Gå til innhold

Vi som håper å bli gravide våren 2011


S@va

Anbefalte innlegg

Er på dag 15 i dag, og fikk i går :) på CB EL-test, så nå er jeg oppe i skyene! Pergo har tydeligvis fungert :hoppe:

Når er det jeg kan forvente at EL er/har vært etter utslag på en slik test?

Å så fantastisk! Heier på deg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heier på deg!! Smell til med litt god gammeldags nasjonaldagssex nå så skal vi krysse alt vi har de neste dagene

Legger igjen masse babystøv til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen :blomst:

Henger meg på denne tråen jeg også. Vi ble prøvere for to måneder siden og nå er det 5 laaange dager igjen å vente for å teste :filer:

Ønsker hele gjengen en fortreffelig kveld, og håper alle sammen har hatt en super nasjonaldag :flagg:

Endret av Blåbærmuffin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Oi så bra, Småkjekset! Høres jo veldig lovende ut, så lenge EL er på plass er jo i hvert fall en av de viktigste forutsetningene for spire i magen til stede ;)

Og hei til deg Blåbærmuffin :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åssen går det her egentlig? En liten oppdatering fra Blåbærmuffin kanskje?

Her ble det positiv EL-test i går. Tok en til i dag tidlig, men den var ikke fullt så positiv. Har ikke brukt å teste så mye før. Er det noen som vet om det er vanlig å bare få en positiv test? Er perioden med hormonstigning så kort? Eller bør jeg bare teste på ettermiddagen? Har teststaver fra billig-tester, har hørt litt ymse om dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å teste på ettermiddagen, for da er konsentrasjonen av LH høyere :jepp: Tester man om morgenen får man ikke det riktige svaret, for det trenger noen timer å komme på topp :)

Tror nok det er helt mulig å få bare en positiv test, for det er jo etter 12-36 timer etter man har fått positiv at eggløsningen skjer :)

Jeg er på dag 9 DPO i dag, og har siden fredag følt at puppene har blitt større, og på søndag begynte de å bli skikkelig ømme og det har bare fortsatt :)

Er veldig spent på å teste, men også veldig redd for at det kommer til å være negativ :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Så spennende, Småkjekset! Håper på det beste for deg!

Ok, det var det jeg trodde, at det er best å teste på ettermiddagen... Men jeg er egentlig ikke i tvil om et EL er på vei. Etter SA'en tidligere i vinter har jeg fått nye EL-symptomer; kvalme. Og den sitter jeg og kjenner ganske mye på akkurat nå :lur: I tilleg er den hovne følelsen i underlivet på plass og stikk i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Oi, så bra med litt action i denne tråden igjen :)

Håper alle kommer med oppdateringer når dere har noen da! Jeg forventer mensen ca i tidsrommet 3.-6. juni (har ikke helt stabile sykluser, så litt vanskelig å si), så inntil da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet ja!

Krysser fingrene for deg når det er testetid, Småkjekset :jepp:

Endret av Macaron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det enda er litt liv her :)

Jeg håper og krysser alt untatt beina her for at dette skal bli vår mnd :) hvis ikke er jeg redd tr kommer akkurat den uka vi skal på kjæresteferie til syden i midten av juni! Hadde vært mye koseligere å pakke kofferten med graviditetstester enn tamponger og bind!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var EL-testen positiv i dag! Tenk at jeg har hatt EL to måneder på rad! Hurra! :hoppe:

Krysser fingrene for at det går veien for oss alle denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten oppdatering fra meg og.. :)jeg og min kjære er i lykkerus om dagen da han har fridd og jeg sagt ja:) :)

Har EL i disse dager, mellom i dag og 2 juni så her jobbes det! har blitt litt syk med halsbetennelse, men ikke særlig høy feber, så håper ikke det ødelegger eller minsker sjansen..

Fint tips det med EL testing, har alltid testet på morgenen jeg, men da blir det ettermiddag:) heia oss og lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Glorya82

Her er EL forbi,nå er det bare 8-10 dager å vente på enten TR eller to blå :rodmer: Mener at vi traff EL veldig bra, testene var hvertfall veldig positive :jepp:

Det med testing på ettermiddagen er helt rett fant jeg ut, så takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med babystøv til alle dere skjønne damer!!

Ønsker dere lykke til og håper å se alle med to blå snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaffet ikke for oss denne måneden :( Begynte med litt spotting på lørdag, men det har ikke tatt seg mer opp. Håper bare det er overstått til vi drar på tur neste uke.

Krysser fingrene for at det blir klaff i pausesyklusen :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei :)

kort summert: sluttet på pillen i feb/mars. første skikkelige mens natt til 29 mars. andre mens natt til 29 april. denne mnd har den ennå ikke kommet. men testen er blendahvit... :( når skal jeg slutte å håpe på en positiv test?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mensen allerede på plass her. Føler meg bare tom, hadde aldri trodd at d skulle være så vanskelig å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP7 er i gang for vår del nå, så nå håper vi på bryllupsreise baby :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...