Gå til innhold

bryst størrelsen øker og bh kjøp


altsoja

Anbefalte innlegg

Heisan.tenkte litt i går over en ting.at brysta mine har begynt å vokse litt i d siste etter eg ble gravid.er nå i uke 13.og vurdere å kjøpe ny bh snart.men en ting eg lurer på da er kor mye vokser brystene utover graviditeten? og skal eg helst bare vente med å kjøpe bh til fødselen og bruke di eg har nå som begynne å bli ganske så trange.heh.for eg vet jo ikkje om eg kommer til å gå tilbake til samme bh størrelse som eg hadde før eg ble gravid etter eg er ferdi med ammetiden.korsn var det for dere? kom tilbake til akurat samme bh størrelse som før graviditeten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått fra 75B til 75C. (burde kanskje ha gått opp i 80C, for merker at bhen er begynt å stramme litt vell mye..)

Venter til slutten av svangersskapet med å kjøpe ammebh. (er i uke 26). brystene kommer nok til å vokse enda litt mer når melken kommer, i tillegg må der jo vere plass til et ammeinnlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en av de tingene som er veeeldig individuelt.

Jeg har forøvrig gått fra 75B (før gravid) til 80D og er nå i uke 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått fra 75A til 85D. :sjenert: Har klart meg med å kjøpe kun tre BHer gjennom hele graviditeten (da med en liten mellomperiode hvor jeg lånte søsters BH i 80B) for jeg tenker som deg at de garantert kommer til å bli enda større. Jeg har klart meg veldig fint med å bruke vanlige og billige H&M-BHer. :jepp:

AmmeBH venter jeg med å kjøpe til helt i slutten, da gjerne først en billig en til tiden rett etter fødsel (da er visstnok puppene på sitt største), og så kan jeg heller kjøpe noen skikkelige når det har stabilisert seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått fra D cup til G cup!

Og venter å bli ennå større når melka kommer.

Jeg kjøpte først en BH som passet da de jeg hadde far før ble for små - så har det stabilisert seg og jeg kjøpte to bh'r som sitter godt.

Har kjøpt billige amme-bh'r på ebay - og venter med å kjøpe gode amme-bh'r til melka har stabilisert seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke trengt ny BH så langt. I starten vokste puppene litt, så jeg droppa de BHene som i utgangspunktet var litt trange. Etterhvert synes jeg puppene har krympa litt igjen (??), i alle fall ikke blitt noe større.

Har kjøpt en billig amme-BH i en størrelse for stor, siden jeg regner med at de vokser når melka kommer. Så kjøper jeg eventuelt flere etter fødsel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...