Gå til innhold

Oi har fått 2 fett klumper nederst på ryggen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har merket jeg har fått litt for mye fett nederst på ryggen. Ikke noe pent. Jeg er veldig slank ellers men av en eller annen grunn har jeg fåt 2 fett klumper på hver sin side av ryggen min også litt sideflesk å. Aner ikke hvorfor. Spiser sunt og går meg en times tur hver dag. Trener også litt styrke som knebøy, vekter, dips osv. Men jeg må innrømme jeg sliter litt med dette fettet mitt da. :sjenert: Jeg vil veldig gjerne få det vekk.

Sommeren er her snart og vil gjerne bli kvitt fettet. Noen som vet åssen :)? Ser litt dumt ut siden jeg er ganske slank. Har veldig slanke armer og lår speisielt. Håper noen kan hjelpe meg som kanskje har fått fjernet fettet selv og vet åssen øvelser som funker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bytta ut brød med knekkebrød, spiser frukt og grønt. Proteinshake. Vips borte på 4 uker :) nåå er det bare mageflesket igjen :/ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bytta ut brød med knekkebrød, spiser frukt og grønt. Proteinshake. Vips borte på 4 uker :) nåå er det bare mageflesket igjen :/ :P

Jeg spiser kun knekkebrd. Hvis jeg spiser brød så er det hjemmelagdet lavkarbo brød :) Men det er ikke så ofte. Spiser mye frukt og grønt, men ser ikke ut som at fettet forsvinner av den grunn :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinem0r

Jeg har bytta ut brød med knekkebrød, spiser frukt og grønt. Proteinshake. Vips borte på 4 uker :) nåå er det bare mageflesket igjen :/ :P

4 uker? gjør du ingenting annet enn det heller? hvilken proteinshake bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket jeg har fått litt for mye fett nederst på ryggen. Ikke noe pent. Jeg er veldig slank ellers men av en eller annen grunn har jeg fåt 2 fett klumper på hver sin side av ryggen min også litt sideflesk å. Aner ikke hvorfor. Spiser sunt og går meg en times tur hver dag. Trener også litt styrke som knebøy, vekter, dips osv. Men jeg må innrømme jeg sliter litt med dette fettet mitt da. :sjenert: Jeg vil veldig gjerne få det vekk.

Sommeren er her snart og vil gjerne bli kvitt fettet. Noen som vet åssen :)? Ser litt dumt ut siden jeg er ganske slank. Har veldig slanke armer og lår speisielt. Håper noen kan hjelpe meg som kanskje har fått fjernet fettet selv og vet åssen øvelser som funker best.

Prøv å løpe en time i stedet for å gå, og legg på mer belastning på styrkeøvelsene om du synes det er for lett.

Du kan ikke gjøre noen spesielle øvelser, det eneste som forbrenner fett er mer (intensiv) aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker? gjør du ingenting annet enn det heller? hvilken proteinshake bruker du?

Samme lurte jeg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trener vanlig to -tre ganger i uka utenom :) jeg skal sjekke hva proteinshaken heter, og komme tilbake med navn. Koster 200 for 750 g. Billig og varer litt. To shaker til dagen :) jeg er seriøst sjokkert over hvor enkelt dette er :) holder meg på ca 1300 kcal til dagen, av og til litt til, teller ikke, bare holder det jeg har bestemt meg for. Jeg er mett og får i meg det jeg trenger. Vinn vinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinem0r

Trener vanlig to -tre ganger i uka utenom :) jeg skal sjekke hva proteinshaken heter, og komme tilbake med navn. Koster 200 for 750 g. Billig og varer litt. To shaker til dagen :) jeg er seriøst sjokkert over hvor enkelt dette er :) holder meg på ca 1300 kcal til dagen, av og til litt til, teller ikke, bare holder det jeg har bestemt meg for. Jeg er mett og får i meg det jeg trenger. Vinn vinn :)

flott :) så flink du er. jeg prøver å ha sunt kosthold å trene, er ganske motivert for tiden,endelig, men det er likevel så vanskelig,jeg er så sliten etter jobb, og da er det så tiltak å komme i gang med å trene. men jeg må bare prøve. men hadde vært veldig greit ja om du kunne funnet ut hva den shaken heter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener vanlig to -tre ganger i uka utenom :) jeg skal sjekke hva proteinshaken heter, og komme tilbake med navn. Koster 200 for 750 g. Billig og varer litt. To shaker til dagen :) jeg er seriøst sjokkert over hvor enkelt dette er :) holder meg på ca 1300 kcal til dagen, av og til litt til, teller ikke, bare holder det jeg har bestemt meg for. Jeg er mett og får i meg det jeg trenger. Vinn vinn :)

Si hvor man kan få kjøpt den å da? Kjøper du på helsekost eller på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal finne ut hva den heter i morgen, jeg lover :) den er kjøpt på nett, kommer i en rød pose og smaken heter vanilla ice cream, går jo selvfølgelig å velge annen smak da. Lurer på om den er kjøpt på gymgrossisten, er samboeren som bestiller :) Trinemor: jeg har lært at når en kommer over dørstokkmila så var det ikke så ille å trene alikevel :) og nå som resultatene er der, ja da er det nesten ingen problem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinem0r

Skal finne ut hva den heter i morgen, jeg lover :) den er kjøpt på nett, kommer i en rød pose og smaken heter vanilla ice cream, går jo selvfølgelig å velge annen smak da. Lurer på om den er kjøpt på gymgrossisten, er samboeren som bestiller :) Trinemor: jeg har lært at når en kommer over dørstokkmila så var det ikke så ille å trene alikevel :) og nå som resultatene er der, ja da er det nesten ingen problem :D

det er nok riktig det, å jeg prøver å trene flere ganger i uka, begynner litt forsiktig å bygger det oppover.men det er såå vanskelig å holde motivasjonen når det tar lang tid før det blir no resultater, men så hører man jo overalt at ingen slankepiller eller slankemidler virker osv..men lurer på om det kunne være verd et forsøk men noe hjelpemidler.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

det er nok riktig det, å jeg prøver å trene flere ganger i uka, begynner litt forsiktig å bygger det oppover.men det er såå vanskelig å holde motivasjonen når det tar lang tid før det blir no resultater, men så hører man jo overalt at ingen slankepiller eller slankemidler virker osv..men lurer på om det kunne være verd et forsøk men noe hjelpemidler.

:)

Det er ingen snarveier til en TRENT kropp...en må trene og spise sunt...

Jogging er definitivt en bra start...det brenner fett og bygger muskler. Om du er nybegynner start med å powerwalke i 10 min, jogge rolig i 5 min, powerwalke i 10 min osv...dette hjalp meg i starten. Etterhvert ble det naturlig å jogge lenger og lenger...

Kutt ut smør(erstatt med solsikkeolje), sjokolade(med frukt) og ost...Spis knekkebrød i stedetfor brød og ha på magre kjøttprodukter.

Bare disse små tiltakene vil gi raske, men gode resultater. Det er alltid hardt i starten, men tro meg; Før du vet ordet av det så har kroppen endret seg...finn frem målebåndet fremfor vekta...målebåndet viser deg at fettet forsvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinem0r

Det er ingen snarveier til en TRENT kropp...en må trene og spise sunt...

Jogging er definitivt en bra start...det brenner fett og bygger muskler. Om du er nybegynner start med å powerwalke i 10 min, jogge rolig i 5 min, powerwalke i 10 min osv...dette hjalp meg i starten. Etterhvert ble det naturlig å jogge lenger og lenger...

Kutt ut smør(erstatt med solsikkeolje), sjokolade(med frukt) og ost...Spis knekkebrød i stedetfor brød og ha på magre kjøttprodukter.

Bare disse små tiltakene vil gi raske, men gode resultater. Det er alltid hardt i starten, men tro meg; Før du vet ordet av det så har kroppen endret seg...finn frem målebåndet fremfor vekta...målebåndet viser deg at fettet forsvinner...

sa aldri at det var noen snarveier heller... å jeg spiser sunt inkludert det du skriver , og trener men det er ikke alle personer som det går like fort vekk på. noen tar det lang tid på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, første så slo meg da jeg leste "2 fettklumper nederst på ryggen" var eh ja, rumpeballene? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest made4u

Jeg sier ikke at det er slik, men kanskje er det bare en naturlig utvikling for deg og noe du må leve med og ikke burde ha fokus på. Kroppen forandrer seg, både i tenårene og seinere i livet, da kan slikt skje innenfor rammer av hva som er helt normalt.

En annen ting er at mennesker ser seg selv i et kritisk lys, og satt på spissen så har du dem som bygger muskler og er voldsomt store med alt for mye muskler, flere av dem føler de er små og at dem må gjemme seg i store klær fordi dem ikke klarer tanken på hvor små dem er. Alle vi andre synes dem er store med masse muskler. I motsatt ende så har man anorektikere, som nesten bare er skinn og ben, hva dem ser i speilet er en elefant.

Er gjort tester på slikt, bl.a. er det vanlig i noen behandlingsopplegg at anorektikere og dem som har voldsomt mye muskler skal lage en modell av hvordan de selv ser seg. Pasientene får da forme seg selv, og skal lage en figur med samme fasong som seg selv. Det er direkte skremmende å se forskjellen, virkeligheten kontra hva dem beretter.

Mange, selv om det ikke er så ille som i de alvorlige tilfellene, har et noe skjevt bilde av seg selv og sammenligner seg med et for dem usunt og uvirkelig ideal. Så til det du ser, kanskje ikke alle andre ser det like ille og at det er en del av den alder du er i (ung eller eldre). Som sagt kan det være helt normalt og skal således være der med din kropp.

Du skriver du er slank, og da trenger du kanskje ikke bekymre deg for alt heller...

Sant for alt jeg vet så kan det være noe du kunne fått bort. Men sier det, fordi jeg alt for ofte i det virkelige liv kommer borti jenter som ønsker å slanke seg tross dem ser bortimot ideelle ut og er sunne og friske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

sa aldri at det var noen snarveier heller... å jeg spiser sunt inkludert det du skriver , og trener men det er ikke alle personer som det går like fort vekk på. noen tar det lang tid på..

Så bare du nevnte "hjelpemidler"...i pilleform eller pulverform så er det ikke noe langsiktig løsning...er flott at du lever sunt, så fortsett med deg så vil resultatene komme :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...