Gå til innhold

Går/gikk mannen "ned"på dere mens dere var gravid?


lille-lure

Anbefalte innlegg

Min har sluttet med det. Forstår at det lukter anderledes, men hadde vært digg med en runde, spess siden han er flink!! :gjeiper:

Men vil jo ikke be han om det om han ikke vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min har gjort det :) Det skjer ikke så veldig ofte, siden jeg ofte er stuptrøtt leenge før han om kvelden, men han har ikke hatt noe imot å gjøre det :danse: I forrige svangerskap gjorde han det vel til jeg var 32 uker på vei eller så, da var det jeg som sa stopp fordi magen var så stor at jeg ikke kom til med høvelen.. Jeg følte meg heller ikke komfortabel med at han skulle hjelpe til med det. Lukta har jeg aldri hørt noe om...

Sier han hvorfor han ikke gjør det mer da, begrunner han det med "rar" lukt eller noe? Du kan jo ikke tvinge han, men snakk med han om det, det skader ikke :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde han. Jeg hørte aldri noe om at det luktet annerledes (det må jeg jammen spørre han om, men det er vel så lenge siden at han ikke husker). Fikk ikke akkurat inntrykk av at han måte lide seg gjennom det, for å si det slik. Men, det er sikkert forskjeller på dette også, som med så mye annet?

Vi gjorde ingenting annerledes når jeg gikk gravid i forhold til før og etter :)

Edit: Oh.. høvelproblematikken! Den ble bare en smådeilig del av forspillet vårt, det. Glatt og spennende. Men min mann ville virkelig gjøre det, da. Og han ser jo ikke noe annet når han styrer nedi der enn han ser ellers, så... *minner* hehe

Endret av QueenPenelope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde han. Jeg hørte aldri noe om at det luktet annerledes (det må jeg jammen spørre han om, men det er vel så lenge siden at han ikke husker). Fikk ikke akkurat inntrykk av at han måte lide seg gjennom det, for å si det slik. Men, det er sikkert forskjeller på dette også, som med så mye annet?

Vi gjorde ingenting annerledes når jeg gikk gravid i forhold til før og etter :)

Edit: Oh.. høvelproblematikken! Den ble bare en smådeilig del av forspillet vårt, det. Glatt og spennende. Men min mann ville virkelig gjøre det, da. Og han ser jo ikke noe annet når han styrer nedi der enn han ser ellers, så... *minner* hehe

Åh, var du ikke redd han skulle kutte deg? :ler:

Ser ikke helt for meg at kjæresten min kommer til å gjøre det for meg! Er det virkelig sånn at man ikke klarer å barbere seg når man blir for stor? Huff og huff, vil ikke være som en granskog der nede når jeg skal føde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, var du ikke redd han skulle kutte deg? :ler:

Ser ikke helt for meg at kjæresten min kommer til å gjøre det for meg! Er det virkelig sånn at man ikke klarer å barbere seg når man blir for stor? Huff og huff, vil ikke være som en granskog der nede når jeg skal føde!

:fnise: Nei, det slo meg aldri. jeg tenkte som så at menn må vel ha minst like lang erfaring med barbering som det vi damene har. Og bank i bordet, det ble aldri så mye som et bittelite kutt. Men, jeg har klart å kutte meg selv :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...