Gjest frøken am Skrevet 19. juli 2011 #361 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Hehe, Bodø er ikke akkurat Midt-Norge, men det er vel nærmere Midt-Norge enn Drammen. Fortell hvordan det gikk, hvis de ikke gadd, så skal jeg ta muligheten, og ringe de jeg. Du kan jo si det til dem "Ei jeg er i terminklubb med på kvinneguiden-forumet ville gjerne ha den hvis dere ikke sender den til meg" haha! Fra Drammen du også? Endret 20. juli 2011 av frøken am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juli 2011 #362 Del Skrevet 20. juli 2011 Hehe, Bodø er ikke akkurat Midt-Norge, men det er vel nærmere Midt-Norge enn Drammen. Fortell hvordan det gikk, hvis de ikke gadd, så skal jeg ta muligheten, og ringe de jeg. Du kan jo si det til dem "Ei jeg er i terminklubb med på kvinneguiden-forumet ville gjerne ha den hvis dere ikke sender den til meg" haha! Hehe, nei det blir jo ganske langt ned i nord-norge, så alt for langt unna til at vi kan henge den selv, hehe. Det kan jeg gjøre. Får se om vi blir å kjøpe den. Så plutselig at det kan bli dårlig med vuggeplass på rommet. Får se det an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 20. juli 2011 #363 Del Skrevet 20. juli 2011 GJETT HVEM SOM KJENTE LILLINGEN I DAG?? Her noterer vi kl.slett også! Så rundt klokken kvart på tolv i stad kom det to HARDE spark, og deretter en masse bobling Det første sparket kom helt uventet, og da jeg la hånden over etterpå kjentes det som om mini sparket vekk hele hånden min! Det er vel noe av det kuleste jeg har vært med på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 20. juli 2011 #364 Del Skrevet 20. juli 2011 morsomt med spark!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 20. juli 2011 #365 Del Skrevet 20. juli 2011 GJETT HVEM SOM KJENTE LILLINGEN I DAG?? Her noterer vi kl.slett også! Så rundt klokken kvart på tolv i stad kom det to HARDE spark, og deretter en masse bobling Det første sparket kom helt uventet, og da jeg la hånden over etterpå kjentes det som om mini sparket vekk hele hånden min! Det er vel noe av det kuleste jeg har vært med på! Gratulerer så mye! Jeg har enda ikke kjent noen spark, men jeg får av og til vondt på spesielle punkter i livmora, jeg ønsker å tro at dette er spark, men at musklene er såpass stramme og ømme (magen og underlivet mitt står i spenn! :| ) at det gjør litt vondt... Nei, jeg er ikke fra Drammen, men Tønsberg, så er bare en liten time unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 20. juli 2011 #366 Del Skrevet 20. juli 2011 Her sparkes det daglig. I morgen er det UL og min sinnstilstand er omtrent slik: Tror jeg er mer spent på termindatoen, selv om den egentlig ikke sier så veldig mye fordi babyen kommer når den er klar... (ventet noen dager sist, ja) enn hvilke kjønn det er. For jeg blir glad hvis det er gutt, da har vi alle klærne i hus allerede, og jeg blir glad hvis det er jente fordi vi har gutt fra før. Og sannsynligheten er veldig stor for at det er enten gutt eller jente... så da blir jeg bare glad, rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 20. juli 2011 #367 Del Skrevet 20. juli 2011 Her sparkes det daglig. I morgen er det UL og min sinnstilstand er omtrent slik: Tror jeg er mer spent på termindatoen, selv om den egentlig ikke sier så veldig mye fordi babyen kommer når den er klar... (ventet noen dager sist, ja) enn hvilke kjønn det er. For jeg blir glad hvis det er gutt, da har vi alle klærne i hus allerede, og jeg blir glad hvis det er jente fordi vi har gutt fra før. Og sannsynligheten er veldig stor for at det er enten gutt eller jente... så da blir jeg bare glad, rett og slett! Hehe, med denne terminklubben så blir det nok gutt! Jeg har UL fredag neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juli 2011 #368 Del Skrevet 20. juli 2011 Lykke til i morgen! Og jeg tror også det blir gutt, ettersom så og si alle får gutt! Niennas: Jeg som trodde det var fredagen som kommer. Da må man vist vente i spenning enda litt lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 21. juli 2011 #369 Del Skrevet 21. juli 2011 fredag om en uke skal vi på ultralyd, samboern har tatt seg fri fra jobb for å kunne bli med å se :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 21. juli 2011 #370 Del Skrevet 21. juli 2011 UL på mandag!! Spennende, da blir det en enda mer korrekt temindato. Her prøver vi å la være å vite kjønnet...hahaha det er vanskelig kjenner jeg! Pappaen tror på jente, jeg føler en liten gutt! Jeg synes bare det skulle mangle at samboer blir ned på UL (nå har vi ferie da), eller er dette kanskje ikke så vanlig? Er vi bare heldige vi damene som får med de herlige mennene våre? Niennas: godt kjent i tbg her bor vi midt i Drammen. Men å bo midt i alt støyet er ikke noe særlig i lengden, så det blir mer landlig om noen år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. juli 2011 #371 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er nok mer vanlig at mannen er med, enn at han ikke er med nå til dags. Kjæresten min tok seg fri fra jobb for begivenheten, og det synes jeg da bare skulle mangle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 21. juli 2011 #372 Del Skrevet 21. juli 2011 Mannen min har også vore med på alle mine fem ul-er, tok seg fri frå jobben alle gongane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 21. juli 2011 #373 Del Skrevet 21. juli 2011 Ja jeg synes liksom det skulle mangle...samtidig som jeg føler meg også heldig ettersom en del ikke "gidder(?)". Mannen min er fantastisk Gleder oss til UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. juli 2011 #374 Del Skrevet 21. juli 2011 Ja jeg synes liksom det skulle mangle...samtidig som jeg føler meg også heldig ettersom en del ikke "gidder(?)". Mannen min er fantastisk Gleder oss til UL! De som ikke gidder går jammen glipp av noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 21. juli 2011 #375 Del Skrevet 21. juli 2011 Jada, damer. Vi får nok vente i spenning noen måneder til for legen kunne ikke garantere for det ene kjønnet eller det andre, men det blir en av de... Meeen han helte litt mer mot jente (70 %)... noe som bygger opp under både min og mannens følelse. Ellers er termindatoen flyttet til 20.12 og jeg må få endret tickeren for vi er da etter deres beregninger 18+5 i dag. Her har mannen tatt seg fri fra jobb for å være med på alle kontrollene både til lege og jordmor. God mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 21. juli 2011 #376 Del Skrevet 21. juli 2011 Heeelt enig Nå kjente jeg spark igjen! Åååhh det er så utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 22. juli 2011 #377 Del Skrevet 22. juli 2011 Håper alle termin-medsøstre har holdt seg unna Oslo og Utøya idag, og at alle deres nære og kjære har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 25. juli 2011 #378 Del Skrevet 25. juli 2011 Da var UL unnagjort og både mammaen og pappaen er superhappy Liten klatt som ser sunn og frisk ut, suger på totten og rører MASSE på seg! Pappa litt utafor fordi han enda ikke kan kjenne noe...men det kommer jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 25. juli 2011 #379 Del Skrevet 25. juli 2011 Da var UL unnagjort og både mammaen og pappaen er superhappy Liten klatt som ser sunn og frisk ut, suger på totten og rører MASSE på seg! Pappa litt utafor fordi han enda ikke kan kjenne noe...men det kommer jo Godt at alt så bra ut! var på jordmortime idag, haken til pappaen detter ned i bakken hver eneste gang han hører hjertelyd, og det gjorde den jo i dag også ^^ Alt ser bra ut, men bekkenløsningen er ikke særlig kul. Har også gått opp tilsammen 2 kg i svangerskapet så langt. har ENDELIG begynt å kjenne spark! GØY:D Fredag er det UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. juli 2011 #380 Del Skrevet 25. juli 2011 2 kg er jo ikke så mye, da. For to uker siden var jeg oppe i åtte kg, så..hehe.. Flott at alt ser fra ut for alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå