Teita Skrevet 21. august 2011 #401 Del Skrevet 21. august 2011 Håper veldig på magebilde altså Gjør jo ingenting om du har på deg en genser eller noe Deilig å få så mye ordentlig klær da! Det meste vi har er fra H&M, og det er faktisk ganske god kvalitet på de, pluss at de er jo super søte, og så gjør det ikke så mye om de blir slitt eller noe, for da kan man jo kjøpe nytt Men likevel, ingenting er jo bedre enn å få ordentlig, skikkelig vare! Snille mormoren din da! Som har kjøpt så mye fint til dere Er godt med noen sånne. Skjønner at du syntes du har brukt endel, for 20000 kr er jo ganske mye Men bilsete og slikt kan du ihvertfall selge når du er ferdig med det da, om du vil Lappen er veldig kjekk å ha altså, men nå bor jo du i en storby, og hadde jeg bodd i for eksempel Oslo, så tror jeg ikke at jeg hadde giddi å tatt lappen, for der går det jo trikk osv hele døgnet. Men jeg er ihvertfall utrolig glad for at jeg tok lappen da jeg var 18, og at jeg har bil. Det er en stor frihet å kunne dra hvor man vil, når man vil, men det er jo opp til den enkelte da I krisesituasjoner har man jo alltids taxi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 21. august 2011 Forfatter #402 Del Skrevet 21. august 2011 Ja, mormor er virkelig fantastisk Det var hun som tok vare på min bror og meg da vi var små. Mamma var ikke helt i stand til å få unger og etter min mening burde hun ALDRI ha fått barn og det har jeg sagt til henne. Hun har vært enig. Altså, hun har aldri vært psykisk syk eller brukt narkotika/alkohol, men hun var modell før vi ble født og når kroppen ble "ødelagt" etter fødsel ble hun programleder på TV, så hun jobbet mye seint, så vi så ikke mye til henne. Har heller aldri hørt henne si at hun er glad i oss noe som er vondt for små barn. Jeg er en VELDIG følsom person og jeg blir lett glad i folk, så jeg har ingen problemer med å fortelle folk at jeg er glad i dem. Så hver gang jeg sier det til mamma ser jeg at hun blir utilpass og skulle ønske jeg aldri hadde sagt det. I tillegg var hun alene med oss to og det er under 1 år i mellom oss, så jeg forstår at det var tungt. Hun gav mye etter for det vi sa og det var vi som var sjefene i huset fordi hun HATET skrik og spetakkel. Jeg fikk lov å være ute så lenge jeg ville og kom kanskje hjem 1 gang i uken da jeg var 13-14, så jeg vet i hvert fall GODT hvordan jeg skal oppdra min sønn så han får en fantastisk oppvekst - en slik oppvekst jeg ville hatt. Han skal få høre HVER eneste dag at jeg elsker han og er glad i han. Kjæresten min har heller ingen problemer med å vise følelser, så han ringer min stesønn hver dag for å fortelle at han er glad i sønnen sin og "pappa tenker på deg og savner deg" og han snakker jo med lillegutten i magen og da sier han at "pappa elsker deg mer enn du kan tenke deg" o.l. Hadde det ikke vært for min mormor vet jeg faktisk ikke hvor jeg hadde vært i dag. Snakker med henne HVER eneste dag og vi treffes minst 1 gang i uken. Snakket med henne i sted og da sa hun at hun lengter etter å se meg (selv om vi møttes denne uken) og at hun gleder seg sånn til å bli oldemor. Jeg elsker mormoren min så høyt og det vet hun Jeg er mer enn fornøyd med H&M, Lindex og Cubus-klær for det er der jeg har kjøpt de få klærne jeg har kjøpt til min sønn "I love dad", "I love mum", "Mum+dad=me" o.l bodyer har jeg kjøpt på h&m og jeg synes de er knallfine, men jeg sier ingenting når granny vil handle andre steder Skal få kjæresten til å ta et magebilde av meg. Jeg vil jo gjerne ha noen magebilder selv også så jeg kan se når lillegull har kommet ut, så jeg skal