AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Er det vanlig at voksne spiser snørr? Og at de spiser snørr mens andre er tilstede? Pirker seg i nesen, spiser snørret mens de smatter og ikke vasker hendene sine.
Berentsens Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Det er ekkelt. Det er greit at noen spiser snørr, men da får de gjøre det når de er alene, og at de selvsagt vasker hendene sine etterpå. 4
Gjest MrsTux Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Lurer du virkelig på dette? Jeg har aldri sett noen gjøre det, og jeg tror ikke det er vanlig.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Hva tror du selv egentlig? I og med at jeg har sett flere voksne som gjør dette, så virker det vanlig. Men mitt utvalg er dog ikke representativt for hele populasjonen. Av den grunn stiller jeg spørsmålet her, slik at utvalget blir noe større. Etter det er det mulig å trekke en litt bedre konklusjon. Hva tror du? 3
Gjest Chrizzy Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 I og med at jeg har sett flere voksne som gjør dette, så virker det vanlig. Men mitt utvalg er dog ikke representativt for hele populasjonen. Av den grunn stiller jeg spørsmålet her, slik at utvalget blir noe større. Etter det er det mulig å trekke en litt bedre konklusjon. Hva tror du? Da tror jeg du har hatt uflaks, for det er nok ikke mange her i verden som vil svare at det er vanlig, jeg trodde det var helt opplagt.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Jeg tviler for at det er vanlig, jeg har bare sett én voksen, oppegående mann gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har en venninne som spiser snørr. Jeg tror at hun tror at jeg ikke merker det, men det er ikke så vanskelig å se det. Jeg tror dette er ganske vanlig, men ikke at det er så vanlig å gjøre det når det er flere til stede. Jeg kjenner i alle fall flere som har sett mange som spiser snørr, og jeg har også sett andre som jeg ikke kjenner, f.eks. på bussen, toget og på butikken. 1
Sofiemor Skrevet 20. mars 2011 #10 Skrevet 20. mars 2011 (endret) Jeg har kun sett èn person som gjør det. Han bor i en pu-bolig. Jeg tror ikke det er vanlig at oppegående mennesker spiser sitt eget snørr. Endret 20. mars 2011 av Sofiemor
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #11 Skrevet 20. mars 2011 Da tror jeg du har hatt uflaks, for det er nok ikke mange her i verden som vil svare at det er vanlig, jeg trodde det var helt opplagt. Ikke? Jeg er sikker på at det er ganske mange som gjør det. Man ser det kanskje ikke så tydelig, men det betyr ikke at det ikke skjer. F.eks. det er nok mange som også ikke vasker seg på hendene etter at de har vært på do, eller andre ekle ting.
Sofiemor Skrevet 20. mars 2011 #12 Skrevet 20. mars 2011 Jeg tviler for at det er vanlig, jeg har bare sett én voksen, oppegående mann gjøre det. Syns du han var like oppegående etter du så han spise snørret sitt?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #13 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har kun sett èn person som gjør det. Han bor i en pu-bolig. Jeg tror ikke det er vanlig at oppegående mennesker spiser sitt eget snørr. Jeg spiser mitt eget snørr. Og det er fordi det er en vane. Det er litt som å bite negler, det er mye dritt under der også. Jeg spiser ikke snørr når det er andre rundt meg, og jeg vasker meg alltid på hendene etterpå. Men som regel bruker jeg lommetørkle eller papir for å fjerne snørret i nesen. Selv om jeg spiser snørr og tidligere beit negler, så er jeg likevel oppegående. 5
2046 Skrevet 20. mars 2011 #14 Skrevet 20. mars 2011 Miljøvennlig da, slipper man å produsere søppel i form av papir... 6
Sofiemor Skrevet 20. mars 2011 #15 Skrevet 20. mars 2011 Jeg spiser mitt eget snørr. Og det er fordi det er en vane. Det er litt som å bite negler, det er mye dritt under der også. Jeg spiser ikke snørr når det er andre rundt meg, og jeg vasker meg alltid på hendene etterpå. Men som regel bruker jeg lommetørkle eller papir for å fjerne snørret i nesen. Selv om jeg spiser snørr og tidligere beit negler, så er jeg likevel oppegående. Jeg syns det er fullstendig motbydelig det du forteller. Og jeg står ved det jeg sier. Ingen oppegående mennesker spiser sitt eget snørr. Bortsett fra småunger da, som ikke vet bedre.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #16 Skrevet 20. mars 2011 Jeg syns det er fullstendig motbydelig det du forteller. Og jeg står ved det jeg sier. Ingen oppegående mennesker spiser sitt eget snørr. Bortsett fra småunger da, som ikke vet bedre. Ekkelt vil det nok være for andre, og det forstår jeg. Jeg synes selv at det er ekkelt når andre spiser snørr i mitt nærvær, men de er da ikke er oppgående for det. Det handler ikke om å ikke vite bedre. Å spise snørr er ikke farlig, men som sagt, ekkelt. Og det vet jeg. Hadde jeg ikke vært klar over at andre synes at det er ekkelt, så kunne du kanskje ha sagt at jeg ikke er oppegående.
Sweetpea25 Skrevet 20. mars 2011 #17 Skrevet 20. mars 2011 Jeg håper dette ikke er vanlig for folk over 8 år iallefall! Og de er vel heller ikke under kategorien "voksen" Fysj, kvalmt å spise snørr og buser da... 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #18 Skrevet 20. mars 2011 Tror ikke det er vanlig. Vet om én voksen person som gjør det, og han er ikke spesielt oppegående. Sikkert fler som skjuler det bedre, men det er da såpass ekkelt at jeg tviler på at det er noe "de fleste" gjør... å pirke seg i nesa utenfor andres påsyn (og med påfølgende håndvask og hygienisk deponering av utpirk) er én ting, å spise snørr og buser et par grenser videre...
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #19 Skrevet 20. mars 2011 Ja det er ekkelt og jeg sluttet vel med det i sånn ca 4-årsalder. Men samtidig er det litt rart at man synes folk som gjør det er så grusomt ekle, for ALLE snufser jo og svelger spyttet med snufseguffen i. Huff nå ble jeg kvalm
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #20 Skrevet 20. mars 2011 Ja det er ekkelt og jeg sluttet vel med det i sånn ca 4-årsalder. Men samtidig er det litt rart at man synes folk som gjør det er så grusomt ekle, for ALLE snufser jo og svelger spyttet med snufseguffen i. Huff nå ble jeg kvalm Nettopp! Det spiller liksom ikke så stor rolle om det tar en omvei via fingeren, når det uansett sniker seg ned bakveggen. Jeg er klar over at det er udelikat å se på, men jeg synes faktisk ikke at det er noe farlig. På Seksualitetforumet er det folk som slikker hverandre i rompa, det synes jeg er mye eklere. Men greit for meg bare jeg slipper å se på det eller være med på det. Dette er min kropp, og jeg gjør det når jeg er alene. Det er mange som gjør det, men det er så skambelagt fordi de fleste av oss har blitt tyna så fælt som barn. Men sitt i bil i rushtiden på vei inn til Oslo, så skal dere få se at det er mange som gjør det. Se forøvrig her om hvorfor spise snørr: Din side Har noen forresten merket hvor godt fingrene passer inn i neseborene? Tilfeldig? I think not! Jeg er forøvrig en annen person enn den forrige som var for snørr. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå