Gå til innhold

Mamma Henlu

Timseh

Anbefalte innlegg

:hoppe : Høygravid! :hoppe :

Namnam :hjerte : Sjokoladeis med sjokoladebiter går det endel av her og. Vi lager sjokolademilkshake av den :hjerte :

Kos dere på IKEA : ) Og med ost og kjeks :hjerte :

Hvordan lager dere milkshake med den? Med melk og is? Jeg har jo laget hundrevis av milkshaker før, men da har jeg alltid hatt softis oppi også - og dette var jo på jobben :sjenert: Har ikke tilgang til softis nå :snurt:

:hoppe : Nå er det ikke lenge igjen! Gratulerer med høygravidstatus :strix :

Høres ut som du får en kjempefin helg! Kos deg med is : )

Takk :klemmer:

___

Glemte at jeg hadde is i fryseren helt til jeg så innleggene til Teita og Pitteliten, mm, is til frokost! :tommelsmil: Neida, skal ikke spise is til frokost. Så mye søtt er fy-fy! :nei: Får lage meg noen gode grovbrødskiver med fiskepålegg på..yeey... Da vi var på Ikea i går kjøpte vi 4 nye laken til den lille og et tisselaken til Emre Alexander (som han skal hete) :jepp: Så da var tisselaken også i boks :tommelsmil: Da mangler jeg KUN ammebh, ammeinnlegg og ammetopp. ALT har jeg funnet, ammebh + topp blir å finne på lindex og innleggene finner jeg på Apotek 1. Jeg må bare reise innover til byen en dag *lat* :sjenert: Også bleier da, men det skulle mamsen og meg kjøpe på Coop Obs om litt over en uke for der hadde de Libero-bleier til 22 øre stk - altså, det er billigst i hele Bergen dersom man har Coop-medlemskap og det har mamsy.

Ikke neste uke (altså den kommende uken), men uken etter der igjen (når jeg er 36 uker på vei) så skal jeg begynne og vaske ALT av klær og utstyr. ÅÅh, det blir herlig. Gleder meg sånn til å re opp sengen til gutten vår. Mamma har også stellekommoden vår og babygymmen og det skulle hun kjøre til meg den samme dagen vi har handlet bleier. Derfor kan jeg ikke begynne å vaske klær før jeg får stelllekommoden :fnise:

EA har vært utrolig vill den siste tiden. Kjennes ut som om han skal sparke seg ut av magen vår :overrasket: Sparkene er så utrolig sterke/kraftige. Men hver eneste gang gubben synger til han så roer han seg ned :rodmer: Kjæresten har laget sang til han :fnise: I går da vi lå i sengen så sa kjæresten til meg: "Henlu, jeg elsker deg så høyt" Meg: "Elsker deg og, kjære" også lener han seg bort til magen min og sier: "Emre, pappa elsker deg høyere enn alt du kan tenke deg i denne verden". Det var søtt :rodmer: Da fikk jeg tårer i øynene :sjenert:

Og da vi var ute og kjørte bil i går var det sol i Bergen by. Og jeg sitter i passasjersetet ved siden av kjæresten og PLUTSELIG drar kjæresten opp blusen min så hele magen min synes og sier: "Gutten min! SEEE, nå er det sol ute :nigo:" HAHAHAHA, da lo jeg godt og jeg så ikke så fin ut med strekkmerker både her og der og en bleik mage(har ikke turt å sole magen min denne sommeren) :fnise: Heldigvis var vi alene i bilen :overrasket:

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wii, høygravid :danse::hoppendeglad:

Ikea er bare såå gøy, kunne flyttet inn dit jeg :P:hoppe:

Flink du er som klarer å vente sååå lenge med klesvasken.. Som jeg nevnte i min dagbok så har jeg sendt det ned til mamma i dag :P Så ser vi når det blir vasket.. Men jeg har jo kommoden og alt klart her da, så jeg vil bare få det klart :hoppe:

Og du, du snakket jo om at du var mye på KG og skreiv utrykksikoner og sånn. I natt merket jeg og at jeg har vært litt mye på KG for å si det sånn, for jeg drømte om DEG!! Jepp :P Ikke så mye da, men vi hadde vertfall en felles venn på facebook :P Hahah. Var noe mer og, men jeg husker så dårlig drømmene mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wii, høygravid :danse : :hoppendeglad :

Ikea er bare såå gøy, kunne flyttet inn dit jeg :P :hoppe :

Flink du er som klarer å vente sååå lenge med klesvasken.. Som jeg nevnte i min dagbok så har jeg sendt det ned til mamma i dag :P Så ser vi når det blir vasket.. Men jeg har jo kommoden og alt klart her da, så jeg vil bare få det klart :hoppe :

Og du, du snakket jo om at du var mye på KG og skreiv utrykksikoner og sånn. I natt merket jeg og at jeg har vært litt mye på KG for å si det sånn, for jeg drømte om DEG!! Jepp :P Ikke så mye da, men vi hadde vertfall en felles venn på facebook :P Hahah. Var noe mer og, men jeg husker så dårlig drømmene mine :P

HAHAHAHA :skratte: Har selv drømt om noen KG-folk, men jeg husker heller ikke drømmene mine like bra :fnise: Det er mulig at vi faktisk har fellesvenner, hvem vet? :fnise:

Tro meg, jeg har hatt lyst å vaske klærne siden jeg kjøpte dem (som er mange mnd siden) og kjæresten maser og maser om at "nå MÅ du vaske klærne snart!", så jeg synes jeg har vært flink der. Gleder meg sånn til å vaske de små klærne :rodmer:

Angående vasking av klær; bør man vaske de små sine klær alene? Forloveden sa at gutten vår sine klær skulle/burde bli vasket alene (altså uten våre klær), men da tenker jeg at klærne blir jo uansett vasket på 60 grader, vi har ikke så skitne klær og dersom lillegutt sine klær skulle blitt vasket på egenhånd tenker jeg at det ikke blir så VELDIG fulle maskiner :klo: Eller, jeg har jo en god del i blått så der blir maskinen full, evnt. så må jeg vaske to maskiner, men når det gjelder hvite klær og ullklær så blir ikke maskinene helt full. Hva gjør dere? Og vasker dere de større klærne nå eller venter dere(f.eks størrelse 62 og oppover)? Jeg tenkte å vaske de større klærne nå og vaske de igjen ved en seinere anledning, altså når jeg skal bruke de.

I går spurte ei av mine nærmeste venninner om jeg ville dra på kafe med hun og 2 andre GODE venninner av meg, men jeg takket nei :sjenert: Ville heller være hjemme og slappe av og orket ikke å fikse meg :fnise: Så plutselig ringer telefonen min og hun sier: "Hei hei, nå må du koke opp varmt vann for *kjæresten min sitt navn* inviterte oss på kaffe" også fniser hun litt. Joda, der hadde kjæresten min sett de i byen og spurt om de ville bli med opp til oss :jepp: Han er veldig gjestfri...det er ikke jeg :sjenert: Hun venninna mi sa faktisk for noen dager siden at: "Du din frekking, du inviterer meg/oss aldri hjem til deg! :fnise:". Så de kom hjem til meg i går og kjæresten hadde kjøpt med seg MASSE godis, chips, noe leker/godis til datteren til venninna mi som var med også bestilte han brus og pizza til oss :rodmer: Han sa at han tenkte at det var på tide at jeg var litt sosial nå. Og siden jeg ikke ville gå ut så brakte han de til meg :sjenert: Også kjørte vi de hjem etterpå. Åå, det var veldig koselig. Tiden fløy, vi maste og maste og maste og det var deilig å være litt sosial med jentene igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en snill og god kjæreste du har! :jepp::klemmer:

Har jeg hoppet for høygravid? :klo: Hvis ikke så :hoppe: for høygravid! :strix:

Ang. milkshake så er det kjempeenkelt. Bruk vaniljeis, melk (bør helst ta helmelk slik at det ikke skiller seg, men funker med lettmelk også) og den smaken du vil ha. Enten oboy for sjokolade, jordbærsyltetøy eller lignende. Går helt sikkert an å mose banan også. Så bruker du stavmikser/blender. :) Jeg synes det er bedre å bruke vaniljeis enn å bruke f.eks. sjokoladeis. Smaker bare smeltet is, og ikke ordentlig milkshake når man bruker is som allerede har "smaken i seg".

- Jeg var veeeeldig glad i milkshake da jeg var mindre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi har det, ikke godt å vite ;P

Angående klærne så vasket vi dem for seg selv nå første gangen. Rett og slett bare av ren kos :rodmer: Så nå har stativet fuult i søte babyklær til tørk. Hva vi kommer til å gjøre fremover aner jeg ikke. Har liksom ikke tenkt tanken. Men tenker nå litt i samme vei som deg da, at det skader jo ikke å blande våre og hans klær. Om jeg vasker hans hvite bodyer og strømpiser så kan jeg jo ha i mine hvite singletter osv liksom :sjenert: ville nå jeg trodd.. Hvis ikke så må nok vaskemaskinen stå på 24/7 ;P Men som nevnt tidliger, jeg er veldig pysete når det gjelder klesvask, og spesielt når det er andre sine klær, OG prinsen sine søte fine klær :rodmer: Kommer nok til å være megaforsiktig i begynnelsen :skratte:

Og jeg vasket alle klærne ja, men har ikke noe over 62 tror jeg, bare noen få plagg. Så får jeg ta det som blir kjøpt inn/som vi får etter hvert tenker jeg :D

Hørtes ut som en koselig dag :jepp: Hyggelig å få besøk. Jeg eeeeelsker å ha besøk, samtidig som jeg får litt sånn presentasjonsangst i tillegg :P Så godt du har en kjæreste som ordner opp :D Deeeet liker vi vet du ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for høggravid :hoppendeglad::strix:

Eg trur vi kjem til å vaske kleda til guten åleine i alle fall den første gongen..veit ikkje om det er nødvendig, men det er jo litt stas da, med BERRE søte små plagg på snora :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snill kjæresten din er :)

Alltid deilig å få skravlet litt med gode venner! Er ikke alltid like lett når man er sliten og har vondter så var jo veldig greit å få de hjem da :jepp:

Jeg har lyst å vaske alle babyklærne og pakke fødebagen nå, men jeg prøver å holde meg i tøylene litt :fnise:

Går det ikke greit å vaske klærne på 40 grader nå som de ikke er skitne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vaskar nye, reine klede på 40 grader. Sjølv om dei kan tåle 60 vaskar eg dei berre på 60 om dei faktisk er skitne, for dei held seg finare på lågare varme.

Eg har vaska babyklede åleine når eg har klart å fylle ei maskin no når alt skal vaskast, men eg vaskar jo våre klede oppi om det er samme 'type' (singlettar, gensere, bhar, 'reine' sokkar og sånn) på 40. På 60 grader ser eg berre på farge, ikkje kven sine klede det er :)

Moro å vaske småklede igjen! Eg vaska ei ullvask no i dag, masse små sokkar :rodmer: Og luer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en snill og god kjæreste du har! :jepp : :klemmer :

Har jeg hoppet for høygravid? :klo : Hvis ikke så : hoppe: for høygravid! :strix :

Ang. milkshake så er det kjempeenkelt. Bruk vaniljeis, melk (bør helst ta helmelk slik at det ikke skiller seg, men funker med lettmelk også) og den smaken du vil ha. Enten oboy for sjokolade, jordbærsyltetøy eller lignende. Går helt sikkert an å mose banan også. Så bruker du stavmikser/blender. : ) Jeg synes det er bedre å bruke vaniljeis enn å bruke f.eks. sjokoladeis. Smaker bare smeltet is, og ikke ordentlig milkshake når man bruker is som allerede har "smaken i seg".

- Jeg var veeeeldig glad i milkshake da jeg var mindre :fnise :

Er syltetøy godt oppi? Er veldig glad i jordbærmilkshake :sjenert: Får prøve meg frem en dag :jepp:

Kanskje vi har det, ikke godt å vite ;P

Angående klærne så vasket vi dem for seg selv nå første gangen. Rett og slett bare av ren kos :rodmer : Så nå har stativet fuult i søte babyklær til tørk. Hva vi kommer til å gjøre fremover aner jeg ikke. Har liksom ikke tenkt tanken. Men tenker nå litt i samme vei som deg da, at det skader jo ikke å blande våre og hans klær. Om jeg vasker hans hvite bodyer og strømpiser så kan jeg jo ha i mine hvite singletter osv liksom :sjenert : ville nå jeg trodd.. Hvis ikke så må nok vaskemaskinen stå på 24/7 ;P Men som nevnt tidliger, jeg er veldig pysete når det gjelder klesvask, og spesielt når det er andre sine klær, OG prinsen sine søte fine klær :rodmer : Kommer nok til å være megaforsiktig i begynnelsen :skratte :

Og jeg vasket alle klærne ja, men har ikke noe over 62 tror jeg, bare noen få plagg. Så får jeg ta det som blir kjøpt inn/som vi får etter hvert tenker jeg :D

Hørtes ut som en koselig dag :epp: Hyggelig å få besøk. Jeg eeeeelsker å ha besøk, samtidig som jeg får litt sånn presentasjonsangst i tillegg :P Så godt du har en kjæreste som ordner opp :D Deeeet liker vi vet du ;D

Har veldig lyst å vaske småen sine klær for seg selv, men både jeg og kjæresten bruker en hel del klær, håndkler og sengetøyet blir byttet en dag i uken, så det er veldig mye vask her fra før av :fnise:

Hurra for høggravid :hoppendeglad : : strix:

Eg trur vi kjem til å vaske kleda til guten åleine i alle fall den første gongen..veit ikkje om det er nødvendig, men det er jo litt stas da, med BERRE søte små plagg på snora :rodmer :

Ja, det er kjekt med de små sine klær på snoren, men jeg vasker klær så ofte, så vet ikke om det kun blir lille sine klær på snoren selv om jeg vasker klærne hans for seg selv :overrasket: Hmm, jeg får se hva jeg gjør :fnise:

Så snill kjæresten din er : )

Alltid deilig å få skravlet litt med gode venner! Er ikke alltid like lett når man er sliten og har vondter så var jo veldig greit å få de hjem da :jepp :

Jeg har lyst å vaske alle babyklærne og pakke fødebagen nå, men jeg prøver å holde meg i tøylene litt : fnise:

Går det ikke greit å vaske klærne på 40 grader nå som de ikke er skitne?

Jo, det går sikkert greit å vaske de på 40, men jeg vasker mine og forloveden sine klær på 60 som oftest (de som tåler det). Har litt noia for bakterier :sjenert: Selv om vi bare bruker en bukse f.eks en dag, så vasker jeg den på 60 grader, men sengetøy og håndkler og sånn blir vasket på 90 :jepp: Jeg får se hva jeg gjør...

Eg vaskar nye, reine klede på 40 grader. Sjølv om dei kan tåle 60 vaskar eg dei berre på 60 om dei faktisk er skitne, for dei held seg finare på lågare varme.

Eg har vaska babyklede åleine når eg har klart å fylle ei maskin no når alt skal vaskast, men eg vaskar jo våre klede oppi om det er samme 'type' (singlettar, gensere, bhar, 'reine' sokkar og sånn) på 40. På 60 grader ser eg berre på farge, ikkje kven sine klede det er : )

Moro å vaske småklede igjen! Eg vaska ei ullvask no i dag, masse små sokkar : rodmer: Og luer!

Jeg vasker alltid på 60 grader, jeg :sjenert: Så det blir vel til at jeg vasker de på 60 denne gangen også :fnise: Vet at det ikke er nødvendig, men jeg gjør det selv om :sjenert:

Gleder meg til jeg skal begynne å vaske klærne til gutten min :rodmer:

____

Denne sangen er så fiiin :rodmer: Har lastet ned litt sanger til ipedudlo(ipoden) mi. Noen som har noen fine sanger? Hadde over 1000 sanger på ipoden, men nå har jeg bare 70 :fnise: Slettet alt som var der inne for jeg ville ha andre sanger :sjenert:

Føler meg litt som en baby i dag. Går med en blondebody :fnise: Uten noenting under, haha! Utenom en tights da, men man ser brystene klart og tydeig. Deilig å gå med body, faktisk. Elsker den :sjenert: Dagen i dag har rast av gårde - og jeg har ikke gjort på en dritt!

I morgen skal vi i middagsbesøk til mormor. Der blir det servert reker, laks, salat, krabbe (og klør som jeg kan spise), loff, majones, sitron osv. NAMNAM. Gleder meg :) Elsker fiskemat!

Jeg kjenner at jeg begynner å bli stresset når det gjelder foreldrepengene. Arbeidsgiver har ENDA ikke fikset det. Hun fikset jo det forrige uke, men NAV godtok ikke skjemaet siden arbeidsgiver ikke hadde fylt ut alt. I tillegg har ikke arbeidsgiver mulighet til å ringe til NAV fordi hun jobber fra 9 - 16.00 HVER dag, så jeg sa til henne i dag at jeg kan snakke med NAV og høre hva som SKAL/MÅ bli fylt ut også gir jeg henne en oppdatering. Jeg starter jo permisjonen min om 2 uker ca og har termin om 5.. Yey...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine songar ja! Her kan eg bidra ;)

Henry Mancini med Moon River

The Righteous Brothers med Unchained Melody

Patrick Swayze med She's Like the Wind

Eigentleg heile Dirty Dancing-soundtracket.. :sjenert:

Brandi Carlile med The Story

Og eit genialt bra album: Dylan LeBlanc med Pauper's Field

Eg veit ingenting om musikksmaken din da.. Eg er litt sånn at eg liker gamle, gode songar.. Og klassisk, men eg veit ikkje om du liker det.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærsyltetøy gir en mye bedre smak til milkshaken enn f.eks hva enn slags smakstilsetning de bruker på Mc Donalds. :) Ordentlig jordbærmilkshake blir det, altså smaker det som om det er en eller annen form for jordbærekstrakt.

Ang vasking og sånt så blir jeg jammen overasket over hvor mye folk vasker. Vi vasker for det første klærne på 40 grader, og sengetøy på 60. Det har for det meste med strøm- og miljøsparing. Sengetøy bytter vi ikke så ofte som en gang i uka. Guri det hadde blitt mye arbeid, pluss en dyr strømregning :sjenert: Vi har hver sin dobbeltdyne, og tre-fire puter liggende i sengen, så hadde blitt myyye vaske. Dongerbukser vasker vi bare av og til, så framt de ikke blir synlig skitne. Både for å unngå slitasje på buksene, men også fordi jeg anser det ikke som nødvendig. Vi har jo tross alt undertøy på oss. Tights og slikt vaskes derimot oftere så klart. Det er jo i bomull, så..Jaja, folk er forskjellige.. :sjenert:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolademilkshake:

*En halv boks sjokoladeis med sjokoladebiter fra Sørlandsis

*Ca. 2 dl helmelk

*En liten dash sjokoladesaus

Mixes i blender. Namnam :hjerte: Blir så godt så. Vet isbarer osv. bruker softis i, men jeg smaker ikke forskjell ihvertfall.

Anngående babyklær så holder det jo å vaske de på 40 grader når de er helt nye da. Bare sånn for å få av eventuell overflødig fargestoffer fra fabrikken..

Å, det hørtes godt ut med krabbeklør :hjerte: Heldige du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:hoppe::hoppe: for 35 uker :hoppe::hoppe: bare FEM UKER igjen til termin nå jooo :omg:

Koselig å dra på middagsbesøk, jeg eeeelsker å spise middag hos besteforeldrene mine. Det er alltid så koselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine songar ja! Her kan eg bidra ; )

Henry Mancini med Moon River

The Righteous Brothers med Unchained Melody

Patrick Swayze med She's Like the Wind

Eigentleg heile Dirty Dancing-soundtracket.. :sjenert :

Brandi Carlile med The Story

Og eit genialt bra album: Dylan LeBlanc med Pauper's Field

Eg veit ingenting om musikksmaken din da.. Eg er litt sånn at eg liker gamle, gode songar.. Og klassisk, men eg veit ikkje om du liker det.. :sjenert :

Jeg og liker gamle sanger, mange er så utrolig fine :jepp: Skal høre på sangene som du kom med seinere eller i morgen, er så sliten nå :sjenert:

Jordbærsyltetøy gir en mye bedre smak til milkshaken enn f.eks hva enn slags smakstilsetning de bruker på Mc Donalds. : ) Ordentlig jordbærmilkshake blir det, altså smaker det som om det er en eller annen form for jordbærekstrakt.

Ang vasking og sånt så blir jeg jammen overasket over hvor mye folk vasker. Vi vasker for det første klærne på 40 grader, og sengetøy på 60. Det har for det meste med strøm- og miljøsparing. Sengetøy bytter vi ikke så ofte som en gang i uka. Guri det hadde blitt mye arbeid, pluss en dyr strømregning :sjenert : Vi har hver sin dobbeltdyne, og tre-fire puter liggende i sengen, så hadde blitt myyye vaske. Dongerbukser vasker vi bare av og til, så framt de ikke blir synlig skitne. Både for å unngå slitasje på buksene, men også fordi jeg anser det ikke som nødvendig. Vi har jo tross alt undertøy på oss. Tights og slikt vaskes derimot oftere så klart. Det er jo i bomull, så..Jaja, folk er forskjellige.. :sjenert :

Mm, skal prøve med jordbærsyltetøy en dag. Ser at du har peiling, ja :fnise:

Jeg vet at det er mye vasking, men sånn er det bare :sukk: Både jeg og kjæresten dusjer minst 1 gang for dagen (helst to), vaske klær hele tiden og går aldri med samme klær to dager på rad eller etter hverandre uten at klesplagget er vasket. Har NOIA for bakterier. Er VELDIG ekstrem på det med vasking, dusjing, vaske hender (vasker de sikkert 10000 ganger for dagen, da jeg var yngre hadde jeg en tvangstanke som gjorde at jeg måtte vaske hender mangfoldige ganger om dagen. Hendene mine ble til slutt så tørre at mamma tok meg med til legen). Det har blitt påpekt en rekke ganger av venner :fnise: Men så er både meg og kjæresten ekstrem når det gjelder sånne ting, så sånn er det bare :fnise:

MEEEN, ta med ro. Skal ikke dusje/bade babyen min hver dag altså. Vet at det ikke er sunt/bra for fettlaget, så det blir bare et par ganger i uken til å begynne med.

Sjokolademilkshake:

*En halv boks sjokoladeis med sjokoladebiter fra Sørlandsis

*Ca. 2 dl helmelk

*En liten dash sjokoladesaus

Mixes i blender. Namnam :hjerte : Blir så godt så. Vet isbarer osv. bruker softis i, men jeg smaker ikke forskjell ihvertfall.

Anngående babyklær så holder det jo å vaske de på 40 grader når de er helt nye da. Bare sånn for å få av eventuell overflødig fargestoffer fra fabrikken..

Å, det hørtes godt ut med krabbeklør :hjerte : Heldige du : )

Skal prøve "din" milkshake også en dag :jepp: Mm, milkshake, naaam!

Ja, jeg vet at det holder å vaske de på 40, men jeg MÅ vaske alt på 60 :sjenert:

:strix : 35 uker - 2 uker til fullbåren - 5 uker til termin : strix:

: hoppendeglad: Hurra for 35 veker!! :hoppendeglad :

:strix : Hurra hei og hopp for 35 uker!! :strix :

: danse: for 35 uker!

Beklager at det ikke blir dansing her altså, men nå orker jeg bare litt lett risting på rumpa

: hoppe: : hoppe: for 35 uker : hoppe: :h oppe: bare FEM UKER igjen til termin nå jooo : omg:

Koselig å dra på middagsbesøk, jeg eeeelsker å spise middag hos besteforeldrene mine. Det er alltid så koselig :D

Takk, jenter :strix: 5 uker igjen til termin og som Teita sier: 2 uker igjen til ungen ikke lenger blir regnet som premature :strix: HERLIG! Tiden går unna!

Har hatt en fin dag hos granny. Vi koste oss med fiskemat(fisk, krabbe, reker og det som var) og deretter sjokoladepudding med vaniljekrem og pisket krem også fikk meg og forloveden med oss DEILIG kake hjem :) Fetteren min og konen hans og deres 2 år gamle datter var der også (ser de mindre enn 1 gang i året - de bor ikke i Bergen), så det var kjempekos å se dem igjen :jepp:

Også lurte sjefen min på når jeg kom tilbake på jobb - og det aner jeg jo ikke. Hun lurte på om jeg ville ta over en av restaurantene (altså, bli restaurantsjef), så vi får se om jeg skal dette. Skulle egentlig bli restaurantsjef for et nytt sted innenfor bedriften i mars (var på opplæring for å bli sjef), men det var jo da jeg brakk låret :sjenert: Og jeg vet jo ikke hvordan dagene mine blir etter at småen kommer. Har jo vært sjef på jobben lenge (har hatt alt ansvar) uten helt å være det alikevel. Fikk MASSE bonus fra sjefen min fordi han synes jeg var så flink og det sier jo seg selv at når jeg jobber fra 200-260 timer i mnd, så elsker jeg virkelig å jobbe :sjenert: Men det kan jeg ikke når Emre Alexander kommer.. Kan ikke jobbe 48 timer på en helg som jeg har gjort før.. :sukk: Jaja, jeg får se hva jeg gjør. Vil jo ha mest mulig tid med EA også + kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 35 uker :hoppe:

Om du liker rolig, behagelig musikk vil jeg anbefale Justin Nozuka :) Syns det er veldig deilig musikk. Og Jarle Bernhoft er jo en genial mann!

Vet ikke hvilke musikk du hører på til vanlig, men har mer på lager om du vil ha fler tips :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen min har gått :) Og jeg er så vanvittig kvalm! Spydde i sted, huff - lite kjekt! Slimproppen var HELT blank, så jeg tror ikke det skjer noe. I tillegg har jeg ikke noe vondter utenom de vanlige i ryggen og mellom beina. Litt murringer har jeg, men det har jeg jo hatt i flere uker nå.

Nå har jeg bestilt denne http://www.rockmybaby.no/shop/vognranglemednavn-c-19.html altså, den blå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...