Gå til innhold

Hvorfor er FRIVILLIG prostitusjon dårlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

De jeg selger til er faktisk helt vanlige greie mennesker. Du stigmatiserer så alt for mye.

Er det ok om de har kjærester eller er gifte også da eller? Da er de jo kjempehyggelige moralske folk liksom...

Tydelig at du selv er horekunde slik du sitter og forsvarer det. Det er faktisk ikke lov å kjøpe sex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ok om de har kjærester eller er gifte også da eller?

Mange som gjør det selv om de er i forhold. Hvor moralsk det er en helt annen diskusjon og hører ikke til her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg ville vært kjæreste med en horekunde??

Tror du at du ville visst det hvis du var det? Har de stempel i panna? Ser alle sammen UT som Charlie Sheen, kanskje? Secret handshake? Noe helt fjerde?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ok om de har kjærester eller er gifte også da eller? Da er de jo kjempehyggelige moralske folk liksom...

Tydelig at du selv er horekunde slik du sitter og forsvarer det. Det er faktisk ikke lov å kjøpe sex..

Jeg er ikke horekunde, jeg bare selger sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener horekunder er kjekke og greie folk? Det sier jo litt at de faktisk gjør en slik handling. Det sier jo noe om hvordaN DE ER SOM MENNESKER. Sorry kom borti caps lock

Horekunden kommer fra alle samfunnslag og etnisiteter. Det kan like gjerne være en lærer eller en politimann med modellkropp som en blekfet trailersjåfør som digger rullings.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de ikke. Faren min ville aldri gjøre noe sånt mot moren min. Dette vet jeg. Dessuten ingen som ikke trenger å kjøpe sex gjør det.

Og hadde jeg funnet ut om typen min var horekunde så hadde jeg dumpa han åpå flekken.

Høres ut som du syns det er greit å kjøpe horer når man er opptatt? Er detg liksom greit å være utro så lenge man betaler?

Nå får du mye pepper her, men jeg tenker du tåler en til.

Er det noen som har nevnt for deg at du er henfallen til svart/hvitt-tenkning, der du setter enkelte personer på pedestall og degraderer andre til å være rene dyr? Sannheta ligger vanligvis et sted midt imellom. Helt GODE og helt ONDE mennesker er det egentlig ganske få av. De fleste av oss er engler med skitne vinger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Horekunden kommer fra alle samfunnslag og etnisiteter. Det kan like gjerne være en lærer eller en politimann med modellkropp som en blekfet trailersjåfør som digger rullings.

Ja men selv om mennesker virker normale utad, så fins det som sagt mange psykopater der ute. De argumentene du kommer med er jo ingen grunn til å forsvare sexkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ok om de har kjærester eller er gifte også da eller?

Også har vi de som kjøper horetid med partner. Ganske vanlig for å gi litt mer krydder i samlivet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at du selv er horekunde slik du sitter og forsvarer det. Det er faktisk ikke lov å kjøpe sex..

H*n skriver jo tydelig "De jeg selger til".

Altså er h*n prostituert, noe som ikke er ulovlig. Vedkommende som kjøper av han/henne gjør dog noe ulovlig. Viktig å skille mellom kjøp og salg her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Nå får du mye pepper her, men jeg tenker du tåler en til.

Er det noen som har nevnt for deg at du er henfallen til svart/hvitt-tenkning, der du setter enkelte personer på pedestall og degraderer andre til å være rene dyr? Sannheta ligger vanligvis et sted midt imellom. Helt GODE og helt ONDE mennesker er det egentlig ganske få av. De fleste av oss er engler med skitne vinger.

Det jeg reagerer på er hvordan du forsvarer sexkjøp og mener dette er helt ok selv om man er opptatt. Merkelig er det vanlig utroskap det er snakk om da får vedkommende skikkelig pes, men så lenge de betaler for sexen så blir det noe helt annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener horekunder er kjekke og greie folk? Det sier jo litt at de faktisk gjør en slik handling. Det sier jo noe om hvordaN DE ER SOM MENNESKER. Sorry kom borti caps lock

Tror ikke de er spesielt kjekke og greie, men jeg tror at de er folk. Og som du kanskje vil ha skjønt av det jeg sier lenger oppe, så oppfatter jeg ikke et samleie som en forferdelig degraderende opplevelse. Jeg har hørt om flere jenter som har hatt sex uten å ta skade av det. Jeg oppfatter det heller ikke som en forferdelig ting å få betalt for det. Så om sexkjøperen begrenser seg til å betale for sex, og ha den sexen han har betalt for, så sier det ikke noe særlig om ham, utover at han er villig til å betale kontant for sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

H*n skriver jo tydelig "De jeg selger til".

Altså er h*n prostituert, noe som ikke er ulovlig. Vedkommende som kjøper av han/henne gjør dog noe ulovlig. Viktig å skille mellom kjøp og salg her.

Jeg leste innlegget feil og trodde det var skrevet av en mann som kjøpte horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men selv om mennesker virker normale utad, så fins det som sagt mange psykopater der ute. De argumentene du kommer med er jo ingen grunn til å forsvare sexkjøp.

De fleste horekunder har nok ikke diagnoser, sorry. Og man har vel ikke definert sex-kjøp som tegn på mental lidelse?.. Men det kommer vel snart vil jeg tro, finnes nok rabiate typer ala deg i sentrale posisjoner desverre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Også har vi de som kjøper horetid med partner. Ganske vanlig for å gi litt mer krydder i samlivet.

Hæ? De fleste par har jo delt konto, så da betaler han jo like mye med hennes penger.. Hvordan blir dette det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

De fleste horekunder har nok ikke diagnoser, sorry. Og man har vel ikke definert sex-kjøp som tegn på mental lidelse?.. Men det kommer vel snart vil jeg tro, finnes nok rabiate typer ala deg i sentrale posisjoner desverre

Det er vel ikke en mental lidelse men de som gjør det mangler moral. og slutt med personangrepene jeg har ikke sagt noe stygt til deg personlig så da kan ikek du komme å slenge dritt til meg som person bare fordi jeg har sandre meninger enn deg.

Og du har ennå ikke svart på hvorfor du mener det er ok å kjøpe sex selv om man er gift eller har kjæreste.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke en mental lidelse men de som gjør det mangler moral

De kan jo bare få litt av deg, du som har så mye av det :lol:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

De kan jo bare få litt av deg, du som har så mye av det :lol:

Hvorfor er det greity å kjøpe horer da? Guriane du er dronningen av hersketeknikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? De fleste par har jo delt konto, så da betaler han jo like mye med hennes penger.. Hvordan blir dette det samme?

Et samboerpar/ektepar kjøper en hore. Er det så vanskelig å fatte? Begge tar del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men selv om mennesker virker normale utad, så fins det som sagt mange psykopater der ute. De argumentene du kommer med er jo ingen grunn til å forsvare sexkjøp.

Det er litt merkelig at du insisterer på å koble de to tingene sammen: Å betale for sex, og antisosial personlighetsforstyrrelse (Det er visst det psykopatene heter nå).

Det er ikke noe du vil finne belegg for i psykiatrisk forskning. All forskning tyder på at sexkjøpere er vanlige menn som i det alt vesentlige vil ha vanlig sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke en mental lidelse men de som gjør det mangler moral

Hvilken manglende moral?

Her snakkes vi om FRIVILLIG prostitusjon og da er det da ikke værre at em betaler ham/henne for seksuelle tjenester enn å betale for hvilken som helst annen tjeneste (transport, massasje, ...)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...