Gå til innhold

Voksne som spiser snørr

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stikker jeg fingeren i nesa (om jeg er snørrete selvfølgelig) blir jeg jo bare litt fuktig på fingeren - det blir jo ikke akkurat å spise? (Noe jeg forøvrig tror flertallet kunne komme til å gjøre i et ubetenksomt øyeblikk...)

Men for å faktisk spise snørr ser for meg at man må snyte seg i hånda og slikke det opp, og det tror jeg må være en godt gjennomtenkt handling og for meget spesielt interesserte....

Hos meg danner deg seg små snørrklumper som er litt harde, og de er det ikke alltid like lett å snyte ut. Derfor er det fram med fingeren, grave det ut, kline det på papiret og kaste det. Jeg regner med at de som spiser snørr, spiser disse små snørrklumpene.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp! Det spiller liksom ikke så stor rolle om det tar en omvei via fingeren, når det uansett sniker seg ned bakveggen. Jeg er klar over at det er udelikat å se på, men jeg synes faktisk ikke at det er noe farlig. På Seksualitetforumet er det folk som slikker hverandre i rompa, det synes jeg er mye eklere. Men greit for meg bare jeg slipper å se på det eller være med på det. Dette er min kropp, og jeg gjør det når jeg er alene. Det er mange som gjør det, men det er så skambelagt fordi de fleste av oss har blitt tyna så fælt som barn. Men sitt i bil i rushtiden på vei inn til Oslo, så skal dere få se at det er mange som gjør det.

Se forøvrig her om hvorfor spise snørr: Din side

Har noen forresten merket hvor godt fingrene passer inn i neseborene? Tilfeldig? I think not!

Jeg er forøvrig en annen person enn den forrige som var for snørr.

Det blir jo som å spytte i hånden din også putte det i munnen igjen. Ville du gjort det?

Det er jo det samme det, man svelger det jo uansett.

Det er ekkelt!

AnonymBruker
Skrevet

æsj. husker da jeg gikk i barnehagen og så alle de andre ungene spise busene sine, tenkte jeg hvorfor i all verden gjør de det????!!!!! og jeg husker jeg syns det var så utrolig kvalmende å se på, men bestemte meg for å prøve det en gang ( alle de andre gjorde det jo, så måtte vel være utrolig godt, tenkte jeg ). Men fysj!!! noe så ekkelt har jeg aldri gjort før! er lærer nå, og jeg blir fortsatt kvalm når jeg ser små barn som spiser busene sine, eller peller seg i nesa i det hele tatt.. det er en naturlig ting, men syns ikke man skal sitt i klasserommet sammen med 20 andre medlever å grafse buser ut av nesa. Derfor har jeg en regel i klasserommet ; det er ikke lov å pelle buser, tenk på dine medelever. gå heller bort til vasken og snyt deg! æsj sier jeg bare.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men seriøst; er det ingen her på forumet som i anonymitet kan si at de spiser snørr? Jeg er sikker på at det er mye vanligere enn folk skulle tro.

Jeg spiser snørr.

Ikke sånn at jeg snyter nesa og sleiker det i meg igjen, men av og til er det sånne gjenstridige små harde klumper som sitter fast i neseveggen. Det er disse jeg piller ut, og jeg kan faktisk finne på å putte dem i munnen. En uvane jeg har hatt helt siden barndommen. Men pytt pytt. Jeg gjør det aldri offentlig. Og jeg tørr påstå at jeg er høyst oppegående likevel. Jeg er 25 år, forresten.

Vel, jeg innrømmet det. Tørr du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men seriøst; er det ingen her på forumet som i anonymitet kan si at de spiser snørr? Jeg er sikker på at det er mye vanligere enn folk skulle tro.

Jeg spiser snørr.

Ikke sånn at jeg snyter nesa og sleiker det i meg igjen, men av og til er det sånne gjenstridige små harde klumper som sitter fast i neseveggen. Det er disse jeg piller ut, og jeg kan faktisk finne på å putte dem i munnen. En uvane jeg har hatt helt siden barndommen. Men pytt pytt. Jeg gjør det aldri offentlig. Og jeg tørr påstå at jeg er høyst oppegående likevel. Jeg er 25 år, forresten.

Jeg gjør akkurat det samme som deg. Er 21 år, og høyst oppegående.

Har spist snørr hele livet, da det er en uvane jeg ikke klarer å legge fra meg. Tror faktisk ikke at det er så usunt heller, for jeg har ikke vært syk de siste ti årene.

Er ganske sikker på at det er det som har gitt meg mitt gode immunforsvar. :)

• Liker 3
Skrevet

Men jeg begriper ikke hvorfor? Smaker det godt, liksom? Føler meg nesten unormal her, pleier ikke plukke i nesa engang. Får brekninger av det.