få fingen ut og ta et bilde så snart som mulig Og det med lappen skal jeg virkelig tenke på. Jeg vet at kjæresten er tilgjengelig for det meste av tiden siden han kan ta seg fri fra jobb når han vil og jeg ikke har problemer med å ta bussen (som tar 7-10 min til Bergen sentrum). I tillegg bor vi ganske kort fra sentrum så jeg pleier å gå til byen for å få ekstra mosjon. Det tar en knapp halvtime i mitt treige tempo, så dersom man hadde gått normalt hadde man kommet seg fortere frem. Men nå prøver jo vi å finne en større leilighet og da vet jeg ikke hvor vi kan havne for akkurat det er vi ikke så kresen på. Det vi er kresen på er hvem som er naboene og om det er barnevennlig. Vi vil ikke ha noe nærmt hovedveien heller, så det tar litt tid å finne. I tillegg vil jo vi spare mest mulig til egenkapital, så vi prøver å finne noe som ikke koster over 10 000 kroner i mnd, selv om det er vanskelig. Vi får bare fortsette å lete Nå har jeg en mann som nettopp har kommet ut fra dusjen og danser naken foran meg Så da blir det stopp på skrivingen og tid for litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 21. august 2011 #403 Del Skrevet 21. august 2011 Skjønner deg godt. Da vet du ihvertfall hvordan du ikke skal oppdra dine barn. Er sånn jeg tenker og; at mitt barn, skal få alt det jeg ikke fikk. Ikke bare av materielle ting, men også av omsorg. Min oppvekst og barndom var langt i fra rosenrødt, så jeg forstår godt hva du mener. Ja, vi har også kjøpt noe av de: I Dag og I Mum De er jo herlige, selv om forloveden syntes vi KUN skal bruke de med DAD på Haha, det kan han tro! Kos deg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 21. august 2011 #404 Del Skrevet 21. august 2011 Blir fort mye penger når det er første Har nok tatt litt av selv tror jeg. Utrolig snilt av mormoren din å kjøpe inn så mye til oldebarnet sitt! Bra du har henne Trist når foreldre ikke klarer å påta seg rollen ordentlig. Jeg tror nok det er veldig deilig å ha lappen selv når man har bra tilgang på kollektiv trafikk. Har ikke hatt råd til å ta lappen selv, men håper på å få spart opp så jeg kan få tatt lappen etterhvert. Selv om jeg også syns det er litt skummelt å skulle kjøre selv. Er nok veldig praktisk når man har barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 22. august 2011 Forfatter #405 Del Skrevet 22. august 2011 Skjønner deg godt. Da vet du ihvertfall hvordan du ikke skal oppdra dine barn. Er sånn jeg tenker og; at mitt barn, skal få alt det jeg ikke fikk. Ikke bare av materielle ting, men også av omsorg. Min oppvekst og barndom var langt i fra rosenrødt, så jeg forstår godt hva du mener. Ja, vi har også kjøpt noe av de: I love Dad og I love Mum. De er jo herlige, selv om forloveden syntes vi KUN skal bruke de med DAD på Haha, det kan han tro! Kos deg med Jeg tror nok at vi blir noen gode foreldre, Teita De kommer til å få mye kjærlighet og jeg VET at min sønn vil føle seg ønsket og elsket Materielle ting er ikke så viktig, men å vite at foreldrene bryr seg om en og at de savner deg når du ikke er hjemme må være en herlig følelse. Jeg fikk en god del materielle ting, men dette var fra min bestemor. Det var kjempekjekt da jeg var yngre, men jeg skulle ønske at min mor kunne vise at hun er glad i oss Det virker i hvert fall som hun er begeistret over at hun skal bli bestemor. Og hun stiller EKSTREMT mye opp for meg når det gjelder ting og tang (f.eks da jeg ikke fikk sykepengene mine tok hun saken i egne hender og ordet opp). Mamma er en god støtte når det gjelder problemer og lover (for hun er så flink å snakke for seg