Tusle Skrevet 30. mars 2011 #1 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Ja, det er jo vemodig å avslutte graviditetsdagboka, men det er et endt kapitell nå, lille T så dagens lys 25. februar, så nå er jeg mamma og ikke gravid lenger Her blir det pjatt om baby, tøybleier, hverdagen, osv.osv Håper dere følger meg hit Endret 8. august 2011 av Tusle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 30. mars 2011 #2 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei Jeg var snikleser i den andre boka di... Så da kan jeg jo gi meg til og kjenner her. Gratulerer på etterskudd med småtten. Alt bra med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 30. mars 2011 #3 Del Skrevet 30. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. mars 2011 #4 Del Skrevet 30. mars 2011 Følger deg på din vei som nybakt mamma Jeg er gravid i 11+1 i dag og er ganske blank, så dette blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 2. april 2011 #5 Del Skrevet 2. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. april 2011 #6 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg følger såklart med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2011 #7 Del Skrevet 2. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 3. april 2011 #8 Del Skrevet 3. april 2011 Selvfølgelig følger vi med videre Vi nybakte mødre (ånei, det var sant: det gjelder jo ikke meg enda ) kan jo ha god nytte av å søke råd hos hverandre Så bra at du har fått dato for operasjon allerede. Kan tenke meg at det er vondt det du har. Ha en super søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. april 2011 #9 Del Skrevet 3. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. april 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 3. april 2011 Hei Jeg var snikleser i den andre boka di... Så da kan jeg jo gi meg til og kjenner her. Gratulerer på etterskudd med småtten. Alt bra med dere? Hei! Så koselig skal du være Tusen takk for det, her er alt bra, bortsett fra en kranglete galleblære Følger deg på din vei som nybakt mamma Jeg er gravid i 11+1 i dag og er ganske blank, så dette blir spennende inn i boka mi. Kos deg med graviditeten din, det er noe helt spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. april 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg følger såklart med videre Koselig Selvfølgelig følger vi med videre Vi nybakte mødre (ånei, det var sant: det gjelder jo ikke meg enda ) kan jo ha god nytte av å søke råd hos hverandre Så bra at du har fått dato for operasjon allerede. Kan tenke meg at det er vondt det du har. Ha en super søndag Snart er det din tur, Lillefot, straks er hun her! Ja, fy søren, det unner jeg ikke min verste fiende engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. april 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 3. april 2011 Nå har jeg nettopp sagt hadet til mamma som har vært her siden torsdag, det har vært så koselig. Neste gang jeg ser henne er i påsken, da skal vi hjem Farmor og broren min skal få se T for første gang. Pappa og søstra mi har ikke sett henne siden dagen etter fødselen. Jeg gleder meg til påsken! Da er lammingen i full gang, så det blir vel noen turer ned i fjøset også T ligger ute i vogna og sover søtt. Må snart vekke henne, må amme hver andre time nå for å frese opp produksjonen igjen, hun hadde lagt på seg for lite ved siste veiing, håper det ser bedre ut i morgen. Lite vektoppgang gjør vondt i mammahjertet. Men, jeg har vært syk, og det påvirker både vesla og meg. Satser på bedre resultat i morgen. Ellers, så er jeg så forelska i jenta mi, hun er så god, søt og morsom, det er fantastisk å være mammaen hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. april 2011 #13 Del Skrevet 3. april 2011 Måtte titte innom her også! Håper det går greit med vektoppgang etterhvert, det er helt klart tøft for kroppen din å skulle være syk og amme en liten på samme tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. april 2011 #14 Del Skrevet 3. april 2011 Spennende med ny dagbok! Her skal jeg følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. april 2011 #15 Del Skrevet 3. april 2011 fulgte deg litt i gamle boka,og vil henge med her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 5. april 2011 #16 Del Skrevet 5. april 2011 Hvordan gikk veiinga? Håper du har det fint, tenker ofte på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. april 2011 Forfatter #17 Del Skrevet 6. april 2011 Måtte titte innom her også! Håper det går greit med vektoppgang etterhvert, det er helt klart tøft for kroppen din å skulle være syk og amme en liten på samme tid! Så koselig Ja, det var litt av en påkjenning, unner ingen det der... Spennende med ny dagbok! Her skal jeg følge med Så koselig at du titter innom, Mischa fulgte deg litt i gamle boka,og vil henge med her. Koselig Hvordan gikk veiinga? Håper du har det fint, tenker ofte på deg. Det gikk over all forventning; 170 gram på tre dager Jeg har det bra nå, heldigvis Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. april 2011 Forfatter #18 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Nå har jeg nettopp kommet inn fra en 1,5 timers trilletur i deilig og varm (!) vårsol, jeg har sett sommerfugler, krokuser, snøklokker og gåsunger, o' du herlige tid Frøkna ligger fremdeles ute og sover. Litt usikker på hva jeg skal ha i vogna nå, er redd for at det skal bli for varm/kaldt. Hva gjør dere andre med små bebiser? Har bestilt meg Tinkafu koppholder nå, og skal få kjøpt meg en skikkelig drikkeflaske. Blir veldig tørst av å gå tur, og jeg må jo drikke masse nå Ellers så har vi bestilt tidspunkt til dåp; 14. mai skal mi lille jente døpes Mamma strikker dåpskjole så garnet flakser, hun snakket om 535 masker på tynne pinner Edit: Det heter fremdeles dåpskjole, ikke dåskjole Endret 6. april 2011 av Tusle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 6. april 2011 #19 Del Skrevet 6. april 2011 Deilig med vår, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. april 2011 #20 Del Skrevet 6. april 2011 Høres herlig ut! Håper våren kommer hit også innen jeg skal på trilleturer Så koselig med hjemmestrikka då(p)skjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå