Gjest Impreza Skrevet 6. juni 2011 #21 Del Skrevet 6. juni 2011 Tenkte på en av de store jeg, Ram eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 6. juni 2011 #22 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg holder på med tung motorsykkel, klasse A. Har hatt billappen i fem år, men klarte faktisk å stryke på vikeplikt! Men jeg var så ufattelig nervøs at det er et under at jeg ikke gjorde flere feil... Krysser fingrene for å klare det på neste forsøk, ellers blir det lenge til jeg har råd til enda en oppkjøring. Det er jammen dyrt å ta førerkort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Impreza Skrevet 6. juni 2011 #23 Del Skrevet 6. juni 2011 Uff, det er fort gjort ja, hvertfall i en slik situasjon, kjenner presset! Det får ikke konsekvenser for lappen du allerede har når slikt skjer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 6. juni 2011 #24 Del Skrevet 6. juni 2011 Uff, det er fort gjort ja, hvertfall i en slik situasjon, kjenner presset! Det får ikke konsekvenser for lappen du allerede har når slikt skjer da? Nei, heldigvis ikke! Da hadde jeg aldri tort å risikere den bokstaven jeg allerede har. Men tror nok de skjønner at det er en spesiell situasjon der man gjerne gjør flere feil enn ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå