Gå til innhold

Mamma Henlu

Timseh

Anbefalte innlegg

:hoppe: For at du er inne i uke 39! Nå går det unna! :)

Håper du har det bra :klemmer:

Gled deg til å ikke måtte tisse så ofte lenger. Det er fantastisk! :D

Sender deg masse *fødestøv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: For at du er inne i uke 39! Nå går det unna! :)

Håper du har det bra :klemmer:

Gled deg til å ikke måtte tisse så ofte lenger. Det er fantastisk! :D

Sender deg masse *fødestøv*

Det høres fantastisk ut! :rodmer: Jeg har stått opp hver natt for å gå på do helt siden jeg var syv uker på vei..Så i 30 uker..Huff :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liten blære fra før av, så dette er noe herk :fnise: Har vært hos bestevenninna mi i går og av henne fikk jeg masse fine barneklær :nigo: Hun er snill og god som har kjøpt såpass mye. Det var en helt full bærepose. Har enda ikke skaffet meg lader til data, haha, jeg er så treig. Enten kom simproppen på nytt ut i dag ellers kom siste rest av den :klo: Chico: Nei, har ikke sladris :overrasket: Hva gjør egentlig en sladris? Oppdaterer om ALT for hver cm? :fnise: Eller oppdaterer når småen har kommet ut? Er det noen som vil tippe når Emre kommer forresten, så setter jeg opp en liste en av dagene? Ul-termin er 27.10.11, og min gjetning er 04.11.11.

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 29 oktober! :)

Herlig med så mye klær! Jammen meg snilt av henne, for det er jo ikke bare billig heller med disse klærne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snill venninne du har :jepp:

En sladris oppdaterer akkurat så mye du vil/orker :lol: Jeg sendte vel en to, tre meldinger etter jeg reiste på sykehuset ;)

Jeg tipper også du føder til termin, 27. oktober :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 28 november jeg :)

Så snilt av venninnen din å kjøpe så mye klær til babyen :jepp:

Lurte forresten på om du har dagbok benni? Ser at du skriver i de fleste dagbøkene jeg følger med i så blir litt nysgjerrig :sjenert:

Endret av Pitteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 28 november jeg :)

Så snilt av venninnen din å kjøpe så mye klær til babyen :jepp:

Lurte forresten på om du har dagbok benni? Ser at du skriver i de fleste dagbøkene jeg følger med i så blir litt nysgjerrig :sjenert:

1 måned og 1 dag etter termin er vel litt drøyt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste fødsel

Ul-Termin: 27.oktober

Delphina: 27.oktober

Teita: 27.oktober

Chico: 27.oktober

Pitteliten: 28.oktober

Teriyaki: 29.oktober

benni: 29.oktober

Pjusk: 30 oktober

*Frida*: 2.november

Henlu: 4.november

Edit: Fødet 24.oktober

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser vi begge er pesimistiske (realistiske? ;) ) i forhold til tipping på oss selv..Begge har den seineste tippingen på seg selv.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, jeg synes det er bedre å tenke at man får babyen litt seinere enn å håpe på at han kommer før :fnise: Men jeg tror ikke han kommer neste uke uansett, selv om alle dere tror at han kommer før november :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Notert, Frida! :jepp:

Jeg har enormt sterke modningsrier i dag, prøver å ta tiden, men kan ikke se helt at de er regelmessig, men sterke er de virkelig. Har sterke mensensmerter i magen som breier seg ut til ryggen, så jeg håper ikke de avtar, selv om jeg tror det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Emre skal ikke på utsiden før om 4 dager han, så du får ikke lov til å ha modningsrier. :snurt::fnise:

:klemmer: Håper da de tar seg opp egentlig, for det er ikke behagelig når de er sterke, men ikke regelmessige. Selv hadde jeg riene i korsryggen, kanskje derfor de ikke var effektive.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha modningsrier! :kjefte::fnise: NÅ er de mer regelmessige. Bruker rieteller.no og det gikk 10 min mellom dem i sted, nå er de nede i 9 min og med litt lenger varighet. PLEASE ikke la de stoppe opp! :fnise: Men fy så vonde de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...