KaDust Skrevet 7. mars 2012 #81 Del Skrevet 7. mars 2012 Frokost må du spise. Det er det viktigste måltidet på dagen for å sette forbrenninga igang, og det viktigste måltidet for dagens energi! Bra du spiste det idag da, hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #82 Del Skrevet 7. mars 2012 Frokost må du spise. Det er det viktigste måltidet på dagen for å sette forbrenninga igang, og det viktigste måltidet for dagens energi! Bra du spiste det idag da, hvertfall. Ja vet Men har gått så mange måneder, år uten å spise frokost, at jeg er blitt sånn "jeg blir fysisk dårlig av å spise det" Men skal jeg se resultater og forandre meg, så må jeg begynne med det Har vært flinkere nå de siste to ukene å få i meg, tror kanskje det bare har vært 2 dager på disse ukene at jeg ikke har spist frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. mars 2012 #83 Del Skrevet 7. mars 2012 Det er bra, for det er et særdeles viktig måltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. mars 2012 #84 Del Skrevet 8. mars 2012 Synes du er flink jeg, er vanskelig å legge om vaner sånn Selv har jeg alltid vært et frokostmenneske, kveldsmat derimot får jeg ikke i meg, klarer ikke sove når jeg er for mett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #85 Del Skrevet 8. mars 2012 Synes du er flink jeg, er vanskelig å legge om vaner sånn Selv har jeg alltid vært et frokostmenneske, kveldsmat derimot får jeg ikke i meg, klarer ikke sove når jeg er for mett Takk jeg har mest problemer med frokost og lunsj, men denne uken har jeg spist det hver dag Kvelds har eg minst problemer med matmons på kvelden eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #86 Del Skrevet 8. mars 2012 Da har jeg trent med Pt i dag, knall hardt som vanlig, men kanskje mest tungt fordi jeg begynner å bli sjuk igjen så problemer med å puste Har ikke vært på vekta i dag da, men målte meg nå på jobb, så har gått ned 2cm på lårene, 4 cm på hoften, 6 cm på magen, 5 cm på midjen, 2 cm på overarm, og bare 1 cm på bryst Men føler ikke jeg kan se det så godt enda da, men sikkert fordi jeg er fettsy betsy fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. mars 2012 #87 Del Skrevet 9. mars 2012 Fine resultater da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mars 2012 #88 Del Skrevet 9. mars 2012 God bedring da, dersom du begynner å bli syk! Og ikke tren for hardt når du er syk for da svekker du kroppen og vil mest sannsynlig bli enda sykere, eller det vil ta lenger tid før du blir frisk igjen. :gjeiper: Det er jo utrolig bra resultater på mål da! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #89 Del Skrevet 9. mars 2012 Fine resultater da Takk Synd det ikke vies, verken på kroppen eller vekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #90 Del Skrevet 9. mars 2012 God bedring da, dersom du begynner å bli syk! Og ikke tren for hardt når du er syk for da svekker du kroppen og vil mest sannsynlig bli enda sykere, eller det vil ta lenger tid før du blir frisk igjen. :gjeiper: Det er jo utrolig bra resultater på mål da! Gratulerer. Tenker å ta treningsfri i helga, siden jeg begynner å bli sjuk og siden eg jobber i helgen + blir nok litt trening siden min kjære kommer hjem i dag etter 1 og halv måned fra hverandre nesten Takk synd ikke resultatene vises enda, men det kommer vel sammens med vekten som ikke beveger seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mars 2012 #91 Del Skrevet 9. mars 2012 Det vises nok, men du ser det bare ikke selv fordi du har sett deg selv under hele utviklingen. Du får spørre noen som ikke har sett deg på en stund om de ser det da vet du. Deilig med kjæreste hjemme igjen etter så lang tid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #92 Del Skrevet 9. mars 2012 Det vises nok, men du ser det bare ikke selv fordi du har sett deg selv under hele utviklingen. Du får spørre noen som ikke har sett deg på en stund om de ser det da vet du. Deilig med kjæreste hjemme igjen etter så lang tid da. Her du har sikkert rett der ja, vi får se om "typen" ser noe forandring Hehe ja skal bli digg med litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 10. mars 2012 #93 Del Skrevet 10. mars 2012 Hoho! God trening da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #94 Del Skrevet 10. mars 2012 Hoho! God trening da Haha takk, det er den beste treninga jeg har hatt på lenge dæven det var godt å se han igjen, og han såg forandringer, han sa jeg så dritt hot ut, verdens fineste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 10. mars 2012 #95 Del Skrevet 10. mars 2012 Åååå, så kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #96 Del Skrevet 10. mars 2012 Åååå, så kos Jaaa ( det var denne jeg skulle ha i sted ikke ) Håper jeg får sett han mer i helga, er så godt med kjærlighet det gir ekstra motivasjon til treningen Er litt små syk så holdt meg unna vanlig trening i går og i dag men satser på spinning i morgen Maten er så som så, spiser Sunt men ikke mye men er nok pga at jeg er dårlig Leste nettopp i dagboka di iwne du er jo knall flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mars 2012 #97 Del Skrevet 11. mars 2012 Er brått litt vanskelig å holde seg til riktig mat når man er syk. Man tar gjerne noe som er lettvint og noe som man synes er godt. Veit hvordan det er. Så koselig, var det jeg sa! Bare du som ikke ser det selv fordi du har vært der under hele utvilkinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 11. mars 2012 #98 Del Skrevet 11. mars 2012 Det er vel bedre å få i seg noe når man er syk, enn å bare spise sunt Har du en koselig helg med din kjære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #99 Del Skrevet 11. mars 2012 Det er vel bedre å få i seg noe når man er syk, enn å bare spise sunt Har du en koselig helg med din kjære? Ja nå som jeg er dårlig så spiser jeg det som er lett og passer best tar det igjen i morgen Fikk bare vært med han på fredag, var kjempe kos men virker som om han ikke vil være med meg så ofte men men Tenkte meg på spinning i dag få ut litt frustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 12. mars 2012 #100 Del Skrevet 12. mars 2012 Ja nå som jeg er dårlig så spiser jeg det som er lett og passer best tar det igjen i morgen Fikk bare vært med han på fredag, var kjempe kos men virker som om han ikke vil være med meg så ofte men men Tenkte meg på spinning i dag få ut litt frustrasjon Da har jeg endelig tatt med tid og lese gjennom dagboka di. siste tall så jo kjempe bra ut ! :gjeiper: Gratulerer med resutalt. Trur at kjæresten din vil gjerne ha tid med deg barre ikkje alltid like lett å få til Skal være aktiv her på dagboka di, sa nå må os stå på :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå