Gå til innhold

Voksne som spiser snørr

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen forresten merket hvor godt fingrene passer inn i neseborene? Tilfeldig? I think not!

Øh, hallo. Dyr uten fingre har også nesebor. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp! Det spiller liksom ikke så stor rolle om det tar en omvei via fingeren, når det uansett sniker seg ned bakveggen.

Og smaksløkene... :ninja:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer veldig på hvorfor det er så sinnsykt ekkelt og kvalmt å spise snørr, mens det er ansett som helt normalt å svelge sæd. Det er titusen ganger eklere i mine øyne, men..

• Liker 7
Gjest Chrizzy
Skrevet

Ikke? Jeg er sikker på at det er ganske mange som gjør det. Man ser det kanskje ikke så tydelig, men det betyr ikke at det ikke skjer. F.eks. det er nok mange som også ikke vasker seg på hendene etter at de har vært på do, eller andre ekle ting.

Jeg forstod det sånn at du har sett mange, ikke et spørsmål om det finnes mange. Vet at det finnes endel folk som gjør det, og tror egentlig ikke noen av de vasker hendene etterpå.

Kjenner en som gjør det og, men vil fortsatt ikke si at det er vanlig, normalt eller ikke ekkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Øh, hallo. Dyr uten fingre har også nesebor. :fnise:

Ja, men har du noen gang sett en hest plukke seg i nesa? Poenget var liksom at mennesker har både fingre og nesebor :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men har du noen gang sett en hest plukke seg i nesa? Poenget var liksom at mennesker har både fingre og nesebor :sjenert:

Og poenget ditt var at det "ikke er tilfeldig". Så hvorfor har ikke alle dyr med nesebor også fingre, hvis det var "meningen" man skulle spise buser?

Skrevet

Du store min! Kaptein Sabeltann har funnet gull igjen! :trampe:

Skrevet

Jeg syns det er fullstendig motbydelig det du forteller. Og jeg står ved det jeg sier. Ingen oppegående mennesker spiser sitt eget snørr. Bortsett fra småunger da, som ikke vet bedre.

No true scotsman....

For en merkelig debatt. Hvorvidt en person er oppegående eller ikke (dvs, er et ansvarlig menneske som lever et normalt liv) henger vel på helt andre ting enn om han eller hun peller seg i nesen og spiser det de evt finner?

Forøvrig spiser ALLE snørr: det snørret som ikke renner UT av nesen, men sklir ned i svelget ditt fra nesen "bakveien". Det er altså ikke avskyelig, fordi ingen SER det.

Den sørgelige sannheten om kroppen, er at den for en stor del består av slim og dritt og ekle ting, noe mange av oss har vondt for å forsone seg med. Snørrspiserne er kanskje av dem som har et relativt avslappet forhold til akkurat det. Men de burde antakelig la være, det er jo alltid en fare for å skade slimhinnene og påføre seg selv infeksjoner.

Skrevet (endret)

Og poenget ditt var at det "ikke er tilfeldig". Så hvorfor har ikke alle dyr med nesebor også fingre, hvis det var "meningen" man skulle spise buser?

Da jeg var liten, ferierte vi stort sett på landet hos bestemor og bestefar, og de hadde kuer. Og en hest.

Kuene SLIKKER seg i nesen, noe jeg husker at jeg var veldig fascinert over. Sånt fikk man absolutt ikke lov til å gjøre i barnehagen.

Kuene trenger altså ikke fingre, fordi de har en lang tunge. Og de er kanskje ikke de eneste dyra som har det? Nesen må jo renses på en eller annen måte, ettersom slimhinnene tørker opp og støtes bort, og diverse forurensninger og partikler fanges opp i nesehåra. En vesentlig del av vitsen med slim og hår i nesen, er jo å stoppe partikler fra å komme inn i lungene.

Hvis man lar være å både blåse nesen og pelle seg i den, vil den før eller siden gå tett.

Endret av Mann 42
Skrevet

Jeg lurer veldig på hvorfor det er så sinnsykt ekkelt og kvalmt å spise snørr, mens det er ansett som helt normalt å svelge sæd. Det er titusen ganger eklere i mine øyne, men..

Å spise sitt eget snørr er egoistisk, mens å svelge sin kjæres sæd er altruistisk. Det er nok en vesentlig del av forskjellen. Dessuten er det ikke bakterier i sæden, til forskjell fra snørr, som kan inneholde ganske mye potensielt infektiøst materiale.

AnonymBruker
Skrevet

Nok en anonym (jente i tyve årene) som har uvanen å spise snørr. Syns tanken er ganske ekkel, og jeg syns det er grusomt å se andre gjøre det. Men det har altså blitt en uvane akkurat som å bite negler, som en annen nevner her. Gjør det selvfølgelig ikke foran andre, og er livredd for at andre skal se det... Er fullstendig enig i at det er eklere å spise andres kroppsvæsker, sånn som sperm, men det er en annen sak.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Å spise sitt eget snørr er egoistisk, mens å svelge sin kjæres sæd er altruistisk. Det er nok en vesentlig del av forskjellen. Dessuten er det ikke bakterier i sæden, til forskjell fra snørr, som kan inneholde ganske mye potensielt infektiøst materiale.

Du vet at snørra oftest svelges uansett?

Skrevet

Du vet at snørra oftest svelges uansett?

Som jeg sa ovenfor et sted. Selvsagt. Du vil ikke prøve å innbille meg at dette er en diskusjon som vi skal ta veldig alvorlig?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Tror faktisk det å bite negler er verre med tanke på bakterier, men snør er allikevel mye verre med tanke på... eh... konsistensen :sjokkert:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Har aldri sett voksne mennersker pille seg i nesen å spise buser og snørr, men har sett en voksen mann pille seg i øret og spise ørevoksen :spy:

Skrevet

Det er ikke så uvanlig at jeg ser folk som kjører bil pelle seg i nesen (om de spiser det vet jeg ikke men har sett det noen ganger også) feks når bilen må stoppe for rød lys.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan spiser man egentlig snørr?? Jeg greier ikke helt å se for meg "framgangsmåten" liksom...?

Gjest Consensio
Skrevet

Hvordan spiser man egentlig snørr?? Jeg greier ikke helt å se for meg "framgangsmåten" liksom...?

Tar det ut av nesen med en finger, putter det i munn, svelger.

Ser ikke problemet med å forstå hvordan det gjøres :klo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar det ut av nesen med en finger, putter det i munn, svelger.

Ser ikke problemet med å forstå hvordan det gjøres :klo:

Stikker jeg fingeren i nesa (om jeg er snørrete selvfølgelig) blir jeg jo bare litt fuktig på fingeren - det blir jo ikke akkurat å spise? (Noe jeg forøvrig tror flertallet kunne komme til å gjøre i et ubetenksomt øyeblikk...)

Men for å faktisk spise snørr ser for meg at man må snyte seg i hånda og slikke det opp, og det tror jeg må være en godt gjennomtenkt handling og for meget spesielt interesserte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...