Gå til innhold

Trenger hjelp / råd fra noen med erfaring?!?!?


A.A Lover

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og min samboer har prøvd over et år nå med å bli gravide uten lykke, Så vi har nylig bestemt oss til å begynnt med en utredning som vi er i gang med. Jeg byttet gynokolog og var der til sjekk og fikk Beskjed om at jeg har noe som kalles for saltpingitt. Jeg fikk beskjed av legen at dette kunne være grunnen til at vi ikke har blitt gravide og jeg ble satt på en penselin kur som jeg skal gå på i 6 dager. Jeg har lest litt på nette om denne "innfeksjonen" og da har jeg fått med meg at vis du går med den lenge så kan det utgjøre at det blir vansklig å bli gravid på nurmal måte.

Min sitvasjon er da sånn , at jeg tror jeg har hatt denne siden mars i fjord , Da jeg kjenner igjen samme symtomene, og gikk på samme behandlings kur på denne tiden i fjord. Jeg misstenker at kansje den har vært der hele tiden , eller at den rett å slett bare har kommet tilbake igjen ( får vi håpe på )

mitt spørmål til dere er da, er det noen der som sliter med det samme som meg? som også har hatt saltpingitt og som har / ikke fått barn senere??

takker for svar, hilsen bekymret jente :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...