Gå til innhold

Mamma Henlu

Timseh

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner godt du ønsker et familierom, altså! :klemmer: Men dersom det allerede er noen som bruker rommet, så kan de jo ikke kaste dem ut heller da. :) Er det ledig så bør det vel være det minste problem. :)

Jeg håper også på familierom, men har ikke så store håp. Har likevel større håp enn de som har termin i disse dager, da det vistnok er flere som har termin nå i august/september enn i november. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo nærmere fødsel vi kommer jo mer virkelig blir det også :sjokkert: Jeg har ikke den store angsten ennå heldigvis, men kjenner jeg har uro som bygger seg opp i forhold til hva jeg skal igjennom. Gruer meg til tiden etterpå også jeg :sjenert: Gå med bleie i renselsesfasen :spy: pupper som henger ute hele tiden, vondt å gå på do og alt det der :flau: Huff..... ja,ja vi har ikke noe valg nå.

På sykehuset vi skal på får pappaen alltid overnatte sammen med mor og bebis heldigvis.... Kjenner at den tanken er trygg, jeg må ha sambo der om natten sammen med oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er NESTE MÅNED! :overrasket: Tenk at det skal komme en vannmelon utav hufsa mi! Skremmende tanke! Men så er det ikke så skremmende alikevel når jeg tenker på at den vannmelonen faktisk er gutten min :rodmer: Og hufsa er no hufsa, så dette skal gå bra :jepp: Det er ikke riene/smertene jeg er mest redd for, men å rakne/bli klippet og deretter bli sydd.

Jeg er så enig med deg! :sjenert: Jeg er heller ikke redd for riene og smertene rundt det, men det å revne og bli sydd i etterkant.. :fnise: Her kommer nok jordmødrene til å få streng beskjed om at jeg virkelig skal bli bedøvd om jeg trenger å syes altså!! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med deg! :sjenert: Jeg er heller ikke redd for riene og smertene rundt det, men det å revne og bli sydd i etterkant.. :fnise: Her kommer nok jordmødrene til å få streng beskjed om at jeg virkelig skal bli bedøvd om jeg trenger å syes altså!! :nei:

Samme her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt du ønsker et familierom, altså! :klemmer : Men dersom det allerede er noen som bruker rommet, så kan de jo ikke kaste dem ut heller da. : ) Er det ledig så bør det vel være det minste problem. : )

Jeg håper også på familierom, men har ikke så store håp. Har likevel større håp enn de som har termin i disse dager, da det vistnok er flere som har termin nå i august/september enn i november. : )

På de fødeavdelingene hvor man ikke får smertelindring (Storken på KK) er det mye større sjanse for å få familierom. Jeg skal jo prøve å føde uten bedøvelse og finner jeg ut at det kun lar seg gjøre på storken, så skal jeg jammen meg gjennomføre fødselen uten bedøvelse :fnise: Haha, det sier jeg nå, ja. Sier nok ikke det når hele kroppen holder på å knekke sammen pga rier, nei.

Jo nærmere fødsel vi kommer jo mer virkelig blir det også :sjokkert: Jeg har ikke den store angsten ennå heldigvis, men kjenner jeg har uro som bygger seg opp i forhold til hva jeg skal igjennom. Gruer meg til tiden etterpå også jeg :sjenert: Gå med bleie i renselsesfasen :spy: pupper som henger ute hele tiden, vondt å gå på do og alt det der :flau: Huff..... ja,ja vi har ikke noe valg nå.

På sykehuset vi skal på får pappaen alltid overnatte sammen med mor og bebis heldigvis.... Kjenner at den tanken er trygg, jeg må ha sambo der om natten sammen med oss!

Dere er så heldig! "Dumt" jeg bor i Bergen. Det er jo babyboom her og veldig mange som føder fra august - desember. Får satse på at familierom lar seg gjøre. Jeg kjeder meg så lett andre steder når jeg ikke er hjemme, så jeg skjønner ikke hvordan jeg skal overleve på barselavdelingen uten NOEN. Huff, håper bare det går bra :)

Jeg og skal virkelig bli bedøvet :fnise: Men jeg smører meg inn med jordnøttolje for harde livet for å minske risikoen for å revne :fnise: Håper bare det hjelper :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke redd smertene under selve fødselen, men akkurat det å skulle revne (eller bli klippet :overrasket: ) helt fra rattata og frem - og bli sydd etterpå.... :sjenert: (kjøpes forresten jordnøttolje på apotek? *notere på handlelisten*).

Jeg vet forøvrig ikke helt om jeg skal forberede meg på vanlig fødsel eller keisersnitt enda, jeg da.. :vetikke: Skal på sykehuset snart til sjekk, så da får jeg vel høre litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heller ikke redd smertene under selve fødselen, men akkurat det å skulle revne (eller bli klippet :overrasket: ) helt fra rattata og frem - og bli sydd etterpå.... :sjenert: (kjøpes forresten jordnøttolje på apotek? *notere på handlelisten*).

Jeg vet forøvrig ikke helt om jeg skal forberede meg på vanlig fødsel eller keisersnitt enda, jeg da.. :vetikke: Skal på sykehuset snart til sjekk, så da får jeg vel høre litt mer :)

Ja, apoteket :fnise: Man trenger ikke å smøre før 3 uker før fødsel, men man vet jo aldri når man føder :sjenert:

Hvorfor skal du kanskje få KS? :overrasket:

_____

ÅÅh, jeg er sint! Jeg skulle bestille pizza og finne frem lommeboken min, men neida! Den var ikke oppi vesken min! :klo: Skjønner det ikke. ALT annet var der utenom lommeboken som jeg brukte sist på bussen. Med ALLE pengene mine som jeg tok ut fra konto oppi :(

Edit: HØHØ, jeg fant lommisen min på badet :sjenert:

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, apoteket :fnise: Man trenger ikke å smøre før 3 uker før fødsel, men man vet jo aldri når man føder :sjenert:

Hvorfor skal du kanskje få KS? :overrasket:

_____

ÅÅh, jeg er sint! Jeg skulle bestille pizza og finne frem lommeboken min, men neida! Den var ikke oppi vesken min! :klo: Skjønner det ikke. ALT annet var der utenom lommeboken som jeg brukte sist på bussen. Med ALLE pengene mine fra konto oppi :(

3 uker ja..ok. Men det skader sikkert ikke å begynne i god tid, og som du sier - man vet aldri når den lille bestemmer seg for å ut! :bond:

Jeg skal til utredning pga en hel haug med problematiske fødsler i familien. Pluss at jeg er en liten og smal person..og min samboer er en solid bygd kar og var svæær da han ble født... Så jeg skal inn til sykehuset og sjekkes litt på forhånd, også skal det tas stilling til om det ser ut til å gå greit med en vaginal fødsel eller ikke :sjenert: Litt sånn "bedre føre var enn etter snar", ettersom de er veldig obs på at dette med fødsler ofte kan vise seg å gå i arv. Så jeg må innrømme at jeg er litt spent på hva de finner ut! :unsure: (på sist kontroll var jeg helt i overkant på symfyse-fundus mål, så jeg frykter selv liten sværing der inne :gjeiper: selv om det ikke nødvendigvis behøver å være ungen - kan jo være forstervann også). Må innrømme det frister lite å få buken spretta opp, men det frister enda mindre hvis lillegutt kiler seg fast pga for trangt bekken :overrasket: men jeg er bare takknemlig for at jeg blir tatt så på alvor jeg, så skal nok takle det uansett hvilken vei dette bikker :)

Noen som har tatt lommeboka di?! :hakeslepp: fyttigrisen folk er frekke.. Det er vel ikke unormalt å bli frastjelt lommebøker nå til dags, men det er uansett uhyre frekt! :fy_fy:

Edit: .....det var nå enda bra den lå på badet da.. :fnise:

Endret av Knøtteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, sånn å forstå. Det er jo ikke nødvendigvis småen som er stor, nei. Jeg har alltid lagt over på symfyse-fondus mål, men pga fare for at jeg og måtte ta KS (fikk et skadet bekken da jeg var i ulykken min) så får jeg en god del ekstra ultralyder. På sist ultralyd som var for 3 uker siden så ble gutten min estimert til rundt 3000g og jeg har normalt med fostervann visst nok.. :) Når er det du skal på sjekk? Håper at lille ikke er altfor stor, så du får fødet vanlig. Ville nok heller hatt KS jeg og hadde lille vært en sværing :fnise:

Jeg fikk et KLASK i fjeset i natt da jeg sov :overrasket: Så det er nå mannen min begynner med konemishandling, ja? I søvne? :kjefte: Han skulle snu seg og plutselig kjenner jeg en neve klaske meg i fjeset. Kan tro jeg ble steik forbanna og rullet han vekk fra meg (han må ligge HEEEELT inntil meg for at han skal få sove). Jeg var sint!

I tillegg tror jeg at han synes at vippestolen vår(lillegutt sin) er kjekk :fnise: Vi har kjøpt sånn vippestol med vibrering + musikk og han drar i den tingen som musikken kommer ut ifra og lurte på om jeg kunne dra i den i hele natt så han fikk sove :nei: Jeg sang for han i stedet for :skratte:

Føler det meste er på plass av ting og tang. Mormor skulle kjøpe regntrekk til vogn + tisselaken denne uken. Også kjøper jeg et par bleiepakker denne uken. Så da har jeg bare Ammeutstyr igjen + babypudder jeg må kjøpe. Og ting til fødebagen (nattpysj, truser osv). Også må jeg huske å kjøpe vaskepulver! Vi bruker Ariel og Omo nå - mm, Ariel lukter så himmelsk :hjerte: men det kan vi jo ikke bruke til gutten vår. Tror jeg skal kjøpe Neutral vaskepulver :jepp: Har lyst å begynne og vaske klærne NÅ, men det er vel altfor tidlig, ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lyst til å vaske klærne til gutten i over en mnd nå så gleder meg til jeg kan begynne å gjøre alt klart :sjenert:

Han er artig han der forloveden din :fnise: Men å våkne til et klask i trynet er nok ikke en kjekk måte å våkne på. Får håpe han unnskyldte seg på morgenen da :)

Jeg håper også på et familierom. Er litt kjipt om jeg må dele rom med en annen som har både mann og barn fra før av. Kommer til å føle meg ganske alene da :sukk: Så håper jeg får sove på rom alene. Har generelt ganske uflaks så forbereder meg på det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig på familierom vi også! Men her er det førstemann til mølla som jordmor sa, så vi får jo bare krysse fingrene. Vet ikke hva jeg skal gjøre dersom jeg blir liggende alene. Da håper jeg på at alt er bra med både meg og prinsessa, sånn at vi kan dra hjem tidligere.

Mmmm :hjerte: Vaskepulver :hjerte: Jeg har fått en sånn helt syk greie i det siste at jeg sniffer nyvaskede klær og lukter på vaskepulveret. Det lukter så godt, og jeg trenger lukten! Lukten av klor også! Herregud, det har klikka for meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg har sendt unna sengetøy og klærne til snuppa til farmoren hennes, fordi vi har problemer med vaskemaskinen. Så nå ordnes det! :strix: Det er deilig å bare vente. :fnise:

Har våknet opp til klask i ansiktet, er ikke behagelig. Det var forloveden ja som klasket til meg. :fnise: Han følte seg nesten litt slem. :skratte:

Jeg legger merke til at jeg bare er takknemlig om jeg får muligheten til å sitte litt i et badekar. Jeg bor i et større sted enn det Bergen er, så jeg håper da jeg er heldig jeg kan flyte litt rundt i et badekar mens det står på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du vil ha familierom. Det burde jo vore tilgjengelig for alle!

Eg skal føde på et lite sjukehus (satsar på det i alle fall!), og der er det to dobbeltrom. Om me er to samtidig får me kvart vårt rom, om me er 3 eller 4 samtidig må me dele. Når eg fekk A sov eg og sambo på sjølve fødestova første natta (A er født kl 23), neste natt sov eg åleine på barselrom, siste og tredje natta var me to på samme rom. (Det blir jo rekna for fødeboom her, med 3 nyfødte på samme tid! :fnise:) Ikkje så kjekt å dele rom nei, så då var det godt å reise heim og sove i eiga seng med sambo igjen. Og med babyen i si eiga seng :rodmer:

Håpar du får ei fin veke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AI! ALT jeg skrev ble slettet *kjefte*

Jeg har hatt lyst til å vaske klærne til gutten i over en mnd nå så gleder meg til jeg kan begynne å gjøre alt klart :sjenert :

Han er artig han der forloveden din :fnise : Men å våkne til et klask i trynet er nok ikke en kjekk måte å våkne på. Får håpe han unnskyldte seg på morgenen da : )

Jeg håper også på et familierom. Er litt kjipt om jeg må dele rom med en annen som har både mann og barn fra før av. Kommer til å føle meg ganske alene da :sukk : Så håper jeg får sove på rom alene. Har generelt ganske uflaks så forbereder meg på det verste.

Jeg og har lyst å vaske alt nå :jepp: Jeg har en god del å vaske, så jeg må vel begynne om ikke så altfor lenge :fnise: Tenkte å begynne i uke 35-36 så alt er klart. Vet ikke om det er nødvendig å vaske trekket på babygym, bilstol og vippestol. Det er jo nytt, men vil jo at det skal være uten kjemikalier uansett. Må vaske vognen i hvert fall, den ble kjøpt brukt :) HAHA, han er ikke artig. Han er SLEM :snurt: Han unnskyldte seg IKKE! Han sa: "Haha, gjorde jeg?! Jaja, der ser du. Du får igjen for at du slår og sparker meg på natten". Jeg slår, sparker han, kniper han og holder han for nese fordi han snorker :sjenert: Greit nok at jeg gjør dette bevisst, men uansett :sjenert: Jeg har ikke flaks når det gjelder ting og tang jeg heller, men håper så inderlig at vi begge får familierom :klemmer: Du kan jo skrive det i ønskebrevet ditt? Eller påpeke det 100 ganger når du er på KK. Jeg skal prøve og føde på Storken, der er jo det større sjanse for familierom også.

Håper virkelig på familierom vi også! Men her er det førstemann til mølla som jordmor sa, så vi får jo bare krysse fingrene. Vet ikke hva jeg skal gjøre dersom jeg blir liggende alene. Da håper jeg på at alt er bra med både meg og prinsessa, sånn at vi kan dra hjem tidligere.

Mmmm :hjerte : Vaskepulver :hjerte : Jeg har fått en sånn helt syk greie i det siste at jeg sniffer nyvaskede klær og lukter på vaskepulveret. Det lukter så godt, og jeg trenger lukten! Lukten av klor også! Herregud, det har klikka for meg :sjenert :

Håper dere får familierom :jepp: Skulle ønske at de som ville ha det kunne få det, men forstår jo at det er mangel på det. Men men :) Vi får bare krysse fingrene. Jeg bor jo i Bergen og her er det MANGE som skal føde i oktober :sukk:

Mmm vaskepulver :hjerte: Jeg og ELSKER lukter av vaskepulver. Lukter på nyvaskede klær HELE tiden og sniffer inni vaskepulverskapet hver dag :sjenert:

Jeg har sendt unna sengetøy og klærne til snuppa til farmoren hennes, fordi vi har problemer med vaskemaskinen. Så nå ordnes det! :strix : Det er deilig å bare vente. :fnise :

Har våknet opp til klask i ansiktet, er ikke behagelig. Det var forloveden ja som klasket til meg. :fnise : Han følte seg nesten litt slem. :skratte :

Jeg legger merke til at jeg bare er takknemlig om jeg får muligheten til å sitte litt i et badekar. Jeg bor i et større sted enn det Bergen er, så jeg håper da jeg er heldig jeg kan flyte litt rundt i et badekar mens det står på. :fnise :

Er ikke vaskemaskinen fikset ENDA? Den har jo vært i ustand en stund nå. Så snill farmor er som vasker klærne deres og til barnebarnet sitt :jepp:

Jeg håper vi alle får det slik vi ønsker under fødselen, selv om det ikke er så stor sjanse for det. Vi får krysse fingre og tær for at alt ordner seg for oss :jepp:

Forstår at du vil ha familierom. Det burde jo vore tilgjengelig for alle!

Eg skal føde på et lite sjukehus (satsar på det i alle fall!), og der er det to dobbeltrom. Om me er to samtidig får me kvart vårt rom, om me er 3 eller 4 samtidig må me dele. Når eg fekk A sov eg og sambo på sjølve fødestova første natta (A er født kl 23), neste natt sov eg åleine på barselrom, siste og tredje natta var me to på samme rom. (Det blir jo rekna for fødeboom her, med 3 nyfødte på samme tid! :fnise : ) Ikkje så kjekt å dele rom nei, så då var det godt å reise heim og sove i eiga seng med sambo igjen. Og med babyen i si eiga seng :rodmer :

Håpar du får ei fin veke!

Er det stor sjanse for at det er flere som føder der samtidig som deg? 3 stk samtidig er altså babyboom? :skratte: Hehe, jaja, du er i hvert fall heldig dersom du får familierom *nikke* Håper du også får en fin uke :jepp:

O-M-G! Jeg må bare si at jeg blir grusomt flau over Dagens Mann, men jeg må se på det alikevel *sjenert* Så også på fristet. HAHA, jeg lo godt! Bestilte meg pizza i sted *sikle* Så det var middagen min. Bakverk har gått i hodet på meg, så jeg vil bake hele tiden. Tenkte jeg skulle bake lyse rundtstykker en av de kommende dagene og prøve meg på noen andre bakverk *nikke*

I morgen skal jeg kjøpe uro til seng! Håper jeg finner en uro til vognen også *nikke* Så skal jeg jo på KK på mandag (om 1 uke) siden gutten min skal bli estimert IGJEN. Klærne mine fra H&M har også kommet :danse: Eller..det er ikke akkurat klærne MINE, men klærne til gutten min. Nå kjenner jeg foten hans på magen min :rodmer:

Herre jemini, jeg har så mye luft i magen. Her blir det fjertet og fjertet. Er så vant til det nå at jeg ikke orker å bry meg om at min kjære er i nærheten :sjenert: Før var jo det helt F-R-Y-K-T-E-L-I-G dersom kjæresten hørte meg prompe på toalettet f.eks eller hvis jeg gjorde det i søvne, men nå klarer jeg ikke å holde meg *fnise* Det bare kommer og kommer...haha, stakkers kjæresten. Han må holde ut med mye rart :filer: Kan tenke meg at jeg ser kjempefeminin ut hvor jeg presser i meg pizza med hvitløksdressing på, drikker juice fra juicekartongen og etterpå slipper fjerter *sjenert* Den som hadde sett meg nå hadde ALDRI i livet trodd at jeg visste hva en foundation er en gang *fnise* Og jeg som elsker å pynte meg..hoho, godt at jeg bare er slik innenfor husets fire vegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal og ha familierom, hvis ikke skal jeg på sykehushotellet, eller rett hjem! 1 natt kan jeg gå med på, men ellers nekter jeg :fnise: Jeg fnyser bare jeg tenker tanken på sykehus. Og at jeg skal SOVE der. Jeg blir jo nesten dødsredd av tanken :P Tenk hvor skummelt da, sove der. Nei du og du. Heheh. Håper alt går fint, og at vi kan dra på sykehushotellet og kose oss som en familie :jepp:

Du har en søt kjæreste HenLu :) Ferskmat du ;) Hehe. Her passes det også på at gutten får nok mat. Og syns kjæresten at jeg spiser liiiitt for lite middag, så tvinger han meg til å spise enda mer :P

Godt at ting faller på plass :) Jeg må sette meg ned og prøve å få oversikten over hva vi trenger og hva vi har kjøpt, så får jeg prøve å få unnagjordt litt neste uke tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det stor sjanse for at det er flere som føder der samtidig som deg? 3 stk samtidig er altså babyboom? :skratte: Hehe, jaja, du er i hvert fall heldig dersom du får familierom *nikke* Håper du også får en fin uke :jepp:

Nei, med 50-60 fødslar pr år er det jo faktisk babyboom med tre på ein gang! :fnise: Men det er jo hyggelig å vere to (på kvart vårt rom), så er det ikkje så tomt!

Åh, pizza... :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lar det nesten gå så langt at jeg spiser vaskepulveret jeg :sjenert: men det er vel ikke så sunt.. Har alltid likt lukten av nyvaskede klær, men nå tar det jo helt av!

Er mange som skal føde i Tønsberg i oktober også.. Håper bare så inderlig på familierom fordet. Håper vi er heldige! Vet ikke hva forloveden min gjør dersom vi ikke får det, for han NEKTER å forlate sin nyfødte prinsesse når besøkstiden er ute.

Haha, luft i magen er et velkjent problem. Var en periode for noen uker siden hvor det var skikkelig ille. Er ikke så ille nå lenger, men det kommer jo nok luft enda :fnise: Jaja. Min kjære syns jeg er så kvinnelig for tiden :sjenert:

:hoppe: For 33 uker - 7 uker til termin :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal og ha familierom, hvis ikke skal jeg på sykehushotellet, eller rett hjem! 1 natt kan jeg gå med på, men ellers nekter jeg :fnise : Jeg fnyser bare jeg tenker tanken på sykehus. Og at jeg skal SOVE der. Jeg blir jo nesten dødsredd av tanken :P Tenk hvor skummelt da, sove der. Nei du og du. Heheh. Håper alt går fint, og at vi kan dra på sykehushotellet og kose oss som en familie :jepp :

Du har en søt kjæreste HenLu : ) Ferskmat du ; ) Hehe. Her passes det også på at gutten får nok mat. Og syns kjæresten at jeg spiser liiiitt for lite middag, så tvinger han meg til å spise enda mer :P

Godt at ting faller på plass : ) Jeg må sette meg ned og prøve å få oversikten over hva vi trenger og hva vi har kjøpt, så får jeg prøve å få unnagjordt litt neste uke tror jeg : )

Ja, sant det er skummelt på sykehus? :overrasket: På KK i Bergen så har de sluttet med sykehus/barselhotell :( Det er for kreftpasienter i stedet for, så da er det ikke noe jeg kan gjøre med det :sukk:

Haha, han er noe for seg selv :fnise: Det er jo kjekt at gubbene våre passer på at vi får i oss nok mat, men herligheten, jeg får jo ikke styre noe selv nesten. "Ikke ta så hardt på magen", "Ikke sov på magen", "Drikk masse vann, spis frukt, spis *ditten og datten*" "spis mer" osv. GLEDER meg til han slutter å bry seg så mye :fnise:

Nei, med 50-60 fødslar pr år er det jo faktisk babyboom med tre på ein gang! :fnise : Men det er jo hyggelig å vere to (på kvart vårt rom), så er det ikkje så tomt!

Åh, pizza... :spise :

Åå, er det så få fødsler per år :fnise: Da er jo det stooore sjanser for at du får familierom. Heldiggris :jepp:

Jeg lar det nesten gå så langt at jeg spiser vaskepulveret jeg :sjenert : men det er vel ikke så sunt.. Har alltid likt lukten av nyvaskede klær, men nå tar det jo helt av!

Er mange som skal føde i Tønsberg i oktober også.. Håper bare så inderlig på familierom fordet. Håper vi er heldige! Vet ikke hva forloveden min gjør dersom vi ikke får det, for han NEKTER å forlate sin nyfødte prinsesse når besøkstiden er ute.

Haha, luft i magen er et velkjent problem. Var en periode for noen uker siden hvor det var skikkelig ille. Er ikke så ille nå lenger, men det kommer jo nok luft enda :fnise : Jaja. Min kjære syns jeg er så kvinnelig for tiden :sjenert :

:hoppe : For 33 uker - 7 uker til termin :hoppe :

Haha, SPISE vaskepulver? :skratte: Jeg holder meg til sniffing (av vaskepulver altså, ikke andre ting) og det håper jeg du også gjør :fnise: Jeg og har alltid likt nyvaskeklær-lukten, men det er ekstremt nå i svangerskapet. MMMM :hjerte:

Jeg håper også at dere er heldige (og vi så klart :fnise:). Synes vi alle fortjener familierom! :kjefte:

:hoppe : for 33 veker! :hoppe : :strix :

WOHO! Det går unna!

Jaja, da har jeg kommet til den 33.uken! :hoppe: HØYT! 7 uker igjen til termin. Gleder meg til jeg kommer til uke 34 (altså neste uke) og til det er 40 dager igjen. Da er jeg høygravid :danse: Føler meg høygravid allerede, hehe :sjenert: Jeg merker GODT at det er høst. Det er sterk vind og kjølig ute. WOHO! Har aldri i hele mitt liv gledet meg mer til senhøsten kommer og vinter, jul og nyttår! Gleder meg sånn til å feire jul og nyttår med skatten min :rodmer: INGEN skal få lov å holde han, han er MIN :sjenert:

HAHAHA! Forloveden forteller vitser, synger og forteller historier til småtrollet vårt. I dag skulle han fortelle om Lille Rødhette. Han begynte: "Det var en gang for LENGE, LENGEEE, LENGEEEEEEEE siden en liten jente med rød hatt", haha, da lo jeg :skratte: "Hun sang 'lalilaliladidei' (med DEN jentestemmen)" "Jente med rød hatt gikk inn i skogen..." og sånn fortsatte det. Fikk meg ikke til å si at hun heter lille RØDHETTE og ikke jente med rød hatt, for jeg lo så mye da han sang som lille Rødhette :skratte: Så fortalte han om "gutten som ropte ulv", haha, og vitsen han fortalte var "To røde tomater gikk over en vei", men han blandet den vitsen med noe han ene i istid sa så jeg skrattlo. HAHAHA, kjæresten min er UNORMAL.

Og nå må jeg stelle meg fordi jeg skal møte to venninner i sentrum. Jobben har fikset papirene jeg skal sende til NAV :danse: så må innnom jobben og hente de også (jobber er jo i byen, så det går fint), så kafe med venninner også finne uro til barnevogn. Tenkte å bestille barnevognspynt med navnet til gutten vår på i dag også. Kostet bare 100 kr, så det gleder jeg meg til.

Ha en flotters dag alle sammen!

Edit: skal ikke finne uro til barnevogn, men til barnesengen/sprinkelsengen.

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare smakt på det en gang :sjenert: Det bruste liksom som et bruspulver som ikke var så godt i munnen min, så fant ut at det nok ikke var det lureste jeg kunne gjøre.. Skal prøve å bare holde meg til sniffingen heretter. Lover!

Så søt kjæresten din er som synger og forteller vitser og eventyr, selv om han ikke kan de helt :fnise: Er ihvertfall koselig at han prøver og at han viser en såpass stor interesse for prinsen DERES :hjerte:

Kos deg med venninner og cafe, og lykke til med å finne uro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...