Gå til innhold

Erfaringer med UL i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å bestille ultralyd, er nemlig litt urolig. Har mistet litt symptomer. Er 10 uker i dag.

Jeg lurer derfor på om noen som har tatt tidlig ultralyd kan fortelle litt om sine erfaringer med de forskjellige stedene? Hvordan man blir tatt i mot? Pris og ventetid? Tar de seg tid? Virker de proffe? Osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderer å bestille ultralyd, er nemlig litt urolig. Har mistet litt symptomer. Er 10 uker i dag.

Jeg lurer derfor på om noen som har tatt tidlig ultralyd kan fortelle litt om sine erfaringer med de forskjellige stedene? Hvordan man blir tatt i mot? Pris og ventetid? Tar de seg tid? Virker de proffe? Osv...

hei!

Jeg tok tidlig UL i uke 10 fordi jeg var veldig urolig som deg, spesielt at jeg hadde SA med tidligere graviditet...

venniner anbefalte Majortuen Klinikken hos dr Trolle. Det koster 1200 NOK, men er verdt penger. Legen er veldig hyggelig og sjekker alt mulig og de har fantastisk utstyr der! jeg kunne se på små fingere og alle detaljer i uke 10!!! og det har hjulpet meg masse for å ta det litt roligere videre...

Anbefaler! Håper alt går bra med deg. Lykke til med graviditeten:*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos Anne Stensløkken på Balderklinikken i Oslo da jeg var i uke 12. Hun var utrolig hyggelig, og gjorde en grundig undersøkelse. Jeg kan anbefale henne. Det kostet omtrent 900 kroner for en time og da undersøkte hun fosteret, og tok 3d bilder som man fikk med seg hjem.

Det var utrolig stort å få se babyen og høre hjertelyden. Gled deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Volvat Majorstua i uke 8. Dårlig bilde, men vi så det var liv og det var derfor vi var der så det holdt for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...