Gå til innhold

Positiv el-test OG graviditetstest!?!?!


Flinkpike82

Anbefalte innlegg

Skikkelige kramper! Enormt vondt. To ganger har det kommet ut ganske store mørke slimposer med blodet. For en start på påsken! :-(

Dette var veldig leit å høre, jeg tenker masse på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skikkelige kramper! Enormt vondt. To ganger har det kommet ut ganske store mørke slimposer med blodet. For en start på påsken! :-(

Skjønner at dette er vondt, men det er veldig lite "rester" når man har en sa så tidlig altså, i utseende er det som en helt vanlig mens. Embryoet er så lite at det ikke synes engang. De store slimposene du ser er kun rester av livmorslimhinnen, og den er "som vanlig" når du var så kort på vei. Vet ikke om det er til trøst eller hva, men jeg håper det gjør det litt lettere å vite at det ikke er embryoet du ser. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare ønske det ikke gjorde så vondt. Det er menssmerter ganger 100! Trodde det var over etter første blødning i morges, men nå er d på an igjen. Og det er så vondt!!!! Vet dere når jeg får el igjen etter en sa? Når vi kan prøve igjen liksom... Auauau, så vondt!!! Så vidt jeg vil prøve igjen da, hvis jeg risikerer dette hver gang. Tusen takk for mange gode ord og tanker! Dere er gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trist: Stakkars deg. Vet ikke helt hvor lang tid det tar, men det anbefales vel å ha en mens før man forsøker?? Hvis det er noen trøst akkurat nå så er det visst mange som blir fort gravid etter en SA. Håper vondtene går fort over så får du forsøke å kose deg så godt du kan resten av påsken :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen.. Nå er jeg tilbake fra ferie, håper at fastlegen har tid til meg på tirsdag. Men i mellomtiden blir jeg gal av å Google.. Altså det forløp seg slik; menssmerter tirsdag, blødninger på onsdag med ganske store slimklumpermsomnkom ut.'de værste smertene ga seg etter klumpeme var ute. Har hatt blødninger til i dag, nå tror jeg det er over. Det gar vært vekselsvis brunt blod og friskt blod. Jeg har fremdeles litt murringer, men ikke i nærheten av hvordan det var på onsdag. Jeg har vel egentlig innsett at aborten er et faktum, men jeg har så lyst til å klamre meg til et ørlite håp. Kan noen av dere fantastiske

damer enten få meg ned på jorda eller gi meg et sekunds håp...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke time før på torsdag.. Jeg blir gal av denne uvissheten! Selv om jeg egentlig vet.. Aborten er nok et faktum.. Metallsmak og ømme pupper er borte vekk... Men samtidig er kvisene på plass, noe de aldri er ellers.. Det var såpass vondt og klumpeme som kom ut var såpass store at det er bare å innse. Er overasket selv hvor lei meg jeg ble og hvor mye jeg håper at det ikke skal være sant.. Jeg skal oppdatere så snart jeg har vært hos legen. Dersom noen har opplevd lignende gi meg gjerne beskjed! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan du har det... Opplevde det samme da vi var i Thailand i februar. Var da i uke 6.

Mange mange klemmer og gode tanker til deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk skytte! Føles helt absurd å bli så engasjert når jeg var så kort på vei, men,men. Sånn er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...