Gå til innhold

Vanskelig å bestemme navn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi ble bare enige om et helt greit navn som ikke var på navnetoppen. La ikke så mye følelser eller energi i det. Det er bare snakk om et navn, det får ikke noen betydning for livet til barnet, akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ventet til hun kom for å se hvem dette nurket var. Hadde kallenavn på henne mens hun lå i magen, så følte det ikke hadde hast. Var vel 8-9 uker da vi måtte bestemme navn pga noen papirer som skulle sendes inn. Ikke tenkt ut navn på forhånd, ville bare det ikke skulle være av de aller vanligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Med nr 1 ble vi ganske raskt enig noen dager etter han var født. Da vi skulle ha gutt nr 2, ble det verre. Hadde en liste med navn, men ingen som vi virkelig ønsket begge to. Men vi ble da enig, og gutten fikk navn.

Mine har veldig tradisjonelle, norske navn, og det er min smak. Men om jeg hadde fått barn i dag, tror jeg kanskje jeg hadde valgt noen andre navn. Ikke godt å si, egentlig. Men jeg syns fornavnet skal klinge godt sammen med etternavnet, og jeg syns at de skal passe som søskennavn også. Kunne ikke hatt en som heter Ola og en som heter Vinzento, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...