YouJewel Skrevet 3. april 2011 #41 Skrevet 3. april 2011 Blir utrolig glad når noen sier noe for det er ikke så ofte. Fikk nylig høre av ei venninne at jeg er jo dødspen og en fremmed som hilste på spontant sa jeg var nydelig. Oppmuntrende, men ser det ikke selv (unntak hvis jeg har trent og spist sunt en god stund, da føler jeg meg bra også.) Alt som kan veie opp for min awkwardness er tommelopp for min del.
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2011 #42 Skrevet 3. april 2011 Komplimenter som ikke berører utseende i det hele tatt, er det aller beste. 2
Chrizzy Skrevet 3. april 2011 #43 Skrevet 3. april 2011 Jeg er ikke avhengig, men jeg tror stort sett det folk sier Hvorfor skulle de ellers si det? Jeg er ikke rik, jeg er ingens sjef og jeg er ikke i en posisjon der det skulle være behov for å smiske med meg. Klart jeg tar ikke en full verkende mann på byen helt på alvor da
Steinar40 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #44 Skrevet 3. april 2011 Klart jeg tar ikke en full verkende mann på byen helt på alvor da Å, ikke det? Det er jo der de fleste trekker for å få oppmerksomhet og komplimenter.
Steinar40 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #45 Skrevet 3. april 2011 Blir utrolig glad når noen sier noe for det er ikke så ofte. Fikk nylig høre av ei venninne at jeg er jo dødspen og en fremmed som hilste på spontant sa jeg var nydelig. Oppmuntrende, men ser det ikke selv (unntak hvis jeg har trent og spist sunt en god stund, da føler jeg meg bra også.) Alt som kan veie opp for min awkwardness er tommelopp for min del. Hvis du tenker på det; blir du egentlig noe mer, eller mindre, pen av å høre et kompliment?
Chrizzy Skrevet 3. april 2011 #46 Skrevet 3. april 2011 Å, ikke det? Det er jo der de fleste trekker for å få oppmerksomhet og komplimenter. Joda, det er kanskje der man får aller mest komplimenter og, men tar det ikke like "alvorlig" som jeg ville gjort i andre settinger. Dessutten er vi alle mange hakk nydeligere i dempet belysning og litt alkohol innabords
Steinar40 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #47 Skrevet 3. april 2011 Joda, det er kanskje der man får aller mest komplimenter og, men tar det ikke like "alvorlig" som jeg ville gjort i andre settinger. Dessutten er vi alle mange hakk nydeligere i dempet belysning og litt alkohol innabords Ja, øl-brillene har gjerne den effekten hehe Akkurat som at sulten er den beste kokk Og komplimentene sitter ikke akkurat langt inne i fylla, nei Derfor er du jo smart når du ikke tar dem like "alvorlig".
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #48 Skrevet 3. april 2011 Nei, men det er alltid hyggelig med komplimenter. Tror ikke på alle, det avhenger av hva de sier og når de sier det.
YouJewel Skrevet 3. april 2011 #49 Skrevet 3. april 2011 Hvis du tenker på det; blir du egentlig noe mer, eller mindre, pen av å høre et kompliment? I selv selv nei, men det genererer selvtillit som gjør det lettere å stråle. Man bir jo glad, så et slikt boost er ikke å forakte.
Steinar40 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #50 Skrevet 3. april 2011 I selv selv nei, men det genererer selvtillit som gjør det lettere å stråle. Man bir jo glad, så et slikt boost er ikke å forakte. Ja, men det som er uheldig er at man har størst behov for komplimenter når man føler seg dårlig.
YouJewel Skrevet 3. april 2011 #51 Skrevet 3. april 2011 Ser ikke noe galt i det så lenge man ikke tar det altfor seriøst og grunner selvbildet i antall bekreftelser
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #52 Skrevet 3. april 2011 Er du avhengig? Tror du på alt du hører? Jeg er ikke avhengig nei, tror ikke på noe jeg hører så lenge det ikke er handling og kroppsspråk som samsvarer med ord, da først kan jeg vurdere det kanskje 1 prosent. Ting tar tid vet du. Dessuten trenger jeg ikke andre mennesker til å bekrefte det som er meg, det holder at jeg vet hvem jeg er for å si det slik:)
Gjest spavalica Skrevet 3. april 2011 #53 Skrevet 3. april 2011 Elsker komplimenter, spesielt for utseendet:DJeg liker også å gi komplimenter fordi jeg vet hvor godt det føles.Tror jeg på alt jeg hører?Det kommer litt an på hvem som gir komplimenter og for hva
Steinar40 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #54 Skrevet 3. april 2011 Ser ikke noe galt i det så lenge man ikke tar det altfor seriøst og grunner selvbildet i antall bekreftelser Ja, det er sant
Steinar40 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #55 Skrevet 3. april 2011 Elsker komplimenter, spesielt for utseendet:DJeg liker også å gi komplimenter fordi jeg vet hvor godt det føles.Tror jeg på alt jeg hører?Det kommer litt an på hvem som gir komplimenter og for hva Da beveger du deg i retningen avhengighet. Skummelt!
Gjest spavalica Skrevet 3. april 2011 #56 Skrevet 3. april 2011 Da beveger du deg i retningen avhengighet. Skummelt! Ja,det er kanskje på tide å gå til psykolog:DNesten alle jenter liker å få komplimenter:)
Steinar40 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #57 Skrevet 3. april 2011 Ja,det er kanskje på tide å gå til psykolog:DNesten alle jenter liker å få komplimenter:) Ja, jeg vet det Men det kan gå for langt. Og det er slitsomt for oss mannfolk.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #58 Skrevet 3. april 2011 Ja, jeg vet det Men det kan gå for langt. Og det er slitsomt for oss mannfolk. Hallo, dere styrer vel over egne liv.,hvis det blir slitsomt så finn en annen og mer ekte hobby, finnes mennesker som kan være fornøyde der de er uten å måtte hige etter andres meninger all the waaaay
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #59 Skrevet 3. april 2011 En blir ikke fattig av å få andre til å føle seg bra, Steinar. Eller er du redd for et skifte i en viss maktbalanse? 1
Steinar40 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #60 Skrevet 3. april 2011 En blir ikke fattig av å få andre til å føle seg bra, Steinar. Eller er du redd for et skifte i en viss maktbalanse? hehe Nei, men jeg tror ikke at kvinner har godt av å få for mye komplimenter. Slikt blir man nemlig fort bortskjemt og kravstor av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå