Gå til innhold

Spebarn og gråt


Redbull

Anbefalte innlegg

Er det greit at dattera mi på fem uker ligger i senga si og gråter, når eg stryker henne på kinnet og hun vet at eg er der? Eller SKAL eg ta henne opp? Tar henne seff opp om gråten blir hysterisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kjenner jo barnet ditt best selv. Jeg synes du skal gøre det som får barnet ditt til å slutte å gråte i løpet av rimelig tid. Slutter barnet å gråte hvis du bare sitter og stryker henne på kinnet? I såfall er det jo greit. Mine gutter syntes definitivt IKKE at det var nok trøst å bare bli strøket på kinnet, de sluttet ikke å gråte før jeg tok dem opp. Hvis jeg bare strøk dem på kinnet osv, hadde det omtrent samme effekt som å ikke gjøre noe som helst, og de gråt til de ble utmattet. Jeg synes ikke det er i orden å la babyer gråte i evigheter, selv om man sitter ved siden av senga. Men hvis ditt barn roer seg av det, er det jo helt i orden, og du er veldig heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal ta henne opp, for jeg regner med det ikke er nok å stryke henne på kinnet for å få henne til å slutte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gråter nok ikke fordi hun har behov for å bli strøket på kinnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gråter nok ikke fordi hun har behov for å bli strøket på kinnet.

Nettopp=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har veldig gode poenger og selvfølgelig HELT rett :) hun sovna fem minutter etter at eg tok henne opp!! Eg er aaaalt for redd for å lage dårlige vaner og rutiner, og det er jo helt IDIOTISK, jenta er fem uker!! Eg må skjerpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Dere har veldig gode poenger og selvfølgelig HELT rett :) hun sovna fem minutter etter at eg tok henne opp!! Eg er aaaalt for redd for å lage dårlige vaner og rutiner, og det er jo helt IDIOTISK, jenta er fem uker!! Eg må skjerpe meg :)

Det var bra du tok til vett og innså dette selv :) . Jeg var på nippet til å svare noe lignende, da jeg så hva du hadde skrevet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Dere har veldig gode poenger og selvfølgelig HELT rett :) hun sovna fem minutter etter at eg tok henne opp!! Eg er aaaalt for redd for å lage dårlige vaner og rutiner, og det er jo helt IDIOTISK, jenta er fem uker!! Eg må skjerpe meg :)

Så bra du tok til vett ;) Rutiner har du mer enn nok tid til å lage når hun er blitt større :) (men selvfølgelig - er hun klar for det er det en annen sak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...