Vofsitofsi Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #581 Del Skrevet 30. oktober 2011 Søndag - sliten! Har hatt ei venninne på besøk i helga. På fredag shoppet vi og møtte ei annen venninne og spiste middag før vi dro ut en tur. I går var vi på halloweenfest. Med gresskarsuppe, men uten kostyme Var litt kleint da - en one night stand dukket plutselig opp der. Vi var på en date etter den natten, jeg synes han var koselig og skulle gjerne truffet han mer, men så hørte jeg ikke mer fra han. Han svarte på mine meldinger, men ellers ingen kontakt. Så visste ikke helt hva jeg skulle foreta meg da han kom i går, men det var jo nokså greit da han kom bort og hilste og vi snakket litt. Bedre det enn at vi begge hadde latt som at vi ikke så hverandre Det rare er at venninna mi også har hatt en one night med han! Skal sies at vi begge var med han før jeg og venninna mi ble kjent da, but still, det er litt rart å tenke på Anyway, jeg har jo en date på onsdag! Får håpe han er en bra fyr og at det blir koselig Spist pizza og bare slenger på sofaen foran TV-en nå. Typisk søndag, men det er litt digg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 30. oktober 2011 #582 Del Skrevet 30. oktober 2011 Haha, passe kleint å møte på en one night stand ute. Var det ellers gøy i går? Hvem skal du på date med? Noen fra sukker? Håper det ikke er han jeg møtte hehe. Er så mange gærne folk der ute altså. God søndagskveld,blir film i sofaen her og. Med katt OG laptop i fanget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #583 Del Skrevet 30. oktober 2011 Haha, passe kleint å møte på en one night stand ute. Var det ellers gøy i går? Hvem skal du på date med? Noen fra sukker? Håper det ikke er han jeg møtte hehe. Er så mange gærne folk der ute altså. God søndagskveld,blir film i sofaen her og. Med katt OG laptop i fanget. Var en bra fest ja! Venninna mi ble veldig full da, det grenset nesten til at jeg ble irritert på henne et par ganger, men jeg fikk henne med hjem til slutt Skal på date med en sukker-kar ja! Han virker koselig når vi sender meldinger i alle fall, så satser på at det blir en positiv opplevelse. Du har ikke noe mer kontakt med han sinnsykt kjekke, men som likte tørrpuling eller? :gjeiper: Jeg har laptop i fanget, men hadde vært koselig med katt også! Eller aller helst hund Ser på Alt for Norge nå, blir helt slått i bakken av hvor kjekk Matti er! En sånn kar vil jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. oktober 2011 #584 Del Skrevet 30. oktober 2011 Au da.. så kleint.. for det første at han var der også at både du og venninna di har hatt seg med han.. Hm.. vet ikke hva jeg hadde sagt eller gjort da.. Men så spennende med date da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #585 Del Skrevet 31. oktober 2011 Au da.. så kleint.. for det første at han var der også at både du og venninna di har hatt seg med han.. Hm.. vet ikke hva jeg hadde sagt eller gjort da.. Men så spennende med date da!! Det blir vel sikkert så kleint som kan gjør det til selv :gjeiper: Siden han snakka med både venninna mi og meg (bare glad vi ikke snakket alle tre sammen - DET hadde nok blitt kleint!), var det liksom greit! Hadde ikke helt trodd det, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. oktober 2011 #586 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hatt en grei mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 2. november 2011 #587 Del Skrevet 2. november 2011 Det var i kveld du skulle på date ikke sant? Fingers crossed for at det gikk bra! Hvis det ble freak show så frår du gjøre swom meg: le av det Og seff fortelle oss om det! Blir så nysgjerrig. Har ikke hørt noe mer fra jukkegutten fra sukker nei, tror nok han har funnet seg et nytt offer å jukke på.. jeg inviterte han i bursdagen min, men tviler på at han kommer. Blir litt kleint hvis han dukker opp og jeg har jo fortalt alle om jukkinga hans hehe. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. november 2011 #588 Del Skrevet 2. november 2011 Anyway, jeg har jo en date på onsdag! Får håpe han er en bra fyr og at det blir koselig Hvordan gikk daten idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. november 2011 Forfatter #589 Del Skrevet 3. november 2011 Daten gikk bare bra! Kjekk og koselig fyr, og praten gikk lett Hørtes ut som at han ville treffes igjen, og det synes jeg hadde vært koselig også. Er vel for tidlig å se om han er noen "beinjukker" ennå, Ellisima, men vi satser på at han ikke er det Internetten hjemme har begynt å fuske, tror kanskje det er noe kødd med PC-en min. Derfor har jeg logget meg på på jobb. Blir nok en hektisk dag i dag, har mye å gjøre. Etter jobb skal jeg til kiropraktor, og etter det skal jeg se Kong Curling og ta noen pils med et par venner. Så blir nok sent i seng i kveld også. I morgen tror jeg at jeg bare skal slappe av hjemme etter jobb (og trening) - må også få vasket litt hjemme, ser ikke ut der! Så blir det hyttetur med venner fra lørdag til søndag. Blir nok koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fersk lærer Skrevet 3. november 2011 #590 Del Skrevet 3. november 2011 Goood morgen! Så god som en mandagsmorgen kan være i alle fall Jeg slet med å finne noe å ha på meg i dag. Føler meg feit! Veier rundt 72,5 kg nå, så da vil jeg prøve å komme med på 60-tallet i løpet av april. Er det realistisk? Jeg håper det. Det er -1,4 grader ute i dag, men jeg har planer om skinnjakke og converse i dag likevel Det er jo vår! Skal trene etter jobb i dag. Hvordan går det med vektnedgangen? Jeg fant din gammel innlegg. Hvordan står det til nå? Jeg har tenkt å konsentrere meg litt om vekta også. Jeg veier 61 kg med 170 under lua, mens jeg pleide å bære bare 58. Hvor høy er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. november 2011 Forfatter #591 Del Skrevet 3. november 2011 Hvordan går det med vektnedgangen? Jeg fant din gammel innlegg. Hvordan står det til nå? Jeg har tenkt å konsentrere meg litt om vekta også. Jeg veier 61 kg med 170 under lua, mens jeg pleide å bære bare 58. Hvor høy er du? Setter pris på om du heller tar slike ting i treningsdagboka mi, da jeg har prøvd å holde disse litt adskilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. november 2011 #592 Del Skrevet 3. november 2011 Kose deg med Kong Curling & pils ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 4. november 2011 Forfatter #593 Del Skrevet 4. november 2011 Puh, da var jeg endelig på plass i sofaen! I kveld skal jeg bare slappe av, siden vi drar på hyttetur i morgen formiddag. Det var også på høy tid å ta en sjau og få vasket og ordnet litt i leiligheten. Nå har jeg jo ikke vært hjemme en kveld siden mandag, og det bar den preg av! Så nå har jeg vasket sofatrekket, lagt sammen klær, fått handlet, støvsugd, ryddet og fått satt rundstykker i ovnen. Dro også på trening rett etter jobb. Så tar nok ikke lang tid før jeg kjenner meg sliten nå. Ser på Nytt på nytt og koser meg med kokosboller nå. Håper alle har en bra fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. november 2011 #594 Del Skrevet 4. november 2011 Hyttetur i helga høres fortjent ut etter alt det Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. november 2011 #595 Del Skrevet 5. november 2011 Kos deg på hyttetur i helga!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 6. november 2011 Forfatter #596 Del Skrevet 6. november 2011 Aaaah, da var jeg sunket ned i sofaen etter middag og kanskje en av de diggeste dusjene jeg har hatt. Det tar virkelig på å gå tre timer i ulendt terreng med tung sekk på ryggen! Ikke har jeg fjellsko heller, så jeg gikk i joggesko, og ble veldig våt og kald. Uansett, vi hadde en kjempefin tur. Startet å gå i ett-tida i går, etter en busstur uti marka først, og var fremme ved hytta rundt halv fem. Helt rett tajming med tanke på mørket som begynte å komme da. Så hadde vi en kjempekoselig kveld med god mat, drikke, godis og snacks, før vi ramlet i seng. Våknet rundt elleve i dag, da vi spiste frokost og ryddet hytta før det bar på hjemveien igjen. Brukte også tre timer i dag, en litt annen vei enn i går. Heldigvis regnet det ikke i dag, slik det gjorde i går. Må si jeg trives veldig godt med slike turer i marka, frister absolutt til gjentagelse! Ellers fikk jeg melding av venninna mi at hun har fått seg kjæreste. Kjempeglad på hennes vegne! Hun har vært litt som meg, som har gått singel i mange mange år nå, så det er kjempekoselig at hun har funnet en bra kar. Jeg har møtt han, så jeg vet han er en bra mann. Så det er nok håp for oss singlinger der ute! Har sendt en del meldinger med han jeg var på date med på onsdag. Tenker det ikke blir så lenge før vi treffes igjen. Altfor tidlig å si om det er noe der, men får bare ta det lugnt og ta det som det kommer og bli bedre kjent. Han er i alle fall av de bra Sukker-karene, det vil jeg si! Så, er jeg klar for en ny jobbeuke? Joda, jeg er vel det. Skal i alle fall sove kjempegodt og tungt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. november 2011 #597 Del Skrevet 6. november 2011 Høres ut som en flott tur Og så gøy med fortsatt kontakt med daten, og ikke minst godt å høre at det faktisk er håp for oss langtidssingle også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. november 2011 #598 Del Skrevet 6. november 2011 Høres ut som en bra hyttetur! Selvom det var vått og kaldt! Sikkert ekstra godt å komme hjem da! Skal krysse fingerne for at det blir en ny date snart da! Godt å lese at det fortsatt er håp for oss som har vært singel en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. november 2011 Forfatter #599 Del Skrevet 7. november 2011 Det blir date på fredag igjen! Han foreslo middag og vin, så det høres jo bra ut. Jeg vet fra tidligere at andredaten er et kritisk punkt for om jeg gidder å fortsette eller ikke, så det blir spennende å se. Krysser fingrene for at det blir koselig, ikke kleint og at jeg ikke feiger ut Ellers er det texas på jobb om dagen. Blir nok overtid både i morgen og onsdag. Leverer det store prosjektet på onsdag, så da håper jeg det roer seg litt igjen. Var stressa i dag, men kom meg likevel på trening. Har også fått satt på trekket igjen på sofaen, i tillegg til å fått vasket klær. Så alt i alt er jeg fornøyd! Mye annet jeg skulle gjort her i leiligheten også, men nå skal jeg se Dagens Mann før jeg finner senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. november 2011 #600 Del Skrevet 7. november 2011 Ny date med middag og vin er digg Og du får ikke lov til å feige ut før daten altså Kjipt med stress på jobb, satser på at det går bra med prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå