Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Del gjerne oppskriften på samosa! Det er såå godt!

Du finner en fin oppskrift her:

http://www.menhvaspiserduegentlig.com/2012/07/krydret-samosa-med-mild-yoghurtdipp.html

Endelig var det min tur til å vinne 4-stjerners! :)

Ble veldig glad for det, sto på ganske hardt for gårsdagens middag. Vi er da ferdig med fjerde sesong, det blir nok flere, men blir nok pause til i sommer i alle fall nå.

Dette var menyen i går:

Forrett: Samosa med yoghurtdip

Hovedrett: Indisk kyllingsuppe med eple og ingefær, samt hjemmelaget naan og raita

Dessert: Ananasis med revet sjokolade

Sto på både fredagskvelden og hele dagen i går for dette, så seieren smakte ekstra godt. :)

Synes bare at mannfolka burde fått opp øya for meg og mine kokkeferdigheter - jeg er da et riktig kjærringemne! Hvorfor er det ingen som skjønner det? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten i dag. Har vært nokså trøtt på jobb de siste dagene, og i dag kjente jeg meg slapp i kroppen. Får håpe jeg ikke blir syk! Får pøse innpå med C-vitaminer og hvitløk, så får vi håpe jeg kan klare å stagge det.

Ingen store planer etter jobb denne uka, og det er egentlig helt greit, når jeg er så trøtt. I kveld skal jeg se på Petter Schjerven og legge meg.

I helga reiser jeg til Trondheim i barnedåp, reiser lørdag og kommer hjem mandag. Så i morgen må jeg ut og se etter dåpsgave. Tror jeg satser på en fin eventyrbok eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliten i dag. Har vært nokså trøtt på jobb de siste dagene, og i dag kjente jeg meg slapp i kroppen. Får håpe jeg ikke blir syk! Får pøse innpå med C-vitaminer og hvitløk, så får vi håpe jeg kan klare å stagge det.

Ingen store planer etter jobb denne uka, og det er egentlig helt greit, når jeg er så trøtt. I kveld skal jeg se på Petter Schjerven og legge meg.

I helga reiser jeg til Trondheim i barnedåp, reiser lørdag og kommer hjem mandag. Så i morgen må jeg ut og se etter dåpsgave. Tror jeg satser på en fin eventyrbok eller to.

Jeg skal også til Trondheim i helgen. Hehe. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tilbake i byen sent i går kveld, etter en fin helg med familien i Trondheim. Jeg tror jeg har verdens koseligste lille nevø, altså :) Han er så søt med den ene lille tanna han har, smiler stort og leeeeeer som bare det. Snill og rolig under dåpen var han også, så lenge det skjer ting rundt han som han kan følge med på, er han bare blid og fornøyd. Er nok fare for å bli tantes lille favoritt der altså :)

Tilbake på jobb igjen i dag, og i dag og de to neste dagene har jeg faktisk fått overordnet for hele kontoret vårt, da sjefen er på reise til utlandet. I utgangspunktet skal det ikke bli så mye ekstra å gjøre, bare at ting kan eskaleres til meg om det ikke kan løses på lavere nivå, men er jo hyggelig å få den tillitserklæringen.

Siden jeg hadde fri i går, er uken plutselig litt kortere også, og det gjør jo ikke noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdsvis stille på jobb om dagen, det er vel både litt godt og litt småkjedelig iblant.

Nå skal jeg snart ut og spise med venninner, skal på Tijuana. For vofsen har bursdag i dag :P Neste år blir det pepper ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdsvis stille på jobb om dagen, det er vel både litt godt og litt småkjedelig iblant.

Nå skal jeg snart ut og spise med venninner, skal på Tijuana. For vofsen har bursdag i dag :P Neste år blir det pepper ...

Gratulerer så mye med dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!! :blomst:

Håper du får en fin dag!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, gratulerer med dagen!!

Hva synes du om Tijuana? Likte det veldig godt den ene gangen jeg har vært der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, alle sammen! :) :) :)

Jeg synes Tijuana var OK - de hadde jo ikke sjenkebevilling, så det var litt nedtur, og jeg synes servicen var så som så. Det var også flere av oss som synes Enchiladasen manglet noe, i form av rømme eller noe, men det hadde de ikke da vi spurte etter det. Så litt skuffet, men en grei opplevelse.

Etter middagen dro vi hjem til ei venninne som hadde laget kake til ære for meg. Kokos- og marengskake! Oh heaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt en fin dag!! Bortsett fra restauranten ikke var så bra.

Ikke mange timer igjen til helg. Planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt med helg!

Trente med en venninne i ettermiddag (måtte bøte på det bursdagskaka i går ødela), akkurat spist middag nå. I kveld blir det nok mest sannsynlig å slappe av på sofaen - var et par venner som lurte på om jeg ville være med å ta et par øl ute, men jeg ser det an. Akkurat nå frister sofaen mest.

I morgen skal jeg ha en liten venninnekveld her, litt bursdagsfeiring med litt mer alkohol enn det ble i går. Muligens stikke ut en tur.

Jeg skal visst snart på min første Tinder-date! En fyr jeg har skrevet litt med, som lurte på om vi skulle møtes til uka. Han ser kjekk ut på bildene, og har virket hyggelig og grei i meldingene, så jeg ser frem til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig helg sammen med venninnene dine? Ble det bytur?

Veldig hyggelig! Lagde indisk og skravlet og drakk hos meg, før vi tok en tur på Django på Grünerløkka. Første gang jeg har vært der, hyggelig sted!

Men merker at alderen tynger, var sengeliggende hele søndag ... Huff! :P

I kveld har jeg vært på første date med en fra Tinder. Veldig kjekk og hyggelig fyr, så jeg vil veldig gjerne møte han igjen :) Har lyst til å sende ham en melding i morgen, kan vel gjøre det, er ikke innpåslitent det? Huff, jeg blir allerede redd for at jeg skal få avslag - neverending story det der, enten så liker jeg han og han ikke meg, eller omvendt! Skal vel mye til før det blir noe annerledes nå. Huff, nei, nå må jeg slutte å tenke så negativt. Får nå bare ta det som det kommer ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...