og veldig flink til å diskutere) men det hadde vært deilig om hun kunne sagt at hun er glad i meg Jaja, jeg får i hvert fall mer enn nok kjærlighet av min bestemor og av min elskede Og jeg håper sånn på at gutten min blir kosete og ønsket at mammaen sin skal være der hele tiden Selv om det nok går bort når han blir eldre Kjæresten og vil at vi KUN skal bruke de med I LOVE DAD på Jeg bestilte de bodyene og t-skjortene fra internett og det var noe av det ALLER første jeg kjøpte til gutten min så jeg hamstret inn i ALLE størrelsene de hadde Men de hadde kun 2-3 stk i I LOVE MUM så ALLE de andre er I LOVE DAD. Hehe, jeg gikk litt berserk Blir fort mye penger når det er første. Har nok tatt litt av selv tror jeg. Utrolig snilt av mormoren din å kjøpe inn så mye til oldebarnet sitt! Bra du har henne. Trist når foreldre ikke klarer å påta seg rollen ordentlig. Jeg tror nok det er veldig deilig å ha lappen selv når man har bra tilgang på kollektiv trafikk. Har ikke hatt råd til å ta lappen selv, men håper på å få spart opp så jeg kan få tatt lappen etterhvert. Selv om jeg også syns det er litt skummelt å skulle kjøre selv. Er nok veldig praktisk når man har barn. Jeg får se om jeg tør å ta lappen Jeg skal motivere meg selv til det, men akkurat nå har jeg nok med å ta ferdig allmenn påbygg Så det blir utsatt LITT lenger, men men __________ Det PØSREGNER i Bergen i dag. Ikke det at det var noe sjokk, men kjjedelig er det Til vanlig pleier sykepengene mine å komme den 21. hver eneste måned, så jeg trodde jeg skulle få de på fredag, men neida, de var ikke kommet. Ikke i dag heller Ikke det at jeg trenger de til noe spesielt, men det er kjekt å ha litt ekstra å rutte med I dag blir et kun norskstudering. Kjedelig, men det må til. Har lovet min stesønn å dra på badeland denne uken også og ut å spise pizza. Sist gang ville jeg ikke bli med siden det var så mange kompiser til kjæresten som ble med, så denne gangen tar jeg med ei venninne og datteren hennes Føler meg mer vel da enn når det er mange menn som kommer til å se meg etter vi har vært og badet også. I morgen er det 9 uker igjen til termin og 6 uker igjen til mammapermisjonen Begynner å få litt nerver nå kjenner jeg! Er det noen som har en god eplekake oppskrift forresten? Har så sug på det hele tiden og når jeg søker rundt på nettet så er alle oppskriftene HELT forskjellige, så jeg aner ikke hvilken som er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 22. august 2011 #406 Del Skrevet 22. august 2011 Forstår godt at du savnet å høre at mammaen din var glad i deg husker at jeg ble litt flau når mamma dem sa det til meg når jeg var liten, men husker at jeg fikk en god følelse inni meg Men det er godt at du har ei så fantastisk mormor som stiller opp for deg, og som alltid har vært der Har alltid syns at besteforeldre er noe spesielt jeg, kanskje derfor mammaen din viser at hun er begeistret for å bli bestemor. De sier jo at det er helt fantastisk, så Har liksom ikke samme ansvartet som du har når det er ditt eget. Ingen tvil om at du kommer til å bli en super mamma, HenLu :D gutten kommer til å bli overøst av kjærlighet og godhet virker det som Kjedelig når pengene ikke kommer. Alltid kjekt å vite at man har litt ekstra som du sier Jeg føler me "fattig" for tiden. Vant med å ha 100% lønn, mens nå går jeg på løse vakter Kjedelig.. Koselig å finne på noe sammen med stesønnen din, du er flink :D Jeg er litt sånn at det er helt greit å vise seg frem i bikini, men om det kommer noen jeg kjenner så føler jeg for å pakke meg inn. Men sånn har jeg i grunn alltid vært da. Liker ikke helt å sprade rundt i bikini, og spesielt ikke nå som jeg har doblet str, og ikke kan dekke meg så godt til selv lengre Det går fort :D Steike. Gruer du deg til fødselen eller? Jeg syns eplekake uten eple er godt men har desverre ingen oppskrift.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. august 2011 #407 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Hallo HenLu Skjønner det er sårt dette med moren din. Men desto fantastisk at du har en så god mormor! Og du blir nok en fantastisk mor!! Det blir forhåpentligvis vi alle! Endret 22. august 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 22. august 2011 #408 Del Skrevet 22. august 2011 Blir koselig med badeland og pizza med stesønnen din da Du virker som en veldig god stemor for han Er ikke alle som er så heldige når det kommer til steforeldre, vet jeg. 9 uker ja, da begynner det å gå fort fremover Syntes tiden går så fort jeg, men jeg gleder meg sånn til å være ferdig og møte alt det nye. Får litt sjokk innimellom, men det går da over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 22. august 2011 #409 Del Skrevet 22. august 2011 Huff, får vondt når jeg leser det om din mor. Bare husk på at du kan gjøre så mye annerledes enn det din mor gjorde. Jeg kan ikke forstå hvor sårt det er. Godt du har hatt en fantastisk flott mormor da! Jeg tror jeg har en god eplekake-oppskrift i kokeboka mi, men jeg er ikke sikker på om dette svimehuet har skrevet det i kokeboka eller om det ligger i en av de ørten papirene med oppskrifter som jeg har planer om å skrive inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 22. august 2011 Forfatter #410 Del Skrevet 22. august 2011 Gidder ikke å multisitere. Blir så mye bestyr med å ta vekk ikonene benni: Må ta tilbake det med sykepengene, de kom visst alikevel Og jeg må nesten finne på litt ting med min stesønn i blant, selv om jeg ALLTID gjør det når han er her. Han er jo min kjære sin sønn og han skal bli storebror noe han gleder seg STORT til Gleder meg til fødsel jeg, gruer du deg? Hehe Teriyaki: Ja, vi alle blir nok fantastiske mødre Teita: Takk Huff, jeg synes synd i barn som har grusomme steforeldre Er heldig med min stemor jeg også. Det er viktig å behandle barnet til kjæresten som jeg ville behandlet mitt eget Delphina: Nå trenger jeg ikke eplekakeoppskrift lenger, for jeg fikk en av bestevenninna mi __________ Nok en dag overstått. Sykepengene kom alikevel Jeg skulle egentlig ut å kjøpe regntrekk til vogn denne uken, men mormor sa at hun gjerne ville kjøpe et for meg i neste uke, så jeg takker ikke nei til det Jeg synes den lille har vært usedvanlig stille i dag. Har kjent et par små dunk, men han har ikke vært like vilter som vanlig Jeg kan tenke meg at småen er sliten av å turne rundt, men det synes mamma Henlu er deilig I tillegg føler jeg meg utrolig slapp og sliten for tiden. Har lagt i sengen i hele dag utenom når jeg skulle opp for å dusje eller hente meg litt mat Frister ikke så veldig å dra ut i Bergensværet, nei. Jeg merker at høsten har kommet. Det har blitt mye kjøligere og det regner hele tiden! Også må jeg huske å kjøpe jordnøttolje denne uken. Kom på det da jeg skrev i Delphina sin dagbok. *HUSKE HUSKE* Fant også en veldig fin internettside hvor jeg tenkte å bestille lue og håndkler til min lille med navnet hans på http://www.scandinavianlife.no Kan jo legge frem utstyrslisten min Det jeg har: - ALT av klær omtrent, vil bare ha litt ekstra Har allerede ALTFOR mye, men men - Stellebord - Babykommode - Badebalje - Smokker - Dyner til vogn og seng - Vogn + stelleveske - Noen leker - Hoppestol - Seng, under- og overmadrass, sengetøy, sprinkelsengbeskytter - Babyhåndkle og noen vaskekluter - Smekker - Vognpose/saueskinnspose - Vippestol - Bilstol - Babygym - Kremer, oljer, salver Så jeg mangler: - Babycall, men jeg vet ikke om dette er nødvendig - Ammeutstyr; ammebh, ammeinnlegg (har to, ammepute og eventuelt et ammeteppe + brystpumpe?) - Febertermometer + enda fler bleier - Regntrekk til vogn - Tisselaken - Uro med lyd/musikk til seng og til vogn. - Votter (+ hals?) og flere ullstrømpebukser og ullsokker - Biteleker - Gulpekluter Det er det jeg trenger til fødsel. Til jul tenkte jeg å ønske meg: - Flasker - Lekegrind - Høy babystol Tenkte å skrive hva jeg skal ha i fødselsbagen denne uken også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 22. august 2011 #411 Del Skrevet 22. august 2011 Den og den var sykt søt Det fikk jeg lyst å bestille til SH! Dere har jo det aller meste nå da! Biteleker kan du vel vente litt med, det er vel når de begynner å klø i gommen at de trenger det? Jeg tror ikke vi skal ha babycall, for rommet hennes er vis-à-vis vårt, så vi vil nok høre like godt uten. Febertermometer er nok kjekt å ha, det tenker vi å kjøpe også. Tisselaken, regntrekk og gulpekluter må du ha For 31 uker - 9 uker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 23. august 2011 Forfatter #412 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Det siste håndkle du la ut med hette på har jeg også tenkt å bestille, men må først finne navn til min lille prins Synes også de luene med navn på var søte. Og har lyst å bestille sånn kjærestehåndkle med navnene til meg og min kjære på Føler det er litt fjortis, men men, det bryr vi oss ikke om Ops, glemte at jeg kunne ta biteleken etter fødsel. Hehe, tenkte at jeg skulle kjøpe det etter noen mnd Har det meste i boks. Bare litt småplukk igjen så er det meste ferdig. Det viktigste er heldigvis kjøpt inn, så det hadde ikke vært krise om han kom før tiden Har lyst å kjøpe disse gulpeklutene http://bambina.no/index.php?nr=90&case=4&id=1196&idkategori=24&kat_name=&prod_name=6pk.mykeog søte gulpekluter&startrow= men må nok vente i noen dager til før jeg kan bestille de siden blå var utsolgt for 31 uker og 9 uker igjen til termin WIIH! Jeg våknet klokken 6 i dag, så nå begynner jeg å kjenne at jeg er trøtt...MEN jeg holder på å lage fylt loff til frokost Også tenkte jeg at jeg skulle lage stroganoff og lyse muffins til min kjære seinere i dag. Han ELSKER lyse muffins. Det er virkelig det beste han vet, så da må jeg være snill og flink konemor og overraske han med det Men aller først tar jeg turen ut med venner- for i dag er det STRÅLENDE vær i Bergen Edit: Hmm, går det ikke an å legge inn lang link? Vil i hvert fall ha gulpeklutene som er på bilde nr seks http://bambina.no/?nr=90&idkategori=24 Endret 23. august 2011 av HenLu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 23. august 2011 #413 Del Skrevet 23. august 2011 for 31 uker! Yikes! Bare 9 uker, med mindre han føler for å komme tidligere. Så koselig at konemor HenLu skal overraske mannen sin med muffins. Denne hønemor har nok vartet opp mannen sin en del med favorittmiddagen hans. Ble vartet opp i går av delphinamannen, mest fordi jeg var i dårlig humør etter å ha stått oppreist i godt over en time. Han fikk dårlig samvittighet. Føler meg litt slem jeg nå. Han mente jo ikke å la meg stå og å ignorere at jeg var sulten, han var bare for opptatt med printere... Jeg kommer ikke til å gjøre det igjen, hater å spille på samvittigheten til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. august 2011 #414 Del Skrevet 23. august 2011 Fine gulpekluter Selv har jeg kjøpt både frottekluter, gaskluter og flanelskluter på Princess, fordi det var så mange som sverget til de. De var både billige og fine Har vasket dem i maskin allerede, og det gikk heelt fint Flinke husmoren! Da blir nok din kjære glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. august 2011 #415 Del Skrevet 23. august 2011 Her snakkes det om kluter og utstyr ja! Jeg har ikke tenkt tanken på dette med kluter enda. Kommer nok bare til å dra på prinsess eller noe sånt etter hvert og kjøpe inn. Men er det ikke litt tidlig med jordnøttolje, HenLu? Det skal vist ikke være noe poeng i å starte før tre uker før fødsel. Vil altså ikke ha bedre effekt om du holder på i ni eller tre uker. Men er jo greit å begynne før uke 37, da. Er jo mange som føder litt før tiden, så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 23. august 2011 #416 Del Skrevet 23. august 2011 Det begynner å komme i hus hos dere da ser jeg :D Gøøøy Jeg gruer meg ikke til fødsel nei, ikke litt en gang. Men er sånn av natur, gruer meg ikke før jeg er oppi det. Så jeg får vell helt panikkangst når det først starter og jeg skjønner at nå skjer det for 31 uker, og ensifret tall igjen til termin JIPPII :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 23. august 2011 #417 Del Skrevet 23. august 2011 Nå begynner ting å komme på plass ja Deilig å ha alt på stell! Mulig jeg er helt fjern, men hva er hoppestol? Så flink husmor du er! Kos å ha noen å stelle for 31 uker Tenk at snart får vi møte prinsene våre! Klarer snart ikke vente lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 24. august 2011 Forfatter #418 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) :hoppe for 31 uker! Yikes! Bare 9 uker, med mindre han føler for å komme tidligere. :fnise Så koselig at konemor HenLu skal overraske mannen sin med muffins. Denne hønemor har nok vartet opp mannen sin en del med favorittmiddagen hans. :sjenert Ble vartet opp i går av delphinamannen, mest fordi jeg var i dårlig humør etter å ha stått oppreist i godt over en time. Han fikk dårlig samvittighet. Føler meg litt slem jeg nå. :sjenert Han mente jo ikke å la meg stå og å ignorere at jeg var sulten, han var bare for opptatt med printere... :fnise Jeg kommer ikke til å gjøre det igjen, hater å spille på samvittigheten til andre. Huff, jeg kjente jeg fikk sug i magen da jeg leste "med mindre han føler for å komme tidligere" I så fall håper jeg ikke han kommer så veldig lenge før, men heller ikke så altfor lenge etterpå at jeg blir satt i gang. For en søt mann/forlovede du har Fine gulpekluter Selv har jeg kjøpt både frottekluter, gaskluter og flanelskluter på Princess, fordi det var så mange som sverget til de. De var både billige og fine :rodmer Har vasket dem i maskin allerede, og det gikk heelt fint Flinke husmoren! :jepp Da blir nok din kjære glad! Tenkte jeg skulle kjøpe noen kluter på Princess også, men vil ha noen som er litt "finere" også Godt å høre at dem tåler en vask For det blir det nok mye av. Hvor mange grader vasket du dem på? Her snakkes det om kluter og utstyr ja! :jepp Jeg har ikke tenkt tanken på dette med kluter enda. Kommer nok bare til å dra på prinsess eller noe sånt etter hvert og kjøpe inn. Men er det ikke litt tidlig med jordnøttolje, HenLu? Det skal vist ikke være noe poeng i å starte før tre uker før fødsel. Vil altså ikke ha bedre effekt om du holder på i ni eller tre uker. :jepp Men er jo greit å begynne før uke 37, da. Er jo mange som føder litt før tiden, så. Åå, har det ingen hensikt. Det ante jeg ikke Takk for opplysning! Men da tror jeg at jeg begynner i uke 35 sånn for sikkerhetens skyld. Men det var bare det å huske og kjøpe det. Det skader ikke å kjøpe det nå i hvert fall - ellers glemmer jeg det bare Det begynner å komme i hus hos dere da ser jeg :D Gøøøy :jepp Jeg gruer meg ikke til fødsel nei, ikke litt en gang. Men er sånn av natur, gruer meg ikke før jeg er oppi det. Så jeg får vell helt panikkangst når det først starter og jeg skjønner at nå skjer det :fnise :danse for 31 uker, og ensifret tall igjen til termin :rodmer JIPPII :D Haha, jeg og tror jeg kommer til å få panikk når det skjer. Og jeg tror at gubben og får litt panikk Huff, da blir jeg redd da! Nå begynner ting å komme på plass ja. Deilig å ha alt på stell! Mulig jeg er helt fjern, men hva er hoppestol? Så flink husmor du er! Kos å ha noen å stelle for :hoppe 31 uker :hoppe Tenk at snart får vi møte prinsene våre! Klarer snart ikke vente lenger! Hoppestol er dette: http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnestoler/backyard-bounce-bounce.html Altså barnet underholder seg selv på en måte. Trenger ikke det til nyfødt da, men greit å ha i hus Altså, du setter barnet/baby oppi der og han "hopper" selv. Det er visst veldig praktisk spesielt med tanke på melodiene og lekene som også er på den Når jeg ser en ting jeg MÅ ha, så MÅ jeg kjøpe det Herregud, jeg gleder meg til å møte mini-meg/kjæresten Kjenner jeg er utålmodig, men alikevel så får jeg panikk av å tenke på at: "tenk hvis han kommer før" Jeg stjal strategien om å fjerne kolontegene i smilyene deres. Det var smart Endret 24. august 2011 av HenLu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 24. august 2011 Forfatter #419 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Ja, nei det..Jeg våknet 4 i natt fordi jeg måtte på toalettet som vanlig og da dro forloveden på jobb, så jeg har ikke fått sove etter det I går da jeg var i byen med venninner så var jeg innom Name IT. Kjøpte 10 par med ullsokker til lillegull Måtte jo ha i forskjellige størrelser Tror jeg er litt ekstrem med shoppingen min. Kjøpte også et par strømpebukser i ull og votter i ull. Herre Malena så små de er Hadde og lyst å kjøpe hals, men tenker jeg venter med det og ser om det er nødvendig. Jeg "henger" en del på samliv&relasjoner-forumet og jeg må si at gud så tålmodig og lite sjalu kvinnene som er der er Synes det er merkelig at "ALLE" tåler både det ene og det andre fra mannen når det gjelder venninner, flørting etc og de som er sjalu får jammen meg høre det. Jeg er ekstremt sjalu og det vet forloveden GRÅDIG godt. Jeg hadde ei bestevenninne som lå med min daværende kjæreste mens jeg lå og sov rett ved siden av (i samme rom, 2-3 meter fra der de gjorde det). Fant det ut SELV 1-2 mnd etterpå og jeg er ikke så stolt av det jeg gjorde, men jeg kan si at jeg tok henne skikkelig og hun endte opp med en god del avrevet hår og kloremerker + blåmerker. Det bare simpelten klikket for meg. Etter det har jeg problemer med å stole på noen, så kjæresten får ikke lov å ha venninner Eller, jeg har "godtatt" at han har to venninner; den ene er konen til kompisen hans (hun er vel 38) og hun andre er og en "gammel" dame som er ekskonen til en god kompis av han (gud, er det frekt å si gammel når de nærmer seg 40?)+ hun er naboen til bestevenninna mi så jeg har litt oversikt Han gir ALLTID beskjed om han skal opp til henne..eller dvs han spør om å få lov og hadde jeg fått vite av bestevenninna mi at han er der uten å ha sagt ifra hadde jeg blitt ekstremt mistenksom. Hun kan se bilen hans fra vinduet og bestevenninna mi + venninnen til kjæresten min deler oppgang Heldigvis har hun 4 barn så jeg vet det aldri kunne skjedd noe mens de var hjemme og det er jo de hele tiden. Huff, jeg er paranoid Stoler på han 100% men i blant får jeg "gale" tanker når jeg får vite at kjærestene til venninner er utro. Men så har jeg også venninner som faktisk er/har vært utro så det gjelder jo så klart for begge kjønn. Det er litt betryggende at han ringer meg 190 ganger for dagen og jeg finner ut hvis han plutselig ikke er på jobb *psyko* Føler jeg bestemmer en god del over kjæresten min, men da han gikk inn i et forhold med meg visste han GODT at jeg hadde tillitsproblemer og hvorfor jeg hadde det. Han VET at han ikke får bestemme noe over meg noe jeg gav klar beskjed om før vi ble seriøse. Han hadde ALDRI fått reist på noe guttetur til syden, det kunne han bare glemt. I blant tenker jeg: "joda, hvorfor ikke" men når det virkelig går opp for meg at kjæresten min skal være alene i syden med kompisene sine med slanke og flotte damer i biini rundt seg, ja, da slår sjalusien inn. Ikke det at han noen gang har spurt om å få reise til syden med kompisene sine (han har spurt om vi skal reise sammen, men det blir jo noe annet ) men jeg får lov å dra på venninneturer hvor jeg vil. Huff, måtte bare få ut noen av mine psykotanker Det er flaut å innrømme at man er såpass sjalu, men jeg prøver virkelig å bearbeide det. Det er synd at noe som min bestevenninne og ekskjæreste gjorde skal gå utover (forholdet til meg og) kjæresten min, men sånn er det bare. Men jeg burde jo vite at det er meg han vil ha. Før jeg/vi fant ut at jeg var gravid så tok han og byttet nr og byttet tlf sånn at han ikke hadde NOEN av de gamle nr sine på telefonen, så jeg ikke skulle bli mistenksom (snoket en del på tlf hans før Har ikke gjort det på 6 mnd nå!). Da fant en "gammel flamme" hans nye nr på 1881.no etter noen mnd (da visste vi at jeg var gravid) og begynte og sende han mld. Jeg fikk se ALLE meldingene. Han fortalte at han hadde en kjæreste som han elsket og som han ventet barn med og om hun kunne slutte og kontakte han. Han fikk da til svar at det gjorde ingenting og dersom han gjorde det slutt med meg ville hun mer enn gjerne stille opp for barnet vårt og hjelpe til med å oppdra det Hun kunne prøvd seg! Da hadde jeg virkelig ikke klart å kontrollere sinnet mitt. Heldigvis fikk han hun til å slutte og sende meldinger etter mye om og men (og det skal hun være glad for...ellers hadde jeg enten ringt henne eller funnet ut hvor hun bor og reist på døren hennes..tror jeg er litt gal når det gjelder sånne ting ) og han har nå skjult nr for at ingen skal kunne kontakte han Puh, deilig å få ut tanker om sjalusien min! Jeg la ut gravibilde mitt på facebook, så du det, Teita? Ikke det at det var så bra gravidbilde, men men Sliter litt med å ta bilder. Har ikke satt meg inn i kameraet mitt enda og det var det aller første bildet jeg tok. Kan legge det ut her og. Har jo allerede bilde av ansiktet mitt som profilbilde, så jeg har ingenting å skjule Skal få kjæresten til å hjelpe meg med å ta et ordentlig bilde når jeg husker på det. Men du ser i hvert fall litt av preggersmagen min. Edit: Måtte ta bilde i tinypic sånn at det ikke ble ENORMT. Endret 24. august 2011 av HenLu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 24. august 2011 Forfatter #420 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Ooops, internetten klikket så det samme innlegget ble sendt 2 ganger Endret 24. august 2011 av HenLu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå