg? Han har jo bevis på at du ikke akkurat er vanskelig å få i senga.

Du vil aldri få hans tillit og respekt nok til å bli kalt hans kone, eller kjæreste.

Jeg har hatt denne diskusjonen med gutter før, og har fått det samme svaret av alle guttene. Ingen gutt vil inngå et ordentlig forhold med en jente de holdt på med mens hun var sammen med en annen.

Hvis du ikke vil gå fra mannen din, hvorfor ikke bruke tid på å få litt spenning i forholdet deres igjen?

Enten gir du opp elskern eller så må du gi opp mannen din. Man kan ikke få pose og sekk.

Og tro meg, karma kommer til å komme å bite deg i ræva!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anti utro

Ser at du er en mann------------- som fortjener å få en utro dame. Håper drømmen din går i oppfyllelse :) HELGIDGVIS SÅ ER DET IKKE ALLE SOM HAR LIKE SYKE DRØMMER SOM DEG!

Hun er jo forelsket! Da er jo alt lov. Da nyter hun også utroskapen. Den gir en intens dirrende glede vi andre bare kan drømme om..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...