Timseh Skrevet 28. september 2011 Forfatter #661 Del Skrevet 28. september 2011 Kjøpte de på en butikk som heter Rivièra Maison. VELDIG fin butikk, men også en veldig dyr butikk Vet ikke om de har den andre steder heller Håper så inderlig de får inn igjen "My first year". Nei, kjøpte ikke noe til broren min. Han er på jobb i dag, men tenkte jeg skulle kjøpe en lignende gave til han med "far og sønn" og spørre kjæresten/eksen til min bror om jeg kan få noen bilder av den lille og noen bilder av min bror. Menn er jo ikke så flink å dille og dulle med sånne ting, så det er vel like greit at han får det ganske så ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 28. september 2011 #662 Del Skrevet 28. september 2011 Kjempe fine rammer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 28. september 2011 #663 Del Skrevet 28. september 2011 Gratulerer med tantestatus De rammene var kjempefine! Snart får vi noen små nurk helt for oss selv Tenk på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 29. september 2011 #664 Del Skrevet 29. september 2011 Veldig fine rammer! Det var ei fin barselgåve (og pappagåve)! Hehe, beklager mitt lille utbrudd, men det er jo bra eg kan underhalde dykk Eg var berre ikkje klar over at innlegg skulle dekke heile brystet, for eg har syns at dei eingongsinnlegga har sett så små ut, altså til å dekke berre brystvorta og areola.. Og så har eg DEI gigantiske puppane da.. Eg trur eg går for forslaget om å strikke gryteklutar Bh-en eg har no er i-cup, men den er litt liten, så eg tenkte å finne i j-cup (eller større?!) i London Æsj.. Eg gler meg til brystreduksjon når eg er ferdig med å få ungar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 29. september 2011 Forfatter #665 Del Skrevet 29. september 2011 Kjempe fine rammer : ) Gratulerer med tantestatus : strix: De rammene var kjempefine! Snart får vi noen små nurk helt for oss selv : nigo: Tenk på det! : rodmer: Takk Veldig fine rammer! : jepp: Det var ei fin barselgåve (og pappagåve)! Hehe, beklager mitt lille utbrudd, men det er jo bra eg kan underhalde dykk : ler: Eg var berre ikkje klar over at innlegg skulle dekke heile brystet, for eg har syns at dei eingongsinnlegga har sett så små ut, altså til å dekke berre brystvorta og areola.. Og så har eg DEI gigantiske puppane da.. Eg trur eg går for forslaget om å strikke gryteklutar : ler: Bh-en eg har no er i-cup, men den er litt liten, så eg tenkte å finne i j-cup (eller større?!) i London : ) Æsj.. Eg gler meg til brystreduksjon når eg er ferdig med å få ungar! :fnise : I-cup? Det var...stort Håper du finner bher i London. Vi som har litt større pupper (jeg tror jo at jeg har store, men i forhold til dine er mine erter, bruker vanligvis DD, men har gått opp til E) må bruke masse penger på bher Det er dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 29. september 2011 Forfatter #666 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg liker ikke å klage, men jeg må Fytti **** i ****** for noen ***** smerter jeg har! De er helt ******!! Ringte til legen og hun på kontoret(?) ville ha meg inn til sjekk, men jeg sa at jeg ikke kommer meg ut av sengen Så forklarte jeg smertene og hun sa at det hørtes ut som kraftig eller ekstrem bekkenløsning Hun var sjokkert over at jeg ikke hadde ringt før nå da jeg forklarte henne at jeg har gått med disse smertene i 2 mnd. De verste smertene jeg har vært med på før var da jeg brakk låret og ikke fikk smertestillende pga graviditeten. Men fy, dette er 10 ganger vondere. Kommer meg ikke ut av sengen i det hele tatt Gråter fordi smertene er så intense og jeg tåler virkelig mye! Får ikke sove pga smertene og kan ikke gå, sitte, snu meg eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 29. september 2011 #667 Del Skrevet 29. september 2011 Bekkenløsning er noe dritt når det står på og herjer! Jeg hadde ganske ille bekkenløsning en periode i svangerskapet, men er så mye bedre nå. Og det ENESTE som hjelper er å slappe av! Ikke press kroppen din til å gjøre noe den ikke orker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 29. september 2011 #668 Del Skrevet 29. september 2011 Huffameg Hørres ikke noe godt ut. Sender deg noen varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 30. september 2011 #669 Del Skrevet 30. september 2011 Åh, stakkars deg! Det høyres IKKJE godt ut! Eg håper du er flink til å slappe av no da, og lytte til kroppen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. september 2011 #670 Del Skrevet 30. september 2011 Huff HenLu! Du har da all rett til å klage i DIN egen dagbok. Uansett, det høres ikke greit ut med en slik bekkenløsning og spesielt ikke etter ulykken heller. Lytte til kroppen, viktig viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 30. september 2011 #671 Del Skrevet 30. september 2011 Huff, det høres helt grusomt ut Her må du bare klage i vei! Det hjelper faktisk litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 30. september 2011 Forfatter #672 Del Skrevet 30. september 2011 Takk for støtte, GODE jenter Det er deilig å få klage litt Jeg tror det er in å føde denne uken På mandag fødet jo ei venninne av meg 5 dager på overtid. På tirsdag fødet kjæresten til min bror i uke 36+4. Og i går fødet ei venninne i uke 38+2 Vanvittig sykt Prøvde meg på litt jiggy jiggy med kjæresten i dag Er tydeligvis ikke moden enda for det har ikke skjedd noe greier "down there" - heldigvis Det verste var at ETTER kosen så merket vi at begge vinduene på soverommet var vidåpne. Gardinene var foran, så vi så ikke at de var åpne. Dessuten er det 20 grader i Bergen i dag, faktisk, så vi merket ikke noe kulde heller. Det ene vinduet er RETT over sengen vår så jeg tror hele nabolaget har hørt oss Huffameg, så flaut. Nå har jeg vasket ALLE klærne til Emre Alexander. ÅÅh, jeg blir så rørt når jeg ser på dem. Har også gjort klar vognen. Det eneste som mangler er å få opp sengen, men det skulle kjæresten gjøre i dag. Jeg GLEDER meg til å ta på sengetøyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 30. september 2011 #673 Del Skrevet 30. september 2011 Åååh, det er jammen meg godt det ikke er her alle føder, jeg hadde blitt gaaaaal Haha, god underholdning for naboene Får si som jeg pleier å si når det skjer noe "flaut" eller noe som helst ikke burde skjedd: Da har de noe å snakke om i dag og Er så gøy å stelle og ordne med babyting. Helt utrolig hvor kjekt det kan være å vaske og brette sammen klær Og du, sånn ramme med bilde for hver mnd, kan få kjøpt det i Perfect home selskaper og Om du ikke får tak i den som du hadde bilde av Er veldig fine de og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. september 2011 #674 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg syntes også det er inn å føde Men her skjer det ikke noe.. Haha, da fikk de litt underholdning ihvertfall! Er så koselig å brette sammen det nyvaskede babytøyet og se på de Og tenke at: Dette skal barnet MITT ha på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #675 Del Skrevet 1. oktober 2011 Åååh, det er jammen meg godt det ikke er her alle føder, jeg hadde blitt gaaaaal :fnise : Haha, god underholdning for naboene ; ) Får si som jeg pleier å si når det skjer noe "flaut" eller noe som helst ikke burde skjedd: Da har de noe å snakke om i dag og ; ) Er så gøy å stelle og ordne med babyting. Helt utrolig hvor kjekt det kan være å vaske og brette sammen klær : fnise: Og du, sånn ramme med bilde for hver mnd, kan få kjøpt det i Perfect home selskaper og ; ) Om du ikke får tak i den som du hadde bilde av Er veldig fine de og :jepp : Haha, ja, er sikkert kjekt med litt underholdning Naboene smiler da liker pent og hilser like fint som før så tror ikke vi har tråkket over en grense i hvert fall Perfect home selskaper? Hva er det? Hvor er det? Jeg syntes også det er inn å føde : fnise: Men her skjer det ikke noe.. :klaske : Haha, da fikk de litt underholdning ihvertfall! :fnise : Er så koselig å brette sammen det nyvaskede babytøyet og se på de : hjerte: Og tenke at: Dette skal barnet MITT ha på seg :rodmer : Her skjer det heller ikke noe Er litt glad for at ting går litt "slow" her, for jeg får PANIKK når jeg tenker på fødsel. Kommer sikkert til å stresse som en gris når fødsel plutslig kommer. Og jeg tror min kjære kommer til å stresse enda mer Jaa, det er herlig å brette sammen de fine babyklærne Jeg smiler og koser meg når jeg tenker på at MIN baby skal ha disse fine klærne på seg _______ Hvor mye klær skal dere ta med til tassen på sykehuset? Vi bor ikke langt fra sykehuset (5-10 min med kjøring, det spørs på om det er trafikk eller ikke) så jeg tenker at det ikke er nødvendig å ta med seg så mye siden min kjære kan hente. Jeg stoler på at han henter riktig...han kan da ikke være så evneveik? Tenker at jeg tar med nok klær til meg selv og den lille for 2 dager. Kjæresten skal ikke ta med seg noe siden vi bor så nærmt sykehuset og han vil heller dusje hjemme, noe jeg forstår GODT. Jeg vurderer å ta pcen min med på KK Det er en minipc, så den tar ikke store plassen. Får den lett med meg i bagen. Er det lov mon tro? Den er jo pitteliten. Bestekompis har kommet til Bergen Han har bodd i Oslo de siste månedene så jeg har ikke sett han siden mai da han flyttet! Men vi prater sammen hver dag. Gud, jeg gleder meg sånn! Han skulle egentlig være med på sjekkeprogram for homofile på MTV, men han trakk seg i siste liten. Må kjefte litt på han Så har moren hans invitert meg i familiemiddag i morgen. Så jeg må se om jeg orker å gå. Tenkte å ta meg sammen i dag så jeg får møtt han i hvert fall. Har jo en del vondter! Han reiser i morgen, så jeg SKAL ta meg sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. oktober 2011 #676 Del Skrevet 1. oktober 2011 Huff, for noen fæle vondter.. Håper det blir bedre etter hvert. Vet du om hodet til gutten din er festet? For mange blir det jo bedre når hodet er festet siden bekkene "stabiliseres" litt av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. oktober 2011 #677 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har pakket ned litt av hvert, for jeg vet jo ikke hva vi får bruk for Har tatt med noen plagg i 50 og noen i 56, sånn at jeg er sikker på vi har noe som passer. Har ikke tatt med mye, men ikke lite heller. Helt passe tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 1. oktober 2011 #678 Del Skrevet 1. oktober 2011 Huff, høres ikke godt ut med de vondtene.. masse god-bedring-klemmer du er snart i mål nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 2. oktober 2011 #679 Del Skrevet 2. oktober 2011 Perfect home er et sånn homeparty http://www.perfecthome.no/ de har utrolig mye fint der Når det kommer til hva jeg skal pakke til prinsen så tenker jeg helst på klær han skal ha når vi skal dra hjem. Kanskje en body å strømpis ekstra?? Og kanskje et eget teppe? Pluss kjøredressen som svigermor har strikket Planen min er å komme seg fortest mulig ut Vertfall om jeg må bo der oppe alene uten kjæresten. Jeg er "livredd" sykehus, og tanken på å sove der skremmer vettet av meg Men så er det ikke sånn dødslangt om jeg skulle trenge noe uansett. Vi bor ca 20-30 min fra sykehuset. Så om jeg til nøds skulle trenge noe så er det ikke noe problem Håper du fikk treffe på kompisen din da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #680 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Huff, for noen fæle vondter.. : klemmer: : ( Håper det blir bedre etter hvert. Vet du om hodet til gutten din er festet? For mange blir det jo bedre når hodet er festet siden bekkene "stabiliseres" litt av det.. Hodet festet seg for noen uker siden, men håper det blir bedre snart. Takk for klem Jeg har pakket ned litt av hvert, for jeg vet jo ikke hva vi får bruk for :klo : Har tatt med noen plagg i 50 og noen i 56, sånn at jeg er sikker på vi har noe som passer. Har ikke tatt med mye, men ikke lite heller. Helt passe tror jeg : ) Tror jeg også tar med noen plagg i begge størrelsene Huff, høres ikke godt ut med de vondtene.. :tristbla : masse god-bedring-klemmer :klemmer : du er snart i mål nå! Åå, takk Var godt å lese at jeg faktisk er snart i mål Perfect home er et sånn homeparty http://www.perfecthome.no/ de har utrolig mye fint der ; ) Når det kommer til hva jeg skal pakke til prinsen så tenker jeg helst på klær han skal ha når vi skal dra hjem. Kanskje en body å strømpis ekstra?? Og kanskje et eget teppe? Pluss kjøredressen som svigermor har strikket Planen min er å komme seg fortest mulig ut :fnise : Vertfall om jeg må bo der oppe alene uten kjæresten. Jeg er "livredd" sykehus, og tanken på å sove der skremmer vettet av meg :fnise : : sjenert: Men så er det ikke sånn dødslangt om jeg skulle trenge noe uansett. Vi bor ca 20-30 min fra sykehuset. Så om jeg til nøds skulle trenge noe så er det ikke noe problem : ) Håper du fikk treffe på kompisen din da?? : ) WOW, der hadde de mye fint! Går det ikke an å bestille fra nettet?! Fakaten! Jeg ser ikke helt for meg å holde et sånn party, men kanskje De hadde i hvert fall veldig fine bilderammer Jeg og tenkte å ta med et teppe. Og et par klær ekstra Skal hjem fortere enn svint, jeg. HATER sykehus så enormt Jeg traff han _____ Jeg leste i Teita sin dagbok og da skrev hun at dette var hennes termin-måned. Jeg tenkte at "gidameg, hun er heldig", men så kom jeg jo på at dette er MIN måned også Greit nok at det KAN hende at han ikke kommer før i november, men uansett så har jeg termin i denne måneden Sykehusbagen er så og si klar. Mangler helsekortpapirene mine (men de må jeg nesten ha selv frem til fødsel. Må jo ta de med til jordmor og fastlege, men de er i vesken min i gangen og i tillegg er de samlet, så det er ikke vanskelig å ta de med) også mangler jeg ammeinnlegg i ull og noen deilige klær som jeg bruker NÅ som jeg ikke føler for å pakke helt ned enda Sminken min kan jeg heller ikke pakke ned, men jeg har tatt det jeg bruker mestav sminke oppi en liten toalettveske så jeg bare kan røske den med meg når det trengs. Så jeg sipper å ta med HELE sminkebagen min. På lørdag har meg og kjæresten 1årsdag Gleder meg, han sa bare at jeg ikke måtte lage planer den dagen, så det blir kjekt å se hva han har planlagt Edit: ØØHM, er det noen som vet hva jeg har trykket på? Plutselig nå er det MASSE smilyer der ---> som uttryksikonene er + at det står hvordan man "lager" dem. Endret 2. oktober 2011 av HenLu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå