Gå til innhold

Urolig baby.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Babyen min på fem uker har de siste to ukene hatt en tydelig urolig periode til samme tid hver ettermiddag/kveld. Det begynner rundt 16-17 og varer gjerne helt til kl 21. Babyen lar seg ikke roe og vil ikke sove. Jeg tilbyr melk ofte (hun får mme), men hun drikker kanskje 10 ml og vil ikke ha mer, så er tydelig ikke sulten. Kos, oppmerksomhet, byssing, smokk... ingenting hjelper. Det tærer veldig på oss begge, kanskje spesielt meg for siden mannen min jobber relativt sent og det er tungt å ha en skrikende baby samtidig som man skal prøve å lage middag, spise med den eldste og gi ham litt oppmerksomhet. Hva kan dette være og hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Annaires

Min erfaring er at de små ofte er urolig på ettermiddag/kveld. Så har desverre ingen råd å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Vi løser det med å gi mat (gir også MME) på mørkt soverom, (er ikke alltid hun vil ha men da har hun fått alternativet) så svøper vi henne i senga, da pleer hun roe seg ganske greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Det er (dessverre?) veldig normalt at små er urolige i denne perioden og sliter med å finne roen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket henne hos manuelterapeut? Kan tyde på luftsmerter og det kommer ofte av låsninger.

Urolig er en ting, uforklarlig gråt er noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...