Gå til innhold

Hvorfor er FRIVILLIG prostitusjon dårlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

hva ville du egentlig gjort om du fant ut at en av dine nærmeste solge sex? En person du regnet som oppegående og pålitelig? Ville du oppført deg likedan mot han/henne?

Jeg hadde sagt til vedkommende hva jeg mente om det ja. og at jeg ikke klarte å ha respekt for vedkommende fordi jeg synes det er morsalsk forkastelig. Og hadde lurt på hvorfor i all verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg fått barn så hadde jeg vel mest sannsynlig sluttet med det.

Mest sannsynlig?? :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hun har fremdeles ikke svart på om hun heller ville hatt en vanlig jobb hvis den var like innbringende....

Hun har vel ikke gidd til å forsøke å ta en utdannelse til en skikkelig jobb engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva ville du egentlig gjort om du fant ut at en av dine nærmeste solge sex? En person du regnet som oppegående og pålitelig? Ville du oppført deg likedan mot han/henne?

Hadde det vært en venninne så hadde jeg kuttet med henne tvert, hadde det vært en søster hadde jeg insistert på å hjelpe henne utav av det. Jeg hadde nok slitt med forholdet til henne en lang lang stund..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fremdeles ikke svart på om hun heller ville hatt en vanlig jobb hvis den var like innbringende....

Jeg sa jo at jeg allerede har en annen jobb ved siden av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel ikke gidd til å forsøke å ta en utdannelse til en skikkelig jobb engang

Jeg har faktisk ganske god utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har vel ikke gidd til å forsøke å ta en utdannelse til en skikkelig jobb engang

Hva regner du egentlig som ordentlig utdannelse? Når du har gått nok skole til å vaske rumper?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi lever på forskjellige planeter

Det er jeg enig i ;)

Endret av Guriane
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaske runper er det letteste og greieste ved hele jobben. Tro meg! Hva sier man til et menneske som sier det bare vil dø? Kunne vært kjekt med litt faglig bakgrunn fos slike situasjoner eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaske runper er det letteste og greieste ved hele jobben. Tro meg! Hva sier man til et menneske som sier det bare vil dø? Kunne vært kjekt med litt faglig bakgrunn fos slike situasjoner eller??

Folk bestemmer over sine egne liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var vitsen?

Jeg trivdes ikke i det yrket jeg hadde utdannet meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo at jeg allerede har en annen jobb ved siden av

Det siger ikke så lett inn her.........Kunne du bare hatt EN vanlig jobb hvis den var like innbringende?? Eller er det så gøy å ligge med fremmede menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siger ikke så lett inn her.........Kunne du bare hatt EN vanlig jobb hvis den var like innbringende?? Eller er det så gøy å ligge med fremmede menn?

Hadde jeg trivdes like godt med det, så ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy ffffffff for noen kvalme holdinger enkelte her har.

Og vet dere hvorfor barn kan bli mobbet fordi mora selger sex? Jo, det er fordi de som mobber har samme meninger som dere. Det er dere som er mobberene.

Slutt å pek med moralfingeren og slutt å døm som om dere var så mye bedre. For det er dere ikke.

Uvitende og fordomsfulle fjols rett og slett.

:spy:

Dobbelt :spy: :spy: :spy:

Oops, det var vissst trippelt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så Per kan ha sex med Kari og det er helt greit, men gir han henne en tusenlapp så er han et motbydelig svin som bør kastes i fengsel og Kari er et offer?

Ja, ja, jeg er så glad jeg ikke har en så lett og fordomsfull tankegang som enkelte her har.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Har ennå et argument på hvorfor det er dårlig. Noen av xdere her inne sa at de kunne være gift å ha barn. De som har barn, tenker ikke de på hva slags syn ungene vil ha på mødrene sine når de får vite hva de driver med? Og tenker de ikke over at dette er en mega mobbegrunn på skolen?

Se der er dattra til hu hora.. Ser det for meg. Stakkars unger. Foreldre må ta hensyn til de i sine livsvalg altså. Prostitusjon har aldri og vil aldri bli sosialt akseptert.

...Og nå kan du plutselig spå fremtiden?

oookay...jaja, kos deg med holdningene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostitusjon har aldri og vil aldri bli sosialt akseptert.

Jeg bare MÅTTE rette på denne. Prostitusjon har vært meget høyt ansett, blant annet i antikkens Hellas. Bare de vakreste kvinnene fikk lov til å ta seg en slik jobb, og de ble dermed sett opp til. Jeg kan ikke gå inn på hele historien nu, men ting endrer seg, og prostitusjon ble efterhvert ikke noe annet enn et hvilket som helst yrke, som for øvrig var beskattet(nu har vi kommet frem til Romerriket). Ikke før i senmiddelalderen ble prostitusjon sett ned på; ikke av moralske grunner, men grunnet syfilisepidemien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Helt utrolig hva folk kan spy ut- nei hun er hore dermed er hun ikke et menneske, nei hun kan ikke ha utdannelse, nei jeg er mye bedre enn henne, neii fysja meg jeg skal sitte på min høye hest og kjefte og se ned på henne. Jeg tror faktisk ærlig talt at dere er verre selv når dere kommer med slike utsagt. Og ikke bare det, men og kommer og påstår at TS ikke kan ha utdanning, at hun må være syk, at hun er et dårlig menneske som ødelegger ekteskap.

For det første, når man går til en prostituert så er allerede ekteskapet ditt ødelagt - ikke på grunn av den prostituerte, men på grunn av den tullingen av en mann du er gift med. Det høres heller ut som om enkelte her prøver å legge ALL skyld på den prostituerte. Hun velger da pokker meg ikke hvem som kommer til henne? Det er mannens valg å gå til en prostituert, ingen andre. Skjerp dere.

Enig med Monica1968 - det var først i de senere år at prostitusjon ble ansett som et mindreverdig yrke, men til og med da beskyttet man sine luksusprostiuerte. Man har mange eksempler på dette gjennom historien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...