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)

Hm... Skulle finne noe som beviste at det bare er en dum myte at snørr er sunt. Synes alikevel man ikke skal gjøre det, særlig ikke om man har barn, de tar etter foreldrene sine og det finnes ikke noen forståelse for snørrspising, mange barn kan bli mobbet av å gjøre det og.

Vakkert og sunt?

Blod kan være vakkert, avføring gir lettelse, for noen er urin sexy. Men snørr er aldri ettertraktet. Kanskje bare når kaskader av det er fastfrosset i ansiktet på skiløpere som kaster seg først over målstreken.

Men legene kan fortelle at det faktisk kan være sunt. Spiser vi snørr, får vi i oss bakterier som senere kan beskytte kroppen mot bakterieangrep.

Og det finnes faktisk en egen facebookgruppe for de som ser på snørr som god næringskilde: ”Eating Snot is NOT Disgusting! It's a Good Source of Glycolsilated Protein”.

Hvor mye snørr et menneske kan produsere, har ikke faglitteraturen noe eksakt svar på. Noen produserer mer enn andre, det er helt normalt. Men farlig er det altså ikke!

Min lenke

Endret av Chrizzy
Skrevet

Er det vanlig at voksne spiser snørr? Og at de spiser snørr mens andre er tilstede? Pirker seg i nesen, spiser snørret mens de smatter og ikke vasker hendene sine.

De få gangene jeg ser noen voksne gjøre dette i offentligheten blir jeg stående og måpe...lurer på om jeg ser riktig (og ikke drømmer)!

I dag så jeg noe som er like ekkelt: en godt voksen dame i 50-årene satt på kafé med en stor, kraftig tannpirker i munnen: hun smattet, grov og vrengte og vred på denne "sticken" i flere timer!

Jeg byttet plass til et annet sted i lokalt etterhvert...hun gjorde det konstant! Grusomt.

At jeg stirret på henne hjalp ikke. Hun tok ingen signal fra omgivelsene.

Utrolig ekkelt med slike folk.

Gjest Chrizzy
Skrevet

De få gangene jeg ser noen voksne gjøre dette i offentligheten blir jeg stående og måpe...lurer på om jeg ser riktig (og ikke drømmer)!

I dag så jeg noe som er like ekkelt: en godt voksen dame i 50-årene satt på kafé med en stor, kraftig tannpirker i munnen: hun smattet, grov og vrengte og vred på denne "sticken" i flere timer!

Jeg byttet plass til et annet sted i lokalt etterhvert...hun gjorde det konstant! Grusomt.

At jeg stirret på henne hjalp ikke. Hun tok ingen signal fra omgivelsene.

Utrolig ekkelt med slike folk.

Jeg har ikke opplevd det, men det høres slitsomt ut å klare å irritere seg så mye over slike ting at man må fjerne seg fysisk fra lokalet. Hva med å snu ryggen til eller bare overse??

Skrevet

Jeg spiser snørr.

:kvalm:

AnonymBruker
Skrevet

Stikker jeg fingeren i nesa (om jeg er snørrete selvfølgelig) blir jeg jo bare litt fuktig på fingeren - det blir jo ikke akkurat å spise? (Noe jeg forøvrig tror flertallet kunne komme til å gjøre i et ubetenksomt øyeblikk...)

Men for å faktisk spise snørr ser for meg at man må snyte seg i hånda og slikke det opp, og det tror jeg må være en godt gjennomtenkt handling og for meget spesielt interesserte....

Har du hørt om buser? Det er altså tørket snørr.

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg begriper ikke hvorfor? Smaker det godt, liksom?

Gjorde det da jeg var liten, og kan ikke huske at det smakte noe som helst egentlig. Så hvorfor? Samme årsak som at noen biter negler; det smaker ingenting - man bare gjør det av vane.

Jeg pleier å tvinne på en hårlokk, det er vel noe av samme greia men mindre udelikat.. En venninne pleier ofte å sutte på håret sitt, og hun får ofte høre av andre at "ææææsj, det der er ekkelt". Skal vedde på at noen av dem spiser buser :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Alder: 22.

Sivilstatus: Kjæreste

IQ: 136

Studerer: Arkitektur

Spiser snørr: Ja.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vet kjæresten din at han kliner med en snørrspiser?

• Liker 1
Skrevet

Alder: 32

Sivilstatus: Gift

IQ: 129

Yrke:Sykepleier

Spiser snørr: NEI!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det. Har gjort det siden jeg var liten. Jeg gjør det aldri rundt andre mennesker, selvfølgeligvis.

Og ja, jeg er et oppegående menneske til tross for snørrspisingen min. Er 22 år om det har noe å si.

Gjest Consensio
Skrevet

Skjønner ikke at folk skal bry seg så mye om at andre spiser snørr.

Ja, jeg kan forstå at man ikke syns det er gøy å se andre graver seg i nesa og spiser, men hva man gjør når man er alene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...