MissStiles Skrevet 7. november 2011 #601 Del Skrevet 7. november 2011 Det blir date på fredag igjen! Han foreslo middag og vin, så det høres jo bra ut. Jeg vet fra tidligere at andredaten er et kritisk punkt for om jeg gidder å fortsette eller ikke, så det blir spennende å se. Krysser fingrene for at det blir koselig, ikke kleint og at jeg ikke feiger ut Så koselig med date nr 2 da!! Jeg forstår hva du mener. Du får dra på daten på fredag også se hvordan det går. Ikke tenk så mye på det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. november 2011 Forfatter #602 Del Skrevet 7. november 2011 Ny date med middag og vin er digg Og du får ikke lov til å feige ut før daten altså Kjipt med stress på jobb, satser på at det går bra med prosjektet Hehe, ikke snakk om å feige ut før daten, altså - det er eventuelt snakk om å kutte ut etterpå! Får bare håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 8. november 2011 Forfatter #603 Del Skrevet 8. november 2011 Ah, overtid i dag. Var på jobb før halv åtte og jobbet til rundt fem. Blir nok noe overtid i morgen også, men så leverer vi da også dette helvetesprosjektet i morgen, så da håper jeg torsdag og fredag blir roligere. I kveld har jeg ryddet og vasket litt her hjemme, og tar en pause med Hunder i arbeid på TV nå. Da jeg skulle opp i boden nå i stad, møtte jeg på ei gammel dame som var livredd for å gå opp dit alene. Det har visst vært innbrudd i bodene oppe, men ingenting i min var tatt, heldigvis. Har veldig lite av verdi der oppe også da, det måtte i så fall være sykkelen min, og den er vel maks verdt et par tusen den også. Men er jo uansett grunn til å være på vakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. november 2011 #604 Del Skrevet 8. november 2011 Da jeg skulle opp i boden nå i stad, møtte jeg på ei gammel dame som var livredd for å gå opp dit alene. Det har visst vært innbrudd i bodene oppe, men ingenting i min var tatt, heldigvis. Har veldig lite av verdi der oppe også da, det måtte i så fall være sykkelen min, og den er vel maks verdt et par tusen den også. Men er jo uansett grunn til å være på vakt. Sånt er litt ekkelt synes jeg. Hatt innbrudd en gang i boden. I den forrige leiligheten min. Bra det ikke ble tatt noe fra boden din da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 8. november 2011 #605 Del Skrevet 8. november 2011 wow date nr 2, grattis! Spent nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 8. november 2011 Forfatter #606 Del Skrevet 8. november 2011 wow date nr 2, grattis! Spent nå eller? Spent ja! Men prøver ikke å ha noe forventninger eller forhåpninger, får bare ta det som det kommer og se det an. Kanskje er han drømmemannen, og kanskje ikke :gjeiper: En koselig og kjekk gutt er det i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. november 2011 #607 Del Skrevet 9. november 2011 2 dager igjen til helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 9. november 2011 Forfatter #608 Del Skrevet 9. november 2011 2 dager igjen til helg!! Du har så rett, så rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. november 2011 Forfatter #609 Del Skrevet 10. november 2011 Snart helg! Herlig Mye roligere på jobb i dag, så det var digg. Jeg hadde tenkt meg på trening etter jobb, men neeeeida, jeg hadde glemt den ene skoen (!) og hadde derfor ikke noe annet valg enn å dra hjem. Det var bittert og irriterende! Men hadde uansett planer om å vaske og ordne hjemme i dag, så da får jeg i det minste bedre tid til det. Middagsdate i morra kveld! Har snakket med han enten på melding eller Face så og si hver eneste dag nå. Nesten så jeg synes det blir litt mye faktisk ... Jeg trenger pusterom og tid til å tenke på den andre personen, får litt klaus når det er såpass mye kontakt. Men men, det er for tidlig å si egentlig - det er jo når vi møtes at vi finner ut om det virkelig er noe der eller ikke. Så jeg får heller gjøre opp status etter i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. november 2011 #610 Del Skrevet 10. november 2011 Middagsdate i morra kveld! Har snakket med han enten på melding eller Face så og si hver eneste dag nå. Nesten så jeg synes det blir litt mye faktisk ... Jeg trenger pusterom og tid til å tenke på den andre personen, får litt klaus når det er såpass mye kontakt. Men men, det er for tidlig å si egentlig - det er jo når vi møtes at vi finner ut om det virkelig er noe der eller ikke. Så jeg får heller gjøre opp status etter i morra! Synes du det blir for mye allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. november 2011 Forfatter #611 Del Skrevet 10. november 2011 Synes du det blir for mye allerede? Jeg veit egentlig ikke. Jeg tror jeg bare er veldig var på sånt - sikkert mange som ikke hadde tenkt sånn i det hele tatt. Og jeg tror jeg egentlig er i en litt sånn negativ modus, føler at nåløyet mitt er trangt og at jeg kanskje ikke er så positiv til noen jeg møter. Hvem vet, kanskje det er et slags skjold for ikke å bli noe videre involvert og beskytte meg mot å bli såret igjen? Og jeg vet godt at jeg er veldig kresen og kanskje forkaster folk uten å bli ordentlig kjent først. Prøver å være åpen og positivt, men det er ikke alltid like lett :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. november 2011 #612 Del Skrevet 10. november 2011 Prøver å være åpen og positivt, men det er ikke alltid like lett :gjeiper: Vet at det ikke er så lett. Men prøv. Du har jo trossalt sagt ja til å møte han en gang til. Det må jo være en grunn til det og. Gi han en sjanse også får du se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. november 2011 #613 Del Skrevet 11. november 2011 Lykke til på daten ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 12. november 2011 #614 Del Skrevet 12. november 2011 Fortell om daten nå da! Var det hyggelig? Er han rar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 12. november 2011 Forfatter #615 Del Skrevet 12. november 2011 Hehe, nysgjerrige eller? Joda, det var veldig hyggelig i går. Vi var ute og spiste og drakk vin, før vi dro på en pub/bar og drakk litt mer. Han ville egentlig ut og danse swing et sted, men er ikke så mange plasser i Oslo det passer helt Tror det fortsatt er tidlig å si hva jeg egentlig synes om han. Vi snakker jo ganske lett og om mye forskjellig, selv om jeg av og til føler at det blir litt stille. Det er vel kanskje ikke sånn at man må skravle som en foss hele tiden heller? Eller jeg vet ikke. Har følelsen av at han liker meg i alle fall. Han satte seg nærmere og begynt å stryke meg på skuldra på et tidspunkt. Usikker på hva jeg syntes om det, synes kanskje det ble litt kleint, men det var kanskje ikke helt totalt feil heller. Aner ikke, blir så ambivalent! Da vi skulle si ha det, tenkte jeg at jeg sikkert kunne kysset han, men han tok ikke initiativ til det, så det ble en god klem i stedet. Og det er helt greit. Jeg vil si at han er ganske kjekk, men kanskje litt bondsk, både i væremåte og klesstil. Nå er jeg jo fra bygda selv, men jeg tror kanskje han hadde kledd litt andre klær enn de han bruker Vet jo at jeg ofte trenger tid for å utvikle følelser og tiltrekning for folk, så jeg skal sikkert ikke avskrive noe ennå. Og jeg veit at jeg fort kan miste interessen og føle meg utilpass hvis ting går for fort fram. Så jeg tenker at jeg har lyst til å treffe han mer og være positiv, jeg har lett for å tenke negativt og være kresen, det vet jeg Tenker det kanskje kan passe med en hjemmedate neste gang. Ikke noe hankypanky, bare så det er sagt! Men det blir ofte litt kleint og vanskelig med noe som helst fysisk kontakt når man skal bli kjent sånn ute blant folk sånn, føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. november 2011 #616 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg var så skuffa når du ikke hadde oppdatert om daten i dag tidlig når jeg var inne her, så godt det var kommet oppdatering nå altså Det høres jo ikke så verst ut, bare ta ting med ro og ha det hyggelig med fyren. Ikke noe vits i å begynne og stresse for mye foreløpig, ingen som sier at dere må bli kjærester i morgen Håper du får en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. november 2011 #617 Del Skrevet 12. november 2011 Hm.... høres ut som en hyggelig kveld det da... Hva er konklusjonen da? Hørt fra han siden igår kveld? Ble dere enig om noe/ny date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 12. november 2011 Forfatter #618 Del Skrevet 12. november 2011 Hm.... høres ut som en hyggelig kveld det da... Hva er konklusjonen da? Hørt fra han siden igår kveld? Ble dere enig om noe/ny date? Hehe, konklusjonen er vel nettopp det jeg skrev, at jeg ikke vet og at det er for tidlig å si Tenker jeg har lyst til å møte han igjen i alle fall. Føler vi må ta det rolig hvis det skal bli noe. Må si det var herlig å være hjemme en lørdagskveld! God og sliten i kroppen etter trening i dag. Har spist taco, kokosboller og fun light-gele og sett på TV med venninne. Passet meg utmerket i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. november 2011 #619 Del Skrevet 13. november 2011 Høres akkurat ut som min lørdagskveld hvis du bytter ut venninne med foreldre og søster, ikke så aller verst da heller HÅper du får en flott søndag, også må du ikke gruble og analysere for mye med han fyren. TA ting som de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. november 2011 #620 Del Skrevet 13. november 2011 Godt med en avlappende lørdagskveld! Hva står på planen idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå