Gå til innhold

Nettsex= utroskap??


Linnie

Anbefalte innlegg

Lurer bare på noe, har vært litt inne på disse chat sidene. Der er det jo ganske mange som har nettsex. Mange er gift og samboere, kjærester osv. Men det jeg lurer på er: er dette utroskap? Å ha nettsex med en annen person når man er gift, samboer osv?

Jeg syntes kanskje det heller litt mot utroskap! Hva syntes DU?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Vet ikke om jeg vil kalle d utroskap men hvis min kjæreste heller ville chatte på nettet istedet for å kose med meg ville jeg ha blitt rimelig irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vil heller ikke kalle det utroskap, men jeg ser helt klart faren med at det bidrar til å øke sjansen for utroskap.

Skal man ha nettsex og få noe igjen for det er man avhengig av at den man har nettsex med tenker noenlunde likt med en selv. Finner man først en person som har de samme tankene og har flotte nett opplevelser med, avtaler man ofte å treffes igjen på nettet senere.

Til slutt tror jeg at nysgjerrigheten vil bli så stor at dette trigger en lyst til å møte denne personen også i virkelighetene. Tanken vil komme om det ville være like herlig i virkeligheten, og man får lyst til å ha sex med denne personen.

Så vær forsiktig folkens, nettsex fremmer tankene om sex med andre enn partnerene, bevist eller ubevist, og kan meget fort føre til utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utroskap, så jeg har sluttet med det etter da jeg kom i et parforhold. Men det er spennende, da!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville oppfattet det som sårende om hun jeg var sammen med drev med nettsex. Og jeg vil sidestille det med utroskap. Selv om det ikke er direkte fysisk, så er det et ønske fra hennes side om å oppsøke andre for seksuelt stimuli.

Selv ville jeg følt meg utro om jeg hadde gjort det samme.

[ Dette Innlegg er endret av: klaus den 2002-05-10 18:59 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: klaus den 2002-05-10 19:00 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...