Teriyaki Skrevet 10. oktober 2011 #721 Del Skrevet 10. oktober 2011 Gratulerer med et-årsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #722 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det er det vi kaller for pliktsex :fnise : Haha! "Er liksom ikke så nøye med selve akten, det er spermen vi trenger" Uff, stakkars gutter. Men ja, prostalginen modner livmorhalsen :jepp : Når graviditeten startet med sex, så kan jo den avsluttes med sex også Trenger ikke å være så romantisk da, trenger jo bare spermen Haha! Tar jo sex til et helt nytt nivå du :fnise : Gratulerer så mye med 1-års dagen! :strix : Imorgen er du 38 uker på vei! :hoppe : Da syns jeg Emre kan finne veien ut :jepp : Haha, ja, jeg gjør visst det Følte meg litt mandig da jeg sa det Og takk Jeg og synes at Emre kan finne veien ut nå! Er ikke utålmodig, men vil se han Gratulerer med et-årsdag! :strix : Takk _____ I natt var jeg oppe til 03.00 for å lete etter kjerringråd på nettet Jeg stimulerte brystvortene mine LENGE, men jeg endte bare opp med SVAKE, SVAKE murringer og en turbo baby Har avtalt med kjæresten at vi skal ha når jeg kommer hjem i morgen. Han har bare med å stille opp! På onsdag er det fullmåne, kanskje hele bunchen føder da? Det er lov å håpe Vi får krysse fingrene for at vi som er over 37 uker på vei føder på onsdag I dag skal jeg sove hos bestevenninnen min. Kjenner det stikker litt i hjertet mitt. Er så utrolig avhengig av kjæresten og jeg VET at han er avhengig av meg for å få sove, men det er bare snakk om en dag Føler jeg er så slem når jeg aldri gidder å finne på noe med venner, så i dag skal jeg Jeg tenkte jeg skulle prøve ett og ett kjerringråd utover de neste dagene/ukene. Ikke det at jeg tror at kanel, te o.l vil fungere, men det får da dagene til å gå. Jeg gidder ikke å lage rie-pizza eller rie-kake og jeg orker heller ikke å styre med FULL vaskings. Må ha energi til fødselen, så det står jeg over, men de andre morsomme og "uviktig" kjerringrådene (utenom lakserende olje) prøver jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 10. oktober 2011 #723 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hehe, nokon som begynner å bli utålmodig her?! Sjølv har eg bestilt kl 17, 19, og 21 torsdag 10. november! Då er det passande at lisjegullet kan komme! Mannen er såklart meir enn gjerne med på det, hehe Krydra mat skal visstnok hjelpe, så det er jo ein god grunn til å ete taco kvar dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. oktober 2011 #724 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har prøvd alle kjerringråd i boka jeg også. Jeg har blant annet ødelagt kanel helt, nå brekker jeg meg ved tanken Ingenting har hjulpet. Men de eneste rådene jeg har tro på, er og brystvortestimulering. Rett og slett fordi det er bevist at de har effekt. Alt det andre tror jeg egentlig bare er noe tull! Men.. Hva gjør man ikke for å få de små ut, når man er dritt lei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. oktober 2011 #725 Del Skrevet 10. oktober 2011 Skader ikke å prøe, i alle fall! Det eneste er at jordmødre anbefaler ikke brystortestimulering da det kan føre til at man sliter mye med masrier og slikt. Det er vist noe man kun skal gjøre i samråd med jordmor og da etter at hun har sjekket at man er helt moden.. Tenk i morgen er du 38 uker på vei! Blir spennende framover nå, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 11. oktober 2011 #726 Del Skrevet 11. oktober 2011 :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: HURRA for 38 veker!! (Og som du ser så har eg no avansert til å klare å lage eit KVADRAT! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. oktober 2011 #727 Del Skrevet 11. oktober 2011 Wohoo, 38 uker! Ikke lenge igjen nå Også må jeg le litt av Silverdoe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 11. oktober 2011 #728 Del Skrevet 11. oktober 2011 38 uker Haha! Silverdoe du er dyktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. oktober 2011 #729 Del Skrevet 11. oktober 2011 for 38 uker! Og silverdoe da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 11. oktober 2011 #730 Del Skrevet 11. oktober 2011 Grattis litt forsinket for 1 årsdag da :D Koooselig Så må vi jo for 38 uker Syns Emre kan komme NÅ. Kanskje han kommer i morgen ja, siden det er fullmåne :D Jeg satser på neste fullmåne, for i morgen er ikke mannen hjemme, så vil helst slippe å fø uten han Lykke til med kjæringrådtestinga Jeg har sakt pappa ikke får pakke ned trampolina i år, for der skal jeg en tur om noen uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. oktober 2011 #731 Del Skrevet 11. oktober 2011 38 uker Nå nærmer vi oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #732 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hehe, nokon som begynner å bli utålmodig her?! ; ) : ler: Sjølv har eg bestilt :sengekos : kl 17, 19, og 21 torsdag 10. november! :ler : Då er det passande at lisjegullet kan komme! :fnise : Mannen er såklart meir enn gjerne med på det, hehe : ) Krydra mat skal visstnok hjelpe, så det er jo ein god grunn til å ete taco kvar dag! ; ) Nja, er ikke utålmodig, men har så mye vondter, så det er på tide å komme ut snart Du er heldig som har en mann som er mer enn gjerne med på sengekos Her er det jeg som er den som liker best, så da blir det ikke så mye som jeg skulle ønske Skal prøve krydet mat! Har prøvd alle kjerringråd i boka jeg også. Jeg har blant annet ødelagt kanel helt, nå brekker jeg meg ved tanken : fnise: Ingenting har hjulpet. Men de eneste rådene jeg har tro på, er :sengekos : og brystvortestimulering. Rett og slett fordi det er bevist at de har effekt. Alt det andre tror jeg egentlig bare er noe tull! Men.. Hva gjør man ikke for å få de små ut, når man er dritt lei.. Jeg og tror kun på sengekos og stimulering av brystvortene Men det er kjekt å prøve andre ting for å få tiden til å gå Skader ikke å prøe, i alle fall! :jepp : Det eneste er at jordmødre anbefaler ikke brystortestimulering da det kan føre til at man sliter mye med masrier og slikt. Det er vist noe man kun skal gjøre i samråd med jordmor og da etter at hun har sjekket at man er helt moden.. Tenk i morgen er du 38 uker på vei! : hoppe: Blir spennende framover nå, ja! :jepp : Jeg har maserier uansett jeg Men jeg har lest at man skal gjøre det i samråd med jordmor, men rett etter jeg gjorde det så ble lillemann i magen helt vill, så jeg regner med det gikk bra Må bare bli litt mer moden først :strix : : strix: : strix: : strix: :strix : :strix : :strix : :strix : :strix : :strix : :strix : : strix: :strix : :strix : :strix : :strix : HURRA for 38 veker!! (Og som du ser så har eg no avansert til å klare å lage eit KVADRAT! :fnise : ) HAHA, du er noe for deg selv du Takk for fancy kvadrat Wohoo, 38 uker! : strix: Ikke lenge igjen nå : rodmer: Også må jeg le litt av Silverdoe :fnise : :hoppe : 38 uker :hoppe : Haha! Silverdoe du er dyktig! : fnise: :hoppe : for 38 uker! : strix: Og silverdoe da! :skratte : :strix : 38 uker : strix: Nå nærmer vi oss!! Takk, jenter! Silverdoe er flink hun Grattis litt forsinket for 1 årsdag da :D Koooselig : rodmer: Så må vi jo :hoppe : for 38 uker :hoppe : Syns Emre kan komme NÅ. Kanskje han kommer i morgen ja, siden det er fullmåne :D Jeg satser på neste fullmåne, for i morgen er ikke mannen hjemme, så vil helst slippe å fø uten han : skratte: Lykke til med kjæringrådtestinga : ) Jeg har sakt pappa ikke får pakke ned trampolina i år, for der skal jeg en tur om noen uker :skratte : Takk! Jeg og synes Emre kan komme nå, men jeg venter alikevel tålmodig på han! Vær forsiktig med hopping, morkaken kan løsne ____ Jeg skulle jo ha i dag, men det ble ikke noe av fordi jeg kom så seint hjem og da hadde gubben allerede dratt på jobb Men vi skal prøve i morgen. Da er jo det fullmåne og greier. Har glemt litt ut av de kjerringrådene, men jeg tenkte at på torsdag så skulle jeg ut og kjøpe rømmegrøt og kanel I morgen skal jeg til legen på kontroll. Det blir kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. oktober 2011 #733 Del Skrevet 11. oktober 2011 Du er heldig som fremdeles har en kjæreste som vil ha med deg! Blir spennende hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 12. oktober 2011 #734 Del Skrevet 12. oktober 2011 Heheh, håper det kan løsne ungen jeg Lykke til hos legen, og lykke til i kveld :D Kanskje han kommer nå Du er flink som venter tålmodig på han da Jeg har troa på at det er mere rett en å teste alle kjerringrådene, har ikke noe tro på dem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #735 Del Skrevet 12. oktober 2011 Du er heldig som fremdeles har en kjæreste som vil ha med deg! Blir spennende hos legen : jepp: Tror ikke han egentlig har så lyst Men han MÅ stille opp. Heheh, håper det kan løsne ungen jeg Lykke til hos legen, og lykke til i kveld :D Kanskje han kommer nå :jepp : Du er flink som venter tålmodig på han da : jepp: Jeg har troa på at det er mere rett en å teste alle kjerringrådene, har ikke noe tro på dem jeg :skratte : Eneste kjerringrådene jeg har tro på er sex og brystvortestimulering _____ Jeg kom meg ikke til legen i dag. Kommer meg ikke utav sengen en gang, har så intense smerter i bekkenet Så jeg fikk ny time neste onsdag. Stakkers kjæresten min. Jeg ville ikke at han skulle se meg gråte så jeg tok dynen over hodet mens jeg snakket til han. Så tok han dynen vekk og der gråt jeg og gråt jeg. Jeg sa til han at jeg klarer ikke dette lenger. Har hatt disse smertene i over 2 mnd og tanken på at jeg kanskje må ha de i 1 mnd til er grusomt. Ikke kan jeg være i aktivitet for da kjennes det GODT på bekkenet mitt dagen etterpå. Med aktivitet mener jeg å gå i 10-15 min i strekk. SÅ gale er det. Tenk at det er så ille at jeg ikke kommer meg ut av sengen en gang... Unner ingen disse smertene. Jeg elsker å gå gravid og hadde jeg fått rier i dag hadde jeg fått panikk. Hadde ikke klart å føde med disse ekstra vondtene. Kjæresten har gått på jobb og jeg klarer ikke å lage meg mat (klarer ikke å stå oppreist), så jeg kommer til å være uten mat i dag. Forstår ikke hvordan jeg skal klare å gå på toalettet en gang. Bruker 30 min på å komme meg ut av sengen. Jeg latet som jeg ikke hadde det så vondt så kjæresten ikke følte at han måtte ta fri fra jobb for å "passe meg". Tårene triller virkelig, føler meg papetisk. Mye sutring fra meg i dag. Tenker at jeg skal bestille meg en pizza som jeg kan ha i hele dag, så det eneste jeg trenger å gjøre er å reise meg når pizzabudet kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 12. oktober 2011 #736 Del Skrevet 12. oktober 2011 Du er flink, dette klarer du! Men de vondtene dine hørtes ikke noe godt ut. En stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. oktober 2011 #737 Del Skrevet 12. oktober 2011 Oi! Stakkars deg. Nå fikk jeg skikkelig vondt av deg MANGE Håper du blir bedre snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 12. oktober 2011 #738 Del Skrevet 12. oktober 2011 Huff, kjære deg det hørtes fælt ut Syns du er tapper jeg. Er grusomt når man ikke klarer å gjøre noe pga smerter. Håper det bedrer seg nå før fødselen så du får litt ekstra krefter. Masse til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. oktober 2011 #739 Del Skrevet 12. oktober 2011 Uff, det høres grusomt ut Håper virkelig gutten kommer snart slik at du slipper å ha det sånn her så veldig mye lenger!! Pizza vil sikkert være veldig godt! Også få kjæresten til å kjøpe noe godt med seg hjem slik at du kan trøste deg selv med litt godis i kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. oktober 2011 #740 Del Skrevet 12. oktober 2011 Huff, jeg får vondt når jeg leser at du har det så vondt. Håper bare du slipper mer smerte jeg egentlig! Synes nesten du skulle ha sutret litt, slik at forloveden din kunne tatt vare på deg, men sånn er nå jeg. Har en forlovede som tok seg fri bare jeg hadde veldig smertefulle modningsrier, men han turte ikke reise fra meg i tilfelle fødsel (ikke at jeg hadde det vondt). Sender deg mange varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå