Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tja, man kan sikkert ikke se bort ifra at du er heldig også.

Skader aldri å ha flaks i dette livet ;)

Igjen svarer du ikke på noe. Evner du ikke å være konkret? Det kommer bare en masse meningsløst vissvass.

Videoannonse
Annonse
Gjest Passing by
Skrevet

Igjen svarer du ikke på noe. Evner du ikke å være konkret? Det kommer bare en masse meningsløst vissvass.

Det er så vanskelig det der med positivitet, det er så skummelt og farlig og burde vært forbudt ved lov. :fnise:

Jeg har det som deg med komplimenter, både gir og får. Hyggelig syns jeg, og det skal mer enn et kompliment for å komme i buksa på denne damen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er så vanskelig det der med positivitet, det er så skummelt og farlig og burde vært forbudt ved lov. :fnise:

Jeg har det som deg med komplimenter, både gir og får. Hyggelig syns jeg, og det skal mer enn et kompliment for å komme i buksa på denne damen.

Hvorfor stoppe ved positivitet? Smil, latter og ikke minst kroppkontakt bør det innføres nulltolerase mot! For gud forby om noen kunne risikere å misforstå noe. For misforståelser er roten til alt ond!

Og for å være helt på din sikre siden bør vi vel begynne å slenge ut fornærmelser helt vilkårlig. For da vil vi være helt sikker på å unngå å misforstå noe. "Du er en pikk" - ikke noe rom for misforståelser her!

Men vent..det vil jo ikke hjelpe det heller for steinar..

Hmm..Nei, samtalen i sin helhet MÅ totalforbys!

Tegnspråk neste?!?

Skrevet

Jeg skal være enig med deg i at flaks ikke akkurat er noe konkret, men det er faktisk en veldig viktig faktor i livet.

Skrevet

Mer enn ett kompliment!??? :haar:

Ja, du vet vel hva jeg bruker å si om kravstore kvinnfolk ;) hehe

Skrevet

Hvorfor stoppe ved positivitet? Smil, latter og ikke minst kroppkontakt bør det innføres nulltolerase mot! For gud forby om noen kunne risikere å misforstå noe. For misforståelser er roten til alt ond!

Trenger du virkelig å fly rundt å ta på alle folk du ikke kjenner da?

Og når det gjelder misforståelser, så skaper faktisk disse veldig mange problemer, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sikter ikke til uttalelsen din om flaks, men til spørsmålet om hvilken misforståelser komplimenter kan medføre.

Jeg er ikke ute etter å kritisere deg, jeg lurer bare på hvordan du tenker. Jeg, og mange andre, oppfatter komplimenter som en positiv ting, mens du synes å oppleve det som negativt.

Jeg registrere at du skriver at du ikke slenger rundt deg med komplimenter. Vil det si at du ikke gir rosende ord i noen sammenhenger? Jeg tenker da på jobb, familie, venner og kjæresteforhold.

Har dette noen sammenheng med at du sjelden mottar komplimenter?

AnonymBruker
Skrevet

Trenger du virkelig å fly rundt å ta på alle folk du ikke kjenner da?

Og når det gjelder misforståelser, så skaper faktisk disse veldig mange problemer, ja.

Hvem har sagt noe om å ta på folk en ikke kjenner?

Men å gi pappa en god klem eller et vennskapelig dult i skulderen til en god venninne, har aldri skapt noen misforståelser for meg.

Skrevet

Hvem har sagt noe om å ta på folk en ikke kjenner?

Men å gi pappa en god klem eller et vennskapelig dult i skulderen til en god venninne, har aldri skapt noen misforståelser for meg.

Neida, sikkert bare positivt det :)

Skrevet (endret)

Jeg sikter ikke til uttalelsen din om flaks, men til spørsmålet om hvilken misforståelser komplimenter kan medføre.

Jeg er ikke ute etter å kritisere deg, jeg lurer bare på hvordan du tenker. Jeg, og mange andre, oppfatter komplimenter som en positiv ting, mens du synes å oppleve det som negativt.

Jeg registrere at du skriver at du ikke slenger rundt deg med komplimenter. Vil det si at du ikke gir rosende ord i noen sammenhenger? Jeg tenker da på jobb, familie, venner og kjæresteforhold.

Har dette noen sammenheng med at du sjelden mottar komplimenter?

Jeg blir ikke lett imponert, og det er vel en av grunnene til at jeg ikke gir komplimenter altfor ofte. Men det hender jo at jeg gir et kompliment.

Men saken er den at mannfolk typisk ikke får så veldig mange komplimenter. Ikke forventer jeg å få det heller. Det er derimot forventet at menn skal gi kvinner komplimenter, og da gjerne i en romantisk setting.

Mange mannfolk har selvfølgelig forstått at komplimenter er effektivt når det gjelder kvinner. Derfor skal man heller ikke tro på alt man hører.

Når det gjelder misforståelser komplimenter (oppmerksomhet) kan medføre, så gjelder det hovedsaklig når en annen mann viser dama mi litt for mye interesse, og når hun ikke har vett på å avvise interessen klart og tydelig.

Endret av Steinar40
Skrevet

Rart. Jeg mottar og gir komplimenter hele tiden. Hver eneste bidige dag. Oftest gir jeg seriøse komplimenter, men også litt mer på min humoristisk overdrevne måte, for å gi dem en muntrere klangbunn. Men alltid ektefølte.

Steinar har rett i at en mann ikke gir komplimenter uten en baktanke. Men, han synes fremmed for baktanken om hvor triveligere en gjør dagen til et annet menneske, når en gir en smule anerkjennelse. Det å få et annet menneske til å føle seg vel kan gjøres på andre måter enn ved klitoral massasje, Steinarr.

Skrevet

Rart. Jeg mottar og gir komplimenter hele tiden. Hver eneste bidige dag. Oftest gir jeg seriøse komplimenter, men også litt mer på min humoristisk overdrevne måte, for å gi dem en muntrere klangbunn. Men alltid ektefølte.

Steinar har rett i at en mann ikke gir komplimenter uten en baktanke. Men, han synes fremmed for baktanken om hvor triveligere en gjør dagen til et annet menneske, når en gir en smule anerkjennelse. Det å få et annet menneske til å føle seg vel kan gjøres på andre måter enn ved klitoral massasje, Steinarr.

Jeg syns det å både gi og få komplimenter er et vanskelig område.

Spesielt imellom kjønnene. Det blir veldig fort misforstått. Derfor lar jeg heller være.

Jeg er ikke overfladisk nok.

Gjest KateW
Skrevet

Det er ikke overfladisk å gi et kompliment.

Skrevet

Det er ikke overfladisk å gi et kompliment.

Beklager å måtte skuffe deg, men komplimenter kan være alt ifra ektefølt/ment til direkte løgn.

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Jeg gir kun komplimenter for å få sex, all min kommunikasjon ovenfor det motsatte kjønn handler om måter å lure de inn i mitt univers av håndhjern, pisk og strap-on bonanza.

Endret av MikeWaters
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg gir kun komplimenter for å få sex, all min kommunikasjon ovenfor det motsatte kjønn handler om måter å lure de inn i mitt univers av håndhjern, pisk og strap-on bonanza.

du tuller nå?

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Beklager å måtte skuffe deg, men komplimenter kan være alt ifra ektefølt/ment til direkte løgn.

Men hvis man selv vet man ikke ser så værst ut, hvorfor skal man anta at komplimentet er løgn?

Tror man det er løgn må man jo være grasalt usikker da.

Skrevet

Men hvis man selv vet man ikke ser så værst ut, hvorfor skal man anta at komplimentet er løgn?

Tror man det er løgn må man jo være grasalt usikker da.

Et kompliment behøver jo ikke være løgn.

Men har det egentlig noen verdi hvis det ligger en skjult agenda bak?

Som du sier så er selvfølgelig komplimenter mest effektivt overfor usikre (og unge) kvinner.

Skrevet

Er du avhengig?

Tror du på alt du hører?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...