Gå til innhold

Mamma Henlu

Timseh

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med tilbud om å bli resturantesjef! Det er ikke dårlig :)

:hoppe: For fremskritt og slimpropp! Tror kanskje min har gått også, men er ikke sikker? Når jeg tørker meg er det veldig glatt, og ser litt ut som slim, men vet ikke om det er utflod eller slimpropp? Hmm.

Ihvertfall spennende fremover for oss nå også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slimproppen min har gått :) Og jeg er så vanvittig kvalm! Spydde i sted, huff - lite kjekt! Slimproppen var HELT blank, så jeg tror ikke det skjer noe. I tillegg har jeg ikke noe vondter utenom de vanlige i ryggen og mellom beina. Litt murringer har jeg, men det har jeg jo hatt i flere uker nå.

Nå har jeg bestilt denne http://www.rockmybaby.no/shop/vognranglemednavn-c-19.html altså, den blå :)

:strix: for slimpropp!!!

Ikke bra med oppkast, men kroppen din gjør seg definitivt klar :nigo:

Håper formen er bedre i dag

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen min har gått :) Og jeg er så vanvittig kvalm! Spydde i sted, huff - lite kjekt! Slimproppen var HELT blank, så jeg tror ikke det skjer noe. I tillegg har jeg ikke noe vondter utenom de vanlige i ryggen og mellom beina. Litt murringer har jeg, men det har jeg jo hatt i flere uker nå.

Nå har jeg bestilt denne http://www.rockmybaby.no/shop/vognranglemednavn-c-19.html altså, den blå :)

Oi, så spennende!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at slimproppen har gått! :jepp: Heldigvis kan man gå i mange uker etter at den har gått uten at det kommer noen baby. :) Sier heldigvis siden det enda er et par uker til babyen er ferdigbakt :jepp:

Her har den ikke gått enda, men vil tro det hadde vært veldig tidlig om den hadde gått allerede nå :jepp:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioiooooi så spennende :D :jepp:

Og så heldig du er som har fått tilbud om å bli sjef da, det er ikke dårlig :) Men forstår deg godt, vil jo bruke all tiden vår på lillegullene nå. Men du finner vell kanskje en ordning :)

Håper du er bedre i dag, og ikke så kvalm :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken, jenter :klemmer: Har vært kvalm i dag og, men ikke så mye som i går. Det er så kjedelig at jeg blir mett av ingenting også sulten igjen timen etterpå. Har ikke plass til så mye mat lenger :fnise: Og jeg vil bare spise og spise :sjenert: Men det går jo ikke!

Slimproppen kan gå flere ganger i et svangerskap og med tanke på at det ikke var blod eller noe på slimproppen, så er det nok en stund til fødsel - heldigvis. Vil ikke føde før uke 39-40, da er det ok at han kommer, selv om jeg er veldig utålmodig nå. Men jeg har jo ikke begynt å vaske klær en gang :sjenert: Har heller ikke satt opp sengen fordi det venter jeg med til jeg har vasket sengetøy og slikt :jepp: Må man vaske overmadrass og sprinkelsengbeskytter og forresten? Noen som vet? Alt er jo helt nytt (utenom vogn), men tenkte å vaske alt selv om. Er redd for kjemikalier.

Også har kjæresten min blitt styreleder. Blæ, han er jo eier/sjef for sin jobb/sitt firma og sine ansatte, men det er mange andre eiere som jobber innenfor samme "firma" på en måte. Altså, han eier sitt firma, men innenfor samme navn/business så finnes det mange eiere bare andre steder i Bergen og de eier sitt eget selskap, men alle eierne/sjefene samarbeider med tanke på tilbud etc. Og nå har han blitt styreleder over ALLE disse eierne...som vil si at han må jobbe mer enn han allerede gjør! :sukk: Åårh! Så denne uken har han vært på møte ALLE dagene + jobbet. I dag og er han på møte, kjedelig for meg! Hvorfor måtte han takke ja til den jobben? :kjefte: Greit nok at han tjener mer, men det er jo mye arbeid også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for slimpropp! Sjølv om den kan gå fleire gongar i løpet av svangerskapet, så er det jo likevel eit teikn på at det nærmar seg! :jepp: Berre ca 35 dagar igjen no! :tommelsmil:

Kjenner forresten til det der at mannen jobber mykje.. Mannen min jobber overtid kvar dag, og er ikkje heime før i 20-tida.. Det kan bli litt lange dagar av og til.. Heldigvis har eg KG! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for slimpropp! Sjølv om den kan gå fleire gongar i løpet av svangerskapet, så er det jo likevel eit teikn på at det nærmar seg! :jepp: Berre ca 35 dagar igjen no! :tommelsmil:

Kjenner forresten til det der at mannen jobber mykje.. Mannen min jobber overtid kvar dag, og er ikkje heime før i 20-tida.. Det kan bli litt lange dagar av og til.. Heldigvis har eg KG! :ler:

Ja, det er et GODT tegn :danse: Hihi, litt deilig at ting skjer, selv om det ikke helt har gått opp for meg at jeg har en liten en inni magen :fnise:

Sant det er irriterende? Hva er det med disse mannfolka og jobb? Årh, håper han slutter å jobbe så mye snart :sjenert: Er glad jeg har KG og facebook, ja :sjenert:

HAHA, teite kjæresten min. Han kaller meg for gelefabrikk nå. Fortalte han om slimproppen og han lurte på hvordan det så ut, så jeg svarte så pent at: "det lignet på en geleklump", så nå er jeg gelefabrikken hans :fnise: Også spurte jeg om vi skulle ha litt :sengekos: i går og da sa han at: "Hva er det neste som kommer ut av deg da? En ostekake?" haha, da brøt jeg ut i latter. Blir lite :sengekos: på meg fremover :sukk: Han vil ikke siden gutten vår ligger med hodet ned :( Men jeg skal nok snike meg til litt jiggy jiggy. Har barbert hele meg i dag og er nydusjet og har smurt meg inn med godluktende bodylotion så vi får se om han klarer å motstå litt Henlu :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at han jobber så mye :( Men en forfremmelse er jo ikke dumt det da. Skjønner likevel at du syntes det er litt kjipt at du får sett mindre til han..

Haha, dere to altså! :fnise: Har ikke ord! Håper det ble litt JIGGY på deg, eller hva du kalte det for :fnise: Sex hjelper jo bare livmoren din å modnes, så nå, mer enn før, burde dere jiggyjiggy :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at han jobber så mye :( Men en forfremmelse er jo ikke dumt det da. Skjønner likevel at du syntes det er litt kjipt at du får sett mindre til han..

Haha, dere to altså! :fnise: Har ikke ord! Håper det ble litt JIGGY på deg, eller hva du kalte det for :fnise: Sex hjelper jo bare livmoren din å modnes, så nå, mer enn før, burde dere jiggyjiggy :fnise:

Ja, synes det er veldig kjipt :( Men han har sagt at han skal jobbe LITT mindre når gutten vår kommer. Håper det...

Haha, ja, vi er ikke helt normal :sjenert: Men jeg fikk ikke lokket han til sengs for jeg sovnet :overrasket:

Gettin' jiggy with it ;)

Funka forføringa di? :lur::fnise:

Nei, jeg fikk ikke forført han fordi jeg sovnet :fnise::(

________

Hva er det som skjer med meg? I natt sov jeg fra 23.00 - 09.00 og var bare oppe 1 gang i natt da jeg sov for å tisse. AH, søv :hjerte:

Fikk dessverre ikke lokket kjæresten til sengs fordi jeg sovnet med en gang vi la oss :kjefte: Han hadde vært på jobbfest i går og kom hjem 22.30, så vi la oss rett etter det slik at han kom seg på jobb i dag tidlig også.

Stesønn kommer i dag, faktisk. Mamsen hans skal jobbe lenge i kveld, så da ville han komme til oss. Så her blir det kjøttkaker i brun saus, poteter og grønnsaker :fnise: Ikke akkurat helgemat, men jeg prøver å holde et noenlunde kosthold, så da kan det ikke bli pizza, pasta og tull hver gang han kommer :fnise: I morgen ville kjæresten ha en kosekveld med meg. Han har tatt seg fri i morgen, så han tar meg med ut på cafè, restaurant og deretter kino. Gleder meg STORT. Før var vi alltid flink til å gå ut og finne på ting, men etter at jeg brakk låret og var pottesur i en god del mnd fordi jeg ikke fikk/turde å ta smertestillende, så har det ikke blitt så mye "action" på oss, nei. Og om ca 1 mnd (litt mer) så har jo jeg termin og da blir det ikke mye alene-tid på oss. Men herregud som jeg gleder meg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kooos dere mye, både med stesønnen på besøk og litt kosetid for mamsen og papsen :D Hørtes utrolig kjekt ut :jepp: Vi får nyte det mens vi kan, for tilværelsen blir nok noe anderledes om ikke så lenge :) Men jeg tror det blir bedre, på mange måter :) Selv om vi sikkert alle vil kjenne litt på savnet av litt frihet i ny og ned!!

Ha en fin fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får forføre han i kveld da ;)

Kva skal de sjå på kino? Det kjem til å bli ei heilt ny verd, å gå på kino etter at ungen kjem.. tenk, då må vi skaffe BARNEVAKT!! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig det må være med så mye sammenhengende søvn! :) Kjenner jeg blir misunnelig her.

Kos dere masse i morgen! :strix: Det hørtes kjempe koselig ut! Og ja, nå er det ikke så mye lenger at dere kan ha tid for dere selv, når det passer seg for dere. EA blir den nye sjefen i huset :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kooos dere mye, både med stesønnen på besøk og litt kosetid for mamsen og papsen :D Hørtes utrolig kjekt ut :jepp : Vi får nyte det mens vi kan, for tilværelsen blir nok noe anderledes om ikke så lenge : ) Men jeg tror det blir bedre, på mange måter : ) Selv om vi sikkert alle vil kjenne litt på savnet av litt frihet i ny og ned!!

Ha en fin fin helg :klemmer :

Jeg og tror det kan bli bedre :jepp: Gleder meg vanvittig til lillegull kommer. Det blir nok veldig mye stress i begynnelsen, siden jeg overhode ikke har peiling på babyer/barn, men jeg har da lest mye :sjenert::fnise: Ville jo ikke ha barn, men har hatt disse månedene til å forberede meg :jepp:

Du får forføre han i kveld da ; )

Kva skal de sjå på kino? Det kjem til å bli ei heilt ny verd, å gå på kino etter at ungen kjem.. tenk, då må vi skaffe BARNEVAKT!! :daane :

Vi skulle egentlig se Columbiana eller Friends With Benefits, men siden jeg var så sliten på kvelden (da vi skulle kjøpe billetter) bestemte vi oss heller for å kose oss hjemme etter kafeen og restauranten :jepp:

Så deilig det må være med så mye sammenhengende søvn! : ) Kjenner jeg blir misunnelig her.

Kos dere masse i morgen! :strix : Det hørtes kjempe koselig ut! Og ja, nå er det ikke så mye lenger at dere kan ha tid for dere selv, når det passer seg for dere. EA blir den nye sjefen i huset : fnise:

Hihi, han blir den nye sjefen, ja :fnise: Åå, lille gutten min :rodmer:

Ostekake! :ler : :ler : :l er:

Skikkelig artigkar du har : fnise:

Han er ikke helt normal :sjenert:

Har ikke fått vært inne på KG siden jeg var med min kjære i hele går. Vi hadde en fantastisk dag. Skikkelig romantisk - og det minnet meg om de første månedene vi var sammen. Da fant vi på ting hele tiden og gjorde mye artig sammen, men plutselig brakk jo jeg låret :fnise:

Vi gikk hjem og koste oss med hverandre i stedet for å gå på kino fordi jeg ble så sliten etter kafe og restaurantbesøket. Vi satt litt til på kafe også dro vi hjem :rodmer: Og vi møtte noen venner av han som han ikke har sett på århundrer. De visste verken om meg eller at han skulle bli pappa siden de ikke hadde truffet han på et par år :fnise: Å herregud, så flau jeg ble da de glodde som bare det på magen. Følte at de tenkte: "Vi vet hva dere har gjort på!" Haha, selv om det er HELT naturlig at to voksne koser seg, så var det litt..ubehagelig :fnise: Føler jeg blir beglodd uansett hvor jeg går. Får spørsmål om: "du føder vel snart?" "åå, du er sprekkferdig" eller: "termin er vel like rundt hjørnet?". Men det er jo faktisk 4 uker og 4 dager igjen til termin..

I dag skal jeg på kafe med venninner. Kjæresten er på jobb og skal spille fotball etterpå med noen kompiser. Det unner jeg han :jepp: så da er det på tide for meg å være litt sosial også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes kjempe koselig ut :rodmer: :rodmer:

Kjenner igjen følelsen av å bli beglodd :fnise: Føler at alle tenker: jaha ja, jammen daså :fnise: Kan liksom ikke løpe bort til de å si: "Jeg satt meg bare på bokseren hans". Haha.

Kos deg med venninner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes kjempe koselig ut :rodmer : : rodmer:

Kjenner igjen følelsen av å bli beglodd : fnise: Føler at alle tenker: jaha ja, jammen daså : fnise: Kan liksom ikke løpe bort til de å si: "Jeg satt meg bare på bokseren hans". Haha.

Kos deg med venninner : )

HAHAHA :skratte: Nei, vi kan nok ikke si at vi kun satt oss på bokseren hans :fnise: Skjønner ikke hvorfor jeg blir litt utilpass når folk glor, men men :fnise:

____

I dag hadde jeg egentlig time hos jordmor klokken 09.00, men jeg måtte dessverre avlyse timen fordi jeg er så kvalm i dag :( Tenkte jeg skulle spise litt, men det gikk heller ikke, så jeg måtte nesten bare prøve og få i meg NOE, så det ble chips. Har litt dårlig samvittighet for at det ble noe såpass usunt, men når ingenting annet går ned og jeg blir kvalm av lukter, konsistens og farge fordi pålegget minner meg om andre ting, ja, da må man nesten bare få i seg NOE. Jeg som har vært så flink i svangerskapet og greier og greir - med å utelate de mest usunne tingene :sukk: Jaja, skal ikke sutre for det var bare 2-3 chipsflak :fnise: Orket ikke mer.

Har vært dårlig med å oppdatere i min egen dagbok og å skrive i andres fordi jeg er så dårlig for det meste av tiden :( Håper bare ikke den ekstreme svangerskapskvalmen som jeg hadde frem til uke 16 kommer tilbake. Da spydde jeg jo hver dag. Det var gøye tider det, ja :kjefte:

Hvis jeg klarer å komme meg ut av døren i morgen, så skal jeg handle siste rest av det nødvendige jeg trenger: ammeinnlegg og ammebher :jepp: Og bleier! Det er det eneste jeg trenger, så det skal jeg prøve og få handlet inn i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikkje noko kjekt å vere kvalm :klemmer: Håper det berre var eit eingongstilfelle! Eg har høyrd at mange spyr ein del mot slutten av svangerskapet også, rett og slett pga manglande plass i magen. Så kanskje det er fordi du nærmar deg slutten?!

Og du må ikkje vere lei deg fordi du åt litt potetgull :klemmer: Du skulle komt ein tur hit - her bugnar det av potetgull! :ler: Næring må du uansett ha, og litt potetgull er betre enn ingenting! :) (No fekk eg også lyst på potetgull, men eg må ete skikkeleg frukost først :fnise: )

Og eg er imponert over at du har nesten alt i boks altså! :tommelsmil: No kan han berre komme, HenLu er klar! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at kvalmen er tilbake :kjefte: håper det går fort over!! Verste av alt er å være kvalm.

Og jeg må og si ikke vær lei deg for å spise potetgull. Er titt og ofte jeg også tyr til det om morgenen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...