Timseh Skrevet 9. november 2011 Forfatter #941 Del Skrevet 9. november 2011 Ja, han fikk antibiotika, hostemedisin og 2 til typer tabletter (mot infeksjon og inflammasjon(?)). Stakkars! ÅÅÅ! Fy flate som jeg savner å være gravid! Er litt trist i dag for jeg vil ha en til baby Jeg vil IKKE ha Emre på innsiden av magen igjen for jeg ELSKER å susse på han, kose med han, amme han, prate med han, se på de fine smilene og grimasene hans og jeg ler av han hele tiden. Kunne aldri trodd at livet fikk så mye mer mening når man fikk et barn, han betyr virkelig ALT for meg. Og jeg ser hvor stolt forloveden er. Han sier til Emre hver dag hvor glad han er i han, hvor fin Emre er, hvor mye Emre betyr for han...og han sa i dag: "Emre-gutten min, du er mmitt liv". Da ble jeg rørt Jeg vil ha enda en liten go'ing Vil vente på å få vite kjønn, vil kjenne de første sparkene, vil kjenne barnet hikke og jeg vil så gjerne gjennom en fødsel og få babyen opp til brystet. Blir tårevåt bare jeg tenker på det Må høre med forloveden om når han vil ha neste Skrev nettopp melding til han: "jeg vil ha en til baby!" *kremt* Venter på å få en telefon fra han Han er på jobb med lungebetennelse, så jeg håper han ikke sliter seg helt ut.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. november 2011 #942 Del Skrevet 9. november 2011 Inflammasjon er "fagspråk" for betennelse. Kjipt med lungebetennelse, men bra han får medisin mot det nå! Får håpe det går fort over. Må være tungt å måtte jobbe til tross for at han er syk..Men det er vel "the downside" med å være selvstendignæringsdrivende. Åh, guri..Jeg vil IKKE gå gravid igjen på en stund Jeg har hatt et lett svangerskap, men akkurat nå er jeg så lei så lei. Er jo koselig og sånt, men er jammen mye slitsomt med det også. Fødselen derimot gleder jeg meg til! Bare å hive dere rundt med å lage nummer to med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. november 2011 #943 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg vil også gå gravid igjen... Helst NÅ!!! Men likevel så vil jeg vente til N blir litt større. Og så må jeg jo ha noen å lage baby med Jeg har så lyst å oppleve "prøver-tiden", jeg, med en jeg virkelig vil ha barn med. Føler meg snytt for den Men jeg nyter tiden med lille nå, så får vi se hva tiden bringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. november 2011 #944 Del Skrevet 9. november 2011 Åh som jeg misunner deg, men også unner deg lykken du føler! Jeg vil IKKE gå gravid igjen, og jeg liker ikke å amme, for jeg syns det gjør vondt, og jeg vil ikke ha flere barn eller gå gjennom en fødsel til.. Skulle ønske jeg kunne følt halvparten av det du føler nå. Er så glad på deres vegne Han kan da ikke jobbe med lungebetennelse! Fyfy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 10. november 2011 #945 Del Skrevet 10. november 2011 Han kan da ikke jobbe med lungebetennelse! Fyfy Enig med Teita. *peikefinger* Så bra at du vil ha fleire barn! Kjekt å lese det du skriv. Eg vil også ha ein til... Tenker på det kvar dag, det har eg gjort sidan N blei født. 'tenk om dette er siste babyen eg skal ha' Det er ein trist tanke! Me har snakka om å få 2 eller tre små, nå har eg lyst på 3. Men er likevel usikker på om det er lurt, skal jo ha energi/økonomi/plass i bilen osv. til alle tre. Hmmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 10. november 2011 #946 Del Skrevet 10. november 2011 Håper forloveden din ikkje slit seg heilt ut no da! Skjønner godt kva du meiner, eg kunne gjerne gått gravid i maaaange veker til Syns det er så koseleg Men så vil eg jo gjerne ha gullet på utsida av magen også da.. No skjønner eg på ein måte kvifor mamma og pappa ville ha sju ungar For min del er det nok med fire, men det kjem til å bli eit sakn når det blir stopp! Men no må du berre kose deg med Emregullet, og prøve å overtale typen din til fleire gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 10. november 2011 Forfatter #947 Del Skrevet 10. november 2011 Inflammasjon er "fagspråk" for betennelse. Kjipt med lungebetennelse, men bra han får medisin mot det nå! Får håpe det går fort over. Må være tungt å måtte jobbe til tross for at han er syk..Men det er vel "the downside" med å være selvstendignæringsdrivende. Åh, guri..Jeg vil IKKE gå gravid igjen på en stund : fnise: Jeg har hatt et lett svangerskap, men akkurat nå er jeg så lei så lei. Er jo koselig og sånt, men er jammen mye slitsomt med det også. Fødselen derimot gleder jeg meg til! :jepp : Bare å hive dere rundt med å lage nummer to med en gang :nigo : Ja, han har akkurat sparket en på jobben, så da må han jobbe litt selv også Han ansatte jo to nye for at han skulle være mer hjemme med meg, men han sparket han ene nye med god grunn. Siden du har hatt et lett svangerskap tror jeg at du kommer til å savne det Jeg sa jo også at jeg aldri ville gå gravid igjen når jeg nærmet meg slutten, men jeg vil ALLEREDE ha en til. Kjæresten ville ikke ha en ny en før om 4 år! Jeg vil også gå gravid igjen... Helst NÅ!!! Men likevel så vil jeg vente til N blir litt større. Og så må jeg jo ha noen å lage baby med :ler : Jeg har så lyst å oppleve "prøver-tiden", jeg, med en jeg virkelig vil ha barn med. Føler meg snytt for den : rolleyes: Men jeg nyter tiden med lille nå, så får vi se hva tiden bringer... ; ) Å, er du alenemor? Det har ikke jeg fått med meg. Var N uplanlagt om jeg tør spørre? Åh som jeg misunner deg, men også unner deg lykken du føler! : rodmer: Jeg vil IKKE gå gravid igjen, og jeg liker ikke å amme, for jeg syns det gjør vondt, og jeg vil ikke ha flere barn eller gå gjennom en fødsel til.. : ( Skulle ønske jeg kunne følt halvparten av det du føler nå. Er så glad på deres vegne : ) Han kan da ikke jobbe med lungebetennelse! :nei : Fyfy : fnise: Huff, det er vondt å lese at du føler det slik, men det bedrer seg (har jeg lest). Det kan bare ta litt tid. Hvorfor synes du det er vondt å amme? Har du såre brystvorter? Eller er det det psykiske det går på? Enig med Teita. *peikefinger* Så bra at du vil ha fleire barn! Kjekt å lese det du skriv. Eg vil også ha ein til... Tenker på det kvar dag, det har eg gjort sidan N blei født. 'tenk om dette er siste babyen eg skal ha' Det er ein trist tanke! Me har snakka om å få 2 eller tre små, nå har eg lyst på 3. Men er likevel usikker på om det er lurt, skal jo ha energi/økonomi/plass i bilen osv. til alle tre. Hmmmm! Ja, det er økonomien det står på her også. Vi har jo ganske bra økonomi og holder på å spare til å kjøpe oss et hus med en del soverom. Slik at vi er forberedt på å få flere barn og slipper å flytte mange ganger. I tillegg sparer vi 1000 kr i mnd til lille E, så dersom vi får tre barn blir dette 3000 i mnd (og i tillegg sparer han til sønnen sin som har har med ei annen) så det blir en del utgifter, ja Det er mye å tenke på når man skal ha barn, men jeg skal i hvert fall ha flere Håper forloveden din ikkje slit seg heilt ut no da! Skjønner godt kva du meiner, eg kunne gjerne gått gravid i maaaange veker til : ) Syns det er så koseleg : ) Men så vil eg jo gjerne ha gullet på utsida av magen også da.. : rodmer: No skjønner eg på ein måte kvifor mamma og pappa ville ha sju ungar : fnise: For min del er det nok med fire, men det kjem til å bli eit sakn når det blir stopp! Men no må du berre kose deg med Emregullet, og prøve å overtale typen din til fleire gull ; ) 7 unger er vel litt i det meste laget Har sagt til forloveden at jeg bare vil ha et barn for jeg er ingen fødemaskin Men nå vil jeg ha flere. Fikk overtalt han til flere (han vil ha fire stk), men han vil ikke ha neste før om 4 år! Skal få han til å få en til før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 10. november 2011 #948 Del Skrevet 10. november 2011 Ååå, herlig lesing Kjenner jeg gleder meg sånn til alt når jeg leser her nå Til og med til fødselen Ikke at jeg har gruet meg i det hele tatt da Syns det skal bli spennende. Jeg kunne og gått gravid i evigheter til, men lengselen etter prinsen blir så stor at jeg blir lei av å være gravid vil jo så gjerne få kose med klumpen min jeg og Men 4 år er lenge da jeg tror nok ikke kjæresten vil ha flere med det første han heller Men jeg skal nok jobbe med saken, for syns 2-3 år er passe mellom hver unge Så nå vil jeg bare ha en fin fødselsopplevelse sånn at jeg fortsatt vil føde flere barn Heheh :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 10. november 2011 #949 Del Skrevet 10. november 2011 Å, er du alenemor? Det har ikke jeg fått med meg. Var N uplanlagt om jeg tør spørre? Ja, det er jeg. N var ikke planlagt i det hele tatt, jeg gikk på pilla, og jeg og bf var et avsluttet kapittel før jeg fant ut at jeg var gravid. Så der var ikke akkurat helt ideelt, og der er det for så vidt fremdeles ikke. Men jeg og N har det helt fantastisk med hverandre, bare vi to, og jeg har ALDRI sett meg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. november 2011 #950 Del Skrevet 10. november 2011 Hehe, du har helt sikkert rett i at jeg kommer til å savne å gå gravid Akkurat nå er jeg bare såå lei av å bli sprutrød i ansiktet av å ta på sokker, sko og bukse, av å gå på do x antall ganger om natten, å ha øm livmor som klager uansett hvilken liggestilling, å ikke kunne gå mer enn en liten halvtime i byen før jeg føler meg helt gåen, å få kynnere for den minste ting osv. osv. Men det er vel sikkert glemt et par uker etter fødsel. Her blir vi ikke å produsere nummer to før jeg er ferdig utdannet og har jobbet lenge nok til å ha rett på både syke- og foreldrepenger. Med andre ord ca. fire år. Har jo to år igjen av utdannelsen, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 14. november 2011 #951 Del Skrevet 14. november 2011 Du er klar for å lage unge nr to allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. november 2011 #952 Del Skrevet 14. november 2011 Det er ikke alltid det gjør vondt å amme, men de dagene hun helst bare vil henge på puppen blir jeg så sår. Pluss at puppene mine i seg selv er så sinnssykt følsomme! Alltid vært det, men nå er det MYE verre. Klarer ikke få dusjstrålen på de engang, så.. Men men. Jeg ammer for henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 14. november 2011 Forfatter #953 Del Skrevet 14. november 2011 Ååå, herlig lesing :rodmer : Kjenner jeg gleder meg sånn til alt når jeg leser her nå :j epp: Til og med til fødselen : ler: Ikke at jeg har gruet meg i det hele tatt da Syns det skal bli spennende. Jeg kunne og gått gravid i evigheter til, men lengselen etter prinsen blir så stor at jeg blir lei av å være gravid : rodmer: vil jo så gjerne få kose med klumpen min jeg og Men 4 år er lenge da :sjenert : jeg tror nok ikke kjæresten vil ha flere med det første han heller : ler: Men jeg skal nok jobbe med saken, for syns 2-3 år er passe mellom hver unge Så nå vil jeg bare ha en fin fødselsopplevelse sånn at jeg fortsatt vil føde flere barn :jepp : Heheh :D GRATULERER SÅ MYE MED GUTTEN DIN :fnise : Ja, det er jeg. N var ikke planlagt i det hele tatt, jeg gikk på pilla, og jeg og bf var et avsluttet kapittel før jeg fant ut at jeg var gravid. Så der var ikke akkurat helt ideelt, og der er det for så vidt fremdeles ikke. Men jeg og N har det helt fantastisk med hverandre, bare vi to, og jeg har ALDRI sett meg tilbake : ) Du er flink som klarer deg Og det var et tøft valg at du valgte å beholde Kanskje det var et lett valg for din del, men for min del så hadde det vært et vanskelig valg Nå etter at jeg har fått verdens fineste gutt så kunne jeg aldri tatt abort, da Det er godt at dere har det bra Hehe, du har helt sikkert rett i at jeg kommer til å savne å gå gravid : fnise: Akkurat nå er jeg bare såå lei av å bli sprutrød i ansiktet av å ta på sokker, sko og bukse, av å gå på do x antall ganger om natten, å ha øm livmor som klager uansett hvilken liggestilling, å ikke kunne gå mer enn en liten halvtime i byen før jeg føler meg helt gåen, å få kynnere for den minste ting osv. osv. :ler : Men det er vel sikkert glemt et par uker etter fødsel. : ) Her blir vi ikke å produsere nummer to før jeg er ferdig utdannet og har jobbet lenge nok til å ha rett på både syke- og foreldrepenger. Med andre ord ca. fire år. : ) Har jo to år igjen av utdannelsen, så.. Vet du hva? GLED deg til du slipper å tisse hele tiden, å være sliten hele tiden og å få på deg normale klær igjen Jeg er ferdig med utdannelsen min om 6 år, så jeg vil nok ha barn før det, ja. Og jeg kommer til å jobbe ved siden av studiene mine. Jeg elsker å jobbe Du er klar for å lage unge nr to allerede? : sjokkert: : fnise: Jeg var klar for å lage nr 2 rett etter Emre var kommet ut og før jeg hadde fått han opp på brystet Det er ikke alltid det gjør vondt å amme, men de dagene hun helst bare vil henge på puppen blir jeg så sår. Pluss at puppene mine i seg selv er så sinnssykt følsomme! Alltid vært det, men nå er det MYE verre. Klarer ikke få dusjstrålen på de engang, så.. Men men. Jeg ammer for henne : ) Du er flink som ammer for henne Jeg og blir litt sår i blant og brystvortene mine er MYE lysere enn areola fordi han sutter så mye på de ____ Jeg har ikke all verdens tid nå når jeg har blitt småbarnsmamma, så jeg er her innimellom. I dag har jeg vært på shopping med en del venner. Har faktisk vært en del på shopping i det siste Unnet meg en vinterjakke, en genser, støvletter og en bukse i dag. Har også bestilt klær for 6000 kr fra H&M Der er det alt fra vinterjakker, til bukser, til støvletter og andre sko. Jeg fortjener det synes jeg Det er en del klær til Emre også er da...så alt er ikke til meg. Jeg har verdens fineste sønn. Herlighet så nydelig han er. Får så mye skryt av han overalt. Alle glor sånn på han og vil se på han. Jeg er så stolt mamma Fine, fine, gutten min. Jeg merker personligheten hans så bra. Han er en hissig liten kar, men han er så morsom. Han ELSKER mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 16. november 2011 #954 Del Skrevet 16. november 2011 Det hørtes moro ut å bruke masse penger på shopping til seg selv Jeg har også tenkt til å shoppe litt til meg selv etterhvert. Men først må jeg gå ned noen flere kilo! Jeg er imponert over at du er klar for allerede.. Her har mannen fortsatt ikke lov til å nærme seg meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. november 2011 Forfatter #955 Del Skrevet 16. november 2011 Ariel: Jeg var klar for den dagen jeg var ferdig å blø, altså 9 dager etter fødsel Gratulerer til Teriyaki som har født en nydelig gutt Jeg og vil! I dag har jeg tatt en hel-shavings. Begyntde å ligne på et skogstroll Har ikke fått meg noe enda! Frekke mann! Men jeg vet at han har lyst, så jeg skal få overtalt han Jeg merker at jeg har mye mindre matlyst enn før. Prøver å spise og drikke slik at melkeproduksjonen holder seg i gang - har MER enn nok melk, så jeg skulle få ei pumpe av ei venninne fordi jeg får så enormt melkespreng når Emre ikke spiser på 3 timer! Også begynner jeg på trening på mandag Gidder ikke å vente lenger, nå er jeg lei. Har vært klar til å trene fra dagen etter fødsel, så nå orker jeg ikke mer På tide å bli fit! Har ikke mulgihet til å skrive mer, for Emre er tydeligvis sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 16. november 2011 #956 Del Skrevet 16. november 2011 Gud du var tidlig ferdig med blødningen. Her tok det 28 dager. Var klar før det, men forloveden ville vente til jeg fikk lov av jm. Vet at han har hatt lyst på , ikke akkurat vanskeelig å se. Jammen HenLu da, det er jo ikke så lenge siden Emre kom på utsiden. Uansett vil jeg også føde igjen, det er jo litt grusomt. Fra å ha angst for fødsel, så vil jeg gjøre det om og om igjen. Matlysten er sånn her også. Får beskjed om å spise og drikke mer, men greier det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 16. november 2011 #957 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg sliter også med matlysten.. Snodig at vi er såpass mange her inne som ikke har matlyst når vi ammer... Jeg har stort sett bare hørt om motsatte tilfeller.. Altså at man blir kjempesulten Men det er viktig at vi får i oss nok mat, slik at ikke melka stopper opp!! Klar for 9 dager etter fødsel?? woooow.. Jeg lurer på om jeg noen gang vil bli klar for det igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. november 2011 #958 Del Skrevet 16. november 2011 Er så koselig å lese her inne. Du er så positiv og sprudlende. Høres virkelig ut som at alt går supert hos dere. Vi har prøvd oss på , men det gjorde vondt for meg. Ingenting føles likt lenger.. Er sånn med matlysten min også, så det er nok normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 17. november 2011 #959 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg merker at jeg har mye mindre matlyst enn før. Prøver å spise og drikke slik at melkeproduksjonen holder seg i gang - har MER enn nok melk, så jeg skulle få ei pumpe av ei venninne fordi jeg får så enormt melkespreng når Emre ikke spiser på 3 timer! ...og du veit at du opprettholder melkemengden ved å pumpe, ikkje sant? Lykke til på trening! Det høyrest deilig ut, skulle ønske det var et treningssenter her... Gjekk ein tur i går kveld (uten vogn), og det var så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 18. november 2011 #960 Del Skrevet 18. november 2011 Her er det koseleg å lese Virker ut som om de har det veeeldig fint Så bra at blødninga gav seg såpass tidleg da! Håper du får deg litt snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå