Gå til innhold

Skusla's bryllup fra begynnelse til slutt


Skusla

Anbefalte innlegg

Kommer til å bli et flott minne i den filmen dere får - syns det er en kjempefin ide å lage en proff film, gjort av en utenforstående. På den måten kan jo også alle gjestene få være gjester - ingen trenger å ha ansvaret for å filme/ta bilder hele tiden, osv.

Kjempefint at du skal lage invitasjonene selv - moro når det blir så personlig!

Som du vet, følger jeg spent med på planlegginga di,vennen! Og så gleder jeg meg til det blir min tur! ;)

Klem til deg, kjære Skusla!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Du, det er godt under et halvt år igjen til bryllupet ditt! Det har gått fort! :) Venter på å høre mer jeg nå, så jeg får ringe deg en dag!

Ha en fin helg med forloveden!

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann vennen :)

Hvordan går det her ?

Lenge siden du har skrevet her nå ? ::litt bekymret ::

Men jeg tusler over i den vanlige dagboka di der og ser, og så skal jeg ta meg sammen og sende en mail snart. Har endelig fått internett igjen ( mandag ) så det er kjempesupert :)

Ønsker deg en riktig god dag, Skusla :D

Stor klem fra Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei hei alle sammen

Ja nå er det jammen lenge siden jeg skrev her..

Det har jo skjedd litt siden sist.

Invitasjonene er ute, og de ble såå fine.. :Nikke:

Jeg fikk ideen fra ei her på KG. Ettersom jeg er så glad i engler- har de mange plasser over hele leiligheten, så passet disse perfekt.

Slik ser de ut..

Kortet vårt er firkanta. På forsiden er det bildet av William Adolpe- first kiss- to engler som kysser. Vi har limt på en slags bakepapirlignende forside hvor vårt navn står i "gammeldagse" bokstaver i blått- en av fargene som er i bildet.

Inni er det tekst på ene siden, og jeg festet to metallringer som hadde flat bakside på alle kortene, på skrå over navnene deres- Det var to ringer som var flettet i hverandre.

Rundt bretten hadde jeg festet ett silkebånd som var kremfarget- å laget en liten sløyfe.

Vi hadde matchende konvolutter og nedi der la vi også ferdig frankerte konvolutter med navnet vårt og adressen vår påskrevet + svarkort.

Dette for å gjøre det enkelere å gi oss tilbakemelding.

Mamma sa det ikke var nødvendig for man kunne bare ringe oss eller de å si fra, men jeg kjenner mine vimsete svigerforeldre litt for godt.

Som en kompis sa; Det kunne blitt tidenes surpriseparty.. :ler: ¨'

Det eneste folk trengte å gjøre var å skrive navnet sitt øverst på svarkortet- på en linje, krysse av for om de kom eller ikke og putte det i konvolutt og i en postkasse.

2 av 10 glemmer å skrive på navnet sitt- så vi har hatt litt strev.

Til nå har vi fått ca 12 svar og alle kommer til nå... :tommelsmil:

Har også fått sinnsykt mye skryt for invitasjonene.. Som er godt når man har brukt så utrolig mye tid på de...

Det var ikke få timer som gikk med nei... :wink:

Mamma hadde med seg brudepikekjolen til niesen min også.. Den var såå nydelig.

Mye finere enn på bildet.

Da jeg fant den så visste jeg at dette var den kjolen hun kom til å elske over alt på jord. Så jeg sendte linken til de ( i USA) og da hun så den sto hun å hoppet opp og ned av glede.. ( Hun er 4 og utrolig opptatt av klær, sminke og jåleri allerede.. )Problemet var at jeg bare kunne bestille den innen USA.- heldigvis så var mamma der borte nå i påska og kjolen kom da hun var der, sånn at hun tok den med seg hjem..

Tori fikk ikke se den, for da hadde hun insistert på å ha den på seg, å blitt halv hysterisk når hun ikke fikk lov.

Selvfølgelig mistet flyselskapet mammas koffert i Amsterdam IGJEN for 4 gang, men de fant den å fikk sendt den til henne dagen etter... :sjokkert:

Hva mer har skjedd;

Jo to dager før påske ringte jeg tilfedlgivis til han som er sjefen for lokalet vi skal ha selskapet i. Å da fant jeg ut at kjøkkenet ikke ble ferdig til datoen. ( de driver å pusser opp)- Så det ble LITT krise.

Vi har allerede leid inn kokk, en franskmann som er utrolig oppfinnsom, flink og som vi virkelig ville bruke.

Heldigvis så kan han lage maten der han jobber, å da bringer de bare hele greia over dit og putter maten i varmeskap.

Men den orginale menyen kunne vi ikke bruke da.

Så vi skal ha:

Kamskjell til forrett

Hummerbisque ( lett kremet suppe) tilsatt cognac og noe brød greier til 2.rett

Nøttestekt lammeytrefilet med masse godt til hovedrett

og

bringebærmousse med bringebærcoluis og pasjonsfrukt til dessert.

Tror det blir veldig godt.

Fotograf er ordnet, jeg har funnet meg sko- men ikke bestilt de enda. Har funnet ett par nydelig Jimmi Choo sko, men står mellom de og ett par Christian Lacriox sko.

Skikkelig fine.

Har ikke bestemt meg om jeg skal ha åpen tå eller ikke..

Forloveren min holder på å snekre sammen ett utdrikningslag, men det er ikke så mye spennende her i Ålesund å finne på.

Dessuten tar de hensyn til hvor mye jeg orker også, så det kan liksom ikke være for mye.

Jeg har sagt jeg blir mer enn glad bare vi kan kose oss, og ta en fest sammen jeg...

Så vi får se. Det viktigste er at jeg får en siste fest med jentene- og at vi koser oss..

Heldigvis blir det ikke sånn utdritingsgreier, hvor jeg skal gå rundt i byen å kysse folk eller drites ut.

Det er ut...

Å takk og lov for det.. :tunge1:

Har fått satt opp gjesteliste og begynt så smått å satt opp bordliste.

Vi blir ca 60-65 til middag og rundt 60 til kaffe.

Så det blir en goood del alkohol som må kjøpes inn.... :-)

Aner ikke hvor mye som går jeg...

Bryllupskaken er i boks. Det blir en fireetasjes kake- med ising utenpå.- men bare ett meeeget tynt lag sånn at det ikke blir kvalmende.

Inni blir det en slags blanding mellom ostekake og vanlig bunn. Den er sinnsykt frisk og god.

Utenpå er det pyntet med hvite roser og liljer, men bare på den ene siden- sånn at det ikke blir for mye. Den er stilfull og veldig fin...

Det var vel det fra bruden for denne gang. Kommer ikke på noe mer.

Diva; Skal sende deg en mail en av de nærmeste dagene. Har ikke fått svart fordi vi har drevet å skifta maskin å ALLE adressene og gamle mailer ble slettet. Heldigvis hadde sambo ett progam som gjorde at jeg fant tilbake til det.

Men kan ikke du sende meg en PM om hvilken adresse du bruker nå?? Tror jeg har 4 eller 5 forskjellige på deg jeg... :)

Takk til alle dere som har vært innom å holdt dagboken min i live...

Stor klem fra

Skusla....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Åh, så spennende......Jeg må si at du er jo godt i rute du. Blir så gøy å høre hvordan det fortsatt går etterhvert som den store dagen nærmer seg. Bare litt over 4 mnd igjen nå. Husker godt hvordan det føltes. Bare nyt forberedelsene.

Og du, den invitasjonen var jo bare lekker da. Det høres ut som om du har lagt ned en del tid på dem ja. Men de er jo en viktig del av bryllupet de og.

Niesen din kommer til å bli skjønn. En riktig prinsessekjole for en ekte prinsesse. Håper vi får se bilder etter den store dagen!

Lykke til videre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monja-vennen

Takk for såå kos hilsen.. Ja det er kjekt. Å så KLART skal dere få se bilder... hehe, gleder meg veeeeldig!!!!!!!!!!!!!!! :)

Gleder meg til å høre hvordan det går framover for deg også.. Med babisen og greier.. Heldiggris!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Ja gjett om det blir! Kommer til å bli utrolig fint!

Hatt en fin ferietur forresten? :-)

STOOR klem fra Midnattsol og voffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei hei

Gud bedre det tar sin tid mellom hver gang jeg skriver her ja..

KJOLEN har kommet- og jeg er utrolig fornøyd med den. Den er bare så sinnsykt mye finere enn på bildene. Heldigvis så er det ikke så mye som trengs å gjøres med den for de fleste Maggie Sottero kjolene har knyting bak på ryggen, også min.

Jeg har kontaktet Ålesunds flinkeste sydame som skal sy den opp og litt inn sånn at den sitter perfekt.

Skusla mannen kommer til å ha ett svare strev med å få den av meg da, fordi det tar lang tid pga de båndene bake.

Sløret var også PERFEKT til kjolen.

Jeg har tiaraen som har perler og "diamanter" som går igjen i kjolen. Her om dagen fikk jeg skone mine og en pakke med; Album, gjestebok, penn m pennholder, ett unity stearinlys og en ringpute.

HER er siden- gå ned til det 10.ende bildet- der er skone, de med en perlerand over risten og Her trykk på Select your wedding accessories øverst der- Amour collection - er de andre tingene jeg fikk.

Utrolig flott.

Jeg skal låne ett nydelig enkelt diamantsmykke som er mamma sitt, jeg skal kjøpe ett strømpebånd med en blå sløyfe på, jeg skal ha noen gamle diamantøreringer og så skal jeg kjøpe ett nytt nydelig, men enkelt diamantarmebånd..Smykkene er veldig enkle, da kjolen har så mye "smykker" på seg.

Jeg har også funnet ut hva jeg skal gi i morgengave til min elskede. Først tenkte jeg på SPA weekend på Rondane eller Hallingdal- men så fant jeg ut at jeg skal gi han ett sexy og utrolig flott sort/ hvitt bilde av meg selv- hvor jeg skal ha på meg Jeans, sort BH og høye heler. Det er tasteful- men sexy- å også sikkert kult å se på om 30 år når kroppen har forfalt, hvordan jeg engang var.. :ler:

I tillegg skal jeg gi ham en langweekend i London, hvor vi skal bo på luksushotell, shoppe, drikke mørk øl og billetter til Arsenal kamp. ( Det er JEG som er Arsenal fan da, men han elsker fotball han også, så det blir den perfekte gave) :-)

Jeg har allerede gitt han ønsker om hva JEG ønsker meg- Diamanter er jo alltid en suksess, og en Dior veske- utrolig fin rosa Dior veske. :wink:

Så får jeg smøre meg med tålmodighet...

Nå er det bare 1 mnd og 19 dager igjen til DEN STORE DAGEN. Broren min og hans familie kommer om en mnd. og det gleder jeg meg sååå mye til.

Min lille amerikanske niese har FULL kontroll over hennes oppgaver som flower-girl. Hun satt og fortalte meg at hun gledet seg sånn og lurte på hva vi skulle finne på når hun kom; Jeg MÅTTE komme på flyet sa hun. Så jeg lovet henne at jeg skulle stå å vente på henne når hun kom av flyet. Å at vi skulle gå på shopping, vi skulle på frisøren og sminke oss. Da ble hun helt i hundre-

Jeg gleder meg så utrolig mye til å kjenne de små barne hendene rundt halsen min. Hver gang jeg snakker med henne sier hun alltid; I miss you so much auntie Skusla, I love you so much auntie Skusla.. Da smelter jeg jo helt.... :hjerter:

I går var vi nede på Blomserstua- butikken som skal ta seg av blomstene våre. Vi skal ha U bord. Hvor vi skal ha 8 personer på kortsiden- 11 på hver ytterside og 10 på hver innerside. På kortbordet ( der vi sitter) skal vi ha to store sølvlysestaker- fem-arma, og fire avlange dekorasjoner, på langsidene skal vi ha en fem-arma lysestake på midten og to lange dekorasjoner på hver side av lysestakene. I grupper på tre og tre står der "martini" glass med rosehoder oppi, mixer kremfarga og lys lys lilla roser. I tillegg skal vi ha masse te-lys stående rundt.

Som bordkort skal jeg ha avlange pergament papier "strimler" hvor navnene skal stå nedover- festet oppe på enden er sølvtråd som vikles rundt en lys lilla rose.

Bak brudeparet- oss, skal det stå ett høyt hjerte laget av eføy.

Lokalet er så stilfullt i seg selv at det gjør INGENTING å ha en del blomster- å gå for den minimalistiske stilen i det lokalet der ser bare helt dumt ut. Det er ærverdig og flott, og passer med litt doser med blomster... :ler:

Men det blir stort sett bare hvitt og grønt da, så det blir ikke FOR mye heller....

I kirken skal vi ha blomster på alterringen bestående av Liljer og roser + eføy.

På hver side foran den framste benkene skal vi ha noen høøøye, ca 1,5 m , 8 arma sølvlysestaker med blomster "oppi"

Det er all pynten vi skal ha i kirken for den er så pyntet i seg selv. Den er nydelig utsmykket.

Disse blomsterpynta lysestakene tas opp i lokalet etter vielsen, hvor en skal stå like ved inngangen og den andre ved ett flygel som står der. I lokalet er det en middagssal og en salong med 5 salongbord og 3 runde bord. I de to vinduene i salongen skal det stå to store potter med de eføyhjertene - og vi skal ha enkle buketter på salongbordene og en liten vase med en rose i på de runde bordene.

Min niese skal gå med ringpute- rund håndleddet skal hun ha ett "armbånd" laget av blomster og sølvtråd- det er nydelig, som ett smykke.

Knapphullsblomstene blir en hvit rose og noe grønt.

MIN bukett blir ganske smal pga at jeg er lita og smal selv. Den blir bestående av hvite roser, hvite liljer og en del grønt. Den er ganske smal oppe og går ned i en "strek" med liljehoder nesten til gulvet- dette gjør at ejg vil virke LENGER noe jeg aldri har noe i mot.. :ler:

Vi har leid bil- en Bentley limousin- som er mørk grå- dødskul.

Her er ett bilde av en lik bil; http://www.cbrinn.fsnet.co.uk/modela2.html syntes de er utrolig tøffe.

Da pyntes den for oss, og vi får sjåfør med på kjøpet. 2500 kr for fire timer.

Mandag eller Tirsdag skal jeg ha min første ( av mange sikkert... :tunge1: ) prøvetime med frisøren- da skal vi ta tiden på hvor lang tid det tar å ta i varmruller og hvor lenge jeg må sitte.

Jeg skal ha utslått hår, har jo ikke fått klipt meg på ett halvt år ( bare såvidt fått stussa det) pga bryllupet så nå har jeg hår helt ned på rumpa, med litt av det øverste håret satt opp bak på krona, og mye krøller dratt ut som henger ned på hver side av ansiktet. Må ha noe satt opp for å feste sløret, og slik jeg har tenkt tror jeg blir veldig pent med tiaraen ol.

Nå er fristen for svarkortene også gått ut- å de aller aller fleste har svart. Det er noen få som ikke kommer- Ene onkelen og tanta mi har fått slag begge to, den andre onkelen min skal ha åpen hjerteoperasjon så han og kona kommer heller ikke. De resterende 8 tanter og onkelne mine kommer heldigvis.

Så er det tre av onklene til min kjære som ikke kommer .. Men vi blir mange mange likevel.

Ønskelistene er lagt ut, og klær til Skuslamannen er bestilt. Bryllupskaken er endelig bestilt- å den blir supergod. Den blir også pyntet med litt ekte blomster- en rad eføy og 10 rosehoder blir sendt innover til bakeriet.

Brudesuiten er booket, maten er i orden og min forlover holder på å planlegge utdrikningslag, gaveposer skal kjøpes neste Oslo tur- nydelige sjokoladehjerter til å ha oppi posene er innkjøpt, filmmann og fotograf er ordnet, Bryllupsreisen til Karibien er snart i boks. SÅÅÅ jeg tror nok vi er i rute.

Jeg er LIVREDD for at jeg skal ha glemt noe som er umulig å bestille, eller for sent å ordne nå.

Jeg har fulgt huskelisten på Dittbryllup.no og i Gry's bryllupsbok da, så jeg TROR ikke det- men men.

Det er ikke så lett når man ikke har noen å spørre. Ingen av vennene våres har giftet seg, så da er det ikke bare å spørre heller.

Jeg har snakka med søskenbarnet mitt litt da, men de fikk nettopp baby og har mer enn nok å tenke på ...'

Jeg har lagt ut endel nye bilder i [urlhttp://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/skusla/album?.dir=/0f00]Albumet mitt- ett av meg i brudekjolen ( som er ett ekstremt dårlig bilde da kjolen ikke sitter skikkelig), ett av rosen Pasific Blue- den lilla rosen jeg er så glad i, ett par av soerommet jeg har fornyet, av sløret og tiaraen min, skoene mine, pakken med gjestebok album osv osv... Så det er bare å gå inn å se.. :)

Men men. Alt er helt utrolig morsomt hvertfall.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Vennen, virker som du har alt under full kontroll! Dette virker helt perfekt, og du kommer til å bli en nydelig brud... Kos deg med forberedelsene, er ikke lenge igjen nå. :-)

Stor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her sitter jeg og får ikke sove.

Hadde lagt meg for lenge siden, å PLUTSELIG begynte jeg å tenke på at det faktisk var en mnd igjen i dag ( i går nå da ettersom kl er så mye). Jeg kjente for første gang nerver- gjør jeg det riktige, har jeg alt under kontroll osv osv..

Jeg VET jo at det er dette jeg vil, at jeg nå står hvit brud om en liten mnd og blir gift med drømmemannen over alle drømmemenn- men det er så innmari skummelt.

Jeg føler ikke jeg har kontroll, selv om det kanskje høres slik ut... Jeg er skremmende redd for at jeg skal ha glemt noe, eller at det er noe som kommer til å gå galt.

Det er sikkert normalt å ha slike tanker da..

Hva har skjedd siden sist jeg skrev her da?? Vel jeg har vært en snartur i oslo.

Vi reiste nedover forrige søndag, hadde med oss vofse så vi bodde på hotell de få dagene vi var der.

Fikk ikke ordnet alt jeg reiste ned for å ordne da, fordi jeg hadde så dårlig tid.

Planen var å reise før, å bli lenger- men så ble det så innmari mye rot med pappa og demmes sin ferie og vi skulle være hundepassere for deres hund- så da skjærte det seg. ( å jeg som hadde avtalt med Midnattsol, Diva og Kverula om å treffes. SÅÅÅÅ synd det ikke ble noe av, men vi SKAL gjøre det igjen en gang om ikke altfor lenge jenter...)

Jeg fikk hvertfall vært på Panduro å shoppa inn stæsj for 1500 kr.

Kjøpte til bordkort:

- Lys lilla silkebånd

- hvit, litt bredere gjennomsiktige silkebånd med perlekant på hver side

- hvite silkeroser

- gulltråd

- messingringer

- sånn spesialpenner for å skrive på silkebåndene.

Så borkortene blir seende slik ut;

Jeg legger det lilla og det hvite over hverandre og lager en sløyfe ( å det tar pokker med lang tid)

Så snurrer jeg silkerosen rundt midten ( den er festet til en ståltråd)

På ene båndet skal navnet til hver enkelt stå skrevet i lilla

Så fester jeg to ringer på hver ende av gulltråden, og legger den rundt rosen sånn at de ringene ligger sammen på midten - på fatet.

Litt vanskelig å forklare- å det høres kanskje ut som det blir litt VEL mye stæsj men det ble faktisk veldig fint.

Det går an med litt greier når alt annet på bordene er så enkelt.

Jeg skal jo ha nesten bare hvite og grønne dekorasjoner, med unntak av de lys lys lilla rosene. Dukene og serviettene er hvite og fatene er hvite.

Det blir veldig pent hvertfall-

Så kjøpte jeg inn hvite og lilla pappark. Der skal jeg legge det lilla underst og hvitt oppå, slik at det blir en tynn tynn lilla "kant" rundt det hvite arket.

På det hvite skal menyen stå i sort som jeg skal printe ut på Pc'en i en pen font.

Jeg kjøpte også tyll, som jeg skal lage risposer av. Disse skal knytes med ett tynt lilla silkebånd og over silkebåndet skal jeg ha noen remser av hjerter.

De er umulig å forklare- det er som en tråd laget av hjerter i plast eller noe.

Veldig søtt.

Disse posene fant jeg og forloveren min ut at vi skulle legge på kirkebenkene- sånn at alle får en liten pose hver.

Om dette ikke går skal jeg bruke de tyllposene til små gavepakker med hjertesjokolade i.

Jeg satt inne på bryllupsforumet nå, og fant ut at jeg jo HELT har glemt at jeg hadde planer om å ha kurver på toalettene.. DER SER DERE; Det eeeer ting jeg har glemt.

Så jeg tenkte at jeg skulle stikke inn på Kremmerhuset eller Åhlèns å se om jeg finner noen søte kurver.

Så må jeg på jakt etter engangs-sett med sysaker. Hvor får man kjøpt dette da??

Hvis jeg ikke finner tenkte jeg at jeg evt kunne lage selv. Jeg har jo sytråd hjemme i mange forskjellige farger. Så kunne jeg evt tatt en hvit og lilla pappbit og snurret hvit, brun, sort, rød el.lignende tråd rundt og festet en nål på.

Vips så har jeg laget ett engangssett selv.. :ler:

Det jeg tenkte jeg skulle ha i kurvene var;

Til damene:

- bind/ tamponger

- strømpebukse

- klar neglelakk

- noen esker panodil Zapp

- Frisk

- Tanntråd/ tannpirkere

- Hårspray

- Hårglans

- Plaster

- Gnagsårplaster

- saks

- Kleenex

- Neglefil

- Håndkrem

- Hårnåler

- Kam

- Nål og tråd

- klesrulle

Til herrene:

- Plaster

- gnagsårplaster

- Kam

- Gele/ hårspray

- Nål og tråd

- saks

- håndkrem

- frisk

- tanntråd

- klesrulle

- Panodil Zapp

Noen snakka om å ha kondomer i de til herrene, men det skal IKKE vi ha.

Noe må da for pokker gjestene ha med seg selv- å skal noen absolutt "ha seg" med hverandre så vil ikke jeg hverken vite det eller oppfordre til det.... :ler:

Jeg fikk regninga fra Blomsterstua også.. Å det var ikke få tusen heller det.. Fikk litt hakeslepp!

Jeg hadde meg en lang prat med hun som skal pynte for oss- Hun er utdanna stylist og er utrolig flink.

Da jeg snakket med henne så nevnte hun mye av det de på blomsterstua hadde sagt de ville gjøre- så om hun kan gjøre det, å vi sparer penger der er ingenting bedre enn det.

Men nå må jeg visst ha ett nytt møte med henne- å be henne ringe blomsterbutikken sånn at de får finne ut seg i mellom hvem som skal gjøre hva her.

Det kan ikke jeg svare på!

Jeg har enda ikke hatt prøvetime hos frisøren, min svigermor å det irriterer meg litt.

Hun har insistert på å fikse håret mitt på dagen, å for å være helt ærlig så er hun den flinkeste i hele byen også, men nettopp derfor så har hun det så inni helsikes travelt også. ALLE skal til henne, å det betyr at hun faktisk aldri har tid til å ta den prøvetimen med meg heller.

Men nå SKAL jeg insistere på at vi får gjort det neste uke.

Denne uka har vi ikke fått gjort noenting, og får heller ikke gjort noenting resten av uka heller pga hunden til pappa.

Vi kom hjem fra Oslo forrige Onsdag. Det var en LANG tur opp igjen med mye trafikk. Når vi kom hjem måtte vi begynne å vaske klær- og av en eller anna grunn begynte vi å vaske kjøkkenskapene våre, som vi fortsatte med hele torsdagen også.

Vi tok liksågodt alle skap og skuffer i hele leiligheten og kasta godt over 5 store sorte søppelsekker med skrot.

På kvelden måtte vi ut hit til pappa for å få "instrukser" om bofsen demmes, før vi ble hentet av svigers med båt.

Queen Mary2, verdens størte cruise skip kom til Ålesund og alle hadde blitt oppfordret til å dra ut med båt for å møte den.

Som sagt så gjort- å jeg kan vel si, uten å overdrive, at hundrevis av småbåter var ute på havet for å møte båten. Den var drit svær og utrolig flott...

Fredag sto vi opp tiiidlig for å reise ut hit å se pappa og co vel avgårde. De skulle på Danacup med lillebror.

Utpå dagen dro vi til landstedet vårt- som er ca 1,5 time herfra.

Der var vi til Mandag før vi reiste hjem.

Hadde planer om å være her hjemme bare en dag eller max to ettersom vi må bo i huset til faren min- men været ble så bra både i går og i dag at vi orket ikke reise.

Så i dag har vi vært i fjøra og solt oss...

I morra reiser vi opp igjen til landstedet vårt igjen.

Det er som jeg har skrevet før, ett paradis for hunder-

De får springe løs hele tiden, og nyter stillheten sammen med oss.

Det er knapt en bil å se og utrolgi nydelig der oppe.

På Lørdagskvelden satt vi å så ut på jordet fra stuevinduet- å der står jammen tre rådyr å spiser- 50 meter fra huset.

DET ER HVA JEG KALLER IDYLL..... :Nikke:

Neste uke blir det full fart igjen. Fysioterapauten min kommer fra ferie, å jeg må starte opp igjen med den behandlingen, bryllupsplanleggingen intensiveres, det er bare litt over en uke til Amerika-farerne kommer, og sambo begynner på igjen på jobb- som innebærer at jeg også får en del å gjøre.

Oppi alt dette har jeg fått streng beskjed om å ta det med ro pga sykdommen min. Blodtrykket mitt var relativt høyt sist jeg var hos legen + at jeg blir så mye mye værre når jeg er stresset.

Jeg kan nesten ikke tro at det bare er en liten måned igjen... Det er helt utrolig!! :sjokkert:

I går bestilte jeg sexy undertøy fra Victorias Secret også.. Må ha en fin nattkjole på bryllupsnatten..

Den var bare såå fin, og jeg fikk mail allerede i dag om at de allerede er sendt. Så jeg regner med at jeg har den her i slutten av neste uke-.

Jeg fant meg ett nydelig armbånd i Oslo også, som passer perfekt til kjolen og smykket jeg skal ha.

Nå gjenstår bare øredobber!

Nei nååå er jeg så trøtt her at jeg knapt klarer å holde øynene åpne.

Kverula og Eowyn; Takk for koslige hilsner her... Jeg skal sende dere en mail når vi kommer hjem til helgen.

Håper alle har en god Torsdag-

Å skriv innlegg til meg om dere kommer på noe jeg må huske på!!!!!!!

Natta da.... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må jeg si :sjokk:

Det går unna med planleggingen ser jeg, men tenk hvor fort tiden flyr og at det er under en mnd igjen. Husker den siste tiden før bryllupet vårt (og det er jammen snart ett år siden) med blandete følelser. Litt angst for at ikke alt skulle bli ferdig, men mest glede over å se at det nærmet seg og hvor fint alt skulle bli.

Kommer til å gå kjempebra dette. Dere kommer til å bli et flott brudepar og får sikkert akkurat det drømmebryllupet dere vil ha :hjerte:

Har ikke vært så flink til å oppdatere meg her inne jeg :oops: , men hvor mange gjester blir dere?

Det er så spennende.

Lykke til videre med planleggingen!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Dette kommer til å bli så bra, vennen min! Tenkte på deg den 21. - at det bare er en mnd igjen til den store dagen!

Håper på å få skrevet en mail til deg i løpet av uka, lenge siden sist nå!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Og nå er det snart bare ei uke igjen!!!

Etter det jeg husker så har du vel fått besøk av gjestene dine fra "over there", og jeg håper dere har det koselig sammen!

Og jeg minnes også at du skulle tilpasse kjolen din i går, stemmer det? Håper du er fornøyd nå, og at den sitter som støpt!

Tenker på deg, vennen min - og gleder meg på dine vegne!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen ikke lenge igjen til dere gifter dere!!!

Tenker masse på deg denne uka, håper alt er i orden og at dere bare gleder dere til å bli mann og kone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...