Teita Skrevet 7. august 2011 #321 Del Skrevet 7. august 2011 Deilig å få ting i orden, så man slipper å stresse med det Sånn har det blitt for meg også. Føler at jeg ser helt jævlig ut når jeg er hjemme! Er så sinnssykt varm, så jeg går bare med en stor løs t-skjorte og håret i en dott på hodet. Fikse håret slik jeg gjorde før, orker jeg omtrent ikke, for da renner jeg vekk. Prøver å pynte meg litt når vi skal utenfor huset, men føler meg ikke fin da heller Alt sitter så stramt og stygt. Aah, som jeg gleder meg til å kanskje komme tilbake til normalen etter graviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 8. august 2011 Forfatter #322 Del Skrevet 8. august 2011 Vi får trene en del hvis ikke alt går bort ved amming Er så redd magen ikke går tilbake til normalen etter fødsel Vil ikke se gravid ut for alltid Jeg hadde det veldig sånn som deg da magen begynte å poppe ut (i uke 20/21). Da ville jeg ikke gå utenfor døren en gang fordi jeg følte meg så stygg. Men nå har jeg fått så mange komplimenter for magen at jeg blir litt stolt Selv om jeg ligner på en ball _________ I morgen er det bursdagsfeiring for...tadaa...MEG + jeg er 29 uker på vei i morgen Og blir 21 år Vil ikke bli eldre Fikk litt dårlig samvittighet da min kjære spurte hva vi skulle finne på på bursdagen min. Jeg hadde jo sett for meg at han skulle jobbe så jeg har avtalt kosedag med en del venninner Han sa han hadde tenkt å ta seg fri for det kan jo han siden han er sin egen sjef Men men...jeg sa jeg kunne bake kake på kvelden så kunne vi kose oss da Og med litt hankypanky Merker at det er mer og mer stressende når mor og far skal kose seg. Lilleputt blir SPRØ hver gang vi skal prøve eller når vi holder på. Har hatt en del vondter nedentil så det er ikke alltid vi har kunne gjennomført et samleie, men jeg er så klart villig til å gjøre andre ting Lilleputt sparker og sparker og romsterer og romsterer. Tror ikke han unner mamsen sin litt action Og hver ENESTE gang kjæresten tar på magen så gir småen et par støt tilbake. Det gjør han som oftest når jeg og tar på magen, men når venner tar på magen, ja, da er han helt stille Og jeg som forklarer at jeg har en villmann i magen...men når det kommer til at de skal kjenne, ja, da gjemmer han seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. august 2011 #323 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Gutten deres er allerede "Ææææææssssj, mamma og pappa! Fader heller! Slutt'a!" Her sovner frøkna, hu kan være aktiv på starten, men så etterhvert så sovner hu og er stille.. Eller så blir hu traumatisert. Håper uansett dere får en fin kveld sammen. De er sjenerte. Hu her er veldig aktiv, men gjemmer seg for svigermor. pappaen hennes derimot er hun veldig glad i å sparke for. Hun blir også oppspilt når jeg blir det, når jeg ser pappaen hennes. Endret 8. august 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 8. august 2011 #324 Del Skrevet 8. august 2011 Jenta vår sover leeeenge etter en akt hun Da er det helt stille i mange timer etterpå. Tror hun blir vugget i søvn liksom. Jeg føler jeg har en veldig aktiv liten jente i magen, men det er kun kjæresten som har kjent sparkene hennes. Skjer ingenting når andre prøver 21 år ja. Jeg vil heller ikke bli noe eldre Men tiden går utrolig fort, og snart er barna våres 10 år, og da er vi 31. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. august 2011 #325 Del Skrevet 8. august 2011 Hehe, skjønner hva du mener med å ikke føle seg så stelt, lenger. Man gidder liksom ikke hele tiden lenger..Men jeg må si du er flink, eller hva jeg skal si, som friserer deg nedentil to ganger i uken! Så hyppig er ikke jeg på det.. Men nå sliter jeg sånn med å komme skikkelig til. Vi har så liten dusj at jeg får ikke plassen jeg trenger lenger. Får håpe det blir bedre når badet er pusset opp og vi har badekar Men jeg tror det er viktig å ordne seg skikkelig av og til. Ordnet meg skikleig på lørdagen, og følge meg skikkelig fin! Jeg som har gått rundt og tenkt at ansiktet mitt og alt ser ikke like pent ut, følte meg veldig pen når jeg faktisk gjorde en liten innsats. Dvs. tok ordentlig med maskara på og ordnet håret mitt rett etter jeg kom ut av dusjen. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 8. august 2011 Forfatter #326 Del Skrevet 8. august 2011 Gutten deres er allerede "Ææææææssssj, mamma og pappa! Fader heller! Slutt'a!" Her sovner frøkna, hu kan være aktiv på starten, men så etterhvert så sovner hu og er stille.. Eller så blir hu traumatisert. Håper uansett dere får en fin kveld sammen. De er sjenerte. Hu her er veldig aktiv, men gjemmer seg for svigermor. pappaen hennes derimot er hun veldig glad i å sparke for. Hun blir også oppspilt når jeg blir det, når jeg ser pappaen hennes. Haha, uffda, gutten min er nok traumatisert Skulle ønske han ble bysset i søvn når vi holder på, men det gjør han altså ikke Skjønner ikke hva vi skal gjøre når han kommer ut. Jeg tør ikke å ha noe jiggyjiggy mens gutten vår er i samme rom Jenta vår sover leeeenge etter en akt hun Da er det helt stille i mange timer etterpå. Tror hun blir vugget i søvn liksom. Jeg føler jeg har en veldig aktiv liten jente i magen, men det er kun kjæresten som har kjent sparkene hennes. Skjer ingenting når andre prøver 21 år ja. Jeg vil heller ikke bli noe eldre Men tiden går utrolig fort, og snart er barna våres 10 år, og da er vi 31. Haha! Du er heldig som har ei liten en som sover. Min liker ikke at mams og paps har seg en liten hyrdestund Er litt "flaut" når andre skal kjenne og lilleputt gjemmer seg Og jeg forteller at han er så aktiv. skulle tro han bare lå der inni, men når jeg er alene eller når kjæresten er med meg ja da er det futt i han gitt Og jeg tror vi nesten skal vente med at smårollingene kommer ut før vi snakker om at de snart er 10 år Uff, gruer meg..31 år...WÆ! Hehe, skjønner hva du mener med å ikke føle seg så stelt, lenger. Man gidder liksom ikke hele tiden lenger..Men jeg må si du er flink, eller hva jeg skal si, som friserer deg nedentil to ganger i uken! Så hyppig er ikke jeg på det.. Men nå sliter jeg sånn med å komme skikkelig til. Vi har så liten dusj at jeg får ikke plassen jeg trenger lenger. Får håpe det blir bedre når badet er pusset opp og vi har badekar Men jeg tror det er viktig å ordne seg skikkelig av og til. Ordnet meg skikleig på lørdagen, og følge meg skikkelig fin! Jeg som har gått rundt og tenkt at ansiktet mitt og alt ser ikke like pent ut, følte meg veldig pen når jeg faktisk gjorde en liten innsats. Dvs. tok ordentlig med maskara på og ordnet håret mitt rett etter jeg kom ut av dusjen. Ha en fin dag! Jeg og sliter med å komme skikkelig til! Virkelig! Vi har alltid badegulvet ganske hett. Vi har varmekablet på gulvene, så jeg pleier å ta et håndkle på gulvet, sette meg på det og plassere et speil midt i mellom så jeg får et godt innsyn på jodlo mi Har måtte gjøre det slik i 6 mnd fordi jeg brakk jo låret og da hadde jeg ikke styrke eller høy nok smerteterskel til å skreve med beina Ikke klarte jeg det hellet uansett hvor vondt jeg fikk, så jeg har måtte gjøre det slik i mange måneder nå Det er virkelig deilig å føle seg fin. Føler meg som et takras det meste av tiden, så det er kjekt å stelle seg og ta seg bra ut ________ I dag har jeg bursdag og er 29 uker på vei Måtte fjerne litt smilyer i inleggene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Dahlia - Skrevet 9. august 2011 #327 Del Skrevet 9. august 2011 Henlu Du er av fin årgang - gratulerer med nok et modningsår! Måtte den store dagen bli fyllt med glede og gode minner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. august 2011 #328 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) *kommer valsende inn med frukt (prøver å være sunn) og puster dypt inn* HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR! Gratulerer med dagen HenLu! Håper du får en suuuuperflott dag! Så skal jeg prøve å litt for 29 uker uten å måtte holde meg i døråpningen. Stakkars gutten. Tror babyer er litt forskjellige. Hu her bysses i søvn mesteparten av tiden, ikke alltid. Vi kommer ikke til å ha snuppa i samme rom, så vi får litt privatliv. Skal kjøpe babycall da hun har sitt eget rom (som er stort nok for henne og litt til). Vi har rett og slett et lite soverom, noe som gjør det vanskelig for oss å ha senga hennes her, derfor må vi gjøre det på den måten. Jeg beundrer deg som greier å fremdeles stusse litt på hufsa to ganger i uka. Fikk grusomt vondt i nakken da jeg prøvde, men var visstnok veldig treffsikker. Uansett var det gal teknikk for nakkens del. Endret 9. august 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. august 2011 #329 Del Skrevet 9. august 2011 Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil jeg gratulere! Gratulerer så mye med 21 års dagen, HenLu Også må jeg jo også for 29 uker og at det kun er 11 uker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. august 2011 #330 Del Skrevet 9. august 2011 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 9. august 2011 Forfatter #331 Del Skrevet 9. august 2011 Henlu Du er av fin årgang - gratulerer med nok et modningsår! Måtte den store dagen bli fyllt med glede og gode minner! Tusen hjertelig takk *kommer valsende inn med frukt (prøver å være sunn) og puster dypt inn* HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR! Gratulerer med dagen HenLu! Håper du får en suuuuperflott dag! Så skal jeg prøve å litt for 29 uker uten å måtte holde meg i døråpningen. Stakkars gutten. Tror babyer er litt forskjellige. Hu her bysses i søvn mesteparten av tiden, ikke alltid. Vi kommer ikke til å ha snuppa i samme rom, så vi får litt privatliv. Skal kjøpe babycall da hun har sitt eget rom (som er stort nok for henne og litt til). Vi har rett og slett et lite soverom, noe som gjør det vanskelig for oss å ha senga hennes her, derfor må vi gjøre det på den måten. Jeg beundrer deg som greier å fremdeles stusse litt på hufsa to ganger i uka. Fikk grusomt vondt i nakken da jeg prøvde, men var visstnok veldig treffsikker. Uansett var det gal teknikk for nakkens del. Men Delphina, jeg propper jo meg grønn av frukt hver dag. I dag SKAL jeg og VIL jeg være usunn Men frukt er godt det, ananas, jordbær, melon Så du skal få lov å være sunn Tanken var uhyre god Ah, dere er tøff som har henne på et annet rom Jeg tør ikke det, jeg. Leser så mange rare historier Og vi har plass til å ha han på vårt rom, for vi har et utrolig stort soverom Når vi får 3roms leilighet tenkte vi at småen kan sove på rom med oss det første året så forloveden min sin sønn får seg sitt eget rom frem til vi kjøper hus Og jeg må frisere meg nedentil. Ellers finner ikke kjæresten frem Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil jeg gratulere! Gratulerer så mye med 21 års dagen, HenLu, Også må jeg jo ogsåfor 29 uker og at det kun er 11 uker igjen! Åå, takk, Teita, så du hadde skrevet på facern og wii, kun 11(+2) uker igjen nå Gratulerer med dagen! Tusen hjertelig takk _________________ Uffameg, jeg tror jeg såret kjæresten min veldig i sted. Han snorker så enormt om natten så jeg ikke får sove Det har gått fint frem til den siste måneden fordi jeg sov mye tyngre enn før pga svangerskapet, men nå må jeg opp 100 ganger om natten for å tisse og når jeg da skal legge meg ned igjen, så får jeg ikke sove på lenge fordi han snorker. Han snorker ikke dersom jeg legger han i en spesiell stilling, men det er ikke så lett å rikke 70 kg (+/-? vet ikke helt hva han veier ) som ikke lar seg rikke. Så jeg sa at dersom dette fortsetter og ingen apotekmidler hjelper MÅ han ta seg en operasjon og frem til da så kan vi ikke bo sammen for jeg klarer ikke å sove. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal klare å ta vare på et barn når nettene mine består av 3 timers søvn Måtte fjerne smilyer i innleggene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. august 2011 #332 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg mente at jeg skulle være sunn jeg, ellers hadde jeg kjørt kaker, boller og brus jeg altså. Tøff er jeg nå ikke, har helst lyst til å ha henne på samme rom, men vi har rett og slett ikke plass. Uansett, man må bare gjøre det man kan egentlig. Heldigvis er det bedre mulighet for lufting i hennes rom, noe jeg er litt takknemlig for. Tror jeg kjører madrass på gulvet en periode jeg. Huff, skjønner godt at det kan bli vanskelig å sove når den andre halvparten snorker. Han skjønner vel kanskje at det var hormonelle HenLu som snakket og ikke normale HenLu? Man sier mye rart når man er sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 9. august 2011 Forfatter #333 Del Skrevet 9. august 2011 Håper han skjønner at det er "gale" Henlu som snakker Han var så skjønn og kom med med 10 røde roser i sted og et søtt kort. Så spurte han om jeg kunne ligge litt ved siden av han i sengen for da får han sove bedre (han har vært på jobb siden 05.00 i dag morges og skal bare sove litt så er det jobb igjen). Så titter han opp på meg og sier: "vil du ikke bo med meg? " Fikk så vondt i hjertet da..stakkers min kjære _______ Også over til noe litt mer morsomt Dette var i går da, men kom på det nå. Politiet har rygget inn i bilen til kjæresten min (2 mnd siden?), men han har ikke fått forsikringspengene sine enda, så han ringte meg og lurte på om jeg kunne finne nr til forsikringsselskapet til politiet. Jeg spurte hva navnet til forsikringsselskapet var og det var visst "Voss mail". Så jeg spurte om det var Voss eller Boss han sa. "V" hører du vel? Og de fleste vet vel at V kan høres ut som B i hvert fall på telefon. Etter mye om og men spør jeg han om det er Voss Mail som i Voss 1 time fra Bergen. Neida, det var det ikke. Lenge etterpå sier han:"Det er VOSS som ligger litt utenfor Bergen" øøøh, det var jo det jeg sa i sted? Men han hadde misforstått meg og jeg hadde misforstått han. Jeg søkte iherdig på nettet, 1881, telefonkatalogen.no, google, 180.no osv og jeg fant fakaten meg ikke noe forsikringsselskap som het Voss Mail. Jeg stresset i 45 minutter med det, så sier jeg: "er du sikker på at det er Voss mail det heter?" Han:"Ja, når jeg ringer sier de hver eneste gang 'velkommen til voss mail, legg igjen en beskjed(...)'" Og jeg holdt på å dø av latter for han hadde kommet til VOICEMAIL og ikke Voss Mail som han trodde forsikringsselskapet het. HAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHA, da døde jeg litt innvendig. Han er ikke så flink i engelsk btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. august 2011 #334 Del Skrevet 9. august 2011 Så koselig å få roser :rodmer: Søt han er! HAHAHA Da hadde jeg død litt inni meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. august 2011 #335 Del Skrevet 9. august 2011 GRATULERER MED DAGEN HENLU! Håper dagen din er fin i daq! Forresten så har kjæresten min tatt snorkeoperasjon. Han snorker ikke lenger, og det var ILLE før, for å si det mildt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 10. august 2011 Forfatter #336 Del Skrevet 10. august 2011 Åå, hvor mye koster en slik operasjon, Teri? Og hvor lang tid tar den (hvis du vet)? Hvor lenge må han være på sykehuset? Ooh, så det er altså håp for meg Jeg hadde en kjempekjekk dag i går Var med mine nærmeste venninner og koste oss. Solen var så fint på himmelen i tillegg Fikk mange fine bursdagsgaver og i dag skal jeg ut å kjøpe lammeskinnspose med mormor for det var det jeg ønsket meg i bursdagsgave av henne - siden posen koster 2500 Vil heller ha ting/utstyr til gutten vår enn unødvendige ting til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 10. august 2011 #337 Del Skrevet 10. august 2011 Så koselig at du hadde en flott dag i går! Skjønner godt den tanken, tenker helt likt. Ikke noe til meg, bare til jenta. Jeg kjenner meg heldig at forloveden snorker en sjelden gang, og da er det søt smågrynting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. august 2011 #338 Del Skrevet 10. august 2011 Åå, hvor mye koster en slik operasjon, Teri? Og hvor lang tid tar den (hvis du vet)? Hvor lenge må han være på sykehuset? Ooh, så det er altså håp for meg Jeg hadde en kjempekjekk dag i går Var med mine nærmeste venninner og koste oss. Solen var så fint på himmelen i tillegg Fikk mange fine bursdagsgaver og i dag skal jeg ut å kjøpe lammeskinnspose med mormor for det var det jeg ønsket meg i bursdagsgave av henne - siden posen koster 2500 Vil heller ha ting/utstyr til gutten vår enn unødvendige ting til meg selv Kostet vel ingenting. Men han fikk henvisning fra lege, da. For han får halsbetennelse x antall ganger i året og snorkingen har gått ut over vår begges nattesøvn så ekstremt mye at det var nødvendig. Så om kjæresten din skal ta deg privat aner jeg ikke, men om han har grunnlag for det så får han det dekt. Det går veldig fort. Han legges i narkose, så er han våken igjen innen en time tror jeg. Også må han bli der en times tid også får han dra. Så blir man sykemeldt i to-tre uker. Det er en "ut-og-inn-operasjon", så må ikke være så lenge på sykehuset. Så heldig du er som får lammeskinnspose! Skulle gjerne hatt det jeg og, men har nok ikke råd til det nei, så med mindre noen i familien har det, så må jeg nok kjøpe vanlig dunpose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. august 2011 #339 Del Skrevet 10. august 2011 Så deilig å få lammeskinnspose i gave! Og så bra at du hadde en fin bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 11. august 2011 Forfatter #340 Del Skrevet 11. august 2011 Kostet vel ingenting. Men han fikk henvisning fra lege, da. For han får halsbetennelse x antall ganger i året og snorkingen har gått ut over vår begges nattesøvn så ekstremt mye at det var nødvendig. Så om kjæresten din skal ta deg privat aner jeg ikke, men om han har grunnlag for det så får han det dekt. Det går veldig fort. Han legges i narkose, så er han våken igjen innen en time tror jeg. Også må han bli der en times tid også får han dra. Så blir man sykemeldt i to-tre uker. Det er en "ut-og-inn-operasjon", så må ikke være så lenge på sykehuset. Så heldig du er som får lammeskinnspose! Skulle gjerne hatt det jeg og, men har nok ikke råd til det nei, så med mindre noen i familien har det, så må jeg nok kjøpe vanlig dunpose. Tusen takk for informasjon Han sa han skulle prate med legen sin om dette. Det går fryktelig utover min nattessøvn og han sover veldig dårlig for han våkner av at han snorker så fælt I tillegg er han syk hele året(snufser, tett nese osv), så han får bare prate med legen om dette, så vi får se hva legen sier. Det som er kjipt er sykemeldingen. Han er jo selvstendig næringsdrivende, så han taper en del på å sykemelde seg. Kjenner jeg han rett sykemelder han seg nok ikke eller så må han få inn en til ansatt som kan jobbe for han. _________________ I dag har jeg vært i byen med venninner. Det var koselig I går hadde vi venninnekveld og jeg skulle egentlig til ei venninne i morgen, men jeg kom på at min stesønn kommer og jeg har LOVET han å se Harry Potter med han, så jeg måtte avlyse med hun venninnen min. I tillegg skal vi på bowling og på badeland Åå, jeg er så glad i den gutten der I dag har jeg vært flink husmor også. Ryddet og vasket huset, tatt klesvasken 2 ganger og hengt opp klær 2 ganger, skiftet sengetøy på vår seng og på min stesønn sitt sengetøy, laget fårikål til min elskede (yndlingsmaten hans), laget gulrotkake til min elskede (noe av det beste han vet) og jeg har vasket ALT opp. Så vi koste oss med kake i sted og min kjære tente stearinglys, så dette var romantisk Gulrotenkaken var ubeskrivelig god Har dårlig samvittighet for jeg har ikke fått gjort nynorsk i dag som jeg skulle og det ser dårlig ut med at det blir gjort noe i helgen med tanke på at min stesønn skal komme. Jaja, jeg får bare være veldig effektiv på mandag hvis jeg klarer. På mandag skal jeg jo på KK å få vite om det blir keisersnitt eller ikke, så det er en stor mulighet for at jeg er nedfor den dagen. Fikk igjen historieinnleveringen min, blæ! Jeg ble trukket en del i karakter fikk jeg vite fordi jeg ikke hadde klart å begrense skrivingen min. Vi fikk bare lov å skrive 3 A4 sider, mens jeg var godt inni min fjerde side da jeg leverte inn og i tillegg hadde kortet det ned veldig. Jeg fikk 4+ og fikk beskjed om at hadde det ikke vært for lengden hadde det blitt en 5, men at jeg må lære meg å bare ta med det viktigste! Jaja, da har jeg lært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå