Gå til innhold

Mamma Henlu

Timseh

Anbefalte innlegg

Ja, det ER virkelig skummelt med disse lokkemennene. Tenk hvis jeg hadde blitt lokket :sjokkert: Man vet aldri hva man kan si ja til når man er gravid, hormonell og snopesyk. Jeg er glad jeg holdt meg inne :jepp: MEN i dag skal jeg sende kjæresten på butikken sånn at Henlu kan kose seg med alt usunt :lur:

Jeg og hadde nok fått en storfornøyd kjæreste :fnise: Og når kjæresten sover så får jeg plutselig en hånd på puppen eller en hånd på hufsa mi. Han gjør ikke det med vilje, men når han sover så er de hendene hans overalt :fnise: Ser ikke på det som noe særlig overgrep, nei.

Jeg svetter sånn i dag :snurt: Svetter OVERALT. Under nusser, på lår, under rumpen, i lysken og overalt. Jeg er rett og slett VÅT. Det er så...klamt! Skal kaste stesønn og kjæresten ut så de kan handle for meg så jeg kan gå litt naken, barbere det som skal barberes og ta meg en god og lang dusj :sjenert:

Var inne på H&M sine nettsider og har lyst å bestille denne http://www.hm.com/no/product/91719?article=91719-C

Det var dumt de var utsolgt i hvit, men brun er jo også en søt og fin farge :jepp: Tenkte å bestille litt andre ting der også, kanskje noe til ho mor? Håper de har noen fine sko der. Har skodilla :jepp: Så vi får sjå om jeg finner noe gøysi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også bestilt denne http://www.hm.com/no/product/91872?article=91872-B&variant=062 i størrelse 62 og http://www.hm.com/no/product/91861?article=91861-B&variant=062 i strs 62. Har gått gjennom ALLE klærne vi har til småen og skrevet ned ALT vi har og vi har vanvittig mye i 56. Vet at vi ALDRI kommer til å få bruke alt. Vi hadde visst en del i strs 50 også, ops! Men det var litt store ting så det så ut som strs 56. Vi har opp til strs 94 eller 96 tror jeg, men det er ikke like mye. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine klær du har kjøpt til gutten :) Den overallen har jeg også kjøpt! Den er så nydelig, og så myk.

Is med peanøtter hørtes veldig godt ut. Kanskje jeg gidder å ta meg en tur på butikken idag, selv om jeg egentlig tviler på at jeg kommer til å komme meg noen steder i dag :fnise: Syns det kan slutte å regne nå.

Håper du har en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte de i strs 68 også :fnise: Og noen kule bukser til :jepp: Overallen er kjempesøt :rodmer:

:hoppe: for presis 2 mnd igjen til termin :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å kose seg med masse usunt :fnise: Og i dag har vi lov, for det er lørdag!

Kjedelig å svette, men kjenner meg godt igjen. Selv har jeg alltid vært en frysepinne, men nå er jeg godt polstret med en innebygd varmeovn, så..

Den første du linket til (bamsedrakten) har vi i todelt. Var det første jeg kjøpte. Super søtt :hjerte: De andre tingene var jo dødsfine! Blir en tøff, liten, moteriktig gutt du får :)

Kos deg i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, måtte le litt av pizza-dilemmaet ditt! :fnise:

Og den overallen var kjeeempefin! Har sett mye på dem selv, men har droppet å kjøpe foreløbig da jeg ikke har helt oversikt over hva vi får enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har og tenkt på det med brystpumpe.. Har du kommet til noe enighet med deg selv om hva du skal gjøre? :fnise: og evt, tenkt på hvilken??

Haha, overgrep? Jeg ville ikke kaldt det overgrep jeg. Om han hadde avvist deg eller gitt uttrykk for at han ikke ville, og du fortsatte, da snakker vi vell overgrep. Men halloooo. Mange er så hysteriske :P

De dressene er så koselige :D Jeg har valgt å kjøpe en på sparkjøp i rent ull jeg, rett og slett fordi jeg er redd det blir for varmt i vogna med bamsedress.. Men kanskje blir det en likevell :) Kjempe fine gensier og, og cardigan :rodmer: jeg tror kanskje jeg bare skal vente å kjøpe mer klær nå.. For får sikkert en del i gaver og kan jeg tenke meg. Men har nå litt, så får vi heller dra ut og handle litt mer om det trengs når han er født :)

Har og vært veeeldig klam i dag. Og spesielt i natt. Helt grusomt. Var våt mellom puppene, og helt klam på magen. Og jeg er og vanligvis en frysepinne. Jaija. Kommer kanskje godt med nå i de kalle høstmnd som kommer :)

Håper kjæresten fikk handlet masse digg til deg i dag, og at du får kost deg skikkelig :D :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh NOOOOooooooo... Det jeg skrev ble slettet, buhu!

Teita: Jeg og har den overallen bare i to deler :sjenert: Men i en litt lysere brunfarge faktisk :) Den er så fiiin :rodmer: Og lillegutt skal bli en tøff liten sjarmør :fnise:

Teri: Ja, du skjønner det at jeg har virkelig STORE dilemmaer om dagen :fnise: Jeg bare MÅTTE kjøpe den overallen. Har kjøpemani :sjenert: Før jeg ble gravid så brukte jeg alle pengene mine på SKO (har skodilla), klær og sminke til meg selv. Nå som jeg har en liten en å tenke på går det mye til han. Har nesten ikke kjøpt klær til han da, men utstyr og sånn blir det en del penger av :) Jeg vil at lille skal ha søte klær de 6 første mnd og etter det skal ha være tøff med cardigan, jeans, v-halsgensre, skjorter + vester osv :fnise: Og vi prøver å spare jeg :sjenert: Kjæresten har mer shoppemani enn meg omtrent. Han shopper faktisk oftere enn meg..teite mann!

benni: Jeg har bestemt meg for at det blir en eletrisk brystpumpe i hvert fall, men har ikke funnet ut hvilken enda :fnise: Tenker at det ikke er så VELDIG krise med tanke på at jeg ikke vet om jeg får til ammingen enda - selv om jeg skal gjøre alt i min makt for å få det til! Også skal jo jeg være med lille HVER eneste dag i mange mange måneder fremover, så han trenger ikke flaske. De eneste gangene han ikke skal være med meg er når jeg skal trene. Da skal min kjære ha han :trist: Men kjæresten min sa han skulle kjøre meg hver eneste gang til trening - treningssenteret er på et kjøpesenter også kan han gå rundt med mini på kjøpesenteret i 1-2 timer mens jeg er på trening. Jeg må bare ta og amme han FØR jeg trener da :jepp: Og selv om utallige venninner og venner har sagt de vil passe småen så får de ikke lov til det. Jeg bare sier: "jada, selvfølgelig skal du det", men det kan de bare glemme! Skal ha han for meg selv :sjenert: Har du funnet ut av brystpumpedilemmaet?

______

Ops! Jeg glemte jo at jeg trolig får presanger også. Begge bestevenninnene mine hadde tenkt å kjøpe det samme til meg. Og da de begge oppdaget det ble det litt lurveleven om hvem som skulle kjøpe det :fnise: Håper de kommer til en enighet for det de skal kjøpe er vanvittig fint. Det er en sånn bilderamme som man får kjøpt på en litt dyrere butikk hvor man skal ta inn bilde av mini når han er 1 mnd, 2 mnd, 3 mnd osv - helt opp til det første leveåret :) Bilderammen er så fin :rodmer:

I dag har jeg spist karrikylling med salat og ris :sikle: Mm, det var godt. Føler at jeg burde starte en matblogg/dagbok i stedet for :fnise: Her blir jo det skrevet så mye om mat :fnise:

Jeg håper alle har hatt en STRÅLENDE helg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda, la meg i 3-halv 4 tiden i natt og våknet i 8-tiden. Det er alltid like kjekt, ja :nei: Det har blitt veldig lite søvn på meg i det siste - og når jeg får lite søvn så får jeg hodepine også (i verste fall migrene).

Har egentlig avtalt å møte 3 venninner i dag, MEN har egentlig ikke så lyst :sjenert: Har lyst å ligge under dynen i hele dag...Hva er det jeg sier? :overrasket: Kan ikke bli ekstremt usosial heller, nei! Nå har hun ene spurt meg HVER dag om vi kan treffes så jeg får vel stille opp :fnise:

Wii, jeg ser solen titter inn gjennom gardinene :nigo: Så da fikk jeg plutselig litt mer lyst å dra på treff. Regner med vi skal på kafe, restaurant og bare mase og pjatte :) Hun ene er også gravid og har termin presis 1 uke etter meg, hun andre har ei datter på snart 6 år og hun siste er hun jeg føler jeg har mistet kontakten med som egentlig skulle være med på fødselen min. Jeg får nesten tvinge meg selv til å si ifra snart at det ikke blir noe fødselstur på henne alikevel :sjenert:

Håper alle har hatt en strålende helg :jepp: Nå skal jeg spise frokost: vaniljeis med peanøtter :sjenert::sikle:

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig dere er som har fint vær. :) Her er det tåke, tåke, tåke!! Men er veldig varmt ute, da.

Ha en fin dag med venninnene dine! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Ha en fin fin dag med venninnene dine, selv om det kanskje er litt deiligere å ligge under dyna. :fnise:

Og den frokosten din, tror jeg forloveden min hadde reagert heftig på. :skratte: Jeg spiste en liten sjokolade og så fikk jeg jo høre at det var så fælt med et smil om munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en kjempegod frokost spør du meg :)

Blir sikkert koselig å treffe venninenne selv om dynen frister mer. Virker som en fin søndag du har foran deg :)

Håper venninnen din tar nyheten om at du har ombestemt deg bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en god frokost :fnise:

Skjønner at du egentlig ikke orket/ har lyst, men bra du biter sammen tennene og gjør det likevel :) Er jo viktig å være litt sosial. Lykke til med å si fra til hun som egentlig skulle være med på fødselen

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter :klemmer: Hadde en KJEMPEFIN dag, men hun ene kunne ikke bli med, så vi var bare tre stk :) 2 gravide og en som verken har unger eller er gravid :fnise: Er overrasket over hvor gøy jeg hadde det. Fortalte til venninnen min hva jeg følte og hva jeg tenkte og hun tok det overraskende bra, men synes det var trist og leit at det var sånn jeg følte det. Hun skulle bli bedre på kontakten, men forstod at jeg ikke ville ha henne med på fødsel, men hun ville stille maksimalt opp selv om :hjerte: Så da håper vi det skjer!

Hehehe, også var vi forresten på en kafe i dag. De to venninnene mine kom litt før meg så de fant en plass. Etter å ha sittet der i 30 min hører jeg en kjent stemme/latter. Så ser jeg på hun ene venninnen min og spør: "Er lalleball her?" (kaller kjæresten min for lalleball, lal, lalsi, lalselusk osv. Han heter forresten Bilal). Også ringer jeg han og da hører jeg ringetonen hans og han svarer telefonen: "hei pus" meg: "er vi på samme kafe?" Så ser jeg at han ser rundt seg: "nei, jeg er på Bocca, hvor er du?" meg: "Se til venstre" HAHA, og joda, der var kjæresten min på SAMME kafe som oss og hadde vært det i en liten time :fnise: Men ingen av oss hadde sett hverandre og jeg så ikke vennene hans og han hadde ikke sett vennene mine. Spesielt :fnise:

Også ble jeg litt stolt. Hun venninnen min som er gravid synes at alle utlendinger er stygge. Hun møtte kjæresten min for første gang i dag og bare: "wow, han var kjekk" meg: "hehe, ja?" hun: "jammen..har aldri sett en fin utlending før". Og da måtte jeg le litt. Var jo utseende hans jeg falt for (førsteinntrykk) og det er jo bare et STORT pluss at han er flott også med tanke på hvor snill han er :) LURER på om jeg skal si det til han :fnise: For han vet godt at han har utseende med seg og hvis jeg sier det til han blir vel han veldig stolt :fnise: Hmm, får tenke på det.

Også har jeg spist kvelds: vaniljeis med peanøtter :hjerte: Høhø :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ble et koselig treff :) Artig å møte på typen også da :fnise:

Må passe på så han ikke får altfor god selvtillit da. Haha.

Ikke dårlig kveldsmat det :fnise: Her ble det milkshake :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du fikk ordnet opp med venninnen din. :) Har du bestemt deg for om du skal ha kjæresten med på fødselen?

Artig sammentreff at dere var på samme kafe, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til kjæresten at venninnen min synes han var kjekk, fikk da til svar: "ååh..hmm :)" Men snakket med han nettopp på tlf og da sa han: "hva var det venninnen din hadde sagt igjen?" meg: "det vet du VELDIG godt" Han: "heheheh, ja, det vet jeg :fnise:". Teite kjæresten min! Kanskje jeg skal vansire fjeset hans så ingen ser på han? NEIDA, er ikke så gal! :hakeslepp: Elsker han høyere enn alt på denne jord (utenom gutten min som jeg elsker enda høyere :rodmer:)

Har ikke fått bestemt meg enda om jeg skal ha han med. Jeg har mer og mer lyst fordi jeg VET jeg hadde nok fått han til å roe meg. Han er så god. Hvis ikke tar jeg med meg en brukt t-skjorte eller noe som er hans så jeg alikevel har han i nærheten :sjenert: Elsker parfymen hans :sikle:

Mmm, vanilje med peanøtter :sjenert: Jeg må spise middag alene i dag! :( Kjæresten min har invitert alle på jobben ut på middag! Noe han gjør annen hver måned. Synes han er en snill sjef, men jeg vil ha han for meg selv :sjenert: Han sa han kunne ta med seg mat hjem til meg, men jeg får vel klare meg selv.

Tenkte å skrive ned hva jeg skal ha i fødselsbagen snart :) Gjør det i morgen :)

Edit: Hvilket undertøy tenkte dere å ta med i fødselsbagen? Jeg vil ikke ha bestemorstruser, men er hipster/hotpants med blonder på for drøyt? Tenkte å kjøpe de litt store, men sånn at de sitter på. Vil ha ALT nytt til jeg reiser inn på sykehuset - vil føle meg litt fresh. Altså; nytt undertøy, nye nattpysj/joggebukser og ny overdel/genser/topp

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe noen veldig enkle fra enten Lindex eller Cubus. Sånn hotpants lignende i bomull, i svart (hørt at svart lurer seg, og IKKE hvite, da det kommer veldig mye koselig ut av oss etter en fødsel..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg tenker meg å bruke de samme gode hipsterne jeg har fra før, de er romslige enda, merkelig nok. Dog, kanskje jeg skal investere i nytt undertøy, kunne vel vært litt greit, selv om det meste fremdeles passer og vel så det.

Skal også bruke Kari Traa joggebuksa mamma kjøpte meg, de er så behagelige!!! :hjerte: Skal pakke bagen senere i dag, så.. Wish me luck! